Boże, jak śmiesznie - Diva Edition

Kiedy normalnemu człowiekowi przychodzi do głowy słowo diva, to ma przed oczami piękną, silną kobietę z temperamentem, która odnosi w życiu sukcesy i jest świadoma swojej kobiecości. Taka Beyonce na przykład. 
No ale k-popowi fani mają odmienną definicje słowa diva i oprócz tego, że może nam do głowy przyjść Kahi czy Lee Hyori, oczami wyobraźni widzimy takiego Key wywijającego bez wstydu do kolejnej piosenki jakiegoś girlsbandu. I w tym poście obejrzymy właśnie takie divy (lub może raczej: divów). Wiele boysbandów podejmuje się coverowania damskich choreografii, ale nikt nie robi tego z taką perfekcją i błyskiem w oku, jak ci niżej wymienieni. Jak wiemy, wszytko to jest robione dla żartu i chyba tylko fani znający k-pop od środka potrafią zrozumieć ten fenomen. 


Key (SHINee)

Secret - Madonna


SNSD - Hoot

SNSD - Genie, KARA - Mister, T-ara - Bo Peep Bo Peep

Brown Eyed Girls - Abracadabra

SNSD - Gee

Rainbow - A

Sistar - Alone


Beyonce - Sweet Dreams (+ Jo Kwon)



Jo Kwon (2am)

SNSD - Gee, Hyuna - Change


SNSD - Gee

SNSD - Oh!

Wonder Girls - Be My Baby

2NE1 - I'm The Best

Brown Eyed Girls - Abracadabra


Sungjong (Infinite)

TTS - Twinkle 

SNSD - The Boys


4Minute - Huh


Miss A - Bad Girl, Good Girl

Hyuna - Bubble Pop! (+ Lee Joon i Jo Kwon) 


Kevin (U-Kiss)  

Son Dambi - Queen, Secret - Madonna



Miss A - Bad Girl, Good Girl (+ Suzy i Fei)

KARA - Step (+ Dongho)

Miss A - Breathe (+ Dongho)

tak, ta brunetka to Kevin


Takich div jest oczywiście więcej (chyba każdy zespół ma kogoś, kto zna wszystkie choreografie girlsbandów :D), ale tutaj podałam takie 4 moje ulubione przykłady. Jeśli chodzi o same boysbandy tańczące do mało męskich układów tanecznych, to doczekają się one osobnego posta na blogu. A wy, kogo najbardziej lubicie oglądać i przede wszystkim, kto śmieszy was najbardziej? Podsyłajcie też swoje propozycje i filmiki! 

11 komentarzy:

  1. Chyba w repertuarze każdej divy jest jakaś choreografia do piosenek SNSD. Uwielbiam oglądać te filmiki. Widziałam niektóre nawet po kilka razy i chętnie do nich wracam, a miło gdy większość jest zebrana w jednym miejscu. I niestety Sungjong'owi muszę przyznać rację. On jest ładniejszy niż ja, ale to nie osiągnięcie. Jakby go postawić obok Miss World...poważnie zastanowiłabym się kogo ukoronować jako najpiękniejszą istotę na świecie. Do rywalizacji dołączyłabym Taemina oraz Renatkę (i pewnie jeszcze X osób, które aktualnie z głowy mi wyleciały), mają takie łagodne rysy twarzy, że śmiało za dziewczyny mogliby robić (nie, ja nie chcę nikogo tu obrazić). Chociaż Ilhoon przebrany za kobietę...to było przyjemne dla oka.
    W każdym razie diva jest divą i divy się wielbi lub nienawidzi. Swoją drogą oni muszą mieć zarąbisty dystans do siebie. Kocham /Emiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu bym nie pomyślała, że z Ilhoona taka piękna niewiasta może powstać :D

      Usuń
  2. Key moim zdaniem nie ma sobie równych. Uwielbiam patrzeć jak tańczy ;D Robi to tak profesjonalnie. Kevin tez nieźle sobie radzi. A to jak był przebrany za dziewczynę to nie mogłam uwierzyć, że wygląda tak dobrze, a po za tym jego zachowanie było bardzo śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże przy ostatnim filmiku z Key padłam XD Uwielbiam oppę za jego słodycz ^^
    A Joo Kwon to już dla mnie za dużo, o ile Kibum był męski i naturalny w swoich występach, o tyle u tego pana czuć było sztucznym aegyo :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście najbardziej lubię oglądać Daesunga. Znaczy nie wiem czy można go nazwać divą, ale wszystkie damskie układy zna :D Mój układ no.1 czyli Mister- Kara, zawsze wypada świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony to Kei. W jakimś variecie było że podobno zapamiętuje układ po pierwszym obejrzeniu no i zawsze dobrze mu to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idol Mankae Rebellion ^^ XD//Maya

      Usuń
  6. Kocham wszystkie divy, ale Key jest moim ulubieńcem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jo Kwon wygląda jakby coś przyćpał w każdym z tych jego coverów @.@

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha, i mógłby mi ktoś może powiedzieć jak nazywa się to schow w którym Sungjong tańczy Bubble pop? Bo często widzę z niego różne wycinki z różnymi zespołami i nieco mnie to intryguje... =P

    OdpowiedzUsuń
  9. I mógłby mi ktoś może zdradzić nazwę tego programu w którym Sungjong tańczy Bubble pop? Bo często widuję z niego różne wycinki i mnie to zaintrygowało... Aha, wiem że post był dodany przed ich debiutem ale i tak brakuje mi tu BTS ^.^ Z BTS dałoby się zrobić oddzielną listę... ._.

    OdpowiedzUsuń