Nuuuna, lubisz, gdy jestem słodki~?

Dawno, dawno temu, na moim blogu był opublikowany post z królowymi aegyo (klik), tam podałam tylko kilka przykładów i napisałam o tym jak to aegyo jest charakterystycznym czynnikiem, ale jednocześnie zbyt często używane może być powodem do wstydu. U facetów sprawa ma się trochę inaczej, bo o ile przesadna słodkość u kobiet może być odbierana niekorzystnie, to przedstawicie płci "brzydszej" nie muszą się niczym przejmować, bo z góry zakładamy, że jest to tylko zabawa, która nie świadczy o poziomie intelektualnym.
I dlatego w tym zestawieniu mamy konkretny misz-masz. Trudno jest wybrać jednego króla aegyo, jeśli przynajmniej dwóch członków zespołu pretenduje do tego miana (zazwyczaj jest to maknae + ten od fanservicu). Są i naturalne aegyo (Taemin, Lu Han), te bardziej naciągane i śmieszne (Woohyun, Himchan) i te po środku (Yoseob, U-Kwon). W sumie nie wiem czym kierowałam się przy wyborze i zdaję sobie sprawę, że równie dobrze można stworzyć alternatywną listę z tymi samymi zespołami (Woohyun = Sungjong, U-Kwon = P.O, Himchan = Zelo, Lu Han = Xiumin, Tao etc.).


Yoseob (B2ST)







Taemin (SHINee)








Woohyun (Infinite)



Słynne Woohyunowe rzucanie serduszkami na lewo i prawo:





Sungmin (Super Junior)








Mir (MBLAQ)








Daesung (Big Bang)



od 1:36:





Himchan (B.A.P)








Luhan (EXO-M)

Oh, przepraszam, nie to zdjęcie... 









Sehun (EXO-K)








U-Kwon (Block B)








Sandeul (B1A4)








V (BTS)








Oczywiście w moim zestawieniu nie mogło zabraknąć człowieka, który wymyślił 1+1 aegyo
Ilhoon (BTOB)



pierwsze 14 sekund:





Z mojej strony to na tyle, chociaż mogłabym dodać zdecydowanie więcej przykładów. W komentarzach możecie podać, kogo wy widzicie na swojej liście ulubionych aegyo kings (mile widziane filmiki i zdjęcia!). 

35 komentarzy:

  1. Ja szczerze mówiąc nie przepadam za aegyo u panów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam aegyo Himchana <3 KOCHAM GO CAŁYM SERCEM <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem oglądając aegyo, zarówno u pań jak i u panów jestem zażenowana. Jest tak zazwyczaj gdy w zespole nie ma osoby z naturalną i wrodzoną słodkością i ktoś próbuje za wszelką cenę przyjąć pozycje tego słodkiego/ tej słodkiej.

    Nie wszyscy powinni robić to co inni.
    Jakoś mięśniacy, o wzroście +180cm do aegyo mi nie pasują iii mogłabym tu pisać kto jeszcze mi nie pasuje.

    W mojej czołówce jest Yoseob, który od zawsze kojarzy mi się z tą zabawką Furby (komuś jeszcze?) noo i ten którego tu zabrakło czyli Lee Joon z MBLAQ.
    LEE JOON OPPA YOU ARE SO CUTE! /CH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Seob strasznie przypomina tą zabawkę..zwłaszcza po oczach :)

      Usuń
    2. Szczerze, to mi Yoseob przypomina teletubisia xD... ale jak teraz o tym myślę, to też wygląda jak Furby ;P.

      Usuń
  4. Mi się nie podoba aegyo Woohyuna jest takie nie naturalne i chyba trochę wymuszone a to jego rzucanie serduszek
    Taemin jest sam w sobie słodki więc jest tak samo jak Luhan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilhoon jest w tym mistrzem nie ważne jak się uśmiechnie dla mnie zawsze jest słodki:-)
    Yoseob z B2ST jest prze uroczy i wydaje mi się że raczej z charakteru niż na siłe i za to ma + u mnie, ale moim zdaniem wszystkich i tak bije DonGwoo z Infinite może to i nie typowy słodki chłopczyk ale ten to ma radochę z wszystkiego i wszędzie nie ważne co się dzieje on zawsze jest wesoły i uwielbiam go za to jego podejście do życia:-) i jeszcze sposób w jaki się śmieje LOL :-) :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DongWoo <333333 Zgadzam się haha :D

      Usuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=FRBDJQnTgbM

    http://www.youtube.com/watch?v=eVH0RPrEGNk

    http://www.youtube.com/watch?v=Q4CmxM4nd0g

    http://www.youtube.com/watch?v=7VcU6y027EQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest taaaaaki kochany. I jego śmiech to coś bezcennego, zgadzam się. Chyba muszę sobie znowu obejrzeć Ranking King ^^

      Usuń
  7. Z tego zestawienia najbardziej lubię aegyo Himchana. Nie byłam wielką fanką aegyo u mężczyzn(u kobiet z resztą też) i do teraz nie jestem, ale w jego wykonaniu wygląda to naprawdę uroczo! Oczywiście nie tylko u niego(Luhan, Taemin itd.), ale on to jednak ma coś takiego w sobie~
    http://pbs.twimg.com/media/BDKY-OaCYAAcSb6.jpg:large on jest cudowny \(>///<)/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Czy mogłabym cię poprosić o to,żebyś w miarę możliwości dodała parę ciekawostek o ulzzang Park Sora (ze Stylenandy) ? Byłabym bardzo wdzięczna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale mam wystarczająco dużo ciekawostek o k-popowych idolach do przetłumaczenia...

      Usuń
  9. Yoseob i Ilhoon najslodsi ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.youtube.com/watch?v=uTVj1DTFwqM

    http://www.youtube.com/watch?v=mza12QGSNAQ

    XDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Mało znam F.CUZ, ale ojej, jaki on uroczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Himchan najepszy nic go nie przebije szczególnie tutaj http://www.youtube.com/watch?v=-MFpTroaps0

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednak Himchan i Daesung są najlepsi. Oglądając filmiki z ich aegyo popłakałam się ze śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm u mnie jest tak :
    1. Zelo
    2. Mir
    3. Yoseob .
    Mam tylko pierwszą trojkę ,bo oni są dla mnie najlepsi , dałabym Himchan'a ,ale niestety... przykro mi ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham aegyo u chłopaków ^^ U dziewczyn mniej, bo Azjatki są przesłodzone do bólu i nie mogę tego znieść. A teraz po kolei:
    Yoseob: On mnie uwiódł! Tak, do Beast! Nienawidzę go, ale i tak jest uroczy XD
    Taemin: To jest tak naturalne i uroczo nieśmiałe aegyo (nie wiem, czy ktoś to zrozumiał)
    Woohyun: Ty to zawsze byłeś uroczy.
    Sungmin: Hahaha. Jego aegyo jest rozbrajające :D
    Mir: Ach, ten Miruś ^^ On jest kochany i mogłabym go cały czas do siebie przytulać.
    Daesung: Nie, nie będę cię komentować, oppa. Po prostu sama słodycz <3
    Himchan: Zawsze lubiłam Flower Boyów. Dla mnie Himchannie jest uroczy, nic tego nie zmieni. Kocham go, w końcu członek jednego z moich ukochanych zespołów.
    Luhan: Częściej to on wygląda jak pedofil, niż jak książę aegyo XDD
    Sehun: On jest nieśmiały i to jego nieśmiałe aegyo jest cudowne. Taki nieśmiały Hunnie ze swoim nieudolnym bbuing bbuing (nigdy tego nie zapomnę XD)
    U-Kwon: Mój bias w BB, więc... jest uroczy, ale pewnie częściej aegyo pokazuje swojej dziewczynie, niż BBC xD
    Sandeul: Nie znam za dobrze B1A4, ale oglądałam Hello Baby z nimi. Wydawał się chłopcem z dobrym serduszkiem ^^
    V: Jak go zobaczyłam w "No more dream" to pomyślałam sobie "co za bad boy". Nietrudno wyobrazić sobie moją reakcję na przepełnione aegyo filmiki z nim.
    Ilhoon: Mój bias w BtoB! Cokolwiek on zrobi jest urocze ^^ Nawet jak powie jakąś głupotę, a w BtoB Diary często się zdarzało XD Przez niego i resztę BtoB w Weekly Idol spadłam z łóżka :D Mój mistrz! I'm Sam! I'm 5 years old and living in New York City :D
    Kocham wszystkich, choć zostanę przy moim G-Dragonie (mój ultimate bias), który potrafi zrobić tak nieudolną podróbę aegyo, że śmiać mi się chcę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam aegyo Mira i Luhana, są naprawdę przesłodkie ^_^
    Ale, że Taemin to mój bias, to on jest u mnie numerem jeden. Jest taki naturalny ^^
    Do Twojej listy dodałabym jeszcze Kibuma:
    http://www.youtube.com/watch?v=R2GRfCvdYoc , http://www.youtube.com/watch?v=CT0X2Jtf0fo Jest GENIALNY :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie przesłodki jest Ren z Nu'est ;_; <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Sehun i Luhan są the best<3

    OdpowiedzUsuń
  19. U-Kwon jest przecudowny!♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile słodziaków... ! hahahah :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie strasznie słodko wygląda Nichkhun z 2PM. Ma takie słodkie rysy twarzy, lecz nie zachowuje się aegyo. Kocham jak te słodziki powyżej robią gwiyomi. To takie słodkie. Tym pierwszym zdjęciem Luhana z EXO-M rozwaliłaś mnie tak, że ze śmiechu się popłakałam. xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem to tej listy pasuje Kevin z U-KISS. Może nie zawsze jest słodki, ale ma dość dużo momentów gdzie widać jego naturalne aegyo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja najbardziej lubię aegyo Sehun'a ♥ A Luhan sam w sobie jest chodzącym aegyo, nawet nic nie musi robić ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Taemin to chodzący aegyo awwwwwwwww <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam takie swoje 4 naj w naturalnych aegyo:
    Youngjae i Zelo(B.A.P)(oczywiście wyglądają słodko też w nienaturalnym aegyo, np. tu: http://stream1.gifsoup.com/view1/3553337/youngjae-aegyo-o.gif)
    Ren(aww moja Renia~ *.*) i JR(NU'EST) ... wiem, ktoś może powiedzieć, że JR nie jest aegyo, ale... ale ja jestem LOVE, więc dla mnie cała piąteczka NU'EST jest słodka(a właściwie szósteczka NU'EST-M).

    Po dłuższym namyśle dodałabym jeszcze Yongguka. Mimo, iż nie umie robić aegyo, to naturalnie, jest bardzo aegyo, o czym może poświadczyć pierdyliard gifów na google grafika.
    Ale jedno zdjęcie mnie rozwaliło: http://31.media.tumblr.com/4fe5838821620ec8cdb14c49135b2051/tumblr_mk38nuX2761qdheq4o1_r1_500.jpg xDD. No po prostu zaczęłam się śmiać i to nie tylko z miny Jae, ale z ogólnego wyglądu obrazu(czyli i Jae, i napis).

    OdpowiedzUsuń
  26. a Chunji z teen top? on jest słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  27. O tak Chunji z Teen Top. Ale L.Joe też. Na filmikach serduszka pokazuje zawsze. ^^ I cały jest słodki.

    OdpowiedzUsuń