Ciekawe posty z Netizen Buzz cz.5



NetizenBuzz to strona, która tłumaczy artykuły o idolach i aktorach oraz najlepiej oceniane komentarze z takich stron informacyjnych i plotkarskich jak Naver, Daum Nate czy Star News. Wiele osób często na nią wchodzi (wam zapewne też nie jest obca), bo ciekawi nas jakie zdanie mają Koreańczycy o niektórych skandalach, bo raz, że mają bardziej krytyczne podejście do niektórych spraw, a dwa, są to ludzie, którzy mają większy dostęp do informacji i różnych plotek o idolach, bo znajdują się 'na miejscu'. Dzisiaj chciałabym wam podać kilka komentarzy z różnych artykułów, żeby pokazać jaka duża potrafi być przepaść między internautami i fanami z zagranicy, a tymi z samej Korei. 
No i jak ryzykowne jest zadzieranie z k-netizenami, bo na prawdę potrafią być bezlitośni... 

  • Chirurdzy plastyczni wybrali "najlepsze piękności z damskich zespołów" 

1. Kształt twarzy: Hara (22), Dara (18), Sulli (12)

2. Oczy: Minkyung (Davichi) (19), Yoona (14), Suzy (11)

3. Nos: Minkyung (Davichi) (15), Yuri (12), Hyuna (11)

4. Usta: Hara (25), Sulli (18), Hyuna (14)


1.  [+497, -7] Nie ważne jak bardzo będziesz prosić o twarz jak Goo Hara czy Kang Minkyung, skończysz wyglądając jak Gangnam unni (T/N: Gangnam unnies to bogate dziewczyny po wielu operacjach plastycznych, które przez określone kanony piękna wyglądają jak klony)

2. [+426, -17] Nigdy nie myślałam, że nos Kang Minkyung jest taki ładny, więc jestem trochę zdziwiona

3. [+403, -34] Wsadźcie tu Han Ga In, a rozwali całą listę

4. [+310, -30] Mogę się założyć, że te twarze są najprostsze do "stworzenia" dla chirurgów, dlatego wciskają je do mediów, żeby wypromować chirurgię plastyczną

5. [+253, -17] To jest przykre, że należymy do społeczeństwa, w którym można klasyfikować ludzką twarz w taki sposób

  • O sasaengach EXO i zakazie dla fanów dot. wejścia na nagrania programów muzycznych



1. [+3,043, -80] Największym problemem EXO są ich fani... Wczoraj był tam taki syf (T/N: Chodzi o nagranie Inkigayo, gdzie fanki bardzo źle się zachowywały)

2. [+2,500, -93] Jeden z reprezentatywnych przykładów, gdzie fandom jakiegoś zespołu ciągnie go w dół.. Właściwie to jak złym trzeba być, żeby dostać zakaz od programu muzycznego? Bądź co bądź, bardziej wolę tą piosenkę od ich wcześniejszej

3. [+2,220, -86] Bardziej sasaeng fani inni od pozostałych (T/N: nawiązanie do tytułu artykułu)

4. [+2,085, -80] Sasaeng fani EXO zniżają się do tych z czasów HOT i TVXQ

5. [+1,964, -71] To są ci, którzy mają tak walniętych fanów, że nawet nie otrzymują wstępu do programów muzycznych?

6. [+1,825, -64] Widziałam kilka sasaengów EXO, które ogoliły sobie głowy po to, żeby móc wejść do męskiej łazienki... To fani są problemem EXO.

7. [+1,694, -177] Czuję się jakby SM mówiło razem z EXO: "Nie wiedzieliśmy, czego wy fani chcecie, więc damy wam wszystkiego po trochu"

8. [+1,194, -23] Jest mi bardzo szkoda EXO, ich wizerunek upada przez ich fanów. Nigdy nie zapomnę jak widziałam otworzenie się tej bramy piekielnej przez halą do nagrań, kiedy fani zaczęli biegać przed moim samochodem... Po tym byłam zbyt przestraszona by jeździć i w zastępstwie zaczęłam poruszać się metrem. Fani muszą zrozumieć, że wizerunek artysty zależy od ich zachowania. 

9. [+984, -29] Czuję jakby EXO odziedziczyło po TVXQ i HOT najgorszych fanów

10. [+246, -4] Jestem ciekawy, czemu ich koledzy z wytwórni, SHINee, ledwo co mają jakiś sasaengów i czysty fandom przez większość czasu, a EXO które też należy do SM ma tyle obłąkanych fanek? 


  • Średnie zarobki celebrytów to $34, 730... piosenkarze zarabiają najwięcej. 

Piosenkarze: $52, 550
Aktorzy:  $41, 340
Modele: $10, 310 

1. [+298, -42] Piosenkarze zarabiają najwięcej, więc naprawdę powinni przestać skarżyć się, że rynek muzyczny jest słaby

2. [+242, -8] Celebryci dużo zarabiają, ale też dużo wydają 

3. [+137, -5] Psy + kilka innych Hallyu zespołów bardzo zawyżyli tą średnią

4. [+15, -5] Widać, że dużo zarabiają po zakupach Seo Taji lub domach/samochodach jakie mają JYJ. Kiedy my odkładamy pieniądze i spłacamy kredyty studenckie, wszystko czego oni potrzebują to jedna przerwa by móc pozwolić sobie na ładny samochód czy dom i jeszcze spłacić wszystkie zadłużenia w rodzinie. 

5. [+13, -9] Myślę, że ludzie nie powinni narzekać na celebrytów, którzy dużo zarabiają, bo jestem pewny, że jeśli wykluczy się tych kilku, którzy zarabiają absurdalne pieniądze, to zostanie większość rookie zespołów czy tych nieznanych artystów, która zarabia nawet mniej niż minimalna płaca.


  • Kang Seung Yoon wyznał, że raz żałował dołączenia do YG


Raz pożałowałem wybrania YG. Podczas początków mojego trenowania, miałem ciężkie chwile w trakcie ćwiczeń tanecznych, ponieważ nie potrafiłem tańczyć. Marzyłem o tym, żeby zostać rockowcem, więc czułem, że to kłóci się z moją naturą. Oprócz tego, czuję się ze wszystkiego zadowolony. 

To Seungri jest najstraszniejszy. Daje wiele rad młodszym i powtarza nam, żebyśmy ciężko pracowali. Również dużo żartuje. Ja w szczególności szanuję Tablo, to on daje mi najwięcej muzycznych porad. Traktuje mnie najlepiej z całej agencji. 

1. [+186, -21] Seungri sam jest nikim, a wydaje się ostry dla młodszych... kiedy jest nikim w Big Bang, tylko dodatkowym członkiem zespołu

2. [+171, -20] Seungri kekeke Może byś tak pomartwił się o siebie? Co najmniej popularny członek Big Bang robi, dając innym rady 

3. [+104, -9] Jeśli boisz się Seungriego to może powinieneś spróbować go poddusić... To mu się spodoba (T/N: nawiązanie do seks-skandalu Seungriego)

4. [+19, -4] Założę się, że do tej pory tego żałuje. On nie pasuje do nich muzycznie

5. [+14, -2] Seungri zarobił do tej pory zdecydowanie za dużo w porównaniu do jego zdolności kekeke

6. [+14, -1] Jeśli chciałeś tworzyć rock, nie powinieneś wybierać agencji idoli kekeke


  • Key i Eunji będą mieli podwójną randkę w WGM4! 


1. [+2,003, -72] Kim Kibum ma świetny zmysł rozrywkowy kekeke

2. [+1,825, -83] To będzie śmieszne keke Key i Eunji obydwoje są niefrasobliwi i zabawni keke Taemin i Naeun są nieśmiali, ale myślę, że śmiesznie będzie zobaczyć jak będą się rozluźniać przy członkach swoich zespołów 

3. [+1,446, 58] Nie mogę się doczekać aż zobaczę umiejętności rozrywkowe Key'a 

5. [+1,445, -88] Mam nadzieję, że ta randka będzie po prostu zabawna... proszę bez żadnych momentów trzymających za serce ㅠ

6. [+1,104, -26] Ta dwójka powinna być w WGM kekeke To by było zajebiście zabawne keke Key jest strasznie śmieszny i sama Jung Eunji też ma dość poczucia humoru 

7. [+981, -28] Spełniło się życzenie Keya keke (T/N: Key wspominał o Eunji w jednym z odcinków)


Chciałabym od teraz dodawać do nowych postów z Netizen Buzz te starsze, bo wśród nich również znajdzie się kilka ciekawych: 

  • Ulzzangi bez makijażu vs. Ulzzangi na zdjęciach 












1. [+101, -3] W tych czasach nie ma już ładnych ulzzangów. Dni Goo Hye Sun i Park Han byul to były czasy prawdziwych ulzzangów... teraz ludzie nazywający siebie ulzzangami nie są czymś specjalnym do oglądania. Czy w tych czasach naprawdę nie ma prawdziwych piękności wśród naszych nastolatków? Młodzi, podnieście swoje standardy... przestańcie chwalić ludzi takich jak oni za urodę. 

2. [+91, -1] Odsuńcie się wszyscy, ja też jestem ulzzang!

3. [+61, -1] Oni wszyscy wyglądają żałośnie.. nie dziwne, że muszą się chować pod makijażem, photoshopem i operacjami plastycznymi. 



19 komentarzy:

  1. Czasami odnoszę wrażenie, że koreańska młodzież ma dość tego co dzieje się w ich kraju. Wszystko musi być poukładane, nie ma miejsca na spontaniczność. Wszyscy trzymają się wyznaczonych ram i zachowań,a oni obserwując świat mają tego dosyć.
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm widzę, że poruszyłaś też temat fanów EXO. Tak strasznie było mi ich szkoda jak o tym usłyszałam (przeczytałam)... Przecież ten cały wysiłek jaki wkładają w przygotowanie comebacków, występów to wszystko dla fanów, a tych kilka sasaeng pozbawiło ich nawet przyjemności występowania dla nich jako żywej publiczności :/

    Ech i Key w WGM. Ciekawe... Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tej Divy z dziewczyną jako dziewczyną :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś gdzieś czytałam że chińscy fani oskarżali EXO że wytwórnia kupuje im nagrody i nie powinni ich dostawać bo tak naprawdę nie są bardzo popularni w chinach tylko mają grupkę bogatych fanów i zaczynam mieć wrażenie że EXO mają tylko sasaeng fanów Korei.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj wszystkie złośliwe czy kąśliwe komentarze nie zgadzają się z moimi spostrzeżeniem i przemyśleniami na pewne tematy, ale jeżeli chodzi o fakt że EXO przejęło tych najgorszych fanów po np. TVXQ to muszę się zgodzić. Bardzo mądrze ktoś zauważył i mnie też to ciekawi, jak to jest że np. Shinee nie ma aż tak wielkich problemów z sasaeng.
    Strasznie mi szkoda chłopaków, bo zawsze na każdym występie dają z siebie wszystko, każdy ich comeback jest genialny i wgl wypruwają sobie żyły żeby zbudować dobry, stały wizerunek, a takie incydenty wszystko potrafią zepsuć. Na pewno nie ma osób które odejdą z fandomu przez coś takiego, ale to już pozostanie z nimi do końca i będzie się teraz o tym mówić. Będzie się poruszać te tematy na forach, w programach telewizyjnych i wszędzie wszędzie dopóki nie wybuchnie jakaś kolejna afera godna uwagi.Muszą być silni i nie palnąć nigdzie jakiejś głupoty, bo będzie się to za nimi ciągnąć.
    EXO Fighting !
    Jeszcze co do ulzzangów. Dobrze wiem że nikt nie jest idealny, ale... te zdjęcia zmieniły moje życie xD Może zabrzmię jak debil, ale myślałam że przynajmniej trochę z nich jest ładnych i tylko TROSZKĘ pomagają sobie makijażem, ale... no kurcze bez tapety to są zupełni inni ludzie. WTH?! Nie wiem czy się śmiać czy płakać.
    PS. To chyba pierwszy tak długi komentarz w całym moim życiu EVER xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wchodziłam w sumie nigdy na tą stronę, ale widzę, że warto. Mam nadzieję, że będziesz raz na jakiś czas coś z tego wrzucać ;D Co do EXO widzę, że mają takie samo zdanie jak ja ~ "Największym problemem EXO są ich fani...". To mnie dobija do tego stopnia, że zaczynam darzyć EXO jakimś niechętnym uczuciem...
    http://kiss-yo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ajj Hyuna jest piekna i naturalna <3 a i nie dziwie ze mowia tak o Harze ona wyglada jak **** xdd typowy plastik ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całym szacunkiem, ale Hyuna i naturalna? Komiczniej wyszłoby to chyba tylko z Bommie.

      Usuń
    2. Oczywiscie ze jest naturalna i nie masz dowodow na to ze miala jakies operacje plastyczne bo w WG wygladala dokladnie tak samo tylko wyladniala a to jest normalne no i przede wszystkim nie wyglada jak plastik Goo Hara z całym szacunkiem :) aa no i oczywiscie jesli nie lubisz Hyuny to bedziesz sobie wmawiac ze jej piekno jest za sprawa skalpela to zrozumiale wiec sie nie gniewam :)

      Usuń
    3. a jesli nawet miala jakas korekte nosa (w co watpie) to napewno wyszlo jej to korzystniej bo nie wyglada jak plastik tylko bardzo naturalnie <33

      Usuń
    4. Ależ ja wcale nie bronię Hary, bo za nią też nie przepadam. Hyuny nie lubię ani za Jej wygląd, ani za Jej zachowanie, które w moim mniemaniu ma na celu tylko przyciągnięcie samców. I z całym szacunkiem, pooglądaj sobie jej zdjęcia sprzed debiutu. Nie wierzę, że nie przeszła choć jednej operacji. Zresztą, co ja się będę sprzeczać. Ty masz swoje zdanie, ja mam swoje zdanie i raczej się nie dogadamy. Dla mnie Hyuna pozostanie za przeproszeniem pustą lalą, bo tak się dla mnie zachowuje. Jeśli jest Twoją idolką to proszę bardzo, masz do tego prawo. :)

      Usuń
    5. ciekawa jestem ktora idolka w kpopie nie jest dla ciebie pusta lala bo prawie kazda zachowuje sie bardzo slodko (jak Hyuna) i czesto uzywa swoich kobiecych atutow moze jej nie lubisz za wyglad ani za zachowanie ale jest jedna z najlepszych raperek i tancerek a ostatnio widzialam tez ze piosenkarka (tu sie zdziwilam) i tak Hyuna jest moja ultimate bias jakbys nie zauwazyla mam ja na avku, prowadze bloga itd.. w mojej obecnosci obrazanie jej nie konczy sie najlepiej ^^ ale nie bede sie z toba tutaj klocic bo naszczescie Hyuna i tak ma wiecej zwolennikow niz hejterow (hejterow czyt. zazdrosnikow xd.) a no i uwazam ze jezeli Hyuna miala jakas operacje to nosa nosa i tylko nosa i tak widzialam jej zdjecia przed debiutem wyszlo na to ze schudla, zeszczuplala na twarzy i to wszystko jedyna roznica to nos jest mniejszy nie taki szeroki jak wtedy ale mnie tez sie nos zmienil od malenkosci xd a teraz twarz ma sliczna i cudowne cialo ^^

      Usuń
    6. aa no i to troche dolujace bo skoro nie jestes fanka Hyuny to napewno nie sledzisz jej kariery itd wiec po kilku variety show czy tam koncertach wyrobilas sobie o niej zdanie ''pusta lala'' ;o

      Usuń
    7. Moją odpowiedzią proszę zakończmy tę dyskusję, bo pewnie jak sama zauważyłaś- nie ma ona sensu. Chcę po prostu wyjaśnić parę spraw.
      1. Dostatecznie długo "siedzę" w k-popie, żeby wyrobić sobie opinię na temat poszczególnych idoli. Tak jest również i z Hyuną. Może prywatnie jest inna, może to nie jej charakter, ale to co pokazuje na wizji, to co pokazuje fanom, odtrąca mnie na kilometr. Od razu mówię, nie jestem żadną jej antyfanką, właściwie jest mi obojętna. Jednakże wiem o niej to i owo, bo po prostu lubię być zapoznana z tematem, nawet jeśli zbytnio mnie on nie interesuje. Według mnie oprócz ładnej buźki i ciałka nie ma nic do zaoferowania. Przepraszam, może to zabrzmieć brutalnie, ale takie jest moje zdanie i mam do tego prawo. Wracając do jej zachowania. Może i masz rację. Może i dość sporo idolek zachowuje się baaaardzo dziewczęco, ale na własne szczęście nie przepadam zbytnio za girlsbandami. Mimo to jednak, Hyuna drażni mnie właśnie dlatego, bo można śmiało powiedzieć, że jest ona magistrem w tej dziedzinie.
      2. Jak wspomniałam, nie jestem jej antyfanką. Jednakże sądząc po Twojej reakcji i tym co piszesz, widać, że Ty jesteś jej wierną, oddaną fanką. I niesamowicie uparcie jej bronisz. Przysłowiowe "ja słowo, a ty pięć". Rozumiem, że jest Twoją idolką, super. Super, że masz kogoś, kogo podziwiasz, ale warto widzieć też wady swojego idola. W Twoim przypadku niestety zauważam tendencję do negowania jakichkolwiek "potencjalnych" wad Hyuny. Jakby była bóstwem. Uwierz, takie idealizowanie do dobrego nie prowadzi.
      No, to tak ku przestrodze. Mam nadzieję, że niczym Cię tutaj nie obraziłam, a raczej przedstawiłam sytuację obiektywnie.
      No i na koniec, po raz kolejny wspomnę: Ja mam swoje zdanie, Ty masz swoje zdanie. I niech tak zostanie. Niech jeden nie przekonuje drugiego na siłę.
      I tym oto optymistycznym akcentem zakończmy tę dyskusję. Miłego dnia życzę~

      Usuń
    8. o come on ;o pewnie kazdy ma swoje zdanie ale nie trzeba nikogo obrazac i jak napisalam Hyuna nie zawsze miala ladny nosek wiec jak zadnych wad niema ? i rozumiem to ze moglas wyrobic sobie o niej takie zdanie ale ona ma naprawde dobre serce a to sie liczy ♥ nie jestem zadna psychofanka poprostu stwierdzam fakty i tak zawsze bede jej uparcie bronila jestem ciekawa czy ty pozwalasz obrzucac swoich biasow blotem ^^ i zycze Ci rowniez milej nocki honey ^^ tak zakonczmy ta dyskusje bo raczej sie nie dogadamy pod tym wzgledem. Aaa i jeszcze jedno czy mnie czyms urazilas hmm gdybym powiedziala ze nie to bym sklamala kiedy ktos obraza moja bias nie czuje sie happy xDD

      Usuń
    9. Zejdzcie z Hyuny bo to piekna i atrakcyjna kobieta. Zawsze denerwuja mnie takie dziewczyny ktore wyzywaja inne bo im zazdroszcza, ja tam nie widze roznicy co do nosa Hyuny dla mnie zawsze byla piekna, ale moze to dlatego ze jestem facetem... Lavendova nie przekonuj innych na sile jak sobie cos ubzdurala bo nie warto ;))

      Usuń
    10. Czemu niby plastkowa? Hara jest ulzzang i lubi się na niego malować, a wiadomo, że ulzzangi przez makijaż mają lalkowatą twarz XD zresztą większość osób pewnie ją nie lubi przez Junhyunga ;; zresztą patrząc na predebutowe zdjęcia Hary to aż tak bardzo się nie zmieniła.

      Usuń
  7. Może mi ktoś powiedzieć a raczej napisać o co tak właściwie chodzi z fanami exo co oni zorbili bo nigdzie nie widze o tym żadnej wzmianki...z góry dziękuje bo jestem bardzo ciekawa. (tak wiem szybko się obudziłam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanki bardzo źle się zachowywały na nagraniu do Inkigayo. Jak dzicz latały pod salą do nagrań, straszyły innych ludzi i takie tam.

      Usuń
  8. Zdziwiłam się,że w twojej serii nie wspomniałaś o nam tae hyun (zwycięzca w programie who is next win) oraz Areum Lee (byłej członkini T-ARY) oraz ich domniemanym chodzeniu na podstawie zdjęć z przed debiutu. To już drugi taki zbieg okoliczności gdzie nowi w YG wpadają w takie syt przed swoim debiutem muzycznym ( poprzednio Jennie Kim)

    OdpowiedzUsuń