Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 2: L.Joe


Dzisiaj chciałabym się zająć stylówką L.Joe z zespołu Teen Top. Jak przystało na członka grupy o takiej nazwie, styl L.Joe jest bardzo młodzieżowy i zdecydowanie nie możemy powiedzieć, że nudny. Dominują luźne ubrania oraz kolorowe i wzorzyste dodatki (szczególnie bajeranckie plecaki i czapki). Jedak mimo to jego stroje wcale nie wyglądają pstrokato i kiczowato, tylko dość schludnie. Jego oryginalne kolory włosów również dodają wszystkiemu uroku. 
Chociaż przeglądając takie zupełnie ostatnie zdjęcia L.Joe z lotnisk mam wrażenie, że powoli zaczyna ubierać się bardziej stonowanie, jestem ciekawa czy jego styl będzie się dalej zmieniać w tym roku. Wydaje mi się, że jakiekolwiek ubrania sobie wybierze, czy bardziej poważne, czy bardziej na luzie - będzie wyglądał świetnie. 







































11 komentarzy:

  1. Ta wersja w kurtce w pasy jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli licząc wszystkie zdjęcia, to na 29 od góry na pierwszy rzut oka myślałam, że L.Joe nie ma spodni x"D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra stylóweczka, podoba mi się każde zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo, tym razem bardzo mi się podoba! Aż sie zdziwiłam. ;) Kilka stylizacji chętnie pozbawilabym któregoś elementu (najcześciej czapki, czasem bluzy albo plecaka), bo mi za dużo, ale ogólnie... Jestem pod wrażeniem wdzięku, z jakim nosi rzeczy, które normalnie mi sie nie podobają, jak koszulki bez rękawów czy krótkie spodnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *-* Świetne ciuchy...L.Joe świetnie wygląda. Chcę jego ciuchy w mojej szafie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ;) podoba mi się jego styl, nie zbyt ekstrawagancko, ale też nie nudno

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się z skórzanej kurtce w paski! ♥O♥ W połączeniu z jego włosami wygląda świetnie
    Ogólnie chłopak ma bardzo ciekawy styl, szczególnie wpadły mi w oko spodnie z czarnymi charakterami z bajek(?)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza stylówa jak dotychczas ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Biasuje L.Joe już od 10 miesięcy i zawsze zadziwiała i zadziwiać. Jest moim UB i nawet gdyby on nim nie był i zobaczyłam bym jego stylówkę byłabym pod wrażeniem. Świetnie łączy ze sobą ubrania. Owszem teraz zaczał ubierać się bardziej odpowiednio do swojego wieku, ale to normalne. ale w wieku 21 lat chyba to normalne, że nie założy już ubrań, które nosił mając 18.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow... jestem naprawdę pod wrażeniem. Bardzo podoba mi się jego styl. Widać, że chłopak wie jak się ubrać... Praktycznie wszystkie stylizacje są fajne albo przynajmniej mają w sobie jakiś spoko element... Zazdroszczę mu tego plecaka z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylóweczka. <3 I przystojniak. ^^

    OdpowiedzUsuń