Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 6: Bora i Soyu



Zapraszam na resztę tej serii, tj. Dzień 1Dzień 2Dzień 3Dzień 4 i Dzień 5

Ogólnie w tym poście miały być zdjęcia samej Bory albo Sistar19. 
Nie mogłam umieścić tutaj tylko zdjęć Bory, bo... było ich za mało. Niestety, Sistar ma dość mały fandom w Korei (w porównaniu z innymi zespołami z tak długim stażem), dlatego internet ubogi jest w ich ładne zdjęcia z lotnisk... Zostały mi tylko te fotki z portali informacyjnych, które zazwyczaj nie są w aż tak dobrej jakości jak te fanowskie. No ale niestety nie było ich wiele... dlatego też jest też kilka zdjęć np. ze spotkań z fanami (bo tam też jakby nie parząc idole też ubierają się po swojemu). 
Później myślałam o dołączeniu tutaj Hyorin, jednak kiedy przeglądałam zdjęcia nie bardzo podobały mi się jej outfity, dlatego wolałam w jej miejsce wstawić Soyu. 

Wydaje mi się, że style Bory i Soyu są w miarę podobne. To połączenie sportowych i trochę bardziej kobiecych ubrań. Z tym, że Bora częściej jest widziana w tej pierwszej, a Soyu w drugiej opcji. Myślę, że ich stylizacje są dość ciekawe, niby na co dzień, ale jednocześnie niebanalne. 


Bora


































Soyu 
















Dziewczyny mają dość fajne poczucie stylu, tylko szkoda, że nie mamy zbyt wielu okazji by się temu przyjrzeć (Sistar mało co promuje się poza Koreą, dlatego nie przebywają na lotniskach tak często jak te zespoły, które kursują np. pomiędzy swoim krajem a Japonią). Miejmy nadzieję, że kiedyś w końcu się to zmieni. 

10 komentarzy:

  1. Moglabys np zrobic o CL z 2ne1 bardzo bym byla wdziecsna albo o Naeun z APink

    OdpowiedzUsuń
  2. Ósme zdjęcie Bory - cudo ;)
    Czekam na kolejne wpisy i też mam propozycję mogłabyś np. zamieszczać teksty piosenek z tłumaczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz stronę z tłumaczeniami: http://szczyptaorientu.wordpress.com/ :)

      Usuń
  3. O wiele bardzie podoba mi się styl Soyu :) Najbardziej mi się podoba 11. stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bora ubiera się bosko, każda jej stylizacja mi się podobała. najlepiej jak do tej pory. Soju też ma świetne poczucie stylu, ale mimo wszystko nie tak dobrze jak Bora, ale to już tylko kwestia gustu. obie są genialne. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie świetnie się ubierają :) choć dla mnie lepiej Soyu

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie mają świetny styl, ale styl Soyu mi się bardziej podoba.
    A mnie nadal brakuje postu o CL -:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bora ma ciekawy styl :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstawiłaś 2 razy to samo zdjęcie Bory :D

    OdpowiedzUsuń