Wideolista - Specjalnie dla fanów

Jest pewna grupa teledysków, w której nie ma przedstawionej żadnej fabuły czy choreografii tanecznej. Te MV, przeznaczone głównie dla fanów, zawierają klipy z sesji zdjęciowych, koncertów, nagrań i spotkań fanowskich. Dzięki nim możemy zobaczyć jak wygląda praca idoli od kuchni. Myślę, że takie widea są strasznie pozytywnie nastrajające i budujące, szczególnie przez fragmenty pokazujące publiczność na występach.




Pełna lista:
BTOB - Lover Boy
2PM - I Will Give You All My Life
Block B - Close My Eyes
Super Junior - Superman
Girls' Generation - Baby Baby
B.A.P - Crash
100% - Only U
Beast - I'm Sorry
2AM - What Should I Do?
Teen Top - Walk By...
AA - Ageha Dance
LUNAFLY - What's Your Name
SHINHWA - Be My Love
ZE:A - Wait Yo!
Se7en - Thank You
D-Unit ft. Beenzino - Thank You
NU'EST - Sandy
Kim Hyun Joong - Kiss Kiss
SM Town - Dear My Family
Tahiti - Pretty Face

BONUSOWO: 
U-Kiss - Dear My Friend
MBLAQ - Baby U


Oczywiście jeśli znacie więcej takich teledysków (ja miałam utrudnione szukanie, bo często takie wideo nie jest uznawane jako normalne mv) to podsyłajcie linka w komentarzu, na pewno się tu pojawią (tylko prosiłabym bez powielania zespołów). 

13 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że dzięki Crash pokochałam B.A.P jeszcze bardziej. Takie nagrania pomagają nam zrozumieć naturę idoli bardziej niż często przesadzone teledyski (o ile one w ogóle w tym pomagają...).
    Jeśli mnie pamięć nie myli jedna z piosenek mojego ukochanego zespołu - SHINee, mianowicie "Honesty" została napisana specjalnie dla fanów (yeah! xd). Jednakże nie znalazłam, żadnego video oprócz fanmade'ów, więc nie mogę podzielić się linkiem do oficjalnego (bo takiego prawdopodobnie nie było) video. Co mnie smuci, bo wiele wspaniałych zespołów tu jest (ZE;A, SHINWA, SuJu, B.A.P, Teen Top, SNSD, etc, etc), a mojego ukochanego tu zabrakło. Chyba, że interesują cię również fanmade'y, jeśli tak to wrzucam do jednego, którego znalazłam, przy okazji z angielskimi napisami, co mi (czyt: osobie, która z koreańskim nie radzi sobie zbyt dobrze) świetnie pozwala zrozumić znaczenie piosenki ^^ Są tu też zdjęcia z koncertu, więc właściwie pasuje do wyżej wymienionych przykładów :D
    https://www.youtube.com/watch?v=-u48suPLe38

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję tutaj tylko te oficjalne, ale dziękuję również za podesłanie FM, urocze video ^^

      Usuń
  2. Jeśli mam być szczera to są to takiego rodzaje MV, które uwielbiam. Niby są proste, ale przy tym mega prawdziwe i wzruszające. Zdecydowanie wywołują uśmiech na mojej mordce <3 To taki cudowny prezent dla fanów. Piosenka Lee MinHo też ma takiego typu teledysk http://www.youtube.com/watch?v=CBGooFUWJ-4
    Zapraszam do mnie kiss-yo.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co mi się wydaje to MV do Sandy też jest zrobione w taki sposób (https://www.youtube.com/watch?v=Rn1ILpMOGz4) :3 Oraz NU'EST - Not Over You, ale tam są już tylko kawałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=uwaVA2ZS1kk wydaje mi się, że kiss kiss Kim Hyun Joong można zaliczyć do tego typu m/v ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba może zaliczać się jeszcze Van Gogh autorstwa Lunafly.

    http://www.youtube.com/watch?v=gxWwHpHBnQA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zalicza się, ale już jedno wideo Lunafly zamieściłam, a nie chcę powielać zespołów, bo zrobi się bałagan (takie Shinhwa np. ma jeszcze z 3 teledyski, które mogłabym tu wstawić).

      Usuń
  6. Uwielbiam tego typu teledyski. Są one podnoszące na duchu i wesołe. Ciesze się, że tych teledysków jest tak dużo, a mogłoby być znacznie wiecej. Każdy zespół powinien mieć po jednej takiej mv.

    Ja znam jeszcze jedno tego typu mv dokładniej U-KISS - Dear my friend.
    http://www.youtube.com/watch?v=ycBd2y3nra8

    Myślę, że można by było zaliczyć do tej listy też tą MV
    http://www.youtube.com/watch?v=e7z38zMcAVg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji tego, że U-kiss jest po japońsku, dodam to jako bonus.
      Matko, jak mogłam zapomnieć o tym SMowskim wideo, już dodaje. ^^

      Usuń
  7. Jak większość,ja również uwielbiam te klipy.Kiedy je oglądam uśmiech mimowolnie pojawia się na mojej twarzy.Są takie sympatyczne,wesołe i po prostu cudowne.Fajnie zobaczyć swoich ulubionych idoli w takim wydaniu ^^

    Jeśli chodzi o moją propozycję to jedyne co przychodzi mi do głowy to Tahiti-pretty face,chociaż nie jestem pewna czy rzeczywiście tu pasuje.
    Tutaj link:
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rJA-rW2G1As#at=64

    ~Recipe

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.youtube.com/watch?v=86SYS6jOcrU

    OdpowiedzUsuń
  9. I LOVE 2PM<3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie MV są cudowne... Wydają się takie prawdziwe, cokolwiek to by oznaczało... ;)
    Z racji tego, iż późno trafiłam na ten post, to nie dziwię się, że tego tu nie ma, ale i tak napiszę, że genialnie by się komponował do reszty wstawionych filmików (http://www.youtube.com/watch?v=doFK7Eanm3I). :)

    OdpowiedzUsuń