Boże, jak śmiesznie: Fandomowe żarty i żarciki




Poradnik dla rodziców, których dziecko jej fanem kpopu 
1. Twoja córka prawdopodobnie nie jest homoseksualna, nawet jeśli osoby na plakatach wiszących w jej pokoju wyglądają na dziewczyny 
2. Nie kupuj mu angielskojęzycznej płyty na urodziny lub jakiekolwiek inne święto, bo prawdopodobnie mu się nie spodoba
3. Jeśli pokazuje ci zdjęcie swojego ulubionego wykonawcy nie zakładaj od razu, że to dziewczyna, bo prawdopodobnie tak nie jest 
4. Jeśli wchodzisz do jego pokoju kiedy korzysta z komputera, nie zraź się gdy nagle minimalizuje okno swojej przeglądarki, to prawdopodobnie zostało zrobione dla twojego dobra
5.  Nie zdziw się totalną zmianą w jego stylu ubierania się bądź malowania 
6. Jeśli zaczyna mówić dziwnym językiem z pozoru przypominającym angielski - nie przejmuj się. To Engrish, z czasem się przyzwyczaisz. 
7. Nie obrażaj jego ulubionych idoli
8. Jeśli zaczyna mówić o Lucyferze to wcale nie jest wyznawcą Szatana
9. Kup więcej tuszu do drukarki. Im więcej fan może sobie wydrukować zdjęć tym jest szczęśliwszy.
10. Nie bądź zaskoczony gdy nie będziesz mógł porozmawiać ze swoim dzieckiem o niczym innym niż o Korei 
11. Przygotuj się na to, że nauczysz się więcej niż kiedykolwiek w życiu na temat czegoś czego nie chcesz znać 

Przedstawienie 동방신기 (lub  東方神起)
Nowy fan kpopu: Kto to Tong Vfang Xien Qi? 
1° Cassie: Dong Bang Shin Ki. 
2° Cassie: bądź Dong Bang Shin Gi. 
3° Cassie: Możesz na nich mówić Tohoshinki. 
4° Cassie: Rising Gods of The East ^^ 
5° Cassie: Wyglądasz na lekko zdezorientowaną, mów na nich TVfXQ. 
6° Cassie: ...albo po prostu TVXQ.. 
7° Cassie: albo DBSK.. 
8° Cassie: albo DBSG.. 
9° Cassie: albo THSK.. 
Nowy fan kpopu: ... 
10° Cassie: No dobra, to może najpierw naucz się imion członków, to będzie łatwiejsze... 
11° Cassie: Junsu! 
12° Cassie: Możesz na niego mówić "Xiah"..lub "Xia" lub "Angel Xiah"...
13° Cassie: Dalej mamy Yoochuna, albo Micky'ego, lub... ej!! Wracaj!!!! Jest ich więcej!


SM: Powiedz 'girl'. 
Chen: guhull 
SM: girl. 
Chen: guHURWWWWW 
SM: GIRL 
Chen: gurw 
SM: 
Chen: gwull 
SM: 
Chen: gell 
SM: *gotowi by się poddać* 
Chen: geurl 
SM: ghdfgnd  TAK JESTEŚ BLISKO SPRÓBUJ JESZCZE RAZ 
Chen: *czuje podnietę* 
Chen: *CZUJE SIĘ BARDZO BARDZO PODEKSCYTOWANY* 
Chen: GIRUWQOIJ IFJE:L LLLLLLLLLLLWWWWWW!!!!!!!!! 
SM: byliśmy tak blisko, dawaj jeszcze raz 
Chen: grill 
SM: 
Chen: guw 
SM: *gotowi by umrzeć* 
Chen: gwll 
SM: *ostra modlitwa do wszystkich możliwych bóstw na tym świecie* 
Chen: 
SM: 
Chen: 
SM: 
Chen: gull. 
SM: może nikt nie zauważy 


Wchodzenie do nowego fandomu
Ja: Dobra, to teraz kto do cholery jest kto? 
Ja: To niemożliwe. Oni wszyscy wyglądają identycznie. 
Ja: Jest ich za dużo. 
Ja: O, rozpoznaję go!  
Ja: Nie, jednak nie. Ten wygląda inaczej. 
Ja: Kto kuźwa jest tutaj wokalem? 
Ja: Oh, to ten śpiewa. 
Ja: Nie nie nie on też rapuje. 
Ja: Co do cholery ten koleś robi w tym zespole? 
...
Po kilku dniach
Ja: *potrafi rozpoznać każdego patrząc tylko na ich tyłki, a głosy rozpoznaje po dźwiękach oddychania*


Słowa, które słyszymy w każdej kpopowej piosence: 
Pabo cheorom 
Eottokke 
Saranghae 
Itjana 
Nunmul 
Ajikdo 
Yeah 
JYP


Mapa świata wygląda obecnie tak:
Korea 
Chiny 
Japonia 
Francja 
Singapur 
Tajlandia 
Indonezja 
Nie, nie twój kraj 
Zobaczmy.... 
USA (tylko Los Angeles i Kalifornia) 
Narnia 
Asgard 
Wonderland 
Neverland 
Nie, nadal nie twój kraj 
Jotunheim 
To miejsce z Avataru
Jakaś inna planeta
Inny wszechświat
NADAL NIE TWÓJ CHOLERNY KRAJ
JESTEŚ ZŁY?
TO SOBIE BĄDŹ 


SM: To wymawia się "WOLF" W-O-L-F 
Exo: moof 
SM: Wolf. To "Wolf". 
Exo: Olf 
SM: Może być.


Jak przedstawiają się kpopowi raperzy: 
Zico: Zee-Yah-Co 
Park Kyung: Ayt~ 
Ravi: RRRRRAVEH 
Yongguk: Chyeah 
TOP: Tee Oh Pee

Wizerunek
Menadżerowie: przestańcie, psujecie swój wizerunek 
Inne grupy: przepraszamy 
Super Junior: jaki wizerunek
Shinhwa: wize-runek?? 
MBLAQ: Bitch please 
EXO: lol przesuń się i poczuj naszą gejowatość
B.A.P: F*** F*** F*** 
Block B: derp derp jesteśmy tacy sweg


 Jak to się stało, że Kris maluje w nowym teledysku EXO 
Staff: Okej Kris, więc w nowym MV będziesz-- 
Kris: Chcę rysować.
Staff: Kris, słuch--
Kris: Muszę rysować.
Staff: Kris, nie.
Kris: Jestem EXOwym Picasso.
Staff: K--
Kris: Rysować.


Tag
Jak tagują normalni ludzie: słodki, sexy, uśmiechnięty
Jak tagują fani kpopu: asdfghjkl, omfg moje feelsy, no chyba nie, odejdź, omg nie mogę, za dużo FEEEELSÓW, NIENIENIENIENIE, ugh, NIENAWIDZĘ CIĘ, jak możesz, płacz, płaczę, dalej płaczę, pomocy, stahp


WITAMY W KPOPOWEJ SZKOLE
Historia: Ucz się historii fandomu, o wszystkich kłótniach i wojnach przez jakie musiał przejść
Literatura: Czytaj fanficki i zastanawiaj się dlaczego twoje OTP ma takie zjebane życie
Biologia: Zastanawiaj się nad tym dlaczego przez cały czas ciało twojego oppy jest tak strasznie pociągające
Muzyka: Stwórz swoją własną grupę z kolegami z klasy i reprezentuj swój ulubiony zespół ucząc się ich choreografii i wykonując ich piosenki
Informatyka: Po prostu graj w Starcrafta....
Geografia Zapamiętaj wszystkie lokalizacje i drogi prowadzące do dormów idoli
Ekonomia: Ucz się jak SM minimalizuje koszty i maksymalizuje przychody poprzez minimalizację ubrań Siwona i maksymalne odsłanianie jego klaty
Matematyka: Rozwiązuj prawdziwe życiowe problemy, jak: "SM kupiło 30 seksownych ludzi i oddało 3 z nich YG, ilu idoli zostało w wytwórni?"
Sztuka: Rysuj fanarty swoich OTP
Chemia: Dowiedz się z jakich elementów został stworzony twój oppa przez wiązanie kowalencyjne
Angieslki: Zastanów się dlaczego Bingo jest istotne by być seksownym i samotnym mężczyzną  
WF: Zbieraj robaczki z Yesungiem


Ktoś: Jakiej muzyki słuchasz?
Fan kpopu: Nie wiem czy jesteś mentalnie przygotowany na tę rozmowę. 

Znajomy: Jak długo zajmuje ci zakochanie się w kimś?
Ja: Myślę, że kilka teledysków wystarczy.

VIXX PRZEZ WIĘKSZOŚĆ CZASU
N: 10% bicie reszty zespołu i 90% gadanie.
Leo: 10% jedzenie i 90% cisza.
Ken: 10% bycie poważnym i 90% bycie uroczym debilem.
Ravi: 10% bycie cool and 90% chrapanie.
Hongbin: 10% abs, uśmiech i dołeczki i 90% Park Hyoshin.
Hyuk: 10%  krzyczenie i uciekanie przed N i 90% bycie fanboyem Naruto.



W jaki sposób ludzie dostają się do SM? 
Znajoma Go Ary: Potowarzyszysz mi na castingu do SM? Boję się iść sama...
Go Ara: Pewnie, będę cię wspierać
***
Przyjaciel Han Genga: Potowarzyszysz mi na castingu do SM? Boję się iść sam...
Han Geng: Pewnie, będe cię wspierać
***
Brat BoA:  Potowarzyszysz mi na castingu do SM? Boję się iść sam...
BoA: Pewnie, będę cię wspierać
***
Mama Changmina: Naprawdę byłoby świetnie gdybym zobaczyła BoA na żywo.. Min, chciałbyś iść na przesłuchanie do SM?
Changmin:  Nie.
Mama Changmina: Świetnie! Zawiozę cię jutro.
***
Mama Hyoyeon: Naprawdę byłoby świetnie gdybym zobaczyła H.O.T na żywo.. Hyo, chciałabyś iść na przesłuchanie do SM?
Hyoyeon: Nie.
Mama Hyoyeon: Świetnie! Zawiozę cię jutro.
***
Mama Yesunga: Albo znajdziesz sobie nowe hobby albo wyrzucę te twoje robaki przez okno.
Yesung: Ale mamo. To nie są robaki, to są moi przyjaciele.
Mama Yesunga: Jutro zabieram cię na przesłuchanie do SM.
***
Poszukiwacz talentów: Ojej! Jaka urocza czterolatka! Chcielibyśmy, żeby podpisała z nami kontrakt.
Rodzice Jung: Krystal jest troszku za młoda by biegać w kusych ubrankach. Może za kilka lat. Tymczasem możecie sobie wziąć jej starszą siostrę.
Jessica: Cześć.
***
Poszukiwacz talentów: Cze-
Sehun: *ucieka*
Poszukiwacz talentów: *biegnie za nim*


I kilka takich, których nie tłumaczyłam, bo lepiej brzmią po angielsku:

How to Dance
America: 1, 2, 3, 4. 1, 2, 3, 4. Aaaaaand spin 1, 2, 3, 4. 1, 2, 3 ,4.
Korea: 2 JUMPS TIMES THREE SLIDES TO THE TEN AND A HALF POWER, ADD 25 SPINS TO THE LEFT, SUBTRACT FROM YOUR AGE AND YOU'LL GET THE NUMBER OF BACKFLIPS YOU'RE SUPPOSED TO EXECUTE, ADD 30 MORE HIP THRUSTS, TURN LEFT ABOUT TWO AND A HALF TIMES, GET TWO OTHER MEMBERS AND BACKFLIP OVER THEM, MULTIPLY THE MOVEMENT OF YOUR FEET BY 11, DROP TO THE FLOOR, DO THE WORM, JUMP BACK UP ABOUT THREE FEET FROM THE GROUND, SPIN THREE TIMES AND THEN YOU'RE DONE.


2NE1: I'm ugly 
Guy: no you're n- 
2NE1: I AM THE BEST 
Guy: You just said you w- 
2NE1: I hate you 
Guy: I d- 
2NE1: I love you 
Guy: wha- 
2NE1: Go away 
Guy: ok i'll- 
2NE1: Please don't go, we got to stay together 
Guy: BUT YOU TOLD ME T- 
2NE1: SO JUST SHUT UP AND BE MINE

Anti-fan Names
2NE1: Whitejacks
2PM: Coldest
B.A.P: Old People
Beast: Uglies
BIGBANG: VUP (Very Unimportant People)
Boyfriend: Friendzoned
Epik High: Pre Skool
MBLAQ: C-
Super Junior: NELF (Neverlasting Friends)
T-ara: Everyone (AHAH, I joke)

Person: do you read fanfiction?
Me: no i have no idea what fanfiction is what no i dont read fanfiction about two of my favorite characters fucking WHAT ARE YOU TALKING ABOUT WHO TOLD YOU THAT I HAVE NO IDEA WHAT ARE YOU TALKING ABOUT WHAT IS FANFICTION IS THAT A TYPE OF BREAD

K-pop ruined tumblr
bacon tag: korean men
key tag: korean men
chicken tag: korean men
dinosaur tag: korean men
sherlock tag: korean men
food tag: korean men
any other unrelated to kpop tag: korean men

Siwon: hey i just met you
Siwon: and this is crazy
Siwon: but would you give me a minute of your time to welcome Jesus into your life?


34 komentarze:

  1. Leżę i kwiczę z tego xD Poproszę więcej takich ;D k-popowe żarty są najlepsze, a tylko kilka z powyższych znałam wcześniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta notka :D Jeszcze nigdy się tak nie uśmiałam ...mam nadzieję że zrobisz jeszcze coś podobnego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHAHHAAH! Boskie! Więcej takich notek! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O mało nie posikałam się ze śmiechu :) Jesteś najlepsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha nie mogę powiedzieć nic innego niż to xD kocham to!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahah świetne :D Więcej takich dodawaj <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahahah cudowne ahahah ^^ Ostatnie mnie powaliło :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahaha :D
    Część widziałam wcześniej na tumblrze,ale fajnie je sobie przypomnieć.Chętnie zobaczę więcej takich postów ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. umarłam zajebiste xDD najlepsze z tohoshinki, wchodzenie w nowy fandom, wizrunek i malujący kris XDDD licze na więcej takich postów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Siedzę i płaczę ze śmiechu ! :D
    I jak tu nie kochać kpopów xD

    OdpowiedzUsuń
  11. To było świetne :D Hahaha padam ze śmiechu. A Siwon na koniec powala :D Też bardzo chętnie przeczytam kolejny taki post ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. popłakałam się ze śmiechu xD
    http://as-in-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniec powala
    Kris też dobry
    Jestem exowym Picasso xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahahaha świetne i w sumie dużo w tym prawdy XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Tylko siedzę i się śmieję! Więcej takich postów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam już gdzieś wcześniej ten 'poradnik dla rodziców...' chyba na bestach ;p
    Genialne to z TVXQ i z Chenem oraz to z nowym fandomem xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Masakra. XDD
    =No chyba nie= ♥

    Muahahahahah. Uśmiałam się okropnie~! XDDD Yesung i jego robaczki... albo no wgl. Genialne.. ~! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Poradnik dla rodziców powinien jeszcze zawierać: Gdy dziecko pokazuje ci zdjęcie, nie mów że to Chińczyk, bo prawdopodobnie(cię zabije xd) jest to Koreańczyk. xd
    Te stereotypy mnie przerażają. Jak jakieś zdjęcie chcesz komuś pokazać to od razu jest Chińczyk i wgl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  20. hahahhahahhaha, świetne! Ubaw po pachy! W sam raz, żeby poprawić mój humor po zepsutym laptopie ;-) Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  21. hahaaha nie moge XD swietna notka, wiecej takich smiesznych prosze :DD <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta planeta z Avatara to Pandora :P

    OdpowiedzUsuń
  23. hahaha, najlepszy jest poradnik dla rodziców hahahah uśmiałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  24. to jest genialne ale z tym poradnikiem to zgadzam sie w 100 % moja mam tak byśli

    OdpowiedzUsuń
  25. kilka widziałam już na tumblrze ale większości nie znałam
    zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jezuuu to jest genialne! xD
    ''EXO: lol przesuń się i poczuj naszą gejowatość" haha so true :D
    Okropnie mnie rozśmieszyło, to z "OLF" xD


    "Wchodzenie do nowego fandomu
    Ja: Dobra, to teraz kto do cholery jest kto?
    Ja: To niemożliwe. Oni wszyscy wyglądają identycznie.
    Ja: Jest ich za dużo.
    Ja: O, rozpoznaję go!
    Ja: Nie, jednak nie. Ten wygląda inaczej.
    Ja: Kto kuźwa jest tutaj wokalem?
    Ja: Oh, to ten śpiewa.
    Ja: Nie nie nie on też rapuje.
    Ja: Co do cholery ten koleś robi w tym zespole?
    ...
    Po kilku dniach
    Ja: *potrafi rozpoznać każdego patrząc tylko na ich tyłki, a głosy rozpoznaje po dźwiękach oddychania*"

    Miałam całkowicie identycznie jeszcze kilka tygodni z EXO ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. "Poradnik dla rodziców, których dziecko jest fanem kpopu" absolutnie zabija!!!! Szczególnie punkty 4, 8 i 11. Jakbym widziała moje życie. :D
    A poza tym to leżę i kwiczę!
    WIĘCEJJJJ!!

    OdpowiedzUsuń
  28. właściwie to nie jest "OLF", tylko "ULF" ;D. Wątek świetny, nie mam nic do zarzucenia, oprócz tego, co napisałam przed chwilą ;).

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko, nigdy się tak nie śmiałam xD. No po prostu prawie umarłam z braku powietrza. Od dzisiaj będę to czytała, aby poprawić sobie humor ♥. Pozdrawiam <3.

    OdpowiedzUsuń
  30. No chyba nie -.-

    OdpowiedzUsuń