Lista - Female Dancing Machine's



Hyuna (4Minute)


Hyoyeon (SNSD)



Bora (Sistar)


Minzy (2NE1)


Gain (Brown Eyed Girls)



Nicole (KARA)


Victoria (f(x)) 


BoA



Kahi



Jiyeon (T-ara)



Min (Miss A)
Chyba bardziej pasowałaby tutaj Jia, ale to Min jest main dancer w zespole


13 komentarzy:

  1. Boże Hyuna! Boże jak ja jej nienawidzę. Grrrrrr...wkurza mnie samą osobą. Gain zresztą tak samo.
    Ale bardzo się cieszę,że w zestawieniu znalazła się Kahi, która jakoś szczególnie popularna też nie jest. Uwielbiam ją, świetna jest. Do tego jakie ona ma ciało *.* Zazdroszczę. Mogłabym wyglądać jak ona w jej wieku, a nawet teraz. Śliczna jest po prostu i wie jak się ruszać. Jeszcze ciesze się z Bory i Hyoyeon. Chociaż uważam osobiście, że w Sistar i SNSD dziewczyny są na równym poziomie. Nie wiem jakim cudem tam istnieje pozycja "main dancer", bo dziewczyny tańczą świetnie. /Emiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haters gonna hate . Hyuna nic Ci nie zrobila , strasznie wkurzaja mnie takie osoby ktore nienawidza za nic . A zapewne tym nic jest to ze poprostu jej zazdroscisz , do Gain odnosi sie to samo -,- Bardzo dobrze ze autorka bloga zamiescila tutaj te wszystkie dziewczyny bo zasluguja na te pozycje <3 Nie bez powodu sa main dancer w zespolach , a niektore z nich maja miana krolowej tanca ^,^ Uwielbiam twoj blog , kocham all notki a w szczegolnosci o Hyunie :D Pozdrawiam autorke <3

      Usuń
    2. Ej sorry, ale ja nawet Hyuny czy Gain nie obraziłam tutaj, po prostu napisałam, że ich nie lubię, wkurza mnie ich zachowanie, więc nie rozumiem czemu się czepiłaś. Każdy ma swoje zdanie i powody. Ty pewnie też masz takie osoby, których nie lubisz, chociaż nawet ich nie znasz, ale że akurat odezwałam się na temat idolek, które lubisz i podziwiasz, to na mnie najechałaś od razu, nawet nie wiedząc o co mi chodzi. Może najpierw spytałabyś dlaczego mnie wkurzają i co do nich mam, a nie od razu wychodzisz na hipokrytkę. Przepraszam autorkę bloga, za ten komentarz, ale po prostu stwierdziłam, że komentarz wyżej jest zwyczajnie chamski.

      Usuń
    3. Napisalas ze jej nienawidzisz hmm sadze ze nie znasz jej osobiscie i ze Cie wkurza sama osoba ... gdybys napisala ze jej nie lubisz no to juz inna historia by byla ... poprostu nie rozumiem tych ludzi ktorzy nienawidza Hyuny za nic ona ma takie dobre serce ;c a to ze jest ,,sexy,, pod wplywem cube entertainment to juz nie jej wina , bo domyslam sie ze nie lubisz Hyuny wlasnie przez to na jaka ja promuje cube entertainment czyli jak wiekszosc osob ... a pozatym napisalam ze wkurzaja mnie takie osoby i pewnie zazdroszcza wiec nie przesadzaj ze Cie niewiadomo jak obrazilam xd jezeli czujesz sie urazona to przepraszam ;d i tak jestem fanka Hyuny jest moja ultimate bias od 4 lat dlatego zawsze staram sie jej bronic :]

      Usuń
  2. No cóż ja też zbytnio za Hyuną nie przepadam ale każdy ma swój gust.
    Naprawdę śiwetny post nawet nie wiedziałam że niektóre w z tych dziewczyn to main dancer w zespole.
    Gdyby któraś chciała mi oddac swoje ruchy i ciało to do szczęścia nic więcej by mi nie brakowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ze tak ale ty jej nie obrazilas w przeciwienstwie do tamtej pani wyzej ^^
      Hyuna jestesmy z Toba :D

      Usuń
  3. U mnie zdecydowanie wygrywa Hyuna, Hyoyeon oraz Minzy. Osobiście uwielbiam oglądać te panie gdy tańczą. Są naprawdę świetne i szczerze zazdroszczę im umiejętności! Też chciałabym umieć się tak powyginać w rytm muzyki, niestety to nie moja bajka.. Szkoda, że Hyoyeon już się tak nie wygina jak za czasów debiutu SNSD.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Hyuna najlepsza według mnie <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Hyuna kręci dupą przed kamerą, w Trouble Maker widać jej majtki, a to już przesada. Czy nie da się tańczyć nie macając po częściach intymnych? W większości k-popowcyh girlsbandów albo tańczą w różowych sukieneczkach i non stop robia aeygo albo kręcą tyłkami i wywalają cycki. To dość obleśne ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej sie zamknij i nie wypowiadaj jak nie wiesz to nie Hyuna wybiera sobie stroje do teledyskow itd.. to nie Hyuna chciala miec sexy image. Jesli nie lubisz girlsbandow i kpopu to trafiles w zle miejsce. Sayo Nara.

      Usuń
    2. popieram, nie znasz Hyuny to sie nie wypowiadaj, ona i tak jest najlepsza dancing machine z Nich wszystkich.

      Usuń
  6. Też nieprzepadam za Hyuną. Ale uwielbiam Victorię. Świetnie tańczy i ma mega elastyczne ciało. *.* Zabrakło mi tu Hyosung z Secret. Też ją uwielbiam i jest świetną tancerką.

    OdpowiedzUsuń