Moja lista - Ulubione teasery

Bez zbędnych i przydługich wstępów: lista moich ulubionych filmików zapowiadających comebacki/debiuty.

Przed debiutem B2ST:
(w tle utwór Beast Is the B2ST)


Przed comebackiem Infinite z trzecim mini albumem Infinitize:

Przed debiutem EXO (7 teaser Kaia):
(w tle utwór Baby, Don't Cry)

Przed comebackiem 4Minute z HuH:
(w tle intro Who's Next?)

Przed comebackiem Block B z Nilili Mambo (B-Bomb):
(w tle utwór No Joke)

Przed debiutem LC9 (J-HYO):
(w tle Thrift Shop *u*)

Przed debiutem EXO (Kai & Lay):
(w tle utwór Two Moons)

Przed comebackiem Infinite z Man In Love (Sungjong):


Przed comebackiem Secret z Shy Boy:
(tylko początek)

Przed comebackiem Block B z Tell Them:
(w tle utwór Halo):

Przed comebackiem After School z Flashback:

Przed debiutem NU'EST (JR):
(w tle utwór Nu, Establish, Style, Tempo)


Przed comebackiem Infinite z Before The Dawn:

Przed comebackiem Super Junior z Mr. Simple:
(tak, SM dalej ma problemy z dźwiękiem w niektórych filmikach)

Przed comebackiem Block B z Nilili Mambo (U-Kwon):
(w tle utwór 11:30)

Przed comebackiem Miss A z Touch (wersja z Suzy, chociaż wszystkie są ładne):


Przed solowym debiutem Sungkyu:

Przed debiutem EXO (Tao):

Przed comebakiem 2PM z albumem Grown:

Przed debiutem LC9:
(w tle utwór Hold On)

Pewnie gdybym jeszcze chwilę pomyślała, znalazłoby się tu więcej filmików. W końcu ile piosenek, tyle teaserów, a jeśli jakiś utwór z teledyskiem nam się podobają, to teaser do nich również. A wy macie swoje ulubione zapowiedzi, do których wracacie częściej niż do całych piosenek? 

8 komentarzy:

  1. Mój ukochany teaser to sprzed debiutu NU'EST w wersji Rena. Wiem, że nie można oceniać ludzi po wyglądzie, ale Ren zahipnotyzował mnie każdym najmniejszym ruchem w tym teaserze. Nie umiem tego wyjaśnić - nigdy wcześniej (ani później) coś takiego mi się nie przydarzyło, żeby mnie ktoś tak bardzo zaczarował swoją krótką prezentacją.
    Dzięki Renowi zaczęłam interesować się NU'EST, a z czasem pokochałam, by później szczerze ich wspierać. Dziś ten boysband jest moim number one i kocham każdego członka zespołu po równo. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. [CH]: I po raz kolejny żałuję, że moja przygoda z kpopem zaczęła się tak późno i nie mogłam podziwiać debiutujących Beastów, tylko poznałam ich jako no można powiedzieć, że starych wyjadaczy (2 lata po debiucie to już można było ich już tak nazywać w porównaniu do tej masy debiutujących, nowych zespołów). Joker i jego głos noo i dzikie pląsy Kikwanga. Cudo!

    Sunjong i kot są stworzeni do reklamy Whiskasa.

    Testery chłopaków z Block B zawsze mi się podobają bo jest ich tam dużo! A później teledysk i jakoś ich mniej.

    Zapowiedź Tao nadawałaby się do jakiegoś filmu. Chyba mój ulubiony teaser EXO, ale swojego najulululubionego teasera nie mam, wszystkie fajne ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahah :D Komentarz o Whiskas mnie po prostu rozwalił ! :D

      Usuń
  3. Część z tej listy również należy do moich ulubionych ^_^
    Teaser Sungjong'a rozczula mnie przy każdym obejrzeniu ♥ To co kocham najbardziej - Azjaci i Koty ; bb
    4Minute było jednym z moich pierwszych zespołów, a do 'Who's Next?' mam akurat wyjątkowy sentyment ^^
    INFINITIZE było cichą nadzieją na coś rock'owego, ale comeback nie rozczarował mnie (a nawet zachwycił ^^).

    A teraz tak ode mnie, może nie mam jakichś szczególnie ulubionych teaser'ów, ale jest jeden który był o wiele lepszy niż singiel - 'Run Devil Run' SNSD. Zapowiedź mocna i z pazurem, ale sama piosenki jak wiadomo już nie do końca ; b
    Tu jest link ; ] - http://www.youtube.com/watch?v=LwoPI9glT-U
    Jest eszcze E.Via 'Insanity Love', w tym przypadku przeważa miłość do artystki, piosenki jaki i MV. Teaser niepokojący, dziwny i trochę ... niesmaczny - http://www.youtube.com/watch?v=HRQ_rk_Ssz4 Polecam obejrzeć i wysłuchać też samo 'Insanity Love' (jest +19 xd)
    Uwielbiam też wszystkie teaser'y EXO <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się również podoba Infinite takie rockowe, teaser Tao, Nu'est and B2st
    u mnie pewnie znalazłoby sie jeszcze BTS-no more dreami całą masa innych których w tym momencie nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wprost wielbię teaser Zico *.* świetny ^.^ Tak btw. kogo masz w tle? Przepiękna kobieta (wygląda jak kot xD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! :)
    Nominowałam cię do nagrody The Versatile Blogger. Więcej szczegółów tutaj:
    http://historieokpopie.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń