Co z człowiekiem robią ferie...


Ten post nie ma nic wspólnego z normalnymi postami na Kpop Paradise, bo ma za zadanie zareklamować mojego drugiego bloga. Tak, od dłuższego czasu siedziało mi w głowie parę pomysłów na założenie nowego bloga (ym, jakbym na jeden nie miała wystarczająco czasu...) i ostatecznie wygrał blog z opowiadaniami. Będzie tam (oczywiście, jeśli wam się spodoba i ktoś będzie to czytał) parę luźnych opowiadań inspirowanych k-popem. Koniecznie wejdźcie w zakładkę O blogu, ponieważ tam jest napisane na jakiej zasadzie ten blog będzie działał, a nie chce mi się powtarzać tutaj drugi raz. 
No to zapraszam na kpop-plot.blogspot.com i czekam na wasze opinie o tym czy to ma sens, czy może mam się trzymać od fikcji literackiej z daleka. 

4 komentarze:

  1. Blog wydaje się fajny, ładnie wygląda, jeszcze nie zdążyłam przeczytać pierwszego postu. Tylko się upewnię : czy nie będzie tam żadnych wątków homoseksualnych, pairingów i innych takich (których nie znoszę xD ;d ) ? Bo jak tak to sądzę że zostanę Twoją pierwszą fanką tego bloga :) Rzadko gdzie udaje mi się znaleźć takie blogi, najbardziej lubię o jakiejś wymyślonej dziewczynie i moim biasie czy coś, nigdy pairingi ;C Więc napisz proszę czy jest jak myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mój blog musi Ci się spodobać, bo na pewno nie będzie tam fanficków ^^
      Jak będę pisała o miłości to tylko hetero, bo o ile mam neutralny stosunek do paringów to sama chyba miałabym trudności, żeby coś takiego napisać. :)

      Usuń
    2. O to świetnie :) Podobał mi się Twój pierwszy wpis ~^.^~

      Usuń
  2. Koniecznie musisz zająć się też tym drugim blogiem, bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń