Fotolista - Zdjęcia idoli z dzieciństwa

Widząc jak dużą popularnością cieszył się post o pre-debiutowych zdjęciach, wpadłam na pomysł, żeby cofnąć się w czasie jeszcze dalej i poszukać jak najsłodszych fotek z dzieciństwa idoli. Pewnie to nie pierwszy post z tej serii, bo praktycznie każda gwiazda pokazała swoje zdjęcie gdy była młoda/bardzo młoda, co daje mi mnóstwo materiałów. Nie będę ich podpisywać, pozgadujcie sobie kto jest kto, w razie wątpliwości mogę wam to napisać. 



2NE1


B2ST


Infinite


f(x)


SHINee


SNSD


B.A.P


Super Junior


Big Bang


TVXQ!


Teen Top 


4Minute 


BoA 


Jay Park



A teraz w ramach rozrywki... mała ankieta. Powybierałam jedne ze słodszych zdjęć (te już są podpisane) i zrobiłam ankiete dotyczącą tego, które według was jest najsłodsze. 
Mój osobisty głos wędruje na konto Sungkyu bo nie mogę się napatrzeć na te jego słodkie szparki zamiast oczu :D 

(klik, żeby powiększyć) 



Jednak i tak uważam, że wszyscy byli słodcy. Kto by pomyślał, co z nich wyrośnie i jakie sukcesy odniosą w życiu.

24 komentarze:

  1. Ojej. Kiedyś byli mega słodcy! Co nie oznacza, że dzisiaj nie są, bo niektórzy to przewyższają w swojej słodkości nawet małe dzieci, np.: Sunny, Himchan.
    Co do ankiety głosowałam na Sunggyu, ponieważ uwielbiam ten jego 'brak oczu', który teraz widać tylko wtedy gdy się śmieje. Oprócz niego moimi faworytami są: IU oraz GD.
    A pierwsze zdjęcie jest cudowne, te dzieciaki aż się proszą o wycałowanie ich! :D Mini sobowtór T.O.Pa ❤.❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpoznałam tylko Teśka. Który na obrazku BIG BANGU to T.O.P? Bo nie mogę go rozpoznać. :D Ale ze mnie ciapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T.O.P to ten po środku na zdjęciach z prawej ^^

      Usuń
  3. A nie ma EXO? Na ich stronie na facebooku exo poland jest album predebiut i jest tam wiele zdjęć np. Chanyeol z Fretką ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, wiem, ale jest tam mało ich zdjęć, kiedy byli na prawdę malutcy ^^
      Jak trochę poszukam, to pewnie znajdą się w kolejnej części takiego posta, na razie miałam z tym problemy, bo np. w internecie jest bardzo dużo zdjęć Luhana jak był mały, a i tak podobno to nie on, tylko jakieś inne dziecko, które tak samo wygląda. Już dzisiaj nie chciało mi się tak szperać po stronach, ale jeszcze przyjdzie na nich kolej ^^

      Usuń
  4. Hahahaha, ja nie rozpoznaję jeszcze normalnie członków zespołu, a co dopiero tak C: A z SHINee to mi się wydaje że jest takie ułożenie: Minho, Key, Onew, Jjong i Taemin, czyż nie? Tylko ich rozpoznaję. Czas sie wziąć za inne zespoły ;> //Nodame

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze rozpoznałaś ^_^

      Usuń
    2. Feel like a bos c(*.*c) Ale oprócz Szajniaków to ni w ząb nie rozpoznaję... Z MBLAQ tylko Mira i G.O, a z BTOB tylko Peniel. A o innych zespołach wolę nie wspominać xD Aż czasami się zastanawiam, czy Azjaci też maja problemy z rozpoznawaniem Europejczyków? :S //Nodame

      Usuń
    3. I tu mówię oczywiście o czasie teraźniejszym, zdjęcia z ich dzieciństwa są dla mnie czarną magią :> //N.
      PS. Podziwiam Twojego bloga i cierpliwość z jaką go tworzysz... Mi się odechciało po 2 pierwszych postach ;D

      Usuń
    4. Pewnie mają, ale nie w takim stopniu jak my. No bo wiadomo, jako Europejczycy mamy bardzo zróżnicowany wygląd, inne rysy twarzy, kolory oczu, włosów. Zresztą do nas tak nie dochodzi Azjatycka kultura, tak jak do Azji Amerykańska, czy Europejska. :)
      No czasami cierpliwość mi się kończy, ale wasze komentarze zawsze mnie mobilizują ^^

      Usuń
  5. Jejku! Jakie słodziaki ! Taeś nic się nie zmienił! Ten post jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh... ja kiepska jestem. Rozpoznaję tylko całe Big Bang, SHINee i trochę Bapu i SuJu. Przedwczoraj widziałam to zdjęcie Siwona O_O Czy tylko mnie ono przeraża?

    OdpowiedzUsuń
  7. haha wszedzie poznam zdjecie Hyuny z ta urocza minka i tym kubeczkiem na patyku ? xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektózy z nich w ogóle się praktycznie nie zmienili i można ich było od razu rozponac

    OdpowiedzUsuń
  9. Boze! Himchan od dziecka byl taki sloooooodki <333 Mozecie mi tylko jeszcze powiedziec gdzie w SuJu jest Eunhyuk??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 na zdjęciu SuJu, z mikrofonem w ręce i w czerwonym kubraczku ^^

      Usuń
  10. Możecie mi powiedzieć, który z B.A.P to który?
    Bo jestem ciekawa, a z rozpoznawaniem idzie mi kiepsko...//Maya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra od lewej: Daehyun, Jong Up, Himchan.
      Dół od lewej: Youngjae, Zelo, Bang.
      ^^

      Usuń
    2. SHINee rozpoznałam bez problemu:
      górny lewy róg - Minho, górny prawy - Key
      Dolny, od lewej: Onew, Jjong i Taemin, prawda? XD//Maya

      Usuń
    3. SHINee rozpoznałam bez problemu:
      górny lewy róg - Minho, górny prawy - Key
      Dolny, od lewej: Onew, Jjong i Taemin, prawda?//MAya

      Usuń
    4. Dziękuję ^^
      Sorki za podwójny komentarz ;p

      Usuń
    5. Tak, SHINee się zgadza ^-^

      Usuń
    6. No to siem zacieszam :D
      Ale co do innych zespołu: kompletny nieorient ;c

      Usuń
  11. SungGyu od małego nie miał oczu ;n; jak ja uwielbiam to zdjęcie JongUp'a xD taki mały gangster <3

    OdpowiedzUsuń