(bardzo) Męskie covery damskich choreografii pt.1

Coś co znamy i (przynajmniej w większości) kochamy, czyli zamiana ról polegająca na tańczeniu przez męskie zespoły choreografii damskich zespołów. Edycja trochę podobna do tej z divami, jednak o ile taka męska diva czuje przyjemność z wygłupiania się do zniewieściałych układów, to niekoniecznie dotyczy to wszystkich członków danego zespołu. I właśnie to jest źródłem naszego uśmiechu jak nie padania na podłogę ze śmiechu. Sami wiecie, że takich filmików jest od groma i jeszcze trochę (bo w końcu takie nowe aranżacje piosenek są nie tylko śmieszne, ale również ciekawe w) nie będzie to jedyny post o tej tematyce.



Shindong (SuJu), Sungjong (Infinite), Mir (MBLAQ), Kwanghee (ZE:A), Hyunwoo ft. Wonder Girls - Be My Baby 

Infinite - Tell Me (Wonder Girls) i Gee (SNSD)

2AM (aka Miss AM) - Bad Girl, Good Girl (aka Bad Boy, Good Boy) (Miss A)

2PM - Bo Peep Bo Peep (T-ara)

Seungri (Big Bang), Shindong, Sungmin (SuJu), Taemin (SHINee), Jo Kwon (2AM) - Girls' Generation (SNSD), So Hot (Wonder Girls)

Seungri (Big Bang), Shindong, Sungmin (SuJu), Taemin (SHINee), Jo Kwon (2AM) - Kissing You (KARA) i Nobody (Wonder Girls)

Taemin, Key (SHINee), Wooyoung, Taecyeon (2PM) - Genie (SNSD)

Sungjong (Infinite), Dongho (U-Kiss), Dongjun (ZE:A) (aka Milk Caramel) - Magic Girl (Orange Caramel)

Key (SHINee), Kwangee (ZE:A), Kikwang (Beast) - Magic Girl (Orange Caramel)

Beast - Yayaya (T-ara)

2AM - Hot Issue (4Minute)

Super Junior, 2PM, 2AM, SHINee - Gee (SNSD)

Teen Top - Shy Boy (Secret)

Yoseob, Kikwang (Beast), Wooyoung, Nichkhun (2PM) - Mister (KARA)

No i na koniec... perełka tego gatunku: 
Dirty Eyed Girls - Abracadabra (Brown Eyed Girls)

I jeszcze coś co nigdy się nie zestarzeje: 

I bonusowo kilka wycinków z Gag Concert: 
(zakładam, że z tekstami byłoby jeszcze śmieszniejsze, ale i tak można się uśmiać)

Secret - Madonna

Miss A - Breathe

T-ara - Bo Peep Bo Peep

4Minute - Hot Issue

8 komentarzy:

  1. Osobiście stwierdzam, że 2AM i 2PM to mistrzowie w dziedzinie parodii i bycia przezabawnym :D A jak się dobiorą w komplecie to... XD

    Polecam jeszcze to:
    https://www.youtube.com/watch?v=0jKWyqssjjM
    to:
    https://www.youtube.com/watch?v=d5ZcUKh-bKI
    No nic dodać nic ująć, panowie mają cudowny komediowy talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, jedno już jest, nie zauważyłam >.<

      Usuń
  2. Uwielbiam Cię za tego posta!! <3<3<3 Tak słabo się dzisiaj czułam, a to totalnie mnie rozbudziło! Zawsze przy tego typu filmikach śmieję się do rozpuku... Nie bd każdego z osobna komentować, bo byłoby tego zbyt dużo, ale naprawdę jedną z rzeczy, za którą uwielbiam k-pop jest to, że jest taki nienormalny <3

    Dorzuciłabym tu jeszcze to: http://www.youtube.com/watch?v=XjPqWABVOSA
    Przy tym jednym występie zawsze dostaję jakiś niezidentyfikowanych, idiotycznych spazm śmiechowych xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie uwielbiam Dirty Eyed Girls, ale tym razem wygrywają Beast, ich YaYaYa i piórka we włosach Dongwoon'a. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko ja uważam że Sungjong gdy tak tańczy, to faktycznie wygląda jak kobieta? Może to przez te układy chorograficzne, ale mimo wszystko jeszcze tylko długie włosy i............ Ale i tak go uwielbiam ^^

    Zawsze gdy oglądam takie filmiki to płaczę ze śmiechu i nie potrafię się opanować, a szczególnie gdy oglądam Dirty Eyed Girls, ale jedno trzeba chłopakom przyznać, bo facet, który opanował damski układ do tego stopnia, że wygląda to prawie perfekcyjnie, to naprawdę coś. Kobietom zdecydowanie łatwiej opanować męskie choreografie (nawet jeśli są dużo trudniejsze), bo nie muszą tam się upodabniać to mężczyzn i mimo, że tańczą ciężki (nie tyle trudny, co mocny, twardy.. nie wiem jak to określić) układ to nadal mogą być kobiece. No, a czy facet kręcący tyłkiem i robiący słodkie minki może być męski? Raczej nie. Dlatego też biję pokłony chłopakom, że uczą się tych układów i tańczą je robiąc słodkie minki, wiedząc przy tym, że większość ludzi po prostu będzie się z nich śmiała…. W ogóle początek Gee w wykonaniu Infinite.. Te 'kręcenie/potrząsanie tyłkiem', spadłam z krzesła w tym momencie i zaczęłam się turlać po podłodze xD
    Uwielbiam wszystkie takie filmiki i uważam je nie tylko za zabawne, ale również mega słodkie, no bo kto może wyśmiać takich np. 2PM i Bo Peep Bo Peep, jeszcze ubranych w taki sposób? Nie wiem. Jedynie Jokwon działa mi na nerwy i nie lubię go oglądać. Nie wiem czemu, ale po prostu tak mi się przyjęło. Może dlatego, że większość chłopaków robi to na poważnie z nutką wygłupów, a on mimo iż dobrze nauczy się układu (no, to muszę mu przyznać, przez co źle się czuję, ale faktycznie dobrze tańczy damskie choreografie) to odwali go byle jak, byle by tylko ludzie się śmiali, a przy tym te jego miny.... Nie mam zamiaru go tutaj obrażać i kłócić się z ludźmi którzy sądzą inaczej, bo facet faktycznie ma talent i sam w sobie mi nie przeszkadza, ale kiedy zaczyna tańczyć damskie układy i włącza mode: diva, to mnie irytuje. Więc proszę nie sypać na mnie jakimiś obelgami, bo przecież ja nic nie wiem i jestem ogólnie dziwna, mówiąc, że robi to na odwal się, bo naprawdę nie chodzi mi tutaj o obrażanie Jokwona... Szczerze? Lubię go, ale nie w takim wykonaniu...

    Nie wiem czy napisałam to wszystko zrozumialsze, ale zapchany nos i bolące gardło robią człowiekowi mętlik w głowie.. ;-; A no i przepraszam za długość/rozmiar (taaaak... rozmiar... XD) komentarza, ale na niektóre tematy lubię skrobnąć coś większego, a ten właśnie jest jednym z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zrozumiale... wiedziałam, że gdzieś się pomylę, zawsze tak ma gdy jestem chora.. >.<

      Usuń
  5. Genie 2pm i Shinee - bez zbędnych komentarzy najlepsze wykonanie wszechczasów :P

    OdpowiedzUsuń