Lista - Dancing Machine's

Troszeczkę ściągam z allkpopu (ich fotolisty eye candy), ale chyba nie macie nic przeciwko, bo przecież można bez końca oglądać zdjęcia ulubionych idoli (a w szczególności, gdy przyprawiają o szybsze bicie serca...).Możecie zgłaszać swoje propozycje na tematy fotolisty (ale nie konkretny zespół, tylko jakiś temat przewodni, gdzie mogę dodać różnych idoli).
Na zachętę i zacne rozpoczęcie tej serii postów, dzisiejszym tematem są najlepsi tancerze (lub jak kto woli przegląd abs-ów, które wyrobiły się poprzez regularne tańcowanie)
Narazie post nazywa się po prostu fotolista, ale pracuje nad wymyśleniem bardziej oryginalnej nazwy ^^
Z fotolisty zrobiłam zwykłą listę, dodając filmiki mające nam pokazać zdolności niżej wymienionych panów.

Hoya (Infinite)


Kai (EXO-K)



Taemin (SHINee)



U-Kwon (Block B)



Gikwang (B2ST)



Po prostu 2pm



Lee Joon (MBLAQ)


Taeyang (Big Bang)



Eunhyuk (Super Junior)



Jay Park


Yunho (TVXQ!)



Hyunsik (BTOB)

(yhh, nie mogłam znaleźć żadnego sensownego filmiku z tańczącym Hyunsikiem (Melodys, heeelp!) jak znajdę takowy, to na pewno go tu wstawię)

18 komentarzy:

  1. Lee Joon i Gikwang <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. ach Taemin <33 zawal serca *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry motyw z tym. Tak...bo kto nie kocha Dancing machine. Swoją drogą brakuje mi tam Lay'a, chociaż znalezienie jego abs'u...ta póki co graniczy z cudem (tak fanka EXO z tej strony). Zresztą mam nadzieję, że ktoś w świecie k-popu zauważy jeszcze BTOB (również wielka fanka), bo jak dla mnie, mają szansę być większymi mistrzami tańca niż słynne 2PM(ich głupota jest ponadczasowa, chociaż mają konkurencję, która już me serce podbiła ), które ma pokaźny zasób abs'ów. No to sobie ponarzekałam. Nie no ogólnie, takie przeglądy jak najbardziej. Ciekawa jestem jak by się to ustawiało w girlsbandach. Swoją drogą dziewczynom mam czego pozazdrościć. Hahaha i wyszło, która nazwa bardziej mi przypadła. Dla mnie przegląd abs'ów. /Emiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie też miałam problem z Layem (cały czas szukam jakiegoś seksownego zdjęcia, jak się uda to dodam), a co do BTOB, to szczerze mówiąc na śmierć zapomniałam o nich! (a teraz nie mogę wybrać kogo dodać, czy Hyunsika czy Minhyuka). I również zgadzam się z tym, że chłopcy mają potencjał. Jestem w trakcie oglądania BTOB Diary i zauważyłam, że to naprawdę utalentowana grupa (grają na różnych instrumentach, dobrze śpiewają, rapują, beatboxują, tańczą i wydają się przesympatyczni i zabawni). Listę z girlsbandami mam zamiar dodać na dniach (kto wie, może przyciągnę jakiś przedstawicieli płci męskiej na mojego bloga ^^)

      Usuń
    2. Ja również jestem w trakcie oglądania MTV Diary. Fakt, jest to bardzo zdolna grupa, do tego ciągle chcą się uczyć czegoś nowego i ten angielski. Ale ich humor...boże, 3 razy oglądałam 22 odcinek (Ilhoon ty zjebie, jak ja cię kocham i Minhyuk mamusia), bo za każdym razem ryczałam ze śmiechu. Jeśli chodzi o wybór...uważam, że ta dwójka zasługuje na miejsce na tej liście, bo klata i umiejętności. Ale Hyunsik już jest, także Emiko usatysfakcjonowana ^.^
      Swoją drogą, grupa ma potencjał, dlatego myślę, że zajdą daleko, chociaż teraz są mało popularni i niedoceniani, pewnie dlatego, że debiutowali razem z takimi tytanami jak EXO czy B.A.P, więc po prostu zniknęli w tłumie. Gdyby zaskoczyli nas w innym czasie, teraz byłby na nich szał.

      Usuń
    3. O tak BTOB to naprawdę świetna grupa a ich harmonia w śpiewaniu po prostu WOW. Są utalentowani wokalnie i instrumentalnie. Czsami szkoda mi ich było gdy patrzyłam na Diary a tam 4 czy 5 w nicy a oni wciąż coś wkuwają uczą się tańczą czy poprostu są w agencji.
      Do tego Taemin a film który tu jest dodany jest jednym z moich ulubionych

      Usuń
  4. Byłoby super jakbyś zrobiła fotolistę panów którzy ukrywają swoje abs (np. taki mój ultimate bias Onew (whyyy~~) albo Ryeowook )xd Naprawdę ciężko znaleźć takie foty więc tym większa radość ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej kolekcji dodałabym jeszcze Topa :)

      Usuń
  5. Ojej. Nienawidzę gdy nie potrafię wybrać konkretnej osoby. Myślę, że nawet gdybym umiała, to nie mogłabym tutaj wybierać pomiędzy nimi, ponieważ postawiłabym na pierwszym miejscu nie tylko dlatego, że najlepiej tańczy, ale dlatego, że lubię tę osobę najbardziej..

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie jest Lay? ;_________;
    Kai, Taemin, Jay! O-M-G *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy robiłam tą listę Lay nie miał jakiegoś bardziej seksownego zdjęcia (czyt: gdzie pokazuje swój abs). Teraz już wszyscy wiemy, że ma, ale muszę poczekać na pełne skany phothobooka ^^

      Usuń
  7. A Changjo z Teen Top? Moja sex-maszyna do tańca ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mi też Go zabrakło.

      Usuń
  8. Co to jest za piosenka do której tańczy U-Kwon ?

    OdpowiedzUsuń
  9. A w EXO to czasami nie Lay jest dancing machine? Oglądałam kiedyś program, w którym brało udział EXO i wszyscy członkowie zespołu powiedzieli, że to Lay i on tam zaczął tańczyć tak fajnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie na tej liście powinien być Lay, który według mnie tańczy lepiej od Kai'a ^^ (ale to tylko moja osobista opinia).
    No i gdzie Chen Chen ? :( xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę mi smutno, bo jak wszędzie wszyscy zapominają o Vixx:( To naprawdę utalentowana grupa, a tańczyć naprawdę potrafi.

    OdpowiedzUsuń