Idolki bez makijażu


W którymś poście z serii Jak wygląda kariera k-popowego idola wspominałam o tym, że oprócz talentu i samozaparcia w tej branży niesamowicie liczy się wygląd. I to jest raczej logiczne, bo przecież idole są bez przerwy pokazywani publicznie, w telewizji, na scenie i nie tylko. Zresztą wytwórnia, która przekazuje nam muzykę wyprodukowaną przez siebie za wielkie pieniądze, musi ten produkt ładnie 'opakować'. Zawsze było tak, że ludzie pracujący w show-biznesie i branży rozrywkowej muszą wyglądać dobrze, bo przecież kto lubi oglądać brzydkich ludzi? Tak, czy siak, agencje wydają wiele swoich pieniędzy na stylistów/makijażystów i specjalistów od wyglądu, żeby mieć pewność, że ich podopieczni spodobają się publiczności. No ale jak pod tą grubą warstwą make-upu dostrzec kto tu jest naturalną pięknością, a kto udaje? Nie mówiąc już o wszechobecnych w Korei operacjach plastycznych? Odrobinę mogą nam pomóc zdjęcia, które przedstawiają naszych idoli (a tak właściwie idolki, bo nie będę bawiła się w pokazywanie członków boysbandów bez makijażu, bo zwykle różnica nie jest zatrważająco wielka) bez zbędnego makijażu (lub z jego śladowymi ilościami). Ocenę tego, kto jest naturalnie ładny zostawiam wam, bo jak wiadomo gusta są różne.


2NE1 

f(x)


4Minute

Orange Caramel


Miss A


KARA


TTS 

Nie wiem czy jest sens w sprzeczaniu się, kto jest ładny, a kto nie. Po pierwsze dlatego, że zdjęcia się od siebie różnią. Na tych bez makijażu, możemy się dopatrywać BB Creamu, soczewek powiększających oczy,  już nie mówiąc o operacjach plastycznych. Jak widzicie większość z nich to selci, więc są mało wyraźne, rozmazane. Specjalnie nie chciałam tu wrzucać zdjęć sprzed debiutu, czy ala 'jadę na trening bez make-upu, ale niestety zrobili mi zdjęcie'. Ja wiem, że takie fotki są może bardziej realistyczne, ale niektóre są po prostu zrobione z zaskoczenia, więc są mało korzystne, a nie chodziło mi tutaj o ośmieszanie kogokolwiek. 
Do strony 'z makijażem' starałam się wybierać zdjęcia które nie pochodzą z jakiś wymyślnych sesji zdjęciowych (wiadomo jak to bywa z retuszem), ale takie z występów czy teledysków. Wiecie, że są i makijaże które mają być naturalne, ale i takie, które z założenia mają być ciężkie i nadają się tylko na scenę. Tutaj wklejałam (a przynajmniej starałam się) takie, które miałyby być czymś po środku. 
Z wyglądem różnie to bywa, kilka czynników wpływa na prezencję naszej twarzy, od ułożenia włosów, przez odpowiednio (lub nie) dobrany makijaż, po minę jaką zrobimy na zdjęciu. Dlatego może nie do końca możemy wydawać jakieś poważniejsze osądy tylko na podstawie tych zdjęć. Przynajmniej tak mi się wydaje... Umieściłam tą listę bardziej jako ciekawostkę, bo jednak jakąś tam różnicę widać. Dodatkowo nigdy nie mamy pewności, kto poprawił sobie u chirurga to czy owo. 
Na pewno da się zauważyć to jak bardzo Koreanki dbają o swoją skórę. Te dziewczyny, które się tym trochę interesują, na pewno wiedzą, ile wysiłku Azjatki wkładają w pielęgnację twarzy i ilu kosmetyków używają, żeby ich skóra wyglądała świeżo i zdrowo. Na prawdę trudno się doszukać skazy na ich pięknych licach. 
Jeśli mam wyrazić swoje zdanie, to muszę wam powiedzieć, że wszystkie idolki (a przynajmniej te które tu zamieściłam) są piękne z makijażem jak i bez. I może mówię to, bo bardzo podoba mi się azjatycki typ urody i jestem pod nie małym wrażeniem stanu ich skóry, ale może też dlatego, że (jak na początku wspomniałam) w popularnych zespołach trudno jest się doszukać brzydkich osób. Jakbym miała tutaj kogoś wyróżniać to byłoby to całe f(x) (w teledysku do Chu~ praktycznie nie miały na sobie makijażu), Dara, Seohyun i Suzy. W ich przypadku makijażyści nie szaleją, bo najnormalniej w świecie nie muszą. A jakie jest wasze zdanie? Na podstawie tych zdjęć można coś wywnioskować? Jest ktoś kogo uważacie za naturalną piękność?


14 komentarzy:

  1. Hyuna jest slodziutka i naturalna bez makijazu ;* Suzy to samo :D i Jihyun ^^
    Hara jak wiemy miala operacje plastyczne wiec nie moge nic o niej powiedziec ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam tez wspomniec o Darze i Bom rowniez sliczne ;*

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger^^
    Więcej na: http://life-is-full-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre dziewczyny lepiej wyglądają bez makijażu niż z ^.^ Moim zdaniem nie ma dużych różnic i wiadomo, ze taki makijaż robią by np nie świeciły się na scenie od świateł i takie tam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze piszesz i przyjemnie się czyta twoje "wypociny". Myślałaś może o zostaniu dziennikarką ? ;D
    Co do tematu, to myślę, że wszystkie są piękne na swój własny sposób. Niektórym bycie ładną wychodzi nawet lepiej bez makijażu niż z nim ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, gdy słyszę, że ktoś lubi czytać to co piszę, więc dziękuję ^^
      (co do dziennikarstwa, to jedno z moich wyjść awaryjnych po maturze XD)

      Usuń
  5. Bom , Dara oraz Seoyun są śliczne ! Oczywiście słodki ziemniaczek cały czas z czy bez wygląda tak samo *_* Jest śliczna ! Twoje posty są genialne, bardzo miło mi się je czyta ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Tamten Anonimowy : pisze się JiYoon ^^
    Lubię Kpop
    Ale !niektóre! koreańskie 'gwiazdki' nawet nawet ;d
    Pozdro dla Hyunek ;**
    LOVE HYUNA ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze napisała, bo pewnie chodziło jej o Jihyun, liderkę 4Minute :)

      Usuń
    2. tak chodzilo mi o Jihyun ... o wielki znawco xd

      dzieki Oleander <3 :D

      Usuń
  7. Bardzo dużo idol jest łądnych bez makijażu a u niektóych chłopaków to czasami nie ma widac żadnej różnicy jak w varietach ich budzą.
    Zazdroszczę im takiej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suzy mnie urzekła O.o Jakaś śliczna, lepiej niż w makijazu :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hyuna i Suzy tylko ladne..

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny z F(x) są tak naturalne, że nawet z makijażem niewiele się różnią od momentów, gdy go nie mają:) Śliczne są, a szczególnie Sulli i Luna<3

    OdpowiedzUsuń