Lista - Female Main Vocals

Troszeczkę pozmieniałam moje plany w stosunku do fotolist. Te posty, gdzie znajdowały się zdjęcia idoli, którzy zajmują w swoich zespołach główne pozycje (czy to chodzi o wokal, rap czy taniec) będą dodatkowo urozmaicone filmikami, które mają pokazać, czemu dana osoba jest właśnie określana jako 'main'. Nie zmieniam fotolist tematycznych - tam będą same zdjęcia, czyli tak jak w fotoliście być powinno :)
Ponieważ chce zachować obiektywizm, będą tutaj się znajdować główne wokale większości grup, a już wy sami możecie zadecydować, czy ktoś na to zasługuje, czy raczej nie.
Próbowałam znaleźć filmiki, które choć trochę pokazują talent niżej wymienionych, ale w niektórych przypadkach, pierwszy raz mogłam przyjrzeć się dokładnie danemu wokalowi, więc możecie w komentarzach podawać własne (lepsze) propozycje wideo.

HYORIN (Sistar)



PARK BOM (2NE1)




JeA (Brown Eyed Girls)



TAEYEON (SNSD)



SOYEON (T-ARA)



LUNA (f(x))



EUNJI (APink)




JOOYI (RANIA)



SUNYE (Wonder Girls)




GAYOON (4Minute)



RAINA (After School)



SUZY (Miss A)




JI EUN (Secret)



SUNGYEON (KARA)



Mam nadzieję, że o nikim ważnym nie zapomniałam. Dodajcie również swoje propozycje i chwalcie się, którego damskiego wokalu najprzyjemniej wam się słucha. A może wykryliście jakieś wybitne zdolności u dziewczyn z rookie zespołów (wiecie dobrze, że nie ogarniam nowych girlsbandów). Ja osobiście podziwiam talent Hyorin, uwielbiam słuchać Bom (jak to GD stwierdził: każda piosenka z dodatkiem jej wokalu staje się lepsza) i lubię ciekawą barwę głosu Gayoon.  
Zasadniczo prawie każdy idol powinien dobrze śpiewać i w wyżej wymienionych zespołach nie tylko te osoby mogą popisać się umiejętnościami wokalnymi, a różnica między main, a lead vocal zaciera się. 
A i nie zdziwcie się brakiem IU, Ailee, Davichi etc., ponieważ o solistkach i duetach napiszę innym razem. Na dniach planuję również zaktualizować o filmiki dwie poprzednie fotolisty. 

8 komentarzy:

  1. taaak ! :DD Soyeon , Gayoon i Suzy ♥ ♥ ♥
    Jak one pieknie spiewaja ^,^ Cala lista wgl super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. BOM ma poprostu nieziemski glos <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu...ja też uwielbiam wokal Hyorin. Jest prześliczny. Gdybym miała wybierać wokalistkę, która najbardziej urzekła mnie dzięki swojemu głosowi, byłaby to właśnie ona. Oczywiście, nie twierdzę, że reszta nie umie śpiewać, czy coś, po prostu jej wokal najbardziej wpadł mi w ucho. Do tego Ji Eun, Suzy i Taeyeon, które moim zdaniem są równie genialne. Chciałabym aby kiedyś wystąpiły razem, chyba, że już takowa kolaboracja była, a ja jestem z tyłu (jak zawsze Emiko, jak zawsze >.<)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne głosy dlatego zawsze wkurza mnie kiedy ktoś piszę że oni w Korei nie potrafią śpiewac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanem Hyorin i Gayoon x3 dwa różne głosy jeden "husky" drugi delikatny, ale też i mocny, ostatnio oglądałem jak dziewczyny wykonują hymn narodowy Korei i po prostu... OMG...
    http://www.youtube.com/watch?v=HPsOomGiDdk
    Co do innych mocnych wokali, myślę, że ominęłaś panią z Rania o imieniu JooYi myślę, że jest super sama zobacz: http://www.youtube.com/watch?v=xaYQwOSaSe4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie hymnu przez Gayoon widziałam. Są opinie, że nie powinna go zaśpiewać idolka, tylko jakaś bardziej doświadczona artystka blablabla, ale moim zdaniem bardzo dobrze jej poszło (nie wiem, może po prostu za bardzo podoba mi się jej wokal).
      A co do drugiego filmiku, to przecież Jooyi jest na liście :)

      Usuń
  6. Ja jakoś nie przepadam zbytnio za wokalem Gayoon, osobiście (jeżeli zostajemy przy 4minute :3) wolę Jiyoon, jej mocny, męski wokal <3
    A jeszcze drobna uwaga; możesz dopisać AOA (Choa) i EvoL (Hayana) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czym się różni Main od Lead vokalu?

    OdpowiedzUsuń