Lista - Male Main Vocals cz.2

Zapraszam na drugą część listy, która ma nam przybliżyć pięknych głównych wokali boysbandów i ich nie mniej piękne głosy.

YONGHWA (CN Blue)




NIEL (Teen Top)



DAESUNG (Big Bang)


JUNHO (2PM)
(znowu miałam problem z wyborem -.-)


TAEIL (Block B)



BAEKHYUN (EXO-K)
(robienie tej listy to coraz większa katorga dla mnie ;_;)



CHEN (EXO-M)
(Lulu, przepraszam)




DAEHYUN (B.A.P)
(Youngjae, przepraszam)


HYUNSEONG (Boyfriend)


BAEKHO (NU'EST)

(nic lepszego nie mogłam znaleźć ><)

CHANGMIN (2am)
(przepraszam resztę 2am?)


ROKHYUN (100%)
(mało znani bracia Teen Top, ale Rokhyun podbił moje serce)



SOOHYUN (U-Kiss)



HONGKI (FT Island)




Uff, ta lista jest gigantyczna w porównaniu z Female Main Vocals. Ale to dlatego, że tutaj uwzględniłam dużo rookies, bo jestem w nich obeznana, a w przypadku girlsbandów nie znam się praktycznie w ogóle. Już nie mówiąc o tym, że jest jeszcze parę osób, które mogłabym dodać, ale ta lista jest już wystarczająco długa. 
Kobietki nadrobią sobie przy liście z solistkami i duetami.
I również w tym przypadku miałabym trudności z wyborem ulubionego wokalu. Talentów tych panów nawet nie ma co kwestionować, ale na pewno na wyróżnienie z mojej strony zasługują main vocale zeszłorocznych rookies. Mam tu głównie na myśli Daehyuna (uwielbiam jego głos, czekam na ten piękny dzień kiedy będzie miał solową płytę) i Baekhyuna z Chenem (i oczywiście D.O z Lu Hanem!) i Rokhyuna (o ile nie rozróżniam członków 100% to Rokhyuna pokochałam). Całej reszta to nie mniej utalentowane bestie, których głosy to miód na moje uszy.

12 komentarzy:

  1. Ahhh... Hongki <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo lista z solistkami powiadasz? ^^ no to czekam ( aaa zeby Hyune dala ! xd ) super notka jak zawsze <3 czekam na kolejna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lulu właśnie strzelił na ciebie fochem, wiesz? Jestem bardzo szczęśliwa, ze zaczęłaś listę od Yonghwa. Kocham jego głos i jego samego. Mogę powiedzieć że jest moim pierwszym biasem. Jego głos jestem w stanie rozpoznać zawsze chyba, właściwie t jest dość specyficzny, wiec to żadne osiągniecie. Chociaż Lee Jonghyun ze swoim wokalem i taką typową dla siebie manierą rozwala mój świat na kawałki i sprawia, ze przed oczami lata mi masa serduszek. Zaskoczyłaś mnie tym, że dodałaś Rokhyun'a, który przecież jakoś szczególne znany to nie jest, a szkoda. Jednak cieszę się, że pojawił sie tutaj, bo muzykę 100% oraz cały zespół strasznie lubię. Piosenka "Guy like me" ma u mnie chyba z X odtworzeń (na pewno jest gdzieś w czołówce. Zdziwiłaś mnie Baekho. Bardzo lubię NU'EST, ale główny wokal zawsze kojarzyłam z Minhyun'em, a tu...suprise. No ale główny wokal, wokal prowadzący...toż to takie podobne, ze mogę wybaczyć sobie tę pomyłkę. dzisiaj właściwie pierwszy raz usłyszałam głos Baekho i mimo wszystko jednak wolę głos Minhyun'a i jego bym tu umieściła, no ale to ja. Oczywiście jak zawsze milo popaczeć na tych przystojniaków na zdjęciach, także moje oczy i serce, po ciężkim poniedziałku zostały ukojone. /Emiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, myślę nie będzie się długo gniewał XD
      Miałam dokładnie to samo jeśli chodzi o NU'EST. Ale nie znam się za dobrze na tym zespole, więc dla pewności sprawdziłam, kto jest głównym wokalem i ku mojemu zdziwieniu był to Baekho. ^^

      Usuń
  4. Uwielbiam głos Hongkiego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam prawie wszystkie wokale które tu umieściłaś. Zdecydowanie zasługują na swoja pozycje w zespole, ale jest też dużo niezauważonych osób o świetnych głosach i to przykre.
    + zostałaś nominowana przez nasz blog. ;D Wiecej szczegółów tutaj:
    http://our-korean-dreams.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej. Zawsze mam ogromny problem z wyborem pomiędzy Dahyunem, a Youngjae. Nie ma bata, że wybiorę jednego i opuszczę drugiego! Nie potrafię, oboje mają tak piękne głosy, że aż serce drży!
    Jeśli chodzi o resztę umieszczonych tutaj wokali to nie mam zastrzeżeń, jedyne co to Daesung, osobiście wybrałabym Taeyanga, ale to tylko moje osobiste preferencje ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah moje literówki mnie przerażają.. Daehyunem, miało być DAEhyunem.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A zrobiłabyś zestawienie raperów? ^_^ Uwielbiam rap w k - popie! Wiesz, JR z Nu'est, GD, TOP, Yongguk, Zelo, Zico... Ach, rozmarzyłam się xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post i ogólnie świetny blog :D Szkoda, że nie uwzględniłaś Hanbyul'a z Led Apple, on też ma bardzo ładny głos :D

    OdpowiedzUsuń
  10. HongKi jejku Ty to masz głos o.O Gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ROKHYUN się znalazł na tej liście... Dla mnie to on ma masakryczny głos. Ich najnowsza(?) piosenka "Want U Back" podobała mi się, dopóki on nie zaczął śpiewać.
    Za to uwielbiam głos SooHyuna.

    OdpowiedzUsuń