Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 1: Jessica

Zauważyliście pewnie, że posty na blogu pojawiają się coraz rzadziej. Staram się jak mogę, ale jak nie jestem chora, to mam w szkole fazę wiecznego sprawdzianu (uroki bycia w maturalnej klasie). Jednak, żeby nie było aż takiego zastoju na stronie, wymyśliłam serię postów które powinny pojawiać się codziennie (bo przygotowanie ich nie zajmuję aż tyle czasu), a mogą one dać wiele inspiracji (bądź po prostu cieszyć oczy). 
O co chodzi? Codziennie (przez najbliższe 7 dni) będą tutaj wstawiane posty ze zdjęciami jednej idolki (w tym tygodniu będą to idolki, jak dobrze pójdzie to kolejny będzie poświęcony panom), która według mnie (i nie tylko mnie, bazowałam również na opinii w internecie) może się pochwalić nieprzeciętnym zmysłem modowym. Królować będą zdjęcia fanowskie z lotnisk, bo to jedno z niewielu miejsc, gdzie idole mogą zaprezentować swój własny styl, takie ubrania, które wybierają sobie na co dzień.

I dziś na pierwszy ogień idzie Jessica z Girl's Generation. Zazwyczaj możemy ją zobaczyć w nienagannie przyszykowanych strojach. Zwykłe i nie wyszukane, ale jednocześnie eleganckie ubrania podkreślają jej ładną figurę i dziewczęcy wizerunek. Widać, że Sica ma również zamiłowanie do drogich skórzanych torebek. Nie znajdziemy tu ekstrawagancji czy oryginalności, ale zakładam, że większość dziewczyn nie pogardziłaby garderobą Jessici (nawet nie chcę sobie wyobrażać ile wynosiłaby jej wartość po wycenie) i jej zmysłem do zestawiania ubrań.
















































A co wy myślicie o codziennym stylu Jessici? Znajdą się tacy miłośnicy jak ja? 
Generalnie, to mogłabym tu spokojnie umieścić z połowę SNSD (czego nie wykluczam... dość prawdopodobne, że któregoś dnia pojawi się Tiffany), bo faktem jest, że dziewczyny potrafią się dobrze i modnie ubrać.

18 komentarzy:

  1. Hm...akurat Jessica dla mnie ubiera się...w kratkę. Niektóre jest stroje bardzo mi się podobają, inne z kolei wcale, także połowę jej garderoby mogłabym mieć :P Ale za to podoba mi się pomysł umieszczenia posta z Tiffany, bo akurat jej stylizacje mi się z reguły podobają, także czekamy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się ubiera :) podobają mi się w szczególności jej stylizacje bardziej na sportowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł na posty.:) Bardzo mi się podoba jej styl ...jest taki dziewczęcy i prosty. Tylko czerpać inspiracje. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam lotniskowe stylizacje Jess! Podobają mi się niesamowicie, tak jak pisałaś - sama przygarnęłabym chętnie zawartość jej szafy:D
    Czy jest możliwość, abym podrzuciła Ci idolkę na kolejny post o lotniskowej modzie? Mam na myśli Sojin z Girl's Day:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio czytałam na jakiejś stronie, że media aktualnie zachwycają się stylem młodszej siostry Jessici- Krystal z f(x) <3
    Ogólne ciekawy pomysł na posty, podoba mi się;)
    A co do braku czasu, to też tak mam. Klasa maturalna to niezłe piekło xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł ^^ Ahh, to ja będę z wielką ochotą przeglądała te posty, uwielbiam ich styl <3
    Co do Jess, zauważyłam, że lubi ciuchy które sięgają jej mniej więcej do kolan :D Czyli tuniki, długe płacze i tak dalej :D Podoba mi się jej styl, ale oczywiście ma także takie ubrania które mi się nie podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, ze stylizacji Jessici można czerpać inspiracje, ale gdzieś czytałam, że nawet na takie okazje jak podróż, idoli czasem ubierają styliści. Paparazzi i portale plotkarskie przecież tylko czekają na jakąś modową wpadkę! Więc nie mogę tak na 100% uwierzyć, że to wszystko to tylko i wyłącznie wyczucie stylu Sicci.
    Twierdzicie, że klasa maturalna to piekło? Poczekajcie, aż będziecie na studiach. Tam to się dopiero dzieje! ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka rzeczy z jej szafy byłby mile widziane w mojej, ale nie wszystkie Jej stylizacje mi się podobają. Co do ewentualnego "Pana" z następnego postu to proponuje SMOKA :D oczywiście liczyłabym na równie duża liczbę zdjęć, a gdyby było ich jeszcze więcej to nie miałabym nic przeciwko :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Większośc chciałabym miec w swojej szafie ale to co najbardziej bym chciała to jej figura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wrodzona elegancja. to nie tak, że ona ma na sobie coś niezwykłego, czego wcześniej nie widziałam, ale to jest zestawione ze sobą w taki sposób, że wygląda genialnie. zazdroszczę jej tego 'talentu', to jest coś co bym jej z chęcią podebrała. naprawdę ma klasę. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba pomysł na posty, uwielbiam stylizacje Jessici :D Moja siostra też jest w klasie maturalnej. I know your pain.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się średnio podoba styl Jess. Niektóre stylizacje są zachwycające, inne zaś wcale.
    A co do pomysłu na posty - jest świetny i czekam na dalsze notki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście Jessica potrafi się ubrać :) Bardzo ładnie wygląda w tych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie - idealnie. Raz elegancko, raz bardziej sportowo. Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://kpoplivepolska.wordpress.com/2014/02/09/kiedy-lotnisko-staje-sie-dla-nich-wybiegiem-dzien-1-jessica/
    Obawiam się, że skopiowali kilka twoich notek bez podpisu, skąd je wzięli

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam styl Jess. Jest dziewczęcy i ładny. Sama pewnie założyłabym takie ubrania <3

    OdpowiedzUsuń