Lista - Male Main Vocals cz.1

Po wysłuchaniu nieziemskich głosów głównych wokali girlsbandów, przyszła pora, na niemniej utalentowanych panów! Ogólnie boysbandów jest więcej niż girlsbandów i mam w nich większe obeznanie, dlatego ta lista jest podzielona na dwie części.
Wiem, że w niektórych zespołach jest dwóch main vocali (Super Junior, Infinite, BTOB itd.), a nie chciałam dodawać 2 osób w jakimkolwiek zespole (to by było niesprawiedliwe w stosunku do innych, a gdybym miała tak dodawać wszędzie gdzie powinnam, to ta lista nie miałaby końca), więc wtedy dodawałam tą osobę, której głos bardziej mi się podoba (w niektórych przypadkach było mi baaardzo trudno wybrać, więc brałam tych, którzy według mnie mają lepsze możliwości wokalne). Miejcie na uwadze, że pod niektórymi filmikami jest napisany czas od którego najlepiej zacząć oglądać.

YOSEOB (B2ST)

(od 0:27)


YESUNG (Super Junior)

(od 1:04)


JONGHYUN (SHINee)



G.O (MBLAQ)



SUNGGYU (Infinite)
(nawet nie wiecie jaki miałam problem z wybraniem pomiędzy nim, a Woohyunem)




JB (JJ Project)

(od 0:45, 1:21)
(nie mogłam znaleźć dobrego filmiku, który pokazuje jak JB śpiewa, ale tak bardzo podoba mi się jego głos w Baunce, że musiałam go uwzględnić na liście)

EUNKWANG (BTOB)
(tutaj też miałam problem z wyborem, bo w BtoB wszyscy dobrze śpiewają -.-)



SANDEUL (B1A4)



CHANGMIN (TVXQ!)
(a.k.a king of high notes)



JUNSU (JYJ)


(od 3:03)

Gdybym miała wybrać wokal, który podoba mi się najbardziej to miałabym nie lada problem. W przypadku męskich głosów, to właściwie podobają mi się wszystkie (może taka już kobieca natura :D). Jeśli już miałabym kogoś wyróżnić (jeśli chodzi o moje preferencje, bo utalentowani to są wszyscy!) to Yoseoba, Sunggyu i Junsu. 
Już na dniach pojawi się druga część ^^

7 komentarzy:

  1. Hahahaha W Infinite wybrałabym właśnie Woohyuna. Zupełnie odwrotnie. A w BTOB...tak, miałabym ten sam problem. Och do tego głos Yesung'a (chociaż, jeśli chodzi o Super Junior...Wookie, Kyu...im niczego nie brakuje), Changmina, Sandeula i całej reszty. Słuchanie ich to jest odpoczynek dla uszu. Mają przepiękne głosy i ciągle nad nimi pracują. To jest fajne, że zamiast spoczywać na laurach, brną do przodu, aby stać się jeszcze lepszymi wokalistami. W każdym razie jeśli chodzi o męskie zespoły, to lubię je zdecydowanie bardziej i chyba cenię też bardziej. Może dlatego, że gdyby w Polsce jakiś chłopak się ze swoją pasją do śpiewania wychylił, to nie miałby życia. W momencie, gdzie u kobiet to raczej jest normalnie przyjmowane.
    Ale w każdym razie. Jak zawsze fajna notka.Nie mogę się doczekać części drugiej. /Emiko

    OdpowiedzUsuń
  2. Yoseob mnie rozwalił, szczerze nie sądziłam, że ma taki głos, chyba muszę się bardziej przyjrzeć B2ST. Oczywiście zgadzam się co do G.O (i pewnie bym Seung Ho jeszcze dorzuciła, ale to są moje osobiste preferencje, zupełnie nieobiektywne *U*).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jonghyun i Sandeul <3 Nieziemskie głosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. W przypadku BTOB również mam problem to nprawdę jeden z niewielu zespołówgdzie dokładnie wszyscy członkowie potrafią śpiewac. Przeważnie zdarza się jedna osoba co ma słabszy głos i dlatego zajmuje się rapem hehe.
    Dodałabym jeszcze MInhyuka z BTOB.
    Zgadzam się do Sungkyu. Woohyun też ma fajny głos ale jednak w pierwszej opcji przeważyła osobowości głos za Woohyunem zbytnio nie przepadam.
    Uważam również że SM jest bardzo bogate w unikalne głosy które ja po prostu uwielbiam np. Onew. Changmin, Junghyun i wiele innych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że komentarz dodaję bardzo późno co do czasu notki, ale po prostu zbyt późno wzięłam się za obserwowanie twojego bloga.. I dlatego pewnie będę komentowała wszystkie wcześniejsze notki z wiekowym opóźnieniem. Za co ogromnie przepraszam.

    Jeśli chodzi o BTOB to mam ten sam problem co ty. Eunkwang ma naprawdę cudowny głos i prawdopodobnie też bym go wybrała, ale z kolei Changsub.. No, nie potrafię.. Chłopcy są bardzo utalentowani, a rzadko się zdarza, że wszyscy w zespole mają dobry głos. Zazwyczaj osoba ze słabszym głosem śpiewa tylko w refrenie lub rapuje.. Jednak zawsze ubolewam nad tym, że Peniel prawie w ogóle nie ma prawa głosu w piosenkach.. ;C A przecież głos ma dobry..
    Natomiast jeśli chodzi o wybieranie pomiędzy Sunggyu, a Woohyunem to również miałam ogromny problem, ale po przesłuchaniu po raz enty piosenek, występów live etc. wybrałam Sunggyu. Wydaje mi się, że ma lepszy głos, ale myślę, że przeważyła tutaj jego osobowość. Choć uwielbiam Woohyuna, to Sunggyu jest jednym z kilku wykonawców, który urzekł moje serce.
    Changmin, Changmin, Changmin i jego wysokie noty. Kurcze, aż trzy razy musiałam sobie powtórzyć to imię. Uwielbiam jego głos, nie ma słów aby opisać to co czuję gdy go słucham.
    Yoseob i G.O to zdecydowanie najlepsze wokale z zespołów (choć Hyunseung też ma świetny głos, a Joon.. no cóż wiadomo samo przez się ; D). No i JB z JJ Project, kurcze uwielbiam to jak śpiewa w Baunce.
    Co do reszty panów to jakoś tak nie potrafię się wypowiedzieć.. Lubię ich głosy, ale no, wybrałabym kogoś innego z tych zespołów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie mam nic przeciwko temu, że komentujesz z opóźnieniem, dla mnie każdy komentarz do każdej notki jest ważny, także ucieszyłam się jak po 3 godzinach nie wchodzenia na bloga zaobaczyłam kilka nowych wypowiedzi ^^

      Usuń
  6. Yesung nie jest głównym wokalem w Super Junior. Jest wokalem prowadzącym lead vocal. Kyuhyun i Ryeowook są głównymi wokalami.

    OdpowiedzUsuń