Fotolista - Idole z tatuażami cz.2

Krótko mówiąc: Kontynuacja tego posta (jeśli nie widzieliście polecam obejrzeć przed przeczytaniem dzisiejszego). Od tamtego czasu co po niektórym doszło kilka nowych dziar, będą też osoby o których nie wspominałam wcześniej i dokładniejsze zdjęcia, które nie były wtedy dostępne.


5zic (M.I.B)
Lider formacji M.I.B, jak na rapera przystało, może pochwalić się wieloma tatuażami. Chyba najbardziej zauważalny jest ten na lewym ramieniu: 

Przedstawia on anioła grającego na skrzypcach otoczonego przez inne małe aniołki. Na górze można zauważyć napis Keep The Faith (Zachowaj wiarę), a z boku The mild wins over the tough (Delikatność wygrywa z siłą). Oprócz tego wyróżnia się średniej wielkości gwiazdka. 

To nie koniec dzieł na lewej ręce 5zica, bo w zeszłym roku pod powyższym tatuażem pojawił się kolejny (na moje oko to kiedyś zrobi się z tego rękaw). Ciężko mi stwierdzić co właściwie przedstawia, ale zauważyłam różę i (chyba) skrzydła (skrzydło?): 

Jednak chyba najbardziej imponującym tatuażem jaki posiada 5zic jest ten, który ma na plecach: 

Tutaj również ciężko dostrzec co właściwie przedstawia, ale możemy się domyślać, że jest to coś związanego z tematyką religijną. 

Cream (M.I.B)
Kolejną osobą w M.I.B, która może pochwalić się dość pokaźnymi tatuażami jest Cream. Na prawym boku ma duży napis Young Cream (jego pseudonim jak nie trudno się domyślić) i na prawym ramieniu wizerunek Jezusa:


Jia (Miss A)
Jia ma już na swoim ciele kilka małych i uroczych tatuaży, ale to nie przeszkadza jej w ozdabianiu się kolejnymi. 

Zaraz pod łydkami widać dwa kontury serca. W jednym jest prosty rysunek kompasu, a w drugim napis Follow Your Heart (Podążaj za swoim sercem):

Dodatkowo pojawił się kolejny tatuaż na palcach piosenkarki, tym razem jest to malutki księżyc i słońce: 


Zico (Block B) 
Zico się powoli rozkręcił jeśli chodzi o ilość i wielkość swoich tatuaży i obok tych, które mogliśmy wcześniej zauważyć na jego klatce piersiowej pojawiły się kolejne. 

Pierwszy z nich znajduje się dosłownie obok tych, o których miałam okazję pisać wcześniej. Jest to napis God Save Paulus (Paulus to łaciński odpowiednik imienia Paweł, oczywiście chodzi o jednego z apostołów):

Zaraz pod nim pojawił się tatuaż przedstawiający pszczółki (symbol fandomu Block B od momentu kiedy oficjalne kolory zostały zmienione na czarny i żółty) oraz jakaś data (prawdopodobnie pierwszej wygranej Block B w programie muzycznym - 13.10.13):

Oprócz tego doszła dziara na prawym ramieniu:

Jest to obraz Święta Weronika autorstwa Guido Reni: 

Oraz jego data urodzenia (14.09.92) zapisana rzymskimi cyframi: XCII IX☆XIV (z maleńką gwiazdką w środku): 


Narsha (Brown Eyed Girls) 
Kiedy ostatnio pisałam o tatuażach Narshy to byłam pewna tylko trzech. Jednak krótko po tym jak opublikowałam posta światu ukazały się dokładne zdjęcia pozostałych. 

Jednym z nich jest grafika pod brzuchem przedstawiająca diament, kwiatki i dwa ptaki z napisem w środku (XXXIII). A drugi to krzyż na dolnej części pleców:

Hyorin (Sistar) 
Hyorin przy okazji swojego solowego debiutu pokazała nam tatuaż, który ma na brzuchu. Ja byłam w 100% pewna, że jest sztuczny, ale kiedy ogląda się dokładniejsze zdjęcia, można zauważyć, że faktycznie jest prawdziwy. 

Jest to krzyż z napisem Song for God (piosenka dla Boga). Można mu się przyglądać podczas występów Hyorin z utworem One Way Love, ponieważ outfity są tak dobrane by tatuaż był w miarę widoczny.

Oprócz tego Hyorin na na prawym ramieniu, zapisane w greckim alfabecie (a przynajmniej tak mi się wydaje), ΙΧΘΥΣ, co znaczy Jezus Chrystus.:


Nicole (KARA)
Nicole ma (chyba) tylko jeden tatuaż. Jest to napis (po francusku) na lewym boku, Aimer et etre Aime (Kochać i być kochanym):


Yoon Mirae (Tasha) 
Tasha ma na lewej łopatce wytatuowane chińskie znaki (niestety nie mogłam nigdzie znaleźć tego co dokładnie oznaczają) i rok później dorobiła sobie do nich gałązkę z kwiatami wiśni:


Jay Park 
Większość dziar Jaya miałam już okazję opisywać, jednak od tamtego czasu przybyło kilka nowych na jego ciele. Chłopak jest chyba od tego uzależnił. :)

Mianowicie doszło kilka na dłoniach rapera. Na prawej głowa lwa w koronie (jak założy bluzkę z długim rękawem to musi śmiesznie wyglądać z daleka, jakby miał rękę owłosioną) i na palcach litery łączące się w słowo KING. A na prawej słowa The Good co w połączeniu z tatuażem o którym pisałam ostatnio daje The Good LIFE

Oprócz tego zostało ukazane wyraźniejsze zdjęcie tatuażu na lewym boku o którym już pisałam, ale nie mogłam dostrzec co przedstawia. Są to 3 anioły i miecz z napisem Fear No Evil:
 


Bang Young Guk (B.A.P)
O jednym tatuażu Banga miałam już przyjemność pisać, teraz pojawił się drugi na przedramieniu. 

Napis Make Art Not War (Czyń sztukę, nie wojnę), który zrobił sobie w studiu w którym pracuje jego własna siostra (bo z zawodu jest tatuatorką). 

Saem (Rania)
Liderka zespołu Rania ma wytatuowany diament na karku:

Changsub (BTOB)
Nadal nie ma dostępnego wyraźnego zdjęcia tego tatuażu Changsuba o którym już pisałam, ale za to możemy dokładnie się przyjrzeć innemu. 

Jest to cytat So do not fear, for I am with you; do not be dismayed, for I am your God  (Nie lękaj się, bo Ja jestem z tobą; nie trwóż się, bom Ja twoim Bogiem) z Księgi Izajasza:


Jo Kwon (2AM) 
Jo Kwon ma na swoim ciele kilka tatuaży, mimo że nie ma za bardzo okazji by je pokazywać. 
Pierwszy z nich to jego własne logo wytatuowane na prawym boku:

Ma również rysunek Barta Simpsona i napis EQUALITY (Równość) na ramieniu:

Napis Keep Going (Nie przestawaj albo Nie poddawaj się) pod prawym obojczykiem:

Oraz Born This Way (Taki się urodziłem) na plecach. Prawdopodobnie jest to odwołanie do piosenki Lady Gagi, ponieważ Jo Kwon jest znany jako jej fan. 


Eli (U-Kiss) 
Eli ma tatuaż w miejscu dość mało typowym jak na chłopaka, bo... na stopie. Jest to napis Meet Me In The Heavens (Spotkasz mnie w niebiosach):

Taeil (Block B)
Jeden z jego tatuaży przedstawia dwie kostki do gry na pajęczynie z napisami LUCKY (Szczęściarz) i MVP (skrót od "najbardziej wartościowy gracz" bądź "najbardziej wartościowa osoba"):

Posiada też napis Attractive (a przynajmniej tak mi się wydaje) oraz trzy 7 na nadgarstku (chociaż widziałam też opinie, że są to trzy 6, ponieważ tak ta liczba wygląda po arabsku):

Gunwoo (MYNAME)
Lider zespołu MYNAME ma kilka tatuaży na swoim prawym ramieniu. Jeden z nich to napis LOVE (razem z jego datą urodzenia nad nim - 30.01.1989), a drugi to Only I Can Change My Life  No One Else Can Do It For Me (Tylko ja mogę zmienić swoje życie, nikt nie może tego zrobić za mnie), gdzie dwa zdania są oddzielone 3 rysunkami - kaktusem, kroplą deszczu (łzą?) i słońcem. Kiedyś były czarne, teraz można już podziwiać w kolorze. 




To by chyba było na tyle. Prawdopodobnie takich postów będzie więcej, bo jak widać tatuaży z czasem przybywa. Niektóre wzory mogą być dość inspirujące. Co myślicie? Może chcielibyście jakiś podobny tatuaż bądź któryś po prostu wam się spodobał? Dzielcie się swoją opinią w komentarzach! 

14 komentarzy:

  1. Boże widzisz to a nie grzmisz ! co za durne tatuaże z wizerunkiem Boga robią te gwiazdy .Nie dość ,że to u niektórych dziwnie wygląda to jeszcze są one duże i moim zdaniem brzydkie . Już te napisy to napisy ale wizerunki ? Nie rozumiem po co sobie robią coś takiego na całe życie. Za to bardzo podoba mi się tatuaż Saem z Rania jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dlatego, że zawdzięczają coś Bogu np. karierę.. ;-) w każdym razie na pewno stać ich na to, żeby usunąć takie cacko ^^

      Usuń
    2. Są wierzący, więc nie widzę problemu. Myślę, że są po prostu wdzięczni Bogu. Taką karierę niełatwo zrobić, więc może mają w Bogu oparcie.

      Usuń
  2. Mnie zastanawia co oni są nagle tak bardzo wierzący bądź jak kto woli pokazujący swoją wiarę (żeby nie było nie mam nic do katolików i chrześcijan ani innych religii).Niektóre z tatuaży są ciekawe i NAWET te religijne podobają mi się ze względu na wykonanie.Tatuaż Bang'a hmmm,hmm,hmm to by było na tyle xD osobiście byłabym happy gdyby zrobił sobie jeszcze jakieś ale może nie napisy w takim stylu.To tylko moja opinia ale napisy cieniowane dookoła nie wyglądają dobrze,najprościej mówić taka "kupa" >< . Uwielbiam tatuaże Jaya ♥ on coś takiego w sobie ma ,że nie ważne co zrobi i tak wygląda dobrze ^^ Mimo,że niektóre z męskich zespołów lubię może nawet bardzo nie wiedziałam o tatuażach jak np.Taeil lub Jo Kwon - jego to już w szczególności (ale swoją drogą podobają mi się :p) Jedna jeszcze rzecz mnie zastanawia : czy Zelo ma jakieś tatuaże (te gwiazdki są prawdziwe? jeśli tak czy coś po za tym?) Byłabym chyba nie wiem w którym niebie jakby zrobił jakiś fajny ♥ Tak samo kocham wszystkie tatuaże GD ale on to był w innym poście :) Ja caaaały czas się zastanawiam nad tatuażem tylko wtedy wchodzi pytanie : ale co ja tak w ogóle bym chciała ? .Pomysłów niby wiele ale chcę aby miało to sens ,MOŻE jakieś znaczenie symboliczne ?
    Rozpisałam się a miałam tylko napisać,że mi się podobają ich dziary =,=

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jarają mnie tatuaże o zabarwieniu religijnym, ale muszę przyznać, że tatuaż 5zic'a (Keep The Faith itd.) jest naprawdę świetny. Nie mogę się na niego napatrzeć. Miłym zaskoczeniem był też tatuaż Jay'a (Fear no Evil, no ten z aniołami) też bardzo mi się podoba. Jest parę których sama osobiście bym sobie nie zrobiła, ale wiadomo oo gustach się nie dyskutuje. Tatuaże to bardzo osobista i intymna sprawa, więc nie mnie oceniać czy to okej że są z Jezusem czy gołymi babami, ale uważam że robienie czegoś co zostanie na całe życie (wiem że są specjalne operacje zakładające usuwanie ich laserowo, ale po tym zostaje blizna i wgl) powinno być przemyślaną decyzją (a tu proszę, wyrastają jak grzyby po deszczu xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam że Gunwoo ma tatuaże.
    Ja osobiście lubię tatuaże u idoli bo to rzadkosc (chociaż już powoli nie) ale niektórzy mają ich za dużo i są za duże

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre tatuaże są naprawdę świetne i nie sposób się napatrzeć *-* hihi, u niektórych dodają więcej seksapilu :D Jednak są osoby, którym no wybrane tatuaże nie pasują np. Bang, no ale w sumie to była jego decyzja, taki mu się spodobał ;-)
    Bardzo podobają mi się tatuaże w postaci takich drobiazgów, bo nie dość, że są słodkie, to w większości przypadków mają znaczenie symboliczne np. Gunwoo - bardzo mnie ciekawią te 3 symbole i mam nadzieję, że jakoś uda mi się dowiedzieć co mogą dla niego znaczyć, albo ogólnie co mogą znaczyć, bo to słoneczko jest urocze.
    Niektóre gwiazdy robią sobie naprawdę mądre i piękne tatuaże - a co do chłopaka z U-KISS Eli - to rzeczywiście bardzo nietypowe miejsce na dziarę (jak na chłopaka).. z tego co kojarzę to raczej kobiety wybierają takie miejsca..

    OdpowiedzUsuń
  6. "Make Art Not War" Po prostu genialne! ♥
    Tatuaże o zabarwieniu religijnym? Czy ja wiem. Skoro takie mają, to pewnie jest jakiś powód ku temu. A skoro się z nimi pokazują, to oznacza że się nie wstydzą. Jestem dumna, że są ludzie którzy pokazują co myślą. :) A jeśli to tylko chwilowy image, to w sumie i tak nie mam zbyt wiele do powiedzenia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha szykowałam się już na komentarz w stylu: oj nieładnie, zapomniałaś o Gunwoo... Ale nie! Zostawiłaś go na deser :3
    Co do znaczenia tatuażu, ja niewiele mogę powiedzieć, bo w sumie niewiele wiem. Prawdopodobnie ma jakieś... (prawdopodobnie... haha) Można to jakoś zinterpretować samemu: kaktus - wytrzymałość bez względu na okoliczności (pogodę - słońce, deszcz) ^^ Może Gunwoo kiedyś uchyli rąbka tajemnicy co do symboliki, kto to wie. ^^
    I chciałabym zwrócić uwagę na to, że zapomniałaś wspomnieć o dacie jego urodzin 30.01.1989, która widnieje nad napisem LOVE (podobno zawsze jej zapomina... taaa...) Oprócz tego kaktus, słoneczko i kropla są teraz kolorowe -> http://mynamepoland.files.wordpress.com/2013/08/tumblr_mkl4bay7qh1rcmoc3o1_1280.jpg

    Koniec moich majnejmowych wywodów lol. Chciałbym zauważyć, że zdziwiła mnie ilość nawiązań do Boga, Jezusa i ogólnie symboli chrześcijańskich, w szczególności, że niektóre są naprawdę... hm... odważne, że się tak wyrażę. I ogólnie podobają mi się napisy, czy te serduszka na łydkach i to, że większość naprawdę ma jakieś głębsze znaczenie (chociaż pewnie wszystkie mają) jak ta pszczółka. Ah! <3 Tylko w jednym przypadku jestem zdecydowanie na nie - Narsha... To straszne, ale mam wrażenie, że ten tatuaż wcale, ale to wcale nie dodaje uroku, a wręcz odwrotnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie napisałam prośbę o wyjaśnienie, bo wiedziałam, że przeczytasz i będziesz chciała pomóc. :3
      Ach, czyli sam jeszcze nie powiedział co to oznacza...
      Ok ok, już dopisuję info o dacie urodzenia!

      Usuń
  8. Ale chyba "Make Art No War" oznacza "Twórz Sztukę, Nie Wojnę" :D Od kiedy Art to Miłość? lololololo Pszczółki Zico są jakżeby inaczej urocze, a po ostatnich Idol Athletic Championships powinni sobie wytatuować wszyscy po mandarynce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, oczywiście, że tak. Mój błąd z rozpędu, już zmieniam i dziękuję za informację! :)

      Usuń
  9. He, Shindong (Super Junior) ma jeszcze tatuaż na plecach który przedstawia głowę lwa http://superjuniorelfindia.files.wordpress.com/2013/09/shinbear-shin-dong.jpg#_=_

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne sa te małe symbole-takie słodkie, albo małe słowa,motta,takie co cos znacza, np.te z wiara albo miłoscia, data urodzin,cytaty...albo po prostu małe gwiazdki;-)

    OdpowiedzUsuń