Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 5: Tiffany



Jeśli ktoś nie wie o co chodzi, to zapraszam na Dzień 1Dzień 2Dzień 3 i Dzień 4

Ubrania i poczucie stylu Tiffany z SNSD to zdecydowanie coś, czym bym nie pogardziła... i to nie tylko dlatego, że jest moją ulubienicą w tym zespole. Myślę, że jej outifity powinny się podobać zdecydowanej większości dziewczyn. Tiffany balansuje gdzieś pomiędzy kobiecym, a takim uroczo-dziewczęcym stylem. Raz możemy ją zobaczyć w pastelowej sukience, a raz w koszuli i eleganckim żakiecie. Jej stroje można przyporządkować do różnych stylów, ale łączy je jedno: są dobrane gustownie i estetycznie, dlatego Tiffany zawsze wygląda jak gwiazda, nawet jeśli na jej twarzy maluje się zmęczenie, bo ma za sobą długą podróż. Trzeba przyznać, że ta dziewczyna zdecydowanie zna się na modzie, a jej garderoba jest złożona z wielu znanych (i drogich) marek. Nie bez przyczyny jest zawsze wymieniana w czołówce gwiazd "fashionistów", nawet jeśli jej stylizacje nie są ekstrawaganckie i spokojnie nadają się na co dzień. 
















































































I co myślicie o stylizacjach Fany? Ja to generalnie bez żalu mogłabym ubrać każdą z powyższych rzeczy... 

15 komentarzy:

  1. No wreszcie ktoś, kto w moim odczuciu dogonił Jess.
    Strasznie mi się podobają, na pewno nie pogardziłabym takim wyposażeniem szafy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay, mamy takie same ulubione członkinie SNSD *.* Tiffany ma wspaniały styl; każdy outfit jest dokładnie przemyślany, dlatego zawsze zachwycam się jej zdjęciami z lotniska, i też chętnie podebrałabym jej ubrania ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda :) wybiera fajne, pasujące do siebie ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  4. O i właśnie sporą część szafy Tiffany bym z chęcią wypożyczyła. Bardzo lubię jej styl. Jak napisałaś. Jest kobieca, ale przy tym nie traci takiego dziewczęcego uroku. Podoba mi się, że jej stroje nie są przerysowane. Według mnie, dziewczyna wygląda zawsze jak milion dolarów, nawet jeśli jest zmęczona to wciąż się uśmiecha, co również dodaje jej urody, bo uśmiech powinien być dopełnieniem naszego stroju i zawsze nam towarzyszyć ^^
    Może jestem też nieobiektywna, jednak Tiffany jest jedyną członkinią SNSD, którą w pełni darzę jakąś sympatią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... Raz, że jest piękna, dwa, potrafi się ubrać. Nie pogardziłabym chyba żadną z tych rzeczy, tylko żeby rozmiar się zgadzał. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiffany i Jessica są u mnie na tym samym miejscu jeśli chodzi o modę, ich stroje są naprawdę przemyślane i gustowne. Dziewczęce i urocze, a zarazem kobiece i eleganckie. Chętnie wkradałbym się do ich szafy i pożyczyła parę (paręnaście) zestawów :)
    Ogólnie podsumowując wszystkie dodane tutaj dziewczyny zdecydowanie Tiff i Jess górują, później umieściłabym Krystal, ponieważ jej luźny styl bardzo mi odpowiada, no i na szarym końcu Bom i Qri, ponieważ tam spodobało mi się zaledwie kilka stylizacji..

    Bardzo lubię te posty, mam nadzieję, że męska wersja również się tutaj pojawi~

    OdpowiedzUsuń
  7. wow nawet nie wiem co napisać, jej sukienki sa prześliczne a kurtki żakiety koszule są boskie . umie sie dziewczyna ubrać, zakochałam sie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie, Tiffany na razie wygrywa :D A do dzisiaj myślałam, że to styl Jessici najbardziej mi się podoba z tych pięciu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakos nie bardzo mi sie podoba, moze za dużo spodziewałam sie po wstępie. ;) Niektóre stylizacje sa super, ale nie podoba mi sie, jak dobiera torebki i nie podobają mi sie te chusty ;), w rezultacie niewiele stylizacji podoba mi sie w 100%. Przy tym mam wrażenie, ze nie wszystkie pasują do jej (skądinąd szczupłej i ładnej) figury - dziewczyna ma szczuplutkie nogi, ale krótka i niezbyt wąska talie, i zestawienie np. super obcisłych spodni z luźna tunika kończąca sie na wysokości bioder jakos ja skraca, szkoda chować ładna figurę pod takimi zestawami... Tym niemniej zmysłu łączenia ciuchów w miłe dla oka zestawy nie można jej odmówić, cześć ciuchów tez bym chętnie przygarnęła. :)
    Uwielbiam ta serie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po prostu wiedziałam że ją tu dodasz prędzej czy później ;D Ma świetne wyczucie stylu. Nawet była w programie Fashion King Korea ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznaję, że jej stylizacje bardzo mi się podobają i również bez oporów mogłabym nosić każdą z nich. Jednak mimo wszystko wolę rzeczy Qri ^^

    Arathi

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz problem, kto lepszy - Qri czy Tiffany? Zdecydowanie obie potrafią się świetnie ubrać,

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudno stwierdzić jaki to styl, niektóre stylizacje nie pasują do niej. Zdecydowanie odradziłabym jej dziewczęce sukieneczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jeje styl:-)
    Mamy takie same ulubione członkinie w snsd:-P

    OdpowiedzUsuń
  15. na większości zdjęć trzyma w ręce komórkę:-)

    OdpowiedzUsuń