Ulubione choreografie 2013



Ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, że blog może się niektórym zacinać przy ładowaniu postów w których znajduje się dużo filmików, zaczęłam się zastanawiać jak temu zaradzić. Wymyśliłam, że przecież przy niektórych zestawieniach mogę połączyć interesujące mnie fragmenty w jeden filmik. I podsumowanie tegorocznych choreografii było idealną sposobnością, by to wypróbować. Nigdy nie bawiłam się w edytowanie filmów (a zawsze chciałam spróbować), więc prosiłabym o wyrozumiałość... :)

I w tym wypadku nie było żadnego konkretnego kryterium według którego wybierałam akurat te choreografie. Najpierw miałam uhonorować tylko takie, które wydają się bardzo trudne. Później okazało się, że jest też sporo takich, które do skomplikowanych nie należą, a występy z nimi bardzo przyjemnie mi się oglądało... Miałam duży mętlik w głowie i nie wiedziałam co wybrać. Dodatkowo nie mogło mnie za bardzo ponieść, bo chciałam się zmieścić w 15 minutach (od każdego zespołu jest tylko jeden układ, dlatego nie ma chociażby Dram Girl, Give it to me, Wolf). Ostatecznie wyszedł zupełny misz-masz, przy którym kierowałam się najnormalniej w świecie własnymi upodobaniami, bo o to w końcu chodziło. Także, to te choreografie umilały mi oglądanie występów, a przyglądanie się im i analizowanie sprawiało mi wiele przyjemności: 

*oczywiście polecam oglądać w HD*



Pełna lista (i przy okazji filmy, które zostały użyte): 
2PM - A.D.T.O.Y MV i dance practice
Sistar19 - Gone, Not Around Any Longer MV i dance practice

A jakie są wasze ulubione choreografie z tego roku? Może mieliście przyjemność nauczyć się którejś z nich? 
Czy taka forma zestawienia przypadła Wam do gustu? Mogę (w miarę możliwości) w przyszłości tworzyć takie filmiki zamiast długich list (mam nadzieję, że się w tym wprawię i będzie to wyglądało lepiej niż za pierwszym razem :D). 

Korzystając z okazji chciałabym życzyć Wam wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku! Oby 2014 był o wiele lepszy od 2013 i niech Wam kpop wszędzie towarzyszy. 


15 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie choreografie SHINee i Exo + SISTAR - Give it to me; f(x) - rum pum pum pum; SNSD - I got a boy, Troublemaker - now i Taeyang - ringa linga ^^ Z nich wszystkich umiem tylko całe Everybody i kawałek Wolf XDD
    Dzięki za fajny posty i szczęśliwego nowego roku~!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ulubioną choreografią jest One Shot - B.A.P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uwielbiam! Właśnie się jej uczę! :D

      Usuń
  3. Moją ulubioną choreografią jest EXO - Growl i oczywiście nauczyłam się jej tańczyć :3
    Świetne jest też Taeyang - Ringa Linga i VIXX - Voodoo doll :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham growla, ale ostatnio uwiodła mnie też choreografia do 'christmas day' mimo że jest średnio świąteczna. poza tym chyba jednak wybrałabym 'dream girl' ponad 'everybody'. ach no i może nie pod względem podobania się czy nie, ale miałabym na swojej liście a pink 'nonono'. to działa na mnie w sposób tak niekontrolowany, że zwykle kończy się spazmatycznym śmiechem... chyba nie ma osoby, która nie lubiłaby się śmiać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. w liście brakuje mi CL - The baddest female. I osobiście nie dałabym Now od Trouble Maker. W porównaniu z ich poprzednią choreografią ta jest bardzo monotonna i wręcz denerwująca. A od EXO... wolałam Wolf.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trouble Maker najlepsze dla mnie ~! <3 Kocham Cie za to ze dodalas, wedlug mnie Now jest duzo lepsze od Trouble Maker <3 SNSD, Miss A, Shinee, After School, T-ara :D Bardzo podobaja mi sie jeszcze choreografie f(x) i sistar ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwa pytanie :
    - czy masz ask.fm ?
    - na jakim programie przerobiłaś ten filmik ?
    Jakbyś mogła to proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam, http://ask.fm/KpopParadisee (link jest też podany na samej górze paska bocznego).
      Windows Movie Maker 2012.

      Usuń
  8. Mi wszystkie choreografię się strasznie podobały ^^ I prawie wszystkie należą do mojej listy ^^ Jednak dodałabym jeszcze f(x) Rum Pum Pum :3

    Filmik mi się bardzo przyjemnie oglądało, takie miłe podsumowanie roku 2013 ^.^
    Dziękuję za życzenia, ja także życzę Ci wszystkiego dobrego , dużo kpop'u oraz powodzenia z blogiem !

    OdpowiedzUsuń
  9. B.A.P "One Shot"
    F(x) "Rum pum pum pum" i "Airplane"
    Exo "Wolf"

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, tak jest dużo lepiej^^ Szczególnie, że czasem się po protu nie chce oglądać 10 4 minutowych filmików ;)
    Jakie będzie następne podsumowanie? Bo najlepszych tekstów się raczej nie spodziewam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli podobała Ci się choreografia do Ringa Linga Taeyanga polecam niesamowity cover zrobiony przez popularnych w Korei K-Tigers http://www.youtube.com/watch?v=uc-1-Y4Mnro

    OdpowiedzUsuń