Female Main Rappers

Dawno dawno temu zaczęłam publikować serię postów, gdzie skupiałam się na pokazaniu poszczególnych funkcji pełnionych w zespołach na przykładzie niektórych idoli (możecie je znaleźć w zakładce Zestawienia, która znajduje się pod nagłówkiem). Oczywiście na głównych tancerzach i wokalistach nie mam zamiaru poprzestać, więc dziś chciałabym wam przedstawić kilka dziewczyn odpowiadających za partie rapu w piosenkach swoich zespołów.

Jednak zanim przejdę do listy chciałabym coś jeszcze napisać. Ogólnie zauważyłam, że w internecie temat tego kto powinien rapować, a kto nie bądź gdzie zaczyna się lub kończy prawdziwy hip-hop jest dość drażliwy. I to głównie w odniesieniu do zespołów, które raczej z założenia hip-hopowe nie są. Także, przypominam, że to czysto obiektywne zestawienie (a nie żaden ranking, kolejność nie ma znaczenia), gdzie chcę pokazać dziewczyny, które po prostu mają obok swojego imienia dopisywane "main rapper". Nie będę dyskutować na temat tego czy to słuszne i kto z niżej wymienionych bardziej lub mniej zasługuje na to miano.
I skupię się tylko na członkiniach znanych grupach kpopowych, więc nie doszukujcie się tutaj artystek undergroundowych (chociaż niektóre z podanych mają takie korzenie) bądź solistek. 
Większość filmików powinno zaczynać się i kończyć odtwarzać w określonych momentach, jeśli tak się nie dzieje, to proszę mi to zgłosić w komentarzu.

CL 
(2NE1)



Jia
(Miss A) 



Hyuna
(4Minute)




Miryo 
(Brown Eyed Girls)


Hana
(Secret)



Amber 
(f(x))



Bora 
(Sistrar)



Yubin
(Wonder Girls)



LE 
(EXID)


Jucy
(EvoL)


Hyoyeon
(wiem, że SNSD teoretycznie nie mają głównej raperki, ale ja bym na tym miejscu obsadziła właśnie Hyoyeon)


Yoon Mirae (Tasha)
(To bardziej solowa artystka, ale ponieważ należy również do MBFTY pozwoliłam sobie dodać ją uszlachetniając trochę to zestawienie)



Baby J
(Jewerly)


A na koniec mała sonda, bo dawno żadnej nie było:

19 komentarzy:

  1. Według mnie Hyoyeon zasługuje na to miano ^^ Bardzo fajna notka, dziękuję bardzo za opublikowanie jej :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh D:
    Nie potrafię wybrać tej jednej ;-;
    Jucy jak i LE i Tashe kocham równo ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie z nich są bardzo utalentowane <3 uwielbiam CL, jest świetna :3
    http://as-in-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Hyuna <3 uwielbiam jej glos <3 Cl rowniez swietna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lista świetna, ale mam zastrzeżenia do wyników glosowania. Serio, CL znowu najlepsza? Na tej liście znalazłoby się co najmniej trzy tak samo dobre (jeśli nie lepsze) raperki od niej. A już fakt, że Yubin i Baby J nie mają żadnych głosów jest totalnie absurdalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niektórzy chyba kierowali się bardziej sympatią niż talentem. Oczywiście nie mam tutaj zamiaru obrazić żadnej z artystek.

      Usuń
    2. Ja też nie chcę nikogo obrażać, bo sama bardzo lubię CL, ale fakt jest taki, że ona nie jest najlepsza i do tego tytułu jej jeszcze wiele brakuje. I faktycznie jest tak, że większość osób kierowała się własnymi preferencjami, zamiast obiektywnie ocenić talent każdej z dziewczyn. Jeśli dalej mam komentować wyniki głosowania, to o pomstę do nieba woła fakt, że Tasha w tym rankingu jest niżej niż Hyoyeon i Hyuna. Ludzie, gdzie wy macie uszy?

      Usuń
    3. Ale trzeba też zauważyć, że pytanie do sondy brzmi "Która raperka z dzisiejszego zestawienia jest twoją ulubioną?", a nie "która jest najbardziej utalentowana?", więc to raczej normalne, że ludzie głosują na swoją ulubioną ;).

      Usuń
  6. Hyoyeon rzeczywiście zasługuje na bycie main raper, zdecydowanie bardziej niż w przypadku jeżeli zestwilibyśmy ją z Yoon xd
    Dla mnie, jednak Amber jest zawsze na pierwszym miejscu<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście mój głos idzie do Jucy, gdyż kocham jej głos <3 A także cały jej mixtape ^^
    Drugą najlepszą na pewno jest Tasha - to już królowa koreańskiego rapu.
    Natomiast wyniki w sondzie powalają xd Hyoyeon na trzecim?! xd Sama jestem SONE, ale nie zagłosowałabym na nią ; b

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie Amber jest the best main raper, ale LE też zrobiła na mnie duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. LE jest dla mnie naprawdę undergroudowa, jest genialna. Juicy tak samo, naprawdę są bardzo dobre. o Tashy nigdy nie słyszałam, bo po prostu rap to nie jest to, czego słucham, ale to jest całkiem inny poziom, więc ja bym właśnie jej dała pierwsze miejsce. :) CL jest oczywiście moją ulubioną raperką, jest wspaniała, a Jia ma taki chiński akcent, ona jest Chinką, prawda? nie wiem. kocham jej akcent. <3 Hyuna... nie wiem z Zico brzmi spko, ale w tej piosence 4minute jakoś mi nie przypadła. nie jest zła, bardzo ją cenię i lubię... ale wolę jej taniec, w tym jest dużo lepsza, niż w rapowaniu. ta raperka z Secret... Hana? myśąłam,ze nazywa się Zinger. nieważne nie ogarniam ich imion, w każdym razie bardzo ją lubię, jest taka gangsterska. <3 Amber i Bora jakoś tak giną wśród tych wszystkich raperek. nie mam o nich zdania. Hyoyeon też nie za bardzo znam. rap yubin,mimo licznych hejtów,które widzę to tu to tam, bardzo lubię, mnie pociąga jej głos, jest jakiś taki niby monotonny, a jednak... nie wiem jak to okresić, mi się podoba. no i na koniec Baby J, zdziwko, bo nie słucham Jewerly, znam może dwie piosenki i coś tam wiem,ze już długo są, ale nic poza tym, jej ap jest bardzo dobry, czemu nikt na nią nie głosował? ja mam wrażenie, ze ma takie flow jak Nicki Minaj. jest bardzo dobra. Dziękuję za notkę. hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, Jia jest Chinką z pochodzenia. ^^
    A Hana miała przez jakiś czas pseudonim Zinger, ale niedawno go zmieniła na swoje prawdziwe imię. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wahałam się pomiędzy Tashą a Miryo, ale ostatecznie wybrałam raperkę z BEG :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tu jest trochę więcej umiejętności Hyoyeon http://www.youtube.com/watch?v=5BHL4dEZRFk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wedlug mnie Hyuna jest swietna raperka, Amber tez (chyba ona powinna byc na 1) Glos Cl i ogolnie jej sposob bycia strasznie mnie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wybrałam Amber. Genialna jest w rapie. Cenię ją za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tasha najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  16. CL jest niezaprzeczalnie najlepszą raperka i w sumie jesdną którą lubię jako solistkę jak i całe 2ne1 kocham i to chyba dlatego że jako z nielicznych nie jest słodka tylko ma w sobie taki pazur ^^

    OdpowiedzUsuń