Fanowskie napisy do screenów z EXO


Chyba nie muszę nikomu udowadniać, że EXOtics (czy EXO Stany czy cokolwiek, wiecie fani EXO) to fandom dość utalentowany jeśli chodzi o śmieszne przeróbki zdjęć czy filmików z udziałem chłopaków. Jedną z takich akcji, która ostatnio jest często propagowana jak internet długi i szeroki, jest dodawanie swoich napisów do screenów z programów czy wywiadów z udziałem EXO. Teraz zespół jest w trakcie tworzenia swojego pierwszego programu rozrywkowego, więc fani mają na czym pracować. Znajduję tego ostatnio dużo w internecie, a ponieważ śmieszą mnie niemiłosiernie (czasami są aż tak debilne, że aż śmieszne), to stwierdziłam, że czemu by nie, mogę się z wami podzielić. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy może te obrazki zrozumieć i nie każdego mogą one śmieszyć, ale dlatego nie jest to jedyny post dodany dzisiaj. No i jak wczoraj zapytałam się o to na fanpage, to wiele osób było za (albo po prostu podobało wa m się zdjęcie Luhana jakie dodałam, nieważne). 
Oczywiście zaznaczam, że żadne z tych dialogów nie odbyły się naprawdę i żadna z tych edycji nie jest mojego autorstwa



***


***


***


***


***


***

***


 ***


***


***


***


 ***


***


***


 ***

***


***


***

***


 ***


 ***


***


***


***



Chciałabym dodać źródło, ale poznajdywałam to na forach czy tumblrach zbierających różne śmieszne rzeczy związane z kpopem, więc nie mogłam dotrzeć do tego kto co zrobił. A szkoda, bo chciałabym takich geniuszy promować. :D
I jak, podobało się?

9 komentarzy:

  1. Ulubiony kolor Tao - Jezus Chrystus. Wewnętrzne rozterki Lay'a i granie w scrabble, do tego jeszcze galaktyka Krisa. Padłam! Śmiałam się z kilka naście minut! Ci ludzie, którzy to wymyślają są po prostu genialni. Więcej proszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mina Sehuna i to "interesting" Hahahaha to było piękne. D.O powala w każdym momencie (szczególnie w rozmowie z Bogiem) I Lay ♥ To jest po prostu genialne :D Dziękuję, że wstawiłaś ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest epickie! Czytam to już kolejny raz i nie zanosi się na to, bym szybko się tym znudziła :D Świetny pomysł na post. Twórcom takich rzeczy z pewnością nie brakuje kreatywności i poczucia humoru. Godne pozazdroszczenia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. "still not as gay as your hair. yehet asshat"
    epickie :D yehet!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahahhaha, "...Not as gay as you hair." i padłam >.<
    To wszystko jest boskie *-* Więcej *-*
    Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha! Mój fandom jest cudowny!
    Nieważne który raz to widzę, zawsze śmieszne! :)
    "are you fucking blind?" xD
    Fajny pomysł, żeby to wstawić! Dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem kiedy znajduję na tumblr screeny z EXO po prostu umieram ze śmiechu :)
    Naprawdę nie mam pojęcia skąd ci ludzie mają takie pomysły?!!!
    Ten fandom jest jedyny w swoim rodzaju ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. EXO w ciemności byli najlepsi xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Maam 12 lat i nie rozumiem prawie niczego ._______. Kilka zdań zrozumiałam, tsaa, jestem z siebie dumna xd *smutaaam*

    OdpowiedzUsuń