Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 7: Hyuna


Dzisiaj ostatni dzień z serii "Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem", jeśli to dla kogoś nowość to zapraszam na Dzień 1Dzień 2Dzień 3Dzień 4Dzień 5 i  Dzień 6

Główną bohaterką dzisiejszego posta została Hyuna z 4Minute. Ciężko mi jakoś konkretniej opisać jej styl, ponieważ odnoszę wrażenie, że dynamicznie się zmienia, w zależności od tego jaki koncept przybiera jej zespół (lub jej solowa kariera). Niemniej jednak, zawsze są to stroje zgodne z aktualnymi trendami, a Hyunie nie można odmówić umiejętności odpowiedniego dobierania ich tak, by podkreśliły jej urodę i figurę. Czyli krótko mówiąc: modnie, fajnie i korzystnie, dzięki czemu musiałam tutaj o niej wspomnieć.  





























































Oj, niejedną z tych rzeczy bym przygarnęła. W praktycznie każdej stylizacji jest coś charakterystycznego co może się spodobać. 

Może to koniec tygodnia z członkiniami girlsbandów (choć dość prawdopodobne, że w przyszłości takie posty jeszcze pojawią się na blogu), ale od poniedziałku rusza kolejna odsłona tej serii, z tym, że teraz skupię się na modzie męskiej. 

19 komentarzy:

  1. Pierwszy outfit bezkonkurencyjny. *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jej styl :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam luźne bluzy <3
    podoba mi sie jej styl też bym przygarnęła pare rzeczy w sumie to większość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Hyunę i jej styl <3 podobają mi się właściwie wszystkie pokazane tu outfity :) chociaż inna dziewczyna z 4minute, Gayoon, też ma fajny styl i nawet wydaje mi się, że jest swego rodzaju trendsetterką, jeżeli chodzi o tzw. "modę lotniskową"; podobno była jedną z pierwszych idolek, które zapoczątkowały trend na traktowanie lotniska jak wybiegu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria notek była naprawdę fajna ^^ Szkoda tylko, ze nie było CL :c
    Z niecierpliwością czekam na panów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. omg. wspaniała. nie no, może nie jestem jej fanką, ale jej ciuchy są genialne i do tego ma takie śliczne włosy i piękną twarz i boskie ciało i jest taka słodka. no ale wracając do ubrań, to naprawdę każda stylizacja mi się podobała, niech odda mi te ciuchy. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba lubi luźne bluzy bo jest ich tutaj sporo a takie coś bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne oufity, zawsze wszystko do siebie pasuje :) podoba mi się jej styl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie piąte od końca - mam podobny zestaw (tylko spodnie bez dziur), który uwielbiam nosić w ciepłe dni. Bardzo podobała mi się ta seria, ale nie ukrywam - ucieszyłam się, jak przeczytałam, że teraz będzie moda męska... Czekam na Key z SHINee, mój ultimate, zwłaszcza pod względem ubioru :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no... bardzo podobają mi się jej ubranka ;) A szczególnie te stylizacje, w których ma na sobie krótkie spodenki <3

    Arathi

    OdpowiedzUsuń
  11. O MATKO KOCHAM CIĘ <33333 Tak myslalam czy nie napisac pod poprzednim postem zebys moze zrobila cos z Hyuna albo Gayoon no i prosze kurde ! Jezus uwielbiam twojego bloga <3 Hyuna ma zaje... zajefajny styl <333

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona ma chyba najsłodszą buźkę jaką kiedykolwiek widziałam, śliczna jest. A co do strojów to przyznam bez bicia wziełabym chyba wszystkie :p Myślałam, że nic nie pobije Qri a jednak Hyuna jest na 1 miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog muszę pochwalić, bo jest świetny! Jednak jeśli chodzi o styl Hyuny to chyba będę pierwszą osobą, której nie podoba się jej styl. Może nie wszystkie ubrania są złe, ale większość według mnie wygląda okropnie. Myślę, że mając taką figurę mogłaby ubierać się znacznie lepiej. Ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyrzutek z Ciebie :DDD

      Usuń
  14. Niestety Hyuna ginie w swoich ogromnych swetrach, a szkoda, bo mogłaby inaczej podkreślić swoją figurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest taka moda teraz, nie wiedzialas ? XD :D

      Usuń
  15. powiem szczerze... nawet gdyby HyunA ubrala sie w worek na kartofle i tak bylaby najlepiej wygladajaca dziewczyna na lotnisku... niektorzy sie z tym rodza a inni nie ;p Jej styl jest bardzo fajny, ladny + wygodny mysle, ze styl HyunA spodobal mi sie najbadziej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś jej coś ukradnę, a jak na razie mogę tylko powiedzieć : BOSKO ^^

    OdpowiedzUsuń