Ciekawe posty z Netizen Buzz pt.2



NetizenBuzz to strona, która tłumaczy artykuły o idolach i aktorach oraz najlepiej oceniane komentarze z takich stron informacyjnych i plotkarskich jak Naver, Daum Nate czy Star News. Wiele osób często na nią wchodzi (wam zapewne też nie jest obca), bo ciekawi nas jakie zdanie mają Koreańczycy o niektórych skandalach, bo raz, że mają bardziej krytyczne podejście do niektórych spraw, a dwa, są to ludzie, którzy mają większy dostęp do informacji i różnych plotek o idolach, bo znajdują się 'na miejscu'. Dzisiaj chciałabym wam podać kilka komentarzy z różnych artykułów, żeby pokazać jaka duża potrafi być przepaść między internautami i fanami z zagranicy, a tymi z samej Korei. 
No i jak ryzykowne jest zadzieranie z k-netizenami, bo na prawdę potrafią być bezlitośni... 

  • Exo i teaser do Wolf
- Wszyscy z mojej klasy dostali załamania psychicznego po zobaczeniu tego dzisiaj w szkole.. 
- Ja... naprawdę nienawidzę SM
- SM, dlaczego!!!!!
- Są ludzkimi mopami... Może powinniśmy kupić im ochraniacze na kolana jako kolejny prezent od fanów
- Cała 12 dosłownie pełza po ziemi przez minutę ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
- Co tam teaser, czemu Wolf! Ze wszystkich piosenek, czemu Wolf!
- Oszukały nas zdjęcia teaserowe
- Proszę, przynajmniej nie wyjcie...
- W porządku... Tak długo jak mają comeback, nie obchodzi mnie czy nawet usiądą na scenie i nic nie zrobią
- Byłem w autobusie kiedy to ujawnili... I naturalnie zrobiłem facepalma i gapiłem się w telefon z załamaniem psychicznym
- To nie jest najgorsze co nas czeka... Zostało jeszcze Wolf jako piosenka
- Nie wiedziałam nawet że to trwa minutę, byłam zbyt zajęta zasłanianiem oczu, udając, że nie jestem fanką takiej grupy... 

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten teraser... chciało mi się śmiać, naprawdę. Chyba SM zrobiło to specjalnie dla Exotics, bo z jednej minuty można wyciągnąć tyle derpów i gifów... 
Uwielbiam EXO, ale tutaj musiałam ich wyśmiać. I mnie również martwi Wolf. Mam nadzieję, że ostateczna wersja będzie bardzo odbiegać od tego, co już usłyszeliśmy...

  • Lee Hyori wydaje teledysk do Bad Girls 


1. [+169, -41] Melodia jest zbyt wolna. Myślę, że zrobiła to specjalnie na występy na żywo. To jest trochę za nudna piosenka do słuchania... kiepska i powtarzalna

2. [+171, -54] Miała swój solowy debiut we właściwym czasie.. Utrzymuje się ze swojego słabego głosu już od 16 lat. Zdaję sobie sprawę, że jest gwiazdą, dobrze tańczy, potrafi zrobić dobre show, ale naprawdę trzeba przyznać, że beznadziejnie śpiewa. Jak możesz być piosenkarką, która ma dobre występy, ale nie umie śpiewać?? I do ludzi, którzy bronią ją, sądząc, że się poprawiła: Naprawdę jest się czym chwalić, jeśli weteran z 16 letnim doświadczeniem rozwija się dopiero teraz? ㅋㅋ

3. [+139, -52] Od kiedy U Go Girl stało się hitem, wszystkie jej produkcje są w tym samym stylu. Nigdy się nie zmieniła czy rozwinęła 

4. [+103, -28] Piosenka jest na prawdę zła... właściwie to wolę Miss Korea 

5. [+114, -41] Bezmózdzy idioci którzy sądzą, że wszystko będzie brzmiało dobrze i cool, jeśli wciśnie się tam kilka zdań po angielsku. Zbyt zajęci kopiowaniem Amerykanów 

6. [+112, -41] Szczerze, to ta piosenka nie pokazuje żadnych umiejętności wokalnych 

7. [+114, -51] Lee Hyori, jesteś piosenkarką. Minęło już 15 lat od twojego debiutu, więc powinnaś choć raz wydać piosenkę, która złapałaby publiczność za serca. To co robisz to nie muzyka, tylko widowisko przeznaczone tylko dla oczu. Jeszcze nie jest za późno, żeby zacząć ćwiczyć i pokazać nam umiejętności, które pasują do twojego zawodu piosenkarki. 

Artykuł o jej występie na Music Core: 

1. [+1,039, -232] Jej klasa jest wieczna. Miło widzieć, że nadal jest skromna ^^ 

2. [+962, -178] Myślę, że ona definitywnie pokazuje jak zmieniła się przez ostatnie lata. Jej makijaż jest niebanalny i jej potęga jest tak samo daebak 

3. [+920, -199] Możesz ją hejtować ile wlezie, ale nie ma drugiej takiej piosenkarki jak Lee Hyori 

Teledysk jest genialny, ale piosenka faktycznie słaba. Może ma być w podobnym stylu co U Go Girl, ale dla mnie nie jest choć w połowie tak chwytliwa. A makijaż ma genialny, wygląda jak Megan Fox.

  • [Plotka]

Lider "G" popularnego męskiego zespołu, znanego z energicznych występów na żywo, opuścił swoją grupę chwilę po stwierdzeniu, że 'nie może już więcej promować się w zespole'. Agencja musiała podjąć kilka prób, zanim skłoniła go do powrotu. Chociaż powód jego nagłego urlopu jest nieznany, większość ludzi z branży sądzi, że "G przeszedł kryzys kiedy zdał sobie sprawę, że prawdziwe życie idola nie jest takie samo jak to o którym marzył. W przeciwieństwie do sytuacji z przed paru lat, grupy idoli nie są już tak bardzo popularne, co wpłynęło na decyzję G". Ludzie z wytwórni mogliby zrezygnować z "G", ale szkoda im było jego umiejętności i talentów, dlatego starali się zrobić wszystko, żeby wpłynąć na jego powrót. 

1. [+59, -3] Jest nowa grupa od SM, EXO, która zadebiutowała w tamtym roku i obecnie szykuje comeback. Lider EXO-M, Kris, jest Chińczykiem z Kanady, który ostatnio wyjechał na urlop do swojego rodzinnego kraju, bez skonsultowania tego z kimkolwiek, co wpłynęło na przesunięcie comebacku. Reszta zespołu musiała trenować bez Krisa kiedy go nie było. SM w końcu przekonało go do powrotu i EXO może mieć comeback. G to Kris.  


  • Lee Min Ho zmienia się z aktora w piosenkarza

1. [+163, -31] Widziałam teaser... jestem zdziwiona jego zmianą image'u~~~ I to będzie coś dobrego. Album dla swoich fanów, mam nadzieję, że sobie poradzi

2. [+156, -33] Co do... Słodszy niż myślałam?  ㅋㅋㅋ

3. [+137, -31] Kya~~ Oppa jest taki słodki 

4. [+39, -2]  Rzeczywiście słodziutki urok

5. [+39, -2] Piosenka przekroczyła moje oczekiwania... i jest słodka 

  • Sport Seoul vs CCM 
To jest dość śmieszna historia... Nie będę tłumaczyła całego artykułu, bo jest dość długi, ale zasadniczo chodziło o to, że: 

Jak wiemy, T-ara przebywa obecnie w USA, gdzie nawiązują różne kontakty zawodowe, spotykają się z amerykańskimi fanami i cykają sobie fotki z Chrisem Brownem na planie jego teledysku. Tam również miała miejsce konferencja prasowa zespołu. Dziennikarze ze Sport Seoul napisali artykuł o tym, że to spotkanie było nudne, media nie były nim w ogóle zainteresowane i niektórzy to przyszli zrobić parę zdjęć i nawet nie trudzili się zadawaniem pytań. Po opublikowaniu tego na stronie dostali bardzo niemiły telefon od dyrektorstwa CCM z żądaniem zmiany artykułu, bo jest nieprawdziwy i źle wpływa na wizerunek firmy. Z agencjami prasowymi różnie to bywa i nie jeden artykuł był już zmanipulowany (zasponsorowany), żeby o danym zespole/gwieździe zrobiło się głośniej lub by ocieplić czyiś image. Wiemy jaką (nie)sławą cieszy się ostatnio Core Contens Media, więc dziennikarze nie bali się sprzeciwić i nie zmienili swoich słów. Tym bardziej, że był to tylko jeden krytyczny artykuł z pięciu innych w tym temacie. Dzień później przedstawiciel CCM wpadł do biura Sport Seoul i zaczął w bardzo wulgarny sposób mówić co myśli o dziennikarzach, co tak ich zdenerwowało, że postanowili opowiedzieć o tych zdarzeniach opinii publicznej. 


1. [+1,369, -6] Ludzie, wreszcie poczułem się odświeżony po przeczytaniu tego artykułu. Jest tak cholernie wiele agencji prasowych, które są karmione pieniędzmi CCM. Jedyne co robili, to publikowanie bezdusznych pochwał

2. [+1,143, -4] Hul, daebak... ale znowu, czego spodziewaliście się po angecji T-ary...

3.  [+83, -1] Kwag Soo, zadarłeś z nieodpowiednimi ludźmi ㅋㅋㅋ Ten artykuł jasno pokazuje prawdę o was ㅋㅋㅋ Założę się, że teraz żałujesz tego co zrobiłeś 

4. [+74, -1] Newsen jest zbyt zajęty lizaniem dupy Kwang Soo... przynajmniej ten dziennikarz wybiera swoją dumę zamiast pieniędzy Kwang Soo.  ㅋㅋ T-ara i Kwang Soo idealnie się dopasowali ㅋㅋ

5. [+66, -1] "Następnego dnia przedstawiciel CCM przyszedł do biura edytora i zaczął przeklinać na wszystkich naszych dziennikarzy"  Założę się, że gangsterzy są również w agencji T-ary... hołota, prawdziwa hołota... Jeśli niżej ustawieni pracownicy są tacy, pomyślcie jaki musi być CEO 

6. [+41, -1] Jak oni mogli przyjść prosto do ich biura i po prostu zacząć przeklinać  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Wow

7. [+39, -1] Sport Seoul Fighting! 

8. [+21, -0] Oni naprawdę zadzierają z nieodpowiednimi ludźmi ㅋㅋㅋ Wleźć do ich biura i zacząć przeklinać? Przestępcza agencja, przestępczy piosenkarze. Same niesamowitości ^^

Media to instytucja, której na prawdę lepiej nie podpadać. Można wpłynąć na nich pieniędzmi, ale zdenerwowani dziennikarze mogą komuś zniszczyć reputacje, nawet kosztem mniejszej wypłaty. 


  • Czemu jest cicho na temat gry aktorskiej Junhyunga w Monstar? 



1. [+604, -111] Bo nikt tego nie ogląda. 

2. [+512, -101] Nikt tego nie ogląda...

3. [+491, -104] Tylko głupie fanki to oglądają, dlatego nie ma żadnych kontrowersji 

4. [+415, -98] Nawet nie wiedziałam, że to istnieje...

5. [+368, -71] Bo główna aktorka jest jeszcze gorsza

6. [+354, -80] Bo drama sama w sobie jest upokarzająca 

7. [+324, -71] Bo nikt się tym nie przejmuje

8. [+287, -66] Największa przyczyna to to, że nikt się nie przejmuje tą dramą

9. [+296, -81] Bo on jest nikim 

10. [+279, -73] Bo nikt tego nie ogląda...

11. [+228, -63] Oglądają to tylko głupie fanki, które nie przejmują się tym, czy gra źle czy dobrze...

12. [+223, -63] Widziałem 1 minutową scenę na Naver i ta drama jest tak słabo wyprodukowana, że nawet nie jest warta zamieszania  

Ja widziałam tylko scenę z BtoB pod prysznicem, także nie mogę wypowiedzieć się o grze aktorskiej Junhyunga... 


(cr: NetizenBuzz)

19 komentarzy:

  1. Jejku...naprawdę ich komentarze czasem mnie dziwią i przerażają! Dziękuję za artykuł ~

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu ale zdziry ( sory za to xd ) zrysowaly Junhyunga -,- sama nie przepadam za Lee Hyori ale Ci ludzie przesadzaja xdd Hejterzy ktorzy nic innego nie maja do roboty i hejtuja xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw, cudowny nowy wyglad :D i te cytaty z piosenek SUPER ! :D

      Usuń
  3. oni mnie przerażają O_o są tak... pełni nienawiści, serio...
    ja myślałam że w Polsce jest dużo hejterów, a tu prosze... Masakra :/
    A rak poza tym, super wygląda teraz twój blog! poprzednie "szablony" (? nie wiem jak to nazwać xd) też były super, ale ten chyba podoba mi sie najbardziej ^^'

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden komentarz zwrócił moją uwagę : "- Nie wiedziałam nawet że to trwa minutę, byłam zbyt zajęta zasłanianiem oczu, udając, że nie jestem fanką takiej grupy...". Skoro ta laska tak mówi, to na pewno nie jest ich fanką. Prawdziwi fani nawet w tej masakrze jaką jest 'Wolf' potrafią dostrzec pozytywy. Faktem jest, że teaser śmieszy (każdy z nas nie raz śmiał się ze swoich idoli) ale niektórzy mimo wszystko wyglądają na nim bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak tak patrzę to długo nie komentowałam,czas to nadrobić.
    Po pierwsze,nowy wygląd bloga jest świetny! Dobra robota :)
    A teraz przejdźmy do tematu.Naprawdę czasem przeraża mnie to ile ci ludzie mają w sobie nienawiści.Nie to żebym była przeciwna wszelkiej krytyce czy negatywnym opinią bo konstruktywna krytyka nie jest zła.Ale to co oni robią to jest hejt i to w dodatku często na najniższym poziomie.
    Po części zgadzam się z opiniami odnośnie Lee Hyori bo rzeczywiście jej wokal nie jest na najwyższym poziomie.Ok,wiele gwiazd kpopu nie śpiewa najlepiej,ale w przypadku kilkuosobowych grup te głosy często się uzupełniają i nawet jak nie są to super dobre wokale,to da się z nich stworzyć coś przyjemnego dla ucha.Natomiast Hyori jest solistką i to z wieloletnim doświadczeniem.Mało tego!Jest nazywana królową kpopu ,więc oczekiwania na pewno są większe.Ale mimo to trzeba docenić jej nową płytę.Sprawia wrażenie czegoś poważniejszego niż kpop,chociaż nie można do końca powiedzieć że nie jest w ogóle związana z tym gatunkiem.Umiejętności wokalnych Hyori też nie można do końca krytykować bo pomimo że nie są one na wysokim poziomie,to głosu Lee słucha się po prostu przyjemnie.Zresztą użyto na tej płycie wielu instrumentów,co cieszy,bo jednak czasami te elektryczne dźwięki wykańczają.Co do dwóch głównych singli,Bad Girls-piosenka w sumie fajna,ale trochę za wolna.Za to teledysk jak najbardziej zasługuje na uwagę.Miss Korea-nie wiem czemu ale bardzo mi się podoba,może sekret tkwi w niezbyt wymagającym podkładzie muzycznym (który notabene ponoć skomponowała sama wokalistka) świetnie komponującym się z głosem Hyori.
    Exo i teaser do "Wolf" z początku pozostawiły w mojej głowie jeden wielki znak zapytania.Śmiać się czy płakać?Nie będę oszukiwać że trochę się rozczarowałam,bo lubię ten zespół a i oczekiwania po rocznej przerwie były dość duże.No ale zobaczymy jak to będzie ostatecznie wyglądać.W końcu jeśli "Wolf" nie wyjdzie najlepiej to jest jeszcze szansa w pozostałych piosenkach z płyty.
    Ale kompletnie nie jestem już w stanie pojąć hejtów na "Monstar" czy też może raczej na samego Junhyunga. Nie oglądałam jeszcze dramy,natomiast czytałam że jest ona bardzo dobra,a hejtami nie należy się przejmować.Ale skąd one się biorą? No bo nawet jeśli Junhyung ma tylu antyfanów,to czy z powodu jednego aktora można przekreślać całą produkcje?I to w dodatku jak nawet nie zechciało się obejrzeć w całości choćby jednego odcinka?Cóż,coraz bardziej dociera do mnie że niektórych ludzi nie da się zrozumieć i dla własnego bezpieczeństwa lepiej nawet nie próbować.
    Lubię przeglądać komentarze z Netizen bo ciekawi mnie jak na niektóre rzeczy reagują ludzie którzy są "na miejscu" i mają większą styczność z koreańskim show-biznesem.Szkoda tylko,że rzadko można przeczytać coś z sensem i dowiedzieć się dlaczego coś im się podoba albo nie,a zamiast tego dowiedzieć się po raz kolejny jak bardzo ludzie potrafią być chamscy.Krytyka-tak,ale hejt-nie.Ale coś mi się wydaje że,ku mojemu niezadowoleniu,hejterzy przejmują władzę nad światem,a przynajmniej tym wirtualnym.
    Tak jeszcze tylko spytam przy okazji,czy wiesz co właściwie dzieje się z Block B?Bo coś ponoć znowu się pogorszyło z tą aferą,ale nie znam szczegółów.
    ~Recipe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, wydaje mi się, że tak bardzo hejtują Junhyunga, bo branża dramowa przechodzi obecnie kryzys (nie żebym się na tym znała, ale czytałam o tym XD), dodatkowo ludzie mają dosyć idoli w serialach. Z góry zakładają, że będzie to słaba produkcja, a ich argumentem zawsze będzie to, że oglądalność nabijają fani.
      A Block B...
      No niestety, pogorszyło się. Jak wiadomo są obecnie w trakcie procesu ze swoją wytwórnią, a ostatnio zaskoczyła nas wiadomość, że były CEO ich agencji (aka Pan Lee, który podobno uciekł z pieniędzmi chłopaków i ich rodziców, o co po części toczy się spór) popełnił samobójstwo. Nie wiadomo, dlaczego to zrobił, ale są osoby, które oskarżają o to Block B (całe szczęście są też ludzie, którzy sądzą, że to gruba przesada). Czyli nie dość, że proces na pewno się przedłuży, to znowu chłopcy są stawiani w złym świetle.

      Usuń
    2. Słyszałam o tym kryzysie w przemyśle dramowym,oglądalność maleje bo ludzie nie mają już ochoty oglądać dram.Może dlatego że są powtarzalne albo co gorsza większość jest głupia i robiona na siłę?Ale z drugiej strony dobre dramy nie zniknęły i choć jest ich zdecydowanie mniej,to wierzę że kryzys ten za jakiś dłuższy czas zostanie zażegany.W każdym razie trzeba to przeczekać.
      Ale zgadzam się z ludźmi którzy mają dosyć idoli w dramach.Przynajmniej większość mnie się z tym zgadza.Bo moim zdaniem zatrudnia się teraz idoli masowo do dram,mimo że większość z nich kompletnie nie powinna się brać za aktorstwo(a przynajmniej rola pierwszo czy drogo planowa to jak na ich poziom za dużo),tylko po to by mieć większą oglądalność.Tymczasem oglądalność paradoksalnie maleje.Owszem są idole którzy potrafią grać,może nie na najwyższym poziomie ale jednak na wystarczającym żeby ludzie nie mieli powodu się skarżyć.Ale zatrudnienia idoli do dram tylko za ładną buźkę lub popularność to jak dla mnie za dużo.Przez to młodzi aktorzy nie mają szansy się wybić bo wszystkie role zabieranie im są z przed nosa.Wolałabym jednak żeby producenci dram bardziej myśleli o tym żeby drama była dobra,zamiast popularna.Bo to drugie jest ważne,ale jeśli jakość produkcji będzie dobra to i widzowie się znajdą.
      Tylko że i widzowie mimo frustracji,którą całkowicie rozumiem,powinni dać szansę dramom z idolami bo czasami naprawdę zdarzają się tacy,którzy grać potrafią.Tym bardziej że w "Monstar" które jest dramą muzyczną obecność idoli jest trochę bardziej zrozumiała.
      A co do Block B to mam nadzieję że uda im się z tego wyjść.Chłopcom na pewno jest teraz ciężko,co mnie nie dziwi bo jednak wszystko znowu obraca się jakby przeciwko nim.No ale trzeba wierzyć w ludzi którzy stoją po ich stronie że uda im się ich z tego wyciągnąć.
      Ja nie wiem,znowu wyszedł mi jakiś długi komentarz,a w dodatku chyba nie do końca związany z tematem.Coś mi się wydaje że muszę częściej komentować Twojego bloga bo jak tego nie robią to potem nie mogę przestać pisać.Dobrze że chociaż jest ktoś komu chce się to czytać,bo mi by się chyba nie chciało na twoim miejscu :)
      ~Recipe

      Usuń
    3. Właśnie, to jest drama muzyczna, chyba logiczne, że występują tam idole. Pociesza mnie fakt, że te negatywne komentarze mają też dużo minusów. To znak, że nie wszyscy coś odrzucają, bo "idol". Ale i tak z tego co widzę, to chyba przemysł dramowy za bardzo stawia na promocję, a nie np. na oryginalną fabułę i nowe twarze.
      Ah, lubię czytać wasze długie komentarze, więc no problemo ^^

      Usuń
  6. O mamo ale hejty, ja nie wierzę. Ludzie są naprawdę bezwzględni.
    Co do teaseru EXO to...nie żeby coś, ale jak to zobaczyłam to wybuchnęłam śmiechem, nie dość, że stylista chyba jest jakiś pomylony, to jeszcze te "kocie" ruchy Kai'a, czerwone oczy Luhana...no przepraszam bardzo SM, ale po tak długim wyczekiwaniu i zupełnie odmiennych zdjęciach teserowych spodziewałam się czegoś lepszego, bardziej dopracowanego? Czegoś co bardziej będzie pasowało do konceptu ze zdjęć. Co prawda jestem ogromną fanką EXO i jakoś żyję w przekonaniu, ze samo MV i cały album będą naprawdę godne uwagi. Odliczając, że zamiast "Wolf", piosenka powinna się nazywać "Ulf", ale cała reszta nazw jest naprawdę ciekawa, jak np. "Black Pearl" i do tego będą piosenki z teaserów z czego się cieszę jak małe dziecko. Trochę mnie boli, ze fani tak zareagowali, rozumiem, ze może się nie spodobać, albo coś, ale żeby udawać, że nie jest się fanem tego zespołu? To trochę przykre i dwulicowe?
    Lee Hyori i "Bad Girl"...właściwie to nigdy nie śledziłam jej kariery i nic nie wiem o tej artystce, ale przesłuchałam tę piosenkę jak i "Miss Korea" (chyba tak to było, nie?), i ani jedna, ani druga mi się nie spodobały. Jak dla mnie są po prostu nudne i na siłę. Co do umiejętności to faktycznie piosenki są naprawdę zrobione na "odwal się" i nie pokazują ani dobrego wokalu, ani czegokolwiek innego. Patrząc na te komentarze odnoszę wrażenie, że jedyne co utrzymuje Hyori w świecie show biznesu to fakt, że jest niesamowicie seksowna.
    To teraz plota o Krisie...ale ludzie tak na serio? Jezu jak fandom EXO lubi się wzajemnie wkręcać to tragedia, czasami serio zaczyna mnie to irytować, bo to chyba fanclub w którym wychodzi najwięcej nieporozumień. Ja już cierpliwość tracę i aż odechciewa mi się czytać tych wszystkich informacji i plot, bo człowieka krew zalewa jak widzi rzeczy wyciągnięte z innej galaktyki, w ogóle nie trzymające się kupy. Może tylko ja tak mam? W każdym razie, nie wiem skąd fani wyciągnęli tę informację, przecież SM jest wytwórnią, która ma takie zasady, że mój mózg tego nie ogarnia. Kris musiał kogoś o tym poinformować, nie ma nawet szansy, żeby pojechał sobie o tak o na wycieczkę. Poza tym nagrał swoje partie do piosenki przed wyjazdem, więc skąd głosy, że opóźnił comeback? Gdyby faktycznie wyjechał bez niczyjej zgody, SM wyciągnęłoby tak ogromne konsekwencje, że Kris do końca życia by się nie wypłacił, do tego na jego miejsce w zespole byłoby z miliard chętnych od razu, bez szukania, wiec dla mnie to jedna wielka bzdura, która właśnie podniosła mi ciśnienie tak, że nawet porządnie nie umiem sformułować zdania.
    Co do zamiany Lee Min Ho z aktora na piosenkarza...nie wiem czy mi to pasuje. Jakoś przyzwyczaiłam się do niego, jako jednego chyba z bardziej znanych twarzy w świecie dram i nie bardzo rozumiem po co na siłę zmieniać jego profesję, skoro jako aktor jest rozchwytywany na każdym kroku i przy okazji jako model także. Już Jang Geun Suk zrobił taki numer i też chyba tego nie czuję. Ciąg dalszy nastąpi, no mi znaków zabrakło >.</Emiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jako następne CCM..,cóż do T-ary nie pałam miłością, sympatią też nie, a wytwórnia przez to, ze pozwoliła sobie na te wszystkie skandale wychodzi naprawdę kiepsko i nie dziwię się, ze ludzie mają taki stosunek, więc po co to jeszcze pogarszać zadzierając z mediami? To była czysta głupota, wiadomo, ze z mediami się nie wygra, szczególnie jeśli reputacja wytwórni jest zerowa. Nie wiem dlaczego, ale przez te coraz większe nieporozumienia dotyczące bezpośrednio lub pośrednio T-ary mam wrażenie, że zespół powoli chyli się ku upadkowi. Widać, ze wytwórnia i dziewczyny bronią się jak mogą i próbują naprawić swój wizerunek, ale wątpię, żeby to dało jakikolwiek rezultat. Fani poczuli się zawiedzeni, a antyfani mają tylko pożywkę dla swojej nienawiści. Według mnie lepiej by było, gdyby zespół jednak został rozwiązany, bo dalsze prowadzenie takiej wojny szarpanej z mediami, fanami i antyfanami tylko wszystko pogarsza, a dziewczyny coraz mniej liczą się w showbiznesie. Można wręcz odnieść wrażenie, że unoszą się jeszcze na powierzchni tylko dzięki skandalom i wiernym fanom, ale niestety ich twórczość nie jest na tyle ambitna, żeby zostały zapamiętane. Z tego co wiem nawet były głosy fanów, aby wytwórnia rozwiązała zespół, tylko gorsze, że po takich akcjach dziewczyn nikt już nie będzie chciał, więc koniec T-ary może oznaczać koniec ich kariery. No ale tak to moje osobiste zdanie i wierzę, że osoby lubiące ten zespół mają zupełnie odmienny stosunek. I ostatnie, czyli drama "Monstar". Wiec zacznę od tego, że zacytowany komentarz: "Tylko głupie fanki to oglądają" zwalił mnie z nóg, a dlaczego? Bo sama zaczęłam oglądać tę dramę i z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki, więc czuję się urażona. Wczoraj cały dzień wyklinałam na tłumaczy, bo 2 odcinek był już wrzucony, tylko, że z japońskimi napisani... po kiego mi japońskie napisy, zrobi mi to jakąś różnicę w rozumieniu o co chodzi? W każdym razie drama wciągnęła mnie niesamowicie i uważam, że jest póki co bardzo fajna. Główna aktorka ma przepiękny głos i w ogóle rozpływam się nad jej wyglądem i nad samą nią (a raczej postacią, którą gra). Do tego nie uważam wcale, że Junhyung gra źle. Może nie jest to aktorstwo najwyższej klasy, ale naprawdę daje radę. W każdym razie dramę naprawdę przyjemnie się ogląda, wstawki muzyczne są piękne. Ja jako ta "głupia fanka", która wcale fanką Junhyung'a nie jest (zaczęłam oglądać tę dramę, bo BTOB) będę wyczekiwała na kolejne odcinki z niecierpliwością, bo myślę, że fabuła może się bardzo ciekawie rozwinąć, poza tym nie mogę się na główną aktorkę napatrzeć.
      W każdym razie wkurzyły mnie te komentarze, bo ludzie nawet nie wiedzą dokładnie o co chodzi, a się udzielają. Cholera mnie bierze, jak czytam coś takiego. Ah...idę sobie zaparzyć meliskę, bo wykituję tutaj z nerwów. /Emiko

      Usuń
    2. Co do T-ary to w pełni popieram.Zespół powinien być rozwiązany bo im więcej skandali dojdzie,tym T-ara zostanie gorzej zapamiętana.Nie żeby teraz ludzie myśleli dobrze o dziewczynach.W każdym razie i dla wytwórni,i dla dziewczyn,i dla fanów zespołu jak i po prostu fanów kpopu wszystkie te skandale jak i sam zespół robią się coraz bardziej męczące. Antyfani mają niezłą zabawę,ale w sumie ile można? Chociaż wróć,antyfanów w to nie mieszajmy bo im jednak to się chyba nigdy nie znudzi. W każdym razie prowadzenie dalej tego zespołu z tygodnia na tydzień wydaje się coraz bardziej bez sensu.
      Natomiast skoro kolejna osoba poleca "Monstar" to chyba rzeczywiście się skuszę,ale po obejrzeniu "School 2013".Chyba jednak dwie szkolne dramy naraz to dla mnie za dużo.Zresztą dla mnie oglądanie teraz trzech dram to już niezły wysiłek (i dla mojego komputera),więc chyba lepiej żebym nie dodawała jeszcze czwartej.
      A reakcja śmiechem na teaser Exo całkowicie uzasadniona.Naprawdę,kazali się 12 chłopakom wić po tej podłodze robiąc "agresywne" (naprawdę nie wiem jak to nazwać) miny,gdzie jak zobaczyłam Luhana to miałam przed oczami małego kotka.Naprawdę nie byłam gotowa na coś takiego z jego strony.I choć tak naprawdę zawiodłam się na SM to staram się z tego po prostu śmiać(ale nie wyśmiewać) i czekać na płytę,bo też strasznie się cieszę na piosenki z teaserów.
      ~Recipe

      Usuń
    3. Nie ma mnie chwilę, a dostałam tak długie komentarze, że w sumie są dłuższe od moich postów, uwielbiam was. :3
      Emiko, wygrałaś internet, jak można napisać tak długi komentarz, że aż brakuje znaków? XD
      Ale to dobrze, lubię poznawać waszą opinię, niezależnie od tego czy długa czy krótka. Jakbyście napisały mniej, to nawet zaczęłabym się martwić.
      Nawet nie wiem do czego się odnieść, więc może do T-ary i EXO:
      Też cieszę się jak debil na piosenki z teaserów (moje marzenia o pełnej wersji "Baby Don't Cry" się ziściły). Byłam przekonana, że jestem na takim etapie, że spodoba mi się wszystko co wydadzą (w końcu ważne, że w ogóle mają comeback, nie?), ale poczułam nutkę rozczarowania przy tym teaserze. Głównie dlatego, że nie wszystkim ten image pasuje (*cough* Luhan *cough*), a zdecydowanie bardziej wolałabym coś w takim szkolno-niegrzecznym stylu, jak to było w przypadku teaserów. No cóż, i tak czekam z niecierpliwością na teledysk i mam nadzieję, że nie zmarnują piosenki promocyjnej.
      Też sądzę, że ciągnięcie kariery T-ary nie ma dłużej sensu. Co prawda, strasznie spodobała mi się piosenka T-ary N4, ale patrząc po tym co wytwórnia z nimi robi i jak bardzo mieszają je z błotem, to chyba mija się z celem. Może jakoś udałoby im się wyjść cało z tego skandalu (jak GD, Block B, Jay Park i tak dalej), ale agencja źle je poprowadziła i obecnie są w takim momencie, że została im już chyba tylko Japonia... Ta cała promocja w USA też jest bez sensu, ale o tym, to mogłabym napisać osobnego posta.

      Usuń
    4. Wygrałam internet? Ale bajer. Właśnie nie wiem jak ja to zrobiłam, bo ograniczenie jest do coś ponad 4 tysięcy znaków...nie wiem czy powinnam być dumna, czy się wstydzić...Emiko to nie imię, Emiko to stan umysłu :3
      I o tak "Baby Don't Cry" tak bardzo będą mi musieli to zaśpiewać, żebym przestała ryczeć po wcześniejszym usłyszeniu "My Lady". Chociaż nie ukrywam, że SM nie ma litości dla mojego portfela...no 4 wersje jednego albumu XOXO + "I wanna dance" od Eunhae...w czerwcu żyję o wodzie i sucharach.
      A co do T-ary...wow (BTOB back again), cóż za zgodność. Tak jak napisała Recipe, to już się staje męczące, ciągłe słuchanie o tym samym, w kółko i w kółko i znowu, to migreny idzie dostać. Mam wrażenie, że z tego zespołu już nic nie będzie, a dziewczyny im dłużej to będą ciągnęły tym mniejsze szanse, że chociażby osobno i pod skrzydłami innych wytwórni odbija się od dna. /Emiko

      Usuń
  7. Nie miałam pojęcia o żadnym kryzycie dramowym a tu proszę czego się dowiaduje.OBy zażegnali ten kryzys i dalej wypuszczali dramy bo bez tego nie da rady :)
    Strasznie zdziwiły mnie komentarze na temt JOnghyuna. Dramę mam w planach a i na polskich forach nie ma ona wcale takich złych opinii więc chyba nie jest ta źle.
    Co do obsadzania idoli to się zgadzam. Jest ich za dużo w dramach przez to młodzi nie mogą się wybic.Przemysł dramowy powinien trzymac się aktorów a nie idoli.
    Najbardziej śmieszy mnie kiedy w jakimś variety czy programie pojawia się jakaś nowa osoba która przedstawiana jest jako młode pokolenie aktorów a później ta osoba znika po dramie lub dwóch bo jest tyle idoli w dramach że po prostu nie ma szansy gdziekolwiek się pojawiła

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam się podoba Wolf i nie mogę się doczekać wreszcie pełnej wersji utworu. Podoba mi się ten koncept i nie chcę żeby SM go zmieniało. Chłopaki wyglądają fantastycznie! Dzięki temu teasterowi zaczęłam ich słuchać, a miałam wcześnie opory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dalej czekam na comeback Block B ;________; Czemu to wszystko musi ich spotykać? Zaraz będą mieli załamanie psychiczne! Biedni chłopcy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc, nie jestem zaskoczona tego typu komentarzami (mówię oczywiście o tematyce posta). Tak jak tu wcześniej wspomniały dziewczyny, większość osób woli "hejcić", niż jakoś logicznie skrytykować, a gdyby ich zapytać o powód opinii, w odpowiedzi usłyszelibyśmy "Bo tak". Generalnie przyczyny takich komentarzy, nie są często wyrażane poprzez jakieś faktyczne argumenty, a zwyczajną niechęć do danego artysty, bądź tak zwanego pójścia za tłumem. Skoro inni hejcą, to ja nie mogę być w tyle. Nie lubię tej piosenkarki, bo ma brzydki nos, za dużo fanów, całowała się z tym idolem, była z tamtym w związku. To są przeważnie głupie awersje do piosenkarzy i innych sław.
    Sama nie jestem święta, są postacie w tym świecie, które znielubiłam poprzez sam wyraz twarzy, czasem przez głos, czy wygląd, a może nawet zwyczajne dziwne odczucie, że nie umiem się przekonać. Niemniej jednak nigdy nie hejciłam nikogo, bo uważam to za śmieszny przejaw parcia na szkło.
    A co do konkretnych aspektów postu:
    Comeback EXO. Ostatnio tak kontrowersyjny temat, jak homoseksualizm i aborcja w Polsce. Ludzie mają różne opinie, widzę zarówno aprobatę jak i niechęć. Sama na początku zadawałam sobie pytanie: "Co to jest?". I mówiąc szczerze, miałam to samo odczucie przy obejrzeniu teasera do "Why So Serious" od SHINee. Poczekałam na całość, obejrzałam teledysk, występ i doszłam do wniosku, że to nie jest zła piosenka. Owszem, wygląd pozostaje jako temat do kolejnej dyskusji, ale zawsze jedni wyglądają lepiej, drudzy gorzej. Niemniej jednak myślę, że sposób w jaki SM Ent. tworzy teasery, odpowiada za takie mieszane odczucia. Nie oszukujmy się, w efekcie te piosenki złe nie są. Wpadają przecież w ucho. Teaser nie spełnia swojej podstawowej funkcji - mianowicie nie zachęca i nie intryguje tak, jak powinien. Tu pewnie tkwi problem, a przynajmniej taka jest moja opinia.
    Lee Hyori. Hm. U-Go Girl, to piosenka, którą lubię. Bardzo podobał mi się image Hyori przy promocji tej piosenki. Aktualny.. mnie zszokował. Nie poznałam jej na początku, co więcej, sam makijaż też wydaje mi się lekką przesadą. Wolałabym, by wróciła do image'u z U-Go Girl, ale w ten sposób, nie mogłaby w żaden sposób się rozwinąć. Nie wiem czy się rozwija jako artystka, ponieważ nie śledzę jej biografii, nie wiem jak sobie radziła. Miss Korea i Bad Girls to piosenki, które w ogóle nie przypadły mi do gustu, ale jak wiadomo, każdy ma go inny. Jestem pewna, że są osoby, którym taka muzyka, czy głos, wyda się naprawdę miły dla ucha.
    Junghyun.. Nie oglądałam tej dramy. Moja przyjaciółka ją ogląda na bieżąco i z tego co mówi, jest naprawdę ciekawa i śmieszna. Z zaintrygowaniem wyczekuje kolejnych odcinków, a nie jest wcale jakąś wielką fanką tego rapera. Sama nie zajrzałam do niej, nie oglądałam nic, więc nie mogę się na ten temat wypowiedzieć. Zgodzę się jednak z tym, że coraz więcej idoli bierze się za grę w dramach. Aktualnie robi to także Jinyoung z B1A4 (choć przyznam, że on akurat idealnie pasuje i dobrze się spisuje w nadanej mu roli i sama drama jest ciekawa). Słyszałam też, że Kikwang ma gdzieś grać, Baro również w krótkim odcinku jakiejś ekranizacji oraz wielu innych idoli. Robią coraz to więcej kontynuacji i dram, które często powtarzają się pod względem fabularnym. Niemniej jednak, myślę, że znajdą się i tak jakieś ciekawe, godne uwagi.
    Mam nadzieję, że długość postu nie jest przerażająca, zważywszy na to, że sporo tu osób się rozpisuje. :)
    A Block B... Ostatnio sławna jest ploteczka o odchodnym U-Kwona. Zico udziela się muzycznie tak, jak kocha, a pozostali także w swoich żywiołach. Chciałabym usłyszeć coś o ich comebacku, o spokojnej i skończonej historii ich rozprawy oraz problemów finansowych. Fighting! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Co wy chcecie od EXO i SM ? Jak wszyscy tacy mądrzy to niech sami sobie go wyreżyserują, ale problem. A prawdziwi fani powinni wspierać sowich idoli. Nawet w takim ośmieszającym teledysku. A nie nagle udają że nie są ich fanami. Owszem jedna piosenka się podoba inna nie. Kwestia gustu, ale czy to jest już powód do nabijania się ? NIE. Nawet gdybym napisała to 'nie' 136732856236559861926 razy w wszystkich językach świata, to i tak na świecie są debile do których nic nie dociera. Wszyscy chcieli Comebacku EXO a jak już jest to co ciągle 'hahahahaha'. Tacy ludzie nie powinni się nazywać fanami. Szanowne pozdro, Auuuuuu.

    OdpowiedzUsuń