Moja lista - Ulubione Choreografie 2012

Jednym z moich ulubionych elementów k-popu jest taniec. W porównaniu z innymi światowymi artystami - dużo tańca. Tutaj prawie każdy zespół do prawie każdej piosenki ma ułożoną choreografię. Dzięki temu występy nie polegają tylko na staniu i śpiewaniu, ale jest to performance na wysokim poziomie. Ponieważ bardzo lubię oglądać jak ktoś tańczy, to gdy spodoba mi się choreografia, mogę na nią patrzeć godzinami (pomińmy wątek nauki jakichkolwiek ruchów...)
Tak więc stworzyłam przegląd moich ulubionych układów z 2012 (już najwyższy czas na jakieś podsumowania...). Zresztą, wielkimi krokami zbliża się sylwester, trzeba się trochę przed nim przygotować! 
Będę zamieszczać linki do teledysków, ale żebyście mogli bliżej przyjrzeć się choreografii wstawię filmiki z prób, wersji tanecznych teledysków i występów. Wymienione zostaną losowo, bez jakiejś ustalonej kolejności, bo zbyt trudno byłoby mi wybrać najlepszą choreografię.



BOYSBANDY:

only dance version:



only dance version:



- B2ST - It's not me (niestety mv brak)
practice version:


only dance version:




only dance version:



dance practice:


dance practice:


performance:



only dance version:


GIRLSBANDY:

performance:


dance practice:


performance:


performance:


dance practice:


dance practice:


SOLOWO:

only dance version:



performance:


I jak? Które z wyżej wymienionych to wasze ulubione? 

5 komentarzy:

  1. Jak fajnie że dodałaś BTOB. Szczerze dopiero teraz na próbie zauważyłam niektóre kroki jak np wypięty Ilhoon.
    Uwielbiam filmiki z prób bo lepiej pokazują całą choreografię.
    Dodam jeszcze do mojej listy
    -Sherlocka
    -Only one
    -To you (to jest zabójcza choreografia)
    -Lovey Dovey
    _Chaser
    -You know me
    electrick shock :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione to oczywiście BTOB- WoW, ale również Teen Top - To You, B2ST - It's Not Me, F(x) - Electric Shock i moje T-ARA - Lovey Dovey <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chaser <333 Jak dla mnie najlepszy układ <333 INSPIRIT <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, uwielbiam te dwie ostatnie. Są bardzo fajne. Wooyoung - Sexy Lady, BoA = Only One. Dla mnie jeszcze jest ciekawa Apink - NoNoNo, 2PM - I'll be back, Miss A - I don't need a man, F(x) - Electric Shock, Hyuna Kim - Ice - Cream, 4minute - HotIssue, 2PM - A.D.T.O.Y, EXO - Growl, i wieeeeeele innych. A i jeszcze PSY - Gentelman XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, ale ja tu wymieniłam choreografie TYLKO z 2012 roku ^^"

      Usuń