Comebacki + debiut - pierwsza połowa listopada 2012



Może z tą "pierwszą połową" się z lekka zapędziłam, bo mamy już 20 listopada, ale cierpię na brak czasu i nie mogłam się wcześniej zebrać na podsumowanie...
  • Boyfriend
Jak dowiedziałam się, że Boyfriend maja zamiar powrócić z bardziej męskim i mrocznym konceptem, to trochę nie potrafiłam sobie tego wyobrazić. W końcu to Boyfriend, oni się urodzili w pastelowo-kolorowych spodniach z rączkami ułożonymi w serduszka. Zasadniczo mi to jakoś specjalnie nie przeszkadzało, ale i tak nie pałałam uwielbieniem do tego zespołu. Po prostu sobie byli. Gdzieś tam miałam nadzieję, że poprzez całkowitą zmianę wizerunku uda im się skraść moje serce. Tak się nie stało, dalej są neutralni dla mnie. 7 listopada wyszedł mini album Janus i video promujące tytułową piosenkę. Teledysk jest dla mnie konkretnie nie zrozumiały, estetycznie jest w porządku, choreografia bez rewelacji. Piosenka ma bardzo chwytliwy refren, który zapada na jakiś czas w pamięć, ale nie lubię w niej tego, że mimo trochę mocniejszego brzmienia nadal wydaje mi się ckliwa. Także, może to fajnie, że zmienili koncept, ale nadal mnie do siebie nie przekonali.

  • B1A4
No taaak, B1A4... To jest boysband, który traktuję ze specjalnymi ulgami. Często ich muzyka jak i teledyski są z lekka kiczowate i tak też jest z Tired to walk. Ale szczerze? Mi to nie przeszkadza.
Wideo do nowego singla, wydane 12 listopada, jest bajeczno-tandetne, ale kurde, podoba mi się. Te wszystkie kwiatki, historia z pierścionkiem, jakieś żebra mamuta w tle i jednocześnie opuszczona ulica i park jesienią może do siebie nie pasują, ale ciekawie łączą jaką bajkowość z rzeczywistością. Piosenka nadaje się do tego wszystkiego, bo ma trochę kiczowate brzmienie, ale całość prezentuje się dobrze. Nie wiem jak oni to zrobili (za pewne za sprawą Beautiful Target), ale raz ich polubiłam i to się już raczej nie zmieni. 


  • C-Clown
Grupa rookie, która debiutowała w lipcu tego roku. Nie ukrywam, ich pierwszy singiel Solo i teledysk do niego nie spodobały mi się straaasznie. Teraz powracają z 2 mini albumem, promując go piosenką Far Away... Young Love. Całe szczęście coś się zmieniło i to na lepsze. Teledysk (który wyszedł 14 listopada) ma fabułę przedstawiającą chłopaka, zakochanego w dziewczynie, która jest w związku z jego przyjacielem. Czyli nic odkrywczego. Co nie zmienia faktu, że całość mi się podoba, bo do wolniejszych piosenek coś takiego pasuje, zresztą lubię jak w teledysku jest opowiedziana jakaś historia, a utwór jest do tego wszystkiego pasującym tłem. Pomijając bezsensowną scenę wybiegania z samochodu (po co biegł, jak mógł jechać?) i późniejszych wybuchów, jestem na tak. Piosenka jest niezła, może nawet przesłucham cały album... (słyszałam, że Junhyung maczał w nim palce). Kto wie, może C-Clown z czasem się rozwiną i pokażą nam coś na prawdę fajnego? Trzymam kciuki.


  • Kim Sungkyu
Czekam z niecierpliwością na powrót całego Infinite, ale na razie mogę się zadowolić solową działalnością ich lidera. Tak jak oczekiwałam, nie zawiódł mnie. Jeszcze nie wiem jak cały solowy album Another me, ale piosenka promująca, czyli 60 sec, była fajnym zaskoczeniem. Sungkyu poszedł w bardziej "rockowe" klimaty, ale i tak, bardziej na spokojnie. Na pewno to różni się od tego, co przedstawia nam całe Infinite, ale właśnie o to chodzi, żeby się różniło. I to mi się podoba. Teledysk ukazał się 18 listopada i jest to wideo z typową fabułą. Znowu nieszczęśliwa miłość i łzy, ale ponieważ pasuje to do utworu, to nie mam zastrzeżeń. Zresztą część mnie lubi te ckliwe, smutne teledyski, których zazwyczaj nie rozumiem. 



DEBIUT
  • Roh Ji Hoon
Czyli nowy solowy artysta od Cube Ent. Chłopak brał udział w programie MBC Star Audition i został zauważony. Wydaje swój pierwszy solowy album, The Big Thing. Singlem promującym jest Punishment (teledysk wydany 6 listopada). Piosenka opowiada o tym jak facet zdradza swoją...
*FANGIRL MODE ON*
Co mnie obchodzi o czym jest piosenka, luuudzie, czy wy widzicie, jaki on jest piękny? Wjechał mi w listę biasów i czyha na pierwsze miejsce z tym swoim zadziornym uśmiechem i lekko zarysowanymi ustami i...
*FANGIRL MODE OFF*
Ekhem.. tak więc wracając do samej piosenki, straasznie mi się podoba, słucham jej i na razie mi się nie nudzi. Teledysk bez rewelacji, Roh Ji Hoon chodzi za jakąś dziewczyną, żeby później pocałować ją w windzie (można wnioskować, że to jego kochanka). Co do choreografii na początku wydawała mi się trochę dziwna i w ogó...
*FANGIRL MODE ON*
Woooow, to jest dopiero układ! Czy widzieliście gdzieś więcej zmysłowości w tak prostych ruchach? Jezuuusie, po co jakaś fabuła w teledysku, mógłby stać przez te prawie 4 minuty i machać tak tym paskiem w górę i w dół i to by mnie w pełni satysfakcjonowało. I jeszcze to 'doo doo doo' w tle, no normalnie...
*FANGIRL MODE OFF*
Ymm.. zasadniczo bardzo dobry debiut, wróżę mu świetlaną przyszłość, pewnie z niego zdolny chłopak. 


Co nas czeka w najbliższym czasie? Na dniach pewnie pojawią się teasery do camebacku 2NE1. Miał również solowo powrócić Taeyang, ale coś cicho o tym... SNSD promuje się w Japonii, więc na razie odpadają, ale czekam z niecierpliwością na EXO, które jest teraz pierwsze w kolejce z SM. 
No i cudowna wiadomość z ostatniej chwili: YOSEOB WYDAJE SOLOWĄ PŁYTĘ!!!!!!
I to jeszcze wszystkie utwory skomponował Junhyung! Ciesze się jak głupie dziecko i jestem strasznie ciekawa jak to wszystko wyjdzie, Yoseob, nie zawiedź mnie!

1 komentarz:

  1. Roh Jo Hoon. Ta piosenka bardzo mi się podba. dziewczyna któa tam gra grała w dramie Man called a god a no i jeszcze mieszka razem z BTOB :)

    OdpowiedzUsuń