Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 3: Krystal



Jeśli ktoś nie wie o co chodzi, zapraszam tutaj i tutaj.

Jak to mówią "w rodzinie nic nie ginie", więc kolejną osobą, której "lotniskową modę" mam zamiar Wam przybliżyć jest Krystal z f(x), siostra Jessici, o której pisałam wcześniej. Jeśli chodzi o styl Krystal, to zdecydowanie można powiedzieć, że w tym wypadku prostota jest kluczem do sukcesu. Bo jej stylizacje są zazwyczaj mało skomplikowane, bez zbędnych elementów (lub chociażby charakterystycznych... serio, zapisując zdjęcia nie wiedziałam które już wcześniej widziałam, a które nie) czy zwracających uwagę dodatków. Krystal chyba lubi postawić na wygodę (co w takim miejscu jak lotnisko jest w pełni zrozumiałe) w młodzieżowym wydaniu.































Co sądzicie o stylu Krystal? Lubicie takie proste stylizacje bez zbędnych udziwnień? 
Jeśli ktoś jednak czuje się znudzony, to niech poczeka na jutrzejszy post. Tam (prawdopodobnie) pojawią się dziewczyny (wyjątkowo więcej niż jedna, może nawet kilka), które o ekstrawaganckich dodatkach i ciekawych zestawieniach wiedzą wiele. 

15 komentarzy:

  1. Prosto, ale z klasą. Bardzo mi się podoba. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądając te zdjęcia miałam wrażenie, że Krystal buszowała w mojej szafie. Serio, moje ubrania są przeważnie w takim stylu! I to jest bardzo fajny styl, bo w zasadzie dostępny dla każdej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jej "kopertówki".

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, nigdy bym się nie spodziewała, że Krystal ubiera się w taki sposób, nie zagłębiałam się nigdy w modę jakoś bardziej, chodzi mi oczywiście o k-popowe gwiazdy,i dlatego nie myślałam,że Krystal tak prosto się ubiera na co dzień. widać ceni prostotę i wygodę, a to zdecydowanie do mnie przemawia. Styl Krystal moim bogiem. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy zobaczyłam że następną osobą jest Krystal nie wiedziałam czego się spodziewać :D Podoba mi się jej wygodny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej styl podoba mi się najbardziej. Jest taki prosty i codzienny, sama ubieram się podobnie. Jestem ciekawa kto będzie następny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wszystkie jej stroje mi sie podobały chociaż sama lubie ubierać sie podobnie, ale bardziej podobał mi się styl Jessici ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tak samo jej styl najbardziej się podoba ^^ Różni się od stylu jej siostry :D Nie tak bardzo, ale jednak różni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja seria o tym, jak się ubierają na co dzień :) Kontynuuj, czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie prosto i wygodnie. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne stylizacje, też bym się tak ubierała, jednak fundusze mi na to nie pozwalają. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba, dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem wszystkie dziewczyny z f(x) mają świetny styl<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Krystal ma swietny styl, mimo tego ze stroje sa skromne Krysia wyglada zabojczo xD ;3
    Pozatym widac ze Krys stawia na wygode a to bardzo cenie ^^

    OdpowiedzUsuń