Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 4: Bom



Jeśli ktoś nie wie o co chodzi, zapraszam na Dzień 1Dzień 2 i Dzień 3

Co prawda miałam dzisiaj pisać o więcej niż jednej osobie, jednak powiedzmy, że miałam lekkie problemy techniczne w wyniku czego dzisiaj pojawią się tylko zdjęcia Bom. 
Pierwsze co mi przychodzi do głowy jak myślę "styl Park Bom" to zdecydowanie NOGI. Czy chodzi o oficjalne wyjścia czy lotniska lub spotkania z fanami - Bom prawie zawsze ma na sobie coś co podkreśli jej długie i zgrabne nogi. "Jak u manekina", bo z takim określeniem możemy się często spotkać. Dlatego Bom możemy zazwyczaj zobaczyć w krótkich spodenkach czy spódniczkach, już nie mówiąc o rajstopach z różnymi ciekawymi wzorami, coby dodatkowo zwrócić uwagę na dolną część ciała. Oprócz tego ma pokaźną kolekcję (równie pokaźnych) okularów przeciwsłonecznych. Myślę, że jednym z ważnych elementów jej wyglądu są również długie, bogato zdobione paznokcie, czyli coś co Bom wręcz uwielbia (lubi się nawet chwalić nowymi "nabytkami" na swoich dłoniach w internecie). 


































14 komentarzy:

  1. Dzień czwarty, a u mnie nadal króluje Jessica :) Bom niewątpliwie zna się na modzie i oryginalnymi strojami podkreśla swoją osobowość, ale mimo wszystko bardziej podoba mi się stonowany styl Jess. Czekam na kolejne fotki z lotniskowych wybiegów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno jest mi określić styl Bom, ale zdecydowanie jestem na nie. Ma bardzo ładne części garderoby, ale mam wrażenie, że niechlujnie je łączy. Moim zdaniem ubiera się ona najgorzej w stosunku do poprzedniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, zgadzam się z komentarzem powyżej: wydaje mi się, że Bom może i ma fajne, markowe ubrania, ale już łączenie ich w sensowne całości nie wychodzi jej dobrze :/ o wiele bardziej podoba mi się styl innych dziewczyn z 2NE1 :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie... Tak bardzo nie. Z tych wszystkich stylizacji tak na dobrą sprawę spodobała mi się jedna. Te wszystkie ciuchy są chyba łączone tak po to, żeby Bom jak najbardziej zwracała na siebie uwagę. Nieważne czy mówią dobrze, czy źle, ważne, że mówią. Wydaje mi się, że taką taktykę stosuje Bom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio mi się podoba :/ poprzednie dziewczyny lepiej dobierały ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  6. jest specyficznie. ta jak powżej, średnio mi się podoba, ale nie potrafię skrytykować Bom, ona jest świetna i dziwna, ma charakter 4D, więc może dlatego dziwnie łączy te wszystkie ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się zarówno pojedyncze elementy jej garderoby, jak i sposób ich łączenia. Jak dla mnie nic się szczególnie nie gryzie, jest trochę krzykliwie i na pewno nienudnie ^^
    Jednak to, czego nie mogę znieść to te dziwne czarne skórzane kozaki, czy co to jest i sprawia, że noga wygląda, jak kopyto T^T

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie gdzie CL ? :D
    Co do Bom nie wszystkie stylizacje mi sie podobają, ale jest git :) A tak w ogóle to ja chce mieć takie nogi ;c wiecie moze gdzie moge sobie kupić?? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Boomie ma bardzo oryginalny styl ubierania się, nie boi się łączyć różnych elementów garderoby. Bardziej przypadł mi do gustu niż styl Krystal czy Qri. Może i wygląda pstrokacie, ale wyróżnia się z tłumu i wiadomo, że to gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bom ma super styl, może ja wszystkich stylizacji bym nie ubrała, ale ona wygląda w tym ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Specyficzny styl, ale w jakiś sposób podkreśla jej... kobiecą niezależność? Może być jednocześnie i buntownicza, i bardzo zmysłowa (te nogi!).

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie, a gdzie CL? :D
    Co do stylu Bom (uwaga, będę inna) - mi się podoba! Mimo tego, dla mnie nadal Qri jest najlepsza z tych wszystkich wymienionych pań.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, Boommie taka słodka, a zarazem sexy ^^ Mi się ten styl podoba, trudny do określenia to fakt, ale każda stylizacja sprawiła, że sobie pomyślałam : "z chęcią bym coś takiego założyła" :)

    OdpowiedzUsuń