Pierwsza rocznica Kpop Paradise!



Tak, dzisiaj jest dla mnie dzień szczególny, ponieważ dokładnie rok temu, tknięta spontanicznym impulsem, postanowiłam założyć bloga o kpopie. I tak powstało Kpop Paradise. 
Pamiętam, że zakładając go nie wiedziałam o czym będę pisać. Na początku pojawiały się tu moje opinie i rozmyślania na jakieś tematy, często w formie recenzji. Z czasem zaczęłam tu wrzucać posty z których można było się czegoś nowego dowiedzieć, później ciekawostki (moment gdy więcej ludzi zaczęło się interesować blogiem), a obecnie jest to kilka różnych kategorii i zupełny misz-masz! Jednak tak jest mi najwygodniej, chcę poruszać różne tematy na różne sposoby, aby każdy fan kpopu znalazł tu coś dla siebie (w końcu nazwa zobowiązuje, nie?). 
Głównym celem przy zakładaniu tego bloga było dzielenie się moją opinią, jednak przede wszystkim, chciałam poznać opinię innych (potrzeba wynikająca z braku "realnych" znajomych podzielających moje zafascynowanie koreańską muzyką) i jak najbardziej udało mi się to osiągnąć, z czego niezmiernie się cieszę. 
Teraz może trochę statystyk, coby nie było zbyt emocjonalnie:

Łączna liczba wyświetleń bloga: 276 859 (minus te nabite z scm playera... nie polecam początkującym bloggerom, bo nabija wyświetlenia)
Średnia liczba wyświetleń bloga miesięcznie (od jakiegoś czasu): ok. 40 000
Liczba komentarzy: 1551 (z tego część to moje wypowiedzi oczywiście)
Liczba obserwatorów: 217
Oblikowane posty: 118 (i z 10 w wersjach roboczych)

Najczęściej wyświetlane posty: 

Najczęściej wpisywane frazy w google, dzięki którym znajdujecie Kpop Paradise: 

Jak widać, pomysł na publikowanie przetłumaczonych ciekawostek był strzałem w dziesiątkę. Niektórzy wchodzą na bloga tylko ze względu na nie, ale wiele osób zostało na dłużej i to się liczy. 

I teraz najważniejsze: Chciałabym z całego serca podziękować wam wszystkim: tym, którzy regularnie komentują posty; tym, którzy wylewnie komentują; tym, którzy po prostu komentują; każdemu obserwatorowi z osobna, każdej osobie która często odwiedza mojego bloga i właściwie każdej która kiedykolwiek tu weszła. Dziękuję za wszystkie pytania związane z kpopem na ask.fm i za każdego lajka i aktywność na facebooku. I jeszcze za twittera! Nawet jeśli nie widziałam na żywo ani jednej osoby z którą regularnie wymieniam wiadomości na tych portalach czy kogokolwiek, kto często udziela się na blogu czy fp - cieszę się, że mogłam was w jakiś sposób poznać.
Niezmiernie mi miło, że jest grono osób, którym mój blog się podoba i praca związana z jego tworzeniem nie idzie na marne. Mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc będzie was coraz więcej i komentarzy również będzie coraz więcej, a ja będę mogła je czytać i dowiadywać się co ludzie sądzą na dany temat. Chciałabym też z czasem doskonalić się w tym co robię, żeby publikować lepsze posty z mniejszą liczbą błędów. Oby Kpop Paradise istniało jak najdłużej, nie wyobrażam sobie teraz życia bez bloga, zbyt przywiązałam się do pisania (nawet jeśli ostatnio inne obowiązki nie pozwalają mi na robienie tego regularnie) i do was, czytelników. 
Jeszcze raz: 

DZIĘKUJĘ!

14 komentarzy:

  1. Po pierwsze,blog wygląda ślicznie ^^ Co prawda trzeba się przyzwyczaić,ale wygląda wspaniale.

    Tak jak ty dziękujesz wszystkim czytelnikom,tak i zapewne oni dziękują tobie.Twój blog jest ciekawy i pomocny dla osób,które z światem kpopu dopiero się zapoznają.Ja trafiłam tu przez ciekawostki (masz racje,to był strzał w dziesiątkę),ale zostałam,bo pomimo tego iż miałam już pewne pojęcie o kpopie,to mogłam dowiedzieć się paru nowych rzeczy i przeczytać opinie kogoś innego na dany temat.Jestem osobą która uwielbia czytać wszelkiego rodzaju recenzje,tak samo jak artykuły związane z Koreą i tamtejszym przemysłem rozrywkowym,a na Twoim blogu jest to wszystko.Życzę abyś mogła się rozwijać,dopracowywać swoje umiejętności i zaskakiwać nas nowymi,świetnymi,postami.Żebyś zawsze czerpała radość z tego co robisz.Pamiętaj że wierni czytelnicy rozumieją brak czasu,zastój w pomysłach czy inne niedogodności przez które nie piszesz,więc mam nadzieję że nigdy nie będziesz pisać nic na siłę.
    Dziękuję za Twoją ciężką pracę oraz to,jak dobry starasz się utrzymać kontakt z czytelnikami.

    Wszystkiego najlepszego dla bloga oraz dla Ciebie,bo widziałam że o to nastał dzień w którym stałaś się pełnoletnia ^^ Oby nastał ten dzień w którym i K-Pop Pardise będzie obchodzić swoje osiemnaste urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, to dopiero rok? Myślałam, ze ten blog prowadzisz dłużej. Odniosłam takie wrażenie po ilości postów i to jak jest dopracowany...
    Bardzo lubię Twojego bloga, bo jest na nim właśnie taki misz-masz, polecam go swoim znajomym, bo warto zajrzeć. Podoba mi się to, że dajesz tu różne listy, tłumaczysz te ciekawostki i inne posty, jest po prostu ciekawie.
    Cóż pozostaje mi powiedzieć: dobra robota!! Niech ten blog się rozwija, a z nim wzrasta liczba wyświetleń, komentarzy i obserwujących! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! A może lepiej napisać Wszystkiego Najlepszego! Ja straszliwie się cieszę że znalazłam twojego bloga, bo teraz codziennie wchodzę na niego, odświeżam go aby sprawdzić czy nie dodałaś nic nowego. Twój blog jest dla mnie jak taka Wikipedia k-pop'u :3 Bez niego byłoby inaczej, i o wiele trudniej. Gratuluję jeszcze raz tych osiągnięć i bardzo dziękuję! Mam nadzieję że będę razem z Tobą i blogiem do następnych urodzin!
    Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, już drugi bloga ma dzisiaj urodziny :3 Co prawda nie czytam Twojego bloga od początku, ale bardzo go polubiłam ;) Niejednokrotnie mi się przydały Twoje posty. Gratuluję tak dużych ciekawostek i życzę, by były jeszcze większe c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że za rok także uraczysz nam takim cudownym postem i tak w kółko do dziesięciu lat, albo nawet i dłużej. Jeśli chodzi o kpopowe blogi, jesteś jednym z dwóch blogów, które odwiedzam na bieżąco. Pierwszy to blog ściśle informacyjny, który pokazuje każdego wykonawcę, każdy zespół i przedstawia jego członków - zawsze sięgam tam w pierwszej kolejności, jednak to u Ciebie ląduję na dłuższą metę, by coraz bardziej zatapiać się w tym świecie.
    Nie wiem, skąd bierzesz wszystkie pomysły na posty, ale są one na tyle trafne, że chyba nie ma u Ciebie wpisu, którego bym nie przeczytała. Dlatego proszę, kontynuuj dalej! Na pewno będę wspierać Cię do końca.

    Pozdrawiam, szkola-liscia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodzę na bloga i WOW! Jestem pod wrażeniem! Cudowny wystrój - jak dla mnie strzał w dziesiątkę! Zupełnie bym nie przypuszczała, że jesteś tutaj dopiero od roku!
    Kto by pomyślał, że szukając ciekawostek na temat kpopowych zespołów trafię na Twojego bloga i zagoszczę tutaj na dłużej. Nie dość, że zostałam pchnięta do czytania o moich idolach, to w dodatku dzięki Twojemu blogowi zostałam zagłębiona między grubsze warstwy kpopu. To naprawdę cudowne doznanie i jestem Ci szczerze za to wdzięczna. Nic tylko trzymać kciuki za dalsze tak świetne pisanie~
    Hwaiting! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze co chciałabym zrobić pisząc ten komentarz to, życzyć Ci wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia, miłości i spełnienia marzeń. Oby wszystko w życiu układało ci się jak najlepiej!

    Po drugie, to naprawdę podoba mi się wygląd bloga, co prawda, będę musiała się przyzwyczaić, ale to przecież tylko wygląd się zmienił, a nie Twój styl pisania, więc nie mam się co obawiać :)
    Pamiętam słabo jak tutaj trafiłam, ale na 80% to były ciekawostki (hej, to naprawdę był dobry pomysł!), a jak już zobaczyłam, że ładnie to prowadzisz, to postanowiłam zostać i tak sobie z Tobą jestem już kilka miesięcy i mam nadzieję, że będę jeszcze bardzo długo.
    Choć wiedziałam już co nieco o KPOPie, to postanowiłam przeczytać wszystkie Twoje posty, oczywiście nie każdy skomentowałam, ale każdy czytałam przynajmniej 3 razy żeby porządnie zaznajomić się z tekstem i pracą jaką w to włożyłaś. No i à propos Twojej pracy, dziewczyno jesteś cudowna. Przecież takie zbieranie informacji, tłumaczenie, układanie to w spójny sposób i jeszcze dobieranie do tego przepięknych zdjęć to jest kupa czasu, że tak powiem i równie dobrze mogłabyś robić co innego, ale ty zbierasz to wszystko i ‘marnujesz’ długie godziny, żeby dodać dla nas kolejny post, kolejny artykuł, kolejną fotolistę. Za co ci bardzo, ale to bardzo dziękuję, bo naprawdę przyjemnie mi się to czyta, a jeszcze zdjęcia, które dodajesz… no po prostu super miłe dla oka :)
    Ty dziękujesz nam, a to my powinniśmy dziękować Tobie, bo jesteś naprawdę niesamowita i to co robisz przydaje się każdemu fanowi KPOPu, czy jest nowy w tej dziedzinie czy siedzi już kilka lat, każdy powinien zwrócić na to uwagę i zaznajomić się. Wiadomo, że nie wszystko jest zawsze idealnie dobrze napisane, bo każdemu człowiekowi zdarzają się błędy, ale naprawdę warto czytać to co napiszesz, bo człowiek może się dowiedzieć sporu ciekawych rzeczy.
    NAPRAWDĘ BARDZO DZIĘKUJĘ ZA TO CO ROBISZ <3

    PS Wiem, że może moje komentarze rozmiarów XXXXXXXXXXL mogą być z czasem irytujące, ale luię się wypowiadać na różne tematy, także musisz mi wybaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na sam początek trzy słówka - oby tak dalej!!!
    Teraz trochę przymilania się, ale:
    1.: Twój blog jest MEGA, MEGA, MEGA pożyteczny. Dowiedziałam się z niego tyle ile początkujący fan k-popu powinien się dowiedzieć. Tu mówię bardzo poważnie. Znalazłam twój blog, gdy zaczęłam (dopiero w malutkim stopniu) interesować się tym gatunkiem muzycznym. W malutkim stopniu, bo wszystko zaczęło się od jednego zespołu - SHINee. Szukając ciekawostek o nich, trafiłam tutaj i tak moja przygoda z twoim blogiem się zaczęła. Nie tylko dowiedziałam się czegoś o Lśniących (i jak już wspominałam w komentarzu przy ciekawostkach o nich - polubiłam ich jeszcze bardziej i szybciej, dzięki ciekawostkom, w dość dużym stopniu zabawnym ;) ), ale też o całym k-popie, strukturze zespołów, o kilku ciekawych pojęciach, wytwórniach, itd.
    2.: Twoje recenzje i opisy piosenek i zespołów, bardzo często zachęcały (i dalej zachęcają) do przesłuchania piosenki, zobaczenia MV, sprawdzenia zespołu, itp. Nie ukrywam, że wiele zespołów, których teraz nałogowo słucham, poznałam dzięki tobie i dziękuję ci za to BAAARDZO!
    3.: Wygląd bloga jest tak przejrzysty, że ja - człowiek nie ogarnięty wcześniej w tego typu sprawach - połapałam się błyskawicznie w jego obsłudze. A do tego jest tak ładny, że momentalnie przyciągnął mój wzrok (mówię o poprzednich wyglądach bloga, ale także i o tym^^) i zatrzymał mnie na dłużej.
    Podsumowując:
    To co robisz, robisz świetnie i z całą pewnością wiele osób (w tym ja) pragnie, abyś robiła to dalej. Dlatego z całego serca - HWAITING!!!
    Mam nadzieję, że nie zabraknie ci weny i choć trochę czasu znajdziesz, aby dalej prowadzić ten blog. Na pewno masz lepsze rzeczy do roboty, dodatkowo więc to, że publikujesz tak rozbudowane i często bardzo ciekawie napisane posty, jest dla mnie niesamowite.
    I dlatego dziękuję z całego serca za ten cały czas, który dla nas poświęciłaś!!
    OBY TAK DALEJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje. Twój blog jest wspaniały i uwielbiamy tu wchodzić bo możemy się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy i chociaż wchodzimy tu dopiero od sierpnia przywiązałyśmy się do Twojego bloga i staramy się wchodzić tu jak najczęściej. To dzięki tobie dowiedziałyśmy się dużo rzeczy o różnych zespołach. Same od niedawna mamy konto i bloga i mamy nadzieję że nasz blog kiedyś dojdzie do takiej perfekcyjności jak twój.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i obu tak dalej
    Blog wygląda niesamowicie nowa szata jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wam za życzenia i wszystkie miłe słowa, jesteście wspaniali. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jest miłą odskocznią hehe :) Zawsze wyczekuję na kolejne posty, choć raczej nie komentuję :>
    W każdym bądź razie; gratulacje i wszystkiego najlepszego! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow. Jakie śliczny wygląd bloga :) Świetnie czyta się Twoje posty :):) Dzięki Tobie wiem o wiele więcej o swoich ulubionych zespołach a przede wszystkim biasach.


    Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ CI ŻE PROWADZISZ TEGO BLOGA.

    OdpowiedzUsuń