Fotolista - Mniej lub bardziej kompromitujące zdjęcia sprzed debiutu

Kiedy przygotowywałam posty o operacjach plastycznych i idolkach bez makijażu, natknęłam się na wieeele zdjęć z przed debiutów (i nie tylko), które delikatnie mówiąc stawiały idoli w innym świetle...
Wiecie, każdy z nas ma jakieś bardzo stare, słabej jakości zdjęcia z czasów kiedy to było się nastolatkiem/prawie nastolatkiem, na których wygląda się dość niekorzystnie i zabawnie. Czasami to po prostu wina kadru, fryzury, głupiej miny i ogólnego nieogaru. Jednak kiedy porównamy takie zdjęcia z obecną prezencją niektórych, to widzimy dwie różne osoby. Ma się przecież takie momenty z życia (jeśli chodzi o własny wygląd i styl) o których chciałoby się zapomnieć.
Ja tam traktuje to z dystansem, bardziej jako okazję do pośmiania się, a nie narzędzie do udowodnienia czegoś (np. operacji plastycznej). Bo jak wiadomo każdy z wiekiem się zmienia (tak jak zresztą moda i różne trendy). 
Także, zapraszam do zapoznania się z szaloną młodością naszych idoli:

Min (Miss A)


Min studiowała w USA
+ Hyoyeon

G-Dragon (Big Bang)







L (Infinite)




Key (SHINee)



+ Minho i Taemin

Jay Park 


+ Min


T.O.P (Big Bang)




Mir (MBLAQ)




Sunhwa (Secret)




Zico (Block B)

+ P.O




G.O (MBLAQ) 






Hyoyeon (SNSD)

+ Min
+ Min

Heechul (Super Junior)


+ Yesung i Yunho



Kikwang i Yoseob (B2ST)





Jessica (SNSD)


+ Krystal

Seyong (MYNAME)



Lee Joon (MBLAQ) 



Hyunsik (BtoB)



Dongwoo (Infinite) 





Onew (SHINee)



Sungyeol (Infinite) 

 


Tiffany (SNSD) 





Nichkhun (2pm)

+ Jo Kwon
+ Taecyeon i Chansung
+ Taecyeon?

Youngjae (B.A.P)



Lay (EXO-M)






Tao (EXO-M)


Exotics będą wiedziały o co chodzi :D



Chanyeol (EXO-K)



Baekhyun (EXO-K)



D.O (EXO-K)




Kris (EXO-M)



Luhan (EXO-M) 





Trochę tego jest, może kiedyś pokuszę się o drugą część... miałam dodać jeszcze stare zdjęcia pana JYP, jednak doszłam do wniosku, że wam tego oszczędzę (kto już widział, ten wie o czym mówię). 
Ale jeśli to wam nie wystarczy, to nie załamujcie się, bo niebawem pojawi się podobny post, ale z kompromitującymi (i nie tylko) filmikami z przed debiutu, so stay tuned! 
Oczywiście nie miałam zamiaru nikogo oczerniać tymi zdjęciami (zresztą i tak cały czas krążą po internetach...) i uwielbiam większość osób zamieszczonych na tej liście, więc mam nadzieję, że nie widzicie nic złego w pośmianiu się z nich. Zresztą każdy z nas ma podobne fotki, tylko nie rozpowszechnione na taką skalę. 
Oglądając to, można zdać sobie sprawę, że każdy idol był młody i głupi tak jak my. Że przechodził przez te same problemy i dążył do spełnienia swoich marzeń. Bo w końcu jest takim samym człowiekiem jak każdy z nas (czasami tracimy to wrażenie i widzimy w popularnych osobach ludzi lepszych, pochodzących z zupełnie innej rzeczywistości). Tyle tylko, że oni mieli to szczęście i udało im się dojść do czegoś w tak młodym wieku. Jednak mam nadzieję, że i ja, i wy spojrzymy kiedyś na swoje stare, kompromitujące zdjęcia i będziemy dumni z drogi jaką udało nam się przejść (taka tam poważna refleksja przy okazji śmiesznego tematu :D).

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Luhan... Co on miał na głowie? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej... mam nadzieję, że pojawi się kolejna część.
    Wiesz, że się nieźle uśmiałam oglądając te wszystkie zdjęcia? W szczególności TOPa i jego fryzury... xD

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, matko! Chcesz żebym dusiła się ze śmiechu xD No, ja nie mogę... Jednym słowem skomentuję: HAHAHAHAHAHA :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaha fajne takie fotki xD Się uśmiałam ^.^ Myślę, że mogą oni być z siebie dumni ze stali się urodziwymi osobami ^.^ Słodki ten gif z Onew <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Omo! XD Ja jestem osobiście dumna z Mira, Zico, Lee Joona i Luhana, ale chyba najbardziej z T.O.P'a, który moim zdaniem miał najciężej i wyszło mu to na dobre. Tyle schudnąć i wgl :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre zdjęcia są śmieszne.
    Top był takim słodkim pulpecikiem no i Sunhwa a teraz taką figurę ma.
    Niektóe fryzury rozwalają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gif z Onew. xDD
    Prawie spadłam z krzesła oglądając te zdjęcia. xD
    Niektóre były urocze, trzeba przyznać. *-*
    Chanyeol to od dzisiaj mój idol. <3
    Faajnie by było doczekać się 2. części. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jay !! przez ciebie nie mogłam przestać się śmiać przez 5 minut.Mój brat i tata pytali się czy przypadkiem nie płaczę (tak ze śmiechu)XD. Zdjęcie gdzie Hyoyeon trzyma rękę na pośladku Min jest takie cudowne że musiałam je gdzieś sobie zapisać xd Przeraziło mnie 1 zdjęcie Jessici 0.0 przez 2 minuty gapiłam się i zastanawiałam się czy ktoś się nie pomylił . GD i jego różowe ciężarki rozwaliły cały system :D Ogólnie to świetne i mam nadzieje na drugą część :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Key. XDDDD""
    Ale Luhan na 2 zdjęciu wygląda bardzo uroczo. C:

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jak patrzę na te zdjęcia, to myślę, że jeszcze nie jest ze mną tak źle, nie podłączam słuchawek do melona. xD Przez zdjęcie Chanyeola zleciałam z krzesła i nie mogłam się podnieść. xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. ♥Tao♥ i jego słynny Gucci to tak naprawdę pomyłka fanów :)
    W China Love Big Concert z 2012 roku tak naprawdę Tao wymamrotał do Krisa debushi debushi = po chińsku przepraszam przepraszam, ale zrobił to dośc cicho i niewyraźnie, tak że fani oglądajac film w sieci usłyszeli Gucci Gucci myśląc, że podpowiada Krisowi z czym związany jest jego jakże słodki aczkolwiek nieudolny obrazek krokodyla ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak więc zdjęcie Tao przed GUCCI i pomyłkę z China Love połączono razem w całość i tak już poszło w świat i tak juz zostało
    "Tao i jego przywiązanie do marki Gucci" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lulu rozwala system ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozwaliło mnie zdjęcie GD w hippisich okularach ^^ Uśmiech spoko i wgle, a te ciężarki to już to spotęgowały, że ryłam ;D A T.O.P i jego nażelowane nie wiem sama czym włosy...- Mocne xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, gryzą mnie te zdjęcia pana JYP, szukałam ich i nie znalazłam. *robi minkę biednego pieska* Dasz linka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam jedno.
      Wchodzisz w ten link na własną odpowiedzialność :D
      http://31.media.tumblr.com/tumblr_lyedlmBh5Z1qhwguzo1_500.jpg

      Usuń
  17. EXOOOO rządzi!!!!! Jak ja ich kocham!! Najbardziej z wszystkich rozwalił mnie nasz kochany Chanyeol! hahhahahhaa, nie mogę się przestać z niego śmieć xD Pozwolisz, że ustawię sobie to zdjęcie na tapetę? xD
    Swoją drogą nie wiedziałam, że Jessica z SNSD wyglądała tak trochę inaczej, duuuuuuuuużo inaczej niż teraz w przeszłości. Miała takie zęby i w ogóle.. :/

    OdpowiedzUsuń
  18. hehehhe Onew rządzi od zawsze kochał jeść ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  19. Heechul tak bardzo "pretty girl"
    :')

    OdpowiedzUsuń