Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 1: Key



Tak jak obiecałam: Dziś zaczyna się tydzień z modą lotniskową panów. Wiem, że wiele osób nie mogło się doczekać. :) 

Na pierwszy ogień idzie Key z SHINee, jeden z czołowych fashionistów w kpopie. Lubię jego styl, bo nawet jeśli z daleka widać, że chłopak lubi bawić się modą tworząc oryginalne połączenia i mając zamiłowanie do ekstrawaganckich dodatków, to jego stylizacje nie wprawiają człowieka w zakłopotanie. Jego outfity są na tyle stonowane, że nie musimy się zastanawiać "wtf, co on ma na sobie", a jednocześnie nie są to ubrania, które potrafiłby założyć każdy chłopak. Chyba wszystkie zestawy są przemyślane i były starannie przygotowane, dlatego Key zawsze wygląda niesamowicie, jak na prawdziwą divę przystało. 































































I jak tam, podoba Wam się styl jaki reprezentuje Key? Ja jestem pod wrażeniem, głównie dlatego, że nie przeszkadzają mi u niego części garderoby/dodatki, których normalnie nie trawię u idoli (np. okulary a'la Harry Potter, krótkie szorty + długie skarpetki i inne takie). 

23 komentarze:

  1. Gdyby tylko chłopcy w Polsce nie bali się tak ubierać, a ci, którzy jednak się decydują, nie byli wyzywani od pedałów, nasze ulice byłyby o wiele bardziej kolorowe i oryginalne. Zawsze oglądam się za podobnie ubranymi facetami i nie miałabym nic przeciwko, gdyby mój nosił rzeczy w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mogli by brać lekcję od Key'a <3

      Usuń
    2. Również się z tym zgadzam... Chociaż z drugiej strony, na Koreańczykach wszystkie ubrania jakoś lepiej leżą XD

      Usuń
  2. Key zachwyca mnie swoim stylem, wtf on jest taki kdbjhfgahfbgadfbgahdbg. Bardzo dziękuję za notkę, pracuj ciężko dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze zniecierpliwieniem czekałem na ten post ^^ Sporo stylizacji rzeczywiście jest fajnych, chociaż niektóre to bym nie założył, ze względu na ekstrawagancję...np. to z czarnym beretem :P Czekam na kolejne wpisy z naszymi kochanymi idolami i życzę weny oraz powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Key jako doskonałe otwarcie męskiego zestawienia ^^ Uwielbiam go we wszystkim, co na siebie założy. W jego outfitowych wyborach często można zauważyć humorystyczne elementy, to lubię! On po prostu wie, jak zawsze wyglądać dobrze - wtedy nawet najbardziej nietuzinkowy dodatek działa na jego korzyść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ja bym dała, żeby chłopacy w moim mieście się tak ubierali. Uwielbiam jego styl. Nic mi w nim nie przeszkadza. Mimo, że to chłopak jest moją modową inspiracją. Pewnie chłopacy nie zaczną się tak ubierać więc pozostaje mi tylko podziwiać naszą Divę

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też bym była mega happy jakby u mnie chłopaki tak się ubierali. No, ale cóż mogę sobie tylko pomarzyć ...
    Najbardziej mi się podoba bluzka z Bartem
    Jest zajebista

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, chyba nie przystaje do wiekszosci, bo niektore stylizacje niesamowicie mi sie podobaja, za to inne... mniej. ;) Poczucia stylu mu nie odmawiam w zadnym razie, po prostu nie wszystkie stylizacje do mnie przemawiaja. Rozbawilo mnie zdjecie w super obcislych spodniach, moim zdaniem facet wyglada w nich grubo! :D Dzieki niemu pozbylam sie kompleksow (skoro ktos z takim cialem, i to facet! wyglada zle w takich dzinsach, ja tez moge... ;>)
    Mimo wszystko chyba wolalam posty o paniach. Jest szansa, ze zobaczymy tu jeszcze chocby tylko CL i Gayoon? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jego styl ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam, aż na blogu pojawi się Key. Byłam pewna, że tak będzie, bo dla mnie Kibum jest na równi obok G-dragona jeśli chodzi o styl. Właśnie między innymi przez to jak wygląda jeszcze bardziej się w nim... zakochałam? ^^ Jest inny i to cenię najbardziej. Nie boi się opinii ludzi, bo on ma się sobie podobać. Dodatki, kolorystyka, wszystko jest idealnie, jak to na Divę przystało~
    Kibum jest poniękąd moim wzorem do naśladowania w kwestii wyglądu jak i charakteru. Jeszcze niedawno byłam zwykłą, szarą dziewczyną, jednak gdy zobaczyłam jego stylizacje stwierdziłam, że czas coś zmienić. Na razie powoli, małymi kroczkami staram się być mniej nieśmiała i nie przemować się zdaniem innych. Jest to mega trudne, bo w Polsce takie ubrania kosztują, a samej nic nie zrobię, bo jestem sierotą ;__;
    A się rozpisałam, niekoniecznie na temat XD
    W każdym razie jak dla mnie Kibum jest cu-do-wny. Chociaż przyznam, że są zestawy, które mnie trochę śmieszą, ale to tylko jeden czy dwa dodatki o tym decydują.
    To tyle ode mnie. Czekam na dalsze wpisy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kim jesteś (piszesz jako Anonimowa XD), ale się z Tobą utożsamiam. Myślę podobnie. Też staram się małymi kroczkami dążyć do własnego stylu, tak jak Key. Podobnie jak on, uwielbiam koszule. Z takich bardziej charakterystycznych dodatków, to noszę broszki i krawaty ;) Studiuję wzornictwo (design), co prawda nie wybrałam ubrań (czasem nad tym smutam, bo miałam dylemat - produkt czy komunikacja wizualna, wybrałam to drugie), ale powinnam się jakoś wyróżniać, a jednak jak wstaję rano to zakładam przysłowiowo co mi wleci w ręce... Dlatego jak widzę jego zdjęcia, to nachodzi mnie ochota i eksperymentuję ;) Martwi mnie jednak, że nadal zbyt rzadko i delikatnie, ale wierzę, że uda mi się zgromadzić w miarę zwariowaną, 'kluczykowatą' garderobę ;)

      Usuń
    2. Sorry, że się dowalam, ale Twój komentarz naprawdę mnie zmotywował :) Od teraz nie wybieram już najbardziej wtapiających się w tło, nudnych ubrań, zero dodatków, niepozorna kitka na głowie.. oj niee xd Drżyjcie ^^ Dziękuję, na następnych zakupach kupię coś naprawdę mojego, w moim stylu :>> BOŻE NWM JAK CI DZIĘKOWAĆ :>>

      Usuń
  10. Wiele rzeczy by im zabrała chętnie :) blond włosy niezbyt,ale cała reszta jak najbardziej ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za wpis. Key to taka osoba, której zdjęcia potrafię przeglądać nawet po nocach... Nawet jak jestem już mocno zmęczona, ale nie zasnę, póki nie zobaczę XD Mój ultimate bias po prostu, keke... W dodatku ma jasną karnację tak jak ja (dawniej tego nie lubiłam, ale Azja zmieniła moje postrzeganie, co do kanonów piękna i teraz moja bladość mi się podoba XD).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszą osobą, która przyszła mi na myśl w męskim wydaniu lotniskowej mody był właśnie Key i cieszę się, że przez Ciebie też został zauważony :) Trudno mi nawet wybrać ulubioną stylizację spośród jego wszystkich ubrań, bo na prawdę są tak różnorodne i niesamowite, że zapiera dech ^.^ Fajnie byłoby w przyszłości mieć takiego doradcę stylu jak Key <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham jego styl, podobały mi się wszystkie pokazane tu outfity <3 każda jego stylizacje jest perfekcyjnie dopasowane, i chociaż niektóre z połączeń mogą wydawać się ryzykowne, to na nim wszystko wygląda idealnie :) widać, że Key ma wrodzone poczucie stylu ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Styl Key'a jest nawet przyjemny dla oka, ale widząc niektóre zdjęcia jednak pomyślałam "Wtf, co on ma na sobie?". Stylizacje wydają się przemyślane, ale jak dla mnie to czasami są zbyt, po prostu są ZBYT. Widać, że interesuje się modą i modnie się ubiera, jednak nie wszystkie stylizacje Key'a mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się wydaję natomiast, że jeśli chodzi o artystów z SM, że to wytwórnia i wszystkie noony wybierają im ubrania. Rozumiem, że Key pozuję na divą (co dla mnie zakrywa czasem o śmieszność), ale jego stroję są przesadzone. Przynajmniej dla mnie. Nie uważam też, że ktokolwiek w kpopie z gwiazd "under 30" ma pozwolenie na samodzielny wybór strojów. Nie wypowiem się o GG, czy 4minute,bo zwyczajnie mnie ich muzyka nie rusza (więc nie obchodzą mnie poszczególne członkinie), a wręcz przeciwnie uważam to za przesłodzenie w wersji max. Ale nieważne, bo zaraz pojadę personalnie, a tego chciałabym uniknąć. Wracając, myślę, że tylko takim na przykład BEG lub SuJu (tutaj jednak ciągle mamy dzieci SM, so...), 2NE1 (dwie panie 30), etc zespoły z starszymi członkami lub takimi, które długo utrzymują się na rynku, pozwala się się samodzielny dobór strojów.
    Jednakże widać, że SM umie ubrać swoich ludzi, choć nie czuję do wyżej pokazanego pana, żadnych ciepłych uczuć.
    Dziękuję i Pozdrawiam
    Miłorząb

    Pociągnę jeszcze temat, że Polacy się tak nie ubierają (co jest bardzo stereotypowe). W moim mieście na przykład (Kołobrzeg city ^^) jest wielu świetnie wyglądających chłopaków. Argument, że u nas wyzywają fajnie i z klasą ubranych chłopaków od pedałów to mit. Przynajmniej moi znajomi nigdy się z czymś takim nie spotkali. W szkole też nie robią problemów...
    I to, że "Na Koreańczykach wszystko lepiej wygląda"... Wcale nie. Po pierwsze to nie są zwykli Koreańczycy, tylko wypucowanie do granic dobrego smaku nadludzie. Mam przyjaciółkę w Korei i co? I nic. Na zdjęciach widać jakoś innych Koreańczyków niż w kpopie... Takie generalizowanie nikomu nie przyniosło jeszcze niczego dobrego.

    Owszem miło jest popatrzeć na ładnych Koreańczyków, Japończyków, Chińczyków (nie pisze Azjatów, ponieważ jestem w 100% pewna, że żadna z pań nie wzdycha do Hindusów lub Gruzinów), ale bez przesady.

    Zdecydowanie niż styl Key, G-Dragon, etc, wolę styl na Dżentelmena. Coś jak Minho i po części Suho, bądź Seungri.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie okropność. juz nie mogłam sie doczekać aż dojde do konca posta. Jego styl moze i ciekawy ale dla KOBIETY a facet powien wyglądac jak facet a nie byc z nim mylony. Strasznie mnie odrzuca ten styl i nie chciałabym by mój mężczyzna sie tak ubierał tzn, był równie kobiecy jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety, ale jeśli chodzi o Key to czasem muszę się zastanawiać co on na siebie założył...Nie podoba mi się jego styl. Bardziej wolę styl Taemina, bo on naprawdę stonowane ubrania nosi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie zajebiste stylizacje Key ma! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde, boskoooo ^^ ~ Aczkolwiek na niektórych zdjęciach nie zwracałam uwagi na Key'a ( przepraszam, kochanie xd ) a na Minho, czy seksownego Jonhyun'a :> TAKIE SEKSIAKI NO NIC NIE PORADZĘ XD

    OdpowiedzUsuń