Wiosenna videolista


No Kochani, chyba wreszcie możemy powiedzieć, że zawitała do nas wiosna. Może z dość sporym opóźnieniem, ale dzięki temu cieszymy się z niej jeszcze bardziej.
W związku z tym chciałabym Wam podać kilka k-popowych klipów, które stylizacjami, scenografią i muzyką nastrajają nas do działania i wyjścia z domu w piękny, ciepły dzień. Czym będę kierować się przy wyborze teledysków? Ma być jasno, słonecznie, uroczo i zielono na planie. Utwory będą słodkimi balladami o miłości, albo energiczną muzyką nastrajającą do ruszenia się z domu.


Pełna lista:
Busker Busker  Cherry Blossom Ending
Block B  Action Rmx 
Infinite  Man In Love
Super Junior  No Other 
Gain ft. Hyungwoo  Brunch 
BtoB  2nd Confession 
Wonder Girls  Like This 
Secret  Starlight Moonlight
K.Will  Love Blossom
Jay Park  Joah
Offroad  Head Banging
2AM  One Spring Day
Gain  Bloom
SHINee  Hello
Juniel  Illa Illa
Girls' Generation  Into the new world
2pm  Only You
Yoo Jiae  Delight
Kang Seungyoon  Stealer
Roy Kim  Bom Bom Bom
G.NA ft. Huh Gak  Mind Sync
Boyfriend  On&On 
2NE1  Happy
A Pink  Secret Garden
Lovelyz  Hi~



3 komentarze:

  1. Ciekawe, ciekawe :D Jestem ciekawa czy SHINee także będzie takie cos miało :D *_*

    Co do nowych komentarzy, troszkę mi sie nie podoba, no ale cóż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. króliczaświnka14 kwietnia 2013 07:48

    fajnie fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jest! Nareszcie wiosna! A ja jak zwykle chora.. No, ale cóż.
    Te piosenki tchnęły we mnie życie i mam ochotę wyjść, pospacerować, posłuchać śpiewu ptaków i muzyki. Co do samych MV to uwielbiam BTOB, Infinite, Ailee i NU'EST, dzięki nim aż serducho dudni i od razu humor lepszy!
    Jeśli chodzi o komentarze to nie przeszkadza mi ta mała zmiana ;)

    OdpowiedzUsuń