Ciekawe posty z Netizen Buzz pt. 6



NetizenBuzz to strona, która tłumaczy artykuły o idolach i aktorach oraz najlepiej oceniane komentarze z takich stron informacyjnych i plotkarskich jak Naver, Daum Nate czy Star News. Wiele osób często na nią wchodzi (wam zapewne też nie jest obca), bo ciekawi nas jakie zdanie mają Koreańczycy o niektórych skandalach, bo raz, że mają bardziej krytyczne podejście do niektórych spraw, a dwa, są to ludzie, którzy mają większy dostęp do informacji i różnych plotek o idolach, bo znajdują się 'na miejscu'. Dzisiaj chciałabym wam podać kilka komentarzy z różnych artykułów, żeby pokazać jaka duża potrafi być przepaść między internautami i fanami z zagranicy, a tymi z samej Korei. 
No i jak ryzykowne jest zadzieranie z k-netizenami, bo na prawdę potrafią być bezlitośni... 
  • O tym jak EXO w przeciągu 3 miesięcy osiągnęli szczyty list przebojów 

1. [+678, -97] Czy to nie ich drugi raz, kiedy wracają po swojej całkowitej porażce z zeszłorocznym debiutem? Każdy kto ich nie zna pomyśli, że to jest artykuł o grupie rookie, która zadebiutowała 3 miesiące temu i już stała się hitem.

2. [+646, -105] Dziennikarzu, błagam... Poproś kogokolwiek na ulicy w wieku ok. 20 lat, żeby nazwał jakiegoś członka EXO, założę się, że nie dostałbyś odpowiedzi... Wygrywają teraz tylko przez fandom składający się z nastolatek, które mają fioła na punkcie ich wyglądu.

3. [+498, -53] I wystarczyły by 3 dni, żeby to wszystko przepadło... Idole powinni uważać na to co robią i mówią... Nie traćcie czasu na twitterze, wystarczy moment, żeby stracić wszystko co zyskaliście.

4. [+32, -5] Nie hejtuję EXO jako grupy samej w sobie, ale nienawidzę ich piosenek w stylu SM i ich hardcorowych fanek

5. [+31, -11] Za dużo członków, którzy wyglądają tak samo... i te ich nadprzyrodzone moce są dziecinne==

  • Hwayoung zauważona przez Sports Seoul podczas jedzenia naengmyun na lunch

1. [+1,967, -187] Bycie piosenkarką jest w porządku, ale jej twarz jest taka biała i ładna, że mogłaby pomyśleć również o aktorstwie ㅎㅎ

2. [+1,797, -171] Ledwo co ma na sobie jakiś makijaż i jest taka ładna~ Obiecaj! Że sobie poradzisz

3. [+1,393, -141] Proszę, daj sobie radę, od kiedy nie jesteś już dłużej w T-ara

4. [+499, -91] Jest dokładnie tym typem w którym mężczyźni się zakochują... Cieszę się, że nie należy do T-ara!

5. [+448, -76] Kochałam (T/N: zwróćcie uwagę, że pisząc "kochałam" tak naprawdę nie mam pewności czy ktoś kto to napisał jest kobietą czy mężczyzną (brak odmiany czasowników przez rodzaje w angielskim), więc równie dobrze mogłoby być "kochałem", to nie tyczy się tylko tego komentarza i chciałabym, żebyście mieli to na uwadze czytając inne wypowiedzi) ją za to, że była jedyną naturalną twarzą w T-ara. Niezależnie od tego czy będzie żyła jako nie-celebrytka czy zrobi comeback, ja po prostu chcę żeby była szczęśliwa. 

  • Yura zaprzeczyła temu, że zjechała wzrokiem Suzy na IAC 

(T/N dużo osób wnioskowało po tym zdjęciu i fancamach z tegorocznych Idol Star Atlethic Championship, że niby Yura z Girl's Day gapiła się na Suzy; "rzuciła na nią wzrokiem" jest tu użyte w negatywnym znaczeniu) 

1. [+513, -41] Prawdopodobnie jest zażenowana po tym jak została złapana na patrzeniu na nią

2. [+390, -36] Jeśli spojrzysz na fancamy z IAC zobaczysz, że inne dziewczyny też się tak patrzyły na Suzy. Wszystkie dziewczyny wiedzą o jakim dwu sekundowym "skanie" tutaj mówię 

3. [+449, -223] Ona nie patrzyła na nią chamsko, tylko rzuciła na nią wzrokiem.. Tak i tak, czy zrobiła to, bo Suzy jest ładna czy dlatego, że jest zazdrosna, jest to zły nawyk, który powinna poprawić! 

 4. [+64, -13] To oczywiste, że spojrzała się tak na Suzy, bo jest zazdrosna. Gdyby patrzyła na nią normalnie, bo ją lubi, nie zrobiłaby takiej miny. Są dziewczyny w szkole, które patrzą w ten sposób na te, które są bardziej popularne. 

5. [+61, -11] Wszyscy, którzy widzieli filmik wiedzą, że rzuciła na nią wzrokiem nie raz, ale trzy razy i nawet zgromiła ją wzrokiem. Lubiłam Yurę, bo myślałam, że jest miła, ale myślę, że nie można kogoś oceniać z zewnątrz. 

6. [+60, -12] Przecież spojrzała chamsko na Suzy... 

7. [+49, -6] Nawet jeśli specjalnie nie gapiła się na Suzy, to rzucanie na kogoś wzrokiem nie jest dobrym nawykiem. To ona sama zrzuciła na siebie to nieporozumienie. 

8. [+45, -9] Jak można tak patrzeć na osobę, którą się lubi? ㅋㅋㅋ To oczywiste, że jej nie lubi, ma to wypisane na twarzy 

  • Tasty potwierdzeni w składzie na SM Tour 


1. [+448, -14] Co jest? Myślałem, że Woolim ma zamiar działać na własną rękę. Czemu dołączyli do koncertu SM? Czy koncerty SM nie są zarezerwowane dla ich tradycyjnych artystów? Co oni sobie myślą? 

2. [+375, -5] Hul, wątpiłem w to, że będą musieli przez to przejść... naprawdę to robią? To będzie niezręczne dla Tasty

3. [+328, -24] Jeśli to dzieje się z Tasty, to tylko kwestia czasu aż Infinite również dołączy... Jestem tak bardzo przeciwko temu!!!!

4. [+236, -16] Mam nadzieję, że Tasty będzie bardziej rozpoznawalne za granicą po międzynarodowej trasie

5. [+135, -0] Fani SM nienawidzą fanów Woolim i fani Woolim nienawidzą fanów SM  ㅋㅋㅋㅋ  Jaki jest cel tego połączenia? Te dwa fandomy tylko walczą bez przerwy

6. [+100, -3] Oni nawet nie dali SM i Tasty adekwatnego czasu, żeby mogli się zapoznać przed koncertem;; To będzie niezręczne dla obydwu stron

7. [+93, -15] Tylko nie wprowadzajcie w to INFINITEㅡㅡ!!

  • Zbyt odważny strój Sunmi? 

1. [+545, -37] Sunmi i CL mogą potrząsać ile chcą swoimi ciałami w samych majtkach, bo i tak nikt nie zwróci uwagi. Jak dla Hyuny, wystarczy, że spojrzy uwodzicielsko w kamerę i już dostaje zakaz transmisji ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+432, -32] Jeśli Hyuna włożyłaby strój Sunmi na 100% dostałaby zakaz transmisji. Różnica w klasie. 

3. [+320, -26] Gdyby to była Hyuna to już by ją zbanowali 

4. [+21, -3]  Tak szczerze to ja nie wiem jaka jest teraz różnica między prostytutkami tańczącymi w szklanych pudełkach a idolkami w tych czasach... 

5. [+14, -9] A co z jej potrząsaniem tyłkiem kiedy klęczy na podłodze? 

6. [+12, -3] Żaden z nich (dorosłych) nie czuje się podniecony przez to

7. [+9, -1] Powinna się uczyć od Hyuny  ㅋㅋㅋ

8. [+8, -0] Hyuna była szaleńczo seksowna nawet gdy tańczyła ten taniec konia z Gangnam Style...


  • Zdjęcia CL z Jeremym Scottem wzbudziły kontrowersje

1. [+1,685, -51] Naprawdę nie widzę sensu w dodawaniu takich zdjęć

2. [+1,524, -63] Jej ubranie, pozycja w jakiej on ma ręce, mina tego faceta......

3. [+1,468, -64] ㅡㅡ Myślałem, że ona siedzi na nim w samej bieliźnie

4. [+255, -5] Amerykańska kultura? Mój mąż jest Amerykaninem i jestem prawie pewna, że rozwiódłby się ze mną jeśli zrobiłabym sobie takie zdjęcie z innym mężczyzną

5. [+253, -3] To wygląda jakby siedzieli w jakiejś melinie z narkotykami ㅋㅋㅋ

6. [+205, -6] Mogę zrozumieć to, że ma otwarty umysł, bo mieszkała zagranicą i w ogóle, ale powinna zatrzymywać takie rzeczy dla siebie. Czemu robi tak, żeby inni widzieli jej sprośne zdjęcia? Dobrze wychodzi jej pogarszanie swojego wizerunku. Jako dziewczyna, kocham CL za wszystko, ale na zdjęciach wygląda jak tania szma*a

7. [+183, -5] Ohyda  ㅡㅡ

8. [+179, -12] Wygląda jak dziw*a 



1. [+904, -122] Jak ktokolwiek może powiedzieć, że te zdjęcia są cool? Są okropne i obrzydliwe...

2. [+873, -162] Oni na pewno to ze sobą zrobili...

3. [+764, -86] Co z nimi nie tak... 

4. [+97, -8] Kiedyś myślałam, że CL jest niesamowita... ale ostatnio wygląda jak rozwiązła kobieta. Śpiewa i rapuje piosenki, które zostały napisane przez kogoś innego... Czy kiedykolwiek sama napisała sobie piosenkę? Zaczynam dostrzegać limit w jej talentach i to jaka jest jako kobieta...

5. [+95, -7] To nie ma znaczenia, że obydwoje są z innych krajów, bo jestem prawie pewien, że obcokrajowcy się tak nie zachowują wśród swoich znajomych... A zwłaszcza nie siadają sobie na kolanach przybierając takie pozy. 

6. [+67, -1] Fani CL powtarzają ciągle, że Jeremy Scott jest gejem, ale to nawet nie zostało potwierdzone ㅋㅋㅋ To tylko plotki ㅋㅋㅋ Wy naprawdę chcecie ją chronić w taki sposób? 

7. [+54, -1] Nie rozumiem dlaczego ludzie bronią tych zdjęć mówiąc, że obcokrajowcy zachowują się tak cały czas. Naprawdę myślicie, że ludzie zza granicy zachowują się tak jak zwierzęta? Jeśli nie jesteś z kimś razem, to nie pozwalasz mu siadać na kolanach, chyba, że chcecie spędzić wspólnie noc. 

8. [+44, -7] Taa, wyjdź za mąż za obcokrajowca 

Hmm, mam dużo do powiedzenia na temat tych komentarzy, ale chyba najlepiej oddaje to ten post na Anty Kpop Fangirl: klik!

Cr: NetizenBuzz

15 komentarzy:

  1. Mam zaszczyt pisać pierwszy komentarz, wow ^^ Jeśli chodzi o artykuł, najbardziej zaskoczyły mnie te zdjęcia CL z Jeremym. Na początku zareagowałam: "Nie no, jak ona tak mogła, powinna dawać przykład jako gwiazda, a nie tak..." Ale potem trochę pomyślałam nad tym (wiem już, że myślenie nie boli xD) i doszłam do wniosku, że ja też czasami siadam mojemu przyjacielowi na kolanach. I że nas też często ludzie "pairingują", i wiem, jakie to jest wkurzające. Więc chyba nie powinno się hejtować za to CL.

    OdpowiedzUsuń
  2. załamuje mnie to. ;<
    po pierwsze Exo, czemu ich hejtują, po prostu odnieśli sukces, uczciwie zresztą, też nie jestem ich fanką, ale przecież nie zrobili nic złego, ich sukces według mnie był murowany, bo w końcu są dziećmi SM, a wytwórnia włożyła w nich pieniądze, czas itd.
    po drugie Yura. serio? ona tylko spojrzała na Suzy...lol. zostawiam to bez dalszych komentarzy.
    następne co mną poruszyło, to fakt, że Sunmi jest porównywana do Hyuny, nic nie mam do Hyuny, a nawet podziwiam jej umiejętności i wg, ale jednak piosenka Sumni jest odrobinę delikatniejsza niż piosenki Hyuny. więc... lol2
    i na koniec najlepsze, czyli Jeremy Scott i CL, no to mnie już mnie powaliło na łopatki, za kilka zdjęć okrzyknięto ją dziwką, a miejsce w którym jest meliną. jak dla mnie to zwykły klub, a CL po prostu siedzi mu na kolanach, skoro imprezują razem, to chyba jasne, że są znajmymi, a takie siedzenie na kolanach to przecież nie orgia. lol3
    przesadzona mentalność komentujących powala. jak dla mnie zamist na takich wątpliwych skandalach, lepiej, by się ludzie czymś pożyteczniejszym zajęli. no błagam...
    ta, rozpisałam się trochę, ale mnie takie rzeczy max wkurzają.
    a tobie oczywiście dzieki za ten artykuł *kłania się*. kawał dbrej roboty. hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mo to lecimy z komentarzem do każdego tematu. ;3

    Serio nie rozumiem ludzi, którzy mówią, że piosenkarze utrzymują się tylko przez napalone małoletnie fanki.
    Małoletnie niby tak, ale starsze osoby powinny zajmować się pracą, zakładaniem rodziny. Nie siedzeniem i przesłuchiwaniem piosenek danego wykonawcy.

    Hwayoung je sobie. Niektórzy od razu skandal podnoszą. Ona też jest człowiekiem. Nie sądzę by ci którzy robią te zdjęcia, czuli sie komfortowo, gdyby im tak robili. Jak wpychają sobie jedzenie do buzi ^^

    Yura 'zjechała' wzrokiem Suzy. Serio? I od razu skandal? Tak naprawdę, to Yura może być osobą, która nie ufa innym ludziom/zespołom i wgl. Ja też czasami patrzę tak na kogoś bo wydaje mi się nie godnym zaufania człowiekiem.

    Tak na prawdę nie wiem co powiedzieć na temat Tasty. Wydaje mi się że zespoły powinny sobie pomagać wspierać się. Ale chyba jako jedyna tak sądzę, może to głupie, no ale. Ja się ciesze że tak się stało i nie mam zastrzeżeń.

    Co do Sunmy to nie będę nic pisać, bo ona może woli takie stroje, lub po prostu wzoruje się na zachodnich gwiazdeczkach.

    CL i Jeremy. No cóż może ona też chce być bardziej 'zachodnia'. Mi się wydaje że takie zachowanie jest podobne do Ameryki, czy Anglii. Te komentarze.. po części sie z nimi zgadzam, ale nie będę się mocno wypowiadać bo nie słucham jej za specjalnie.

    Dzięki za przetłumaczenie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja skomentuję tylko sprawę z TASTY. Osobiście mi się to nie podoba. Ja ogólnie mam wrażenie , że SM zaczęło się bać Woollim - chodzi mi o to , że Woollim odnosi coraz większe sukcesy a SM jak dla mnie spada na dno. Robią już same beznadziejne piosenki nie takie jak kiedyś. Osobiście też bardzo ale to bardzo nienawidzę SM i jakichkolwiek zespołów stamtąd (prócz f(x)i SHINee no i może EXO). Nie podoba mi się to ,że SM tak strasznie się klei do TASTY i INFINITE. Mam nadzieje , że INFINITE nie dołączy do tej trasy. To mój ulubiony zespół i nie chciałabym aby SM robiło im za przeproszeniem gów**ane piosenki (sorki za wyrażenie ale musiałam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pocieszyć was?" SM ma w planach współpracę nie tylko z Wollim i ich zespołami (tak, z Infinite też), ale i innymi. Znajomy mnie uświadomił, ale nie pamiętam tych wytwórni, pamiętam tylko jeszcze dwa zespoły (nie pamiętam w jakich są wytwórniach), czyli MBLAQ i Sistar, ale było jeszcze parę. Ponoć wytwórnie otrzymały dobre warunki od SM, ale ja po prostu nie lubię SM za blokowanie JYJ i też mi się to nie podoba.

      Usuń
  5. Co do stroju Sunmi calkowicie sie zgadzam, czemu jej albo Cl nie ogranicza czy cos a Hyune caly czas ? no wiadomo bo Cl jest w wielkim YG ... lubie 2NE1 YG itd ale to troche wkurza... haha jeblam z tego komentarza : Hyuna była szaleńczo seksowna nawet gdy tańczyła ten taniec konia z Gangnam Style... I zgadzam sie z nim ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i zeby od razu CL od szmat wyzywac bez przesady, to tylko zdjecia ;o

      Usuń
  6. Niektóre z tych komentarzy są śmieszne.
    Ludzie nie znaliby exo w Korei nie rozróżnili ich no proszę. Nawet jeśli ktoś ich nie lubi to na razie są na tyle popularni że pewnie nawet babcie ich znaja. Lubię ich piosenki itp ale rzeczywiście ilośc wygranych może wkurzac.

    Gdyby ktoś na mnie spojrzal tak jak Yura na Suzy to z pewnościa bym to samo pomyślala ale czasami nie można brac tak wszystkiego na serio. Może to było tylko zwykle spojrzenie

    Tasty i SM mówie zdecydowanie nie. Wollim ma swój styl i piosenki Infinite czy Tasty można rozróznic już po pierwszych sekundach bo to jest ich styl i juz a SM jak dla mnie nie radzi sobie najlepiej niektore piosenki o matko pożal się ale i tak będzie się dalej sprzedawac bo to SM

    CL matko ludzie naprawdę przesadzaja a komantarz o tym że "pewnie to ze sobą zrobili"buahahahahaha naprawde ludzie chyba nie mają o czym myślec tylko snuja spekulacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zdawałam sobie sprawy z krytycyzmu, jakim Koreańczycy darzą rodzime gwiazdy. Czasami bardzo trafnie komentują rzeczywistość, jednak niejednokrotnie zbyt dosadnie.

    Z przyjemnością przeczytałam wszystkie posty. Dziękuję za świetną pracę i nadzieję, że ortograficzni i gramatyczni troglodyci nie opanowali całkowicie blogowego światka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam cię do Libster Award: http://kpopfanfictionpl.blogspot.com/2013/09/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. co do EXO musze sie zgodzić z k-netizenami bo już ponad rok interesuje sie kpopem i zobaczyłam ich dopiero przy wolfe a wiecej o nich (kim sa i z jakiej sa wytwórni) dowiedziałam się dopiero przy Growl nie mówię ze nie sa zdolni ich płyta XOXO jest bardzo fajna i czesto jej słucham ale to całe zamieszanie z ich fanami psuje im opinie za jakiś czas pojawi się nowa grupa do wielbienia i cześć fanów może ich opuścić bo oni głównie jadą na wyglądzie albo jakieś ich zachowanie nie spodoba się faną lub po prostu się znudzą "szalonym" faną nie wolno ufać i przeszkadza mi też SM w tej całej sprawie bo oni nie robią nic z tymi fanami
    co do samych chłopaków nic nie mam ale k-netizenami mają tutaj racje

    OdpowiedzUsuń
  10. do Hwayoung się bardzo nie odniosę bo jej bardzo nie znam i ominęła mnie sprawa z t-ara ale słyszałam ze ma mieć kariele solową (no może to już nie aktualne nie wiem) ale ciekawwę czy jak wyda słabą płytę to też cała Korea to pochwali

    OdpowiedzUsuń
  11. co do CL się też zgodzę z koreańskimi fanami no może nie zeby ją od razu od dziwek wyzywać ale takich zdj się nie publikuje sorry CL ale to źle wygląda idole powinni mieć jakieś granice ze względu na fanów
    a ona mnie wkurza może i jest wielką gwiazda w korei ale jej solowa piosenka to kopia GD nic wielkiego i jak na teddiego słaba
    wkurza mnie jej zachowanie jak oglądam filmiki z nią na yt gra taką zjebistą ze mnie aż boli.
    jak dla mnie 2NE1 jest ostatnio słabe a cl załosna z tymi zdj.

    OdpowiedzUsuń
  12. co do Summy to przecież ubrania Cl też komentowano przy jej solo ze bady założyła a nie powinna i tak dolej
    a Hyunę wszyscy dobierają w taki wyłuzdany sposób mi się wydaje i dlatego inaczej to jest u niej odbierane

    OdpowiedzUsuń
  13. To nawiązanie do CL mnie zabiło. Uwielbiam ją, kocham całym sercem, jak i całe YG. Nie rozumiem jak można ją nazwać szmatą. Po pierwsze jest fashionistką, więc ubiera praktycznie same najmodniejsze ubrania. Do tego moim zdaniem Jeremi jest jej bardzo dobrym przyjacielem i wiadome, że w jakiś sposób się kochają (jak przyjaciele). Dobrze czuja się w swoim towarzystwie i lubią wygłupiać. Z resztą na imprezach nie będą chyba siedzieć sztywno jak kołki i się uśmiechać.
    Ja nie widzę w tych zdjęciach nic sprośnego..
    Głupota.

    OdpowiedzUsuń