Lista - Mniej lub bardziej kompromitujące filmiki sprzed debiutu cz.1 (?)

Jak już tak siedzimy w temacie tego, co działo się zanim nasi idole stali się tym, kim są teraz (zapraszam do zobaczenia mniej lub bardziej kompromitujących zdjęć i zdjęć z dzieciństwa), to dzisiaj znów przeniesiemy się do pre-debiutowych czasów, jednak tym razem za pomocą filmików.
Będą to różne widea, od tych z przesłuchań, przez jakieś niezidentyfikowane i po te najbardziej kompromitujące.


Woohyun i jego alterego...


Jak to Lay był utalentowany jeszcze zanim zaczął trenować: 


JEST BAEKHYUN JEST IMPREZA:




Becon ma też w sobie ukrytego rapera (od 0:44):


Lay utalentowany? Również skompromitowany:



Block B jeszcze w oryginalnym, 5 osobowym składzie (U-Kwon, Kyung, Zico, Mino i Hanhae)


SNSD na przesłuchaniach do wytwórni:


Hyorin na przesłuchaniu do Starship:
(zawsze przechodzą mnie ciarki jak tego słucham)


Kolejny piękny damski wokal, Bom śpiewa piosenkę Rihanny, We Ride


Yoseob i Daniel z DMTN parodiują... sama nie wiem co:



Smack That, Yoseob!


Bora tańczy do piosenek 4Minute:


Teen Top coverują Heartbeat od 2pm: 
(to wideo jest na swój sposób śmieszne, nie sądzicie?)


Changjo jeszcze zanim został internetowym ekshibicjonistą:


Jak to Key i Taemin sprawiają, że reszta konkurencji po prostu stoi i się patrzy: 



Reklama czegoś (?), w której grają DBSK i gościnnie pojawiają się chłopaki z EXO jako trainees: 


Kto by pomyślał, że wyrośnie z niego taka gwiazda?:


A tutaj cudowny wokal Ailee: 


f(x) tańczą do Disturbia:

Dowód na to, że Victoria nie ma kości:


N z VIXX pokazuje, że tańczyć to potrafi nawet z zasłoniętymi oczami:


Dobra, koniec tego, bo zamiast kogoś kompromitować, to zrobiłam pokaz talentów...
Ogólnie to miałam zrobić osobną listę z samymi filmikami z przesłuchań, ale doszłam do wniosku, że byłoby to zbyt nudne (no bo w końcu umiejętności naszych idoli widzimy na co dzień). Tutaj wybrałam jakieś takie ciekawsze widea z przesłuchań i połączyłam je z jakimiś randomowymi wygłupami. 
Teraz znów mam dla was sondę! Możecie wybrać kilka odpowiedzi:




12 komentarzy:

  1. Najlepszy ten gościu, który pstryka światłem na imprezie Baekhyuna. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to też Baekhyun, w końcu ma moc światła XD

      Usuń
    2. Hahaha no dokładnie! Troll, to było wkurzające bo nie mogłam się dokładnie przyjrzeć! xD

      Usuń
    3. Jeżeli chodzi ci o chłopaka w żółtym dresie to nie jest Baekhyun tylko ten , który został do końca xD

      Usuń
    4. A, bo mi chodziło o drugi filmik, ten gdzie Becon pstrykał światłem XD

      Usuń
  2. O matko! Lay jest tak utalentowany, tak... wow. I'm impressed! A Baekhyun... hmmm... to Baekhyun. To chyba wszystko tłumaczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow nie wiedziałam że N tak potrafi tańczyc

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedź na twój post na moim blogu :)
    http://shineelifestory.blogspot.com/2013/06/hej-ludzie-znacie-2pmi-2am.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, Baekkie, kocham Cię, ale njwuov boże o.o faktycznie, " trochę " się skompromitował....o.o ale kurna, nie dość, że wspaniały z niego wokal to ten rap....wiem, strasznie go biasuję, ale no mi się ten rap podobał XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Woohyun <3 kto by pomyślał, że Namu jest taką ładną dziewczynką :3 Chociaż nie powiem, reklama czegoś z DBSK i EXO mnie hmmm... poruszyła... aż miałam ochotę z nimi tańczyć. Ale z BaekHyun'em to tańczyłam xD ładnie wywija ale bałabym się z nim na jedną imprezę trafić <3

    OdpowiedzUsuń
  7. to naprawdę Yoseob? Jak na niego to troszku dziwny styl tańca. Taki podchodzący pod Michaela Jacksona. Przynajmniej ja mam takie wrażenie. Chociaż niektóre ruchy są bardzo takie Seobowe ^^

    OdpowiedzUsuń