Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 3: Luhan


Może na początek wyjaśnię dlaczego bohaterem dzisiejszego posta jest akurat Luhan. Ogólnie zaczynając tę serię byłam pewna, że któryś członek EXO się tu znajdzie, ale (jako, że jestem fanką tego zespołu), bardzo trudno było mi dokonać wyboru. Żeby nie było, postanowiłam ograniczyć się do dwóch osób. Jedną z nich na pewno miał być Kris (i będzie), ale musiałam zastanowić się nad drugą (miałam około 4 typów, także...). Nie chciałam, żeby był to ktoś zbliżony stylem do Krisa (żeby było choć trochę różnorodnie) i ostatecznie padło na Luhana. Generalnie wszyscy chłopcy w EXO potrafią się nieźle ubierać (no dobra, zdarzyło się kilka wpadek, ale już nie będziemy im tego wypominać) i nawet jeśli część ich garderoby jest ufundowana przez sponsorów/fanów/SM i BWCW, to jednak mają jakąś tam zdolność do łączenia ich w fajne zestawy. 


Styl Luhana jest ciężki do określenia, ponieważ (od momentu kiedy EXO zadebiutowało) miał na sobie wiele ubrań i dodatków nawiązujących do różnych stylów. I właśnie to jest tutaj ciekawe, bo można zauważyć jak strój i fryzura mogą diametralnie zmienić wygląd. Luhan raz wygląda jakby miał 15 lat, a raz jak 25. I to chyba nie tylko sprawa jego młodo wyglądającej buzi, ale również różnorodnej garderoby. W ogóle taka trochę "urocza" moda dla facetów (u niego można to zauważyć na początku kariery, później było już bardziej na luzie czy tam czasami elegancko) jest czymś rzadko spotykanym, co było kolejnym argumentem  za tym bym go tutaj umieściła. 































































I co sądzicie o ubraniach Luhana? Wolicie go w takiej uroczej wersji jak za czasów debiutu EXO czy może bardziej podoba Wam się teraz, gdy jego stroje bardziej nawiązują do konceptu Wolfa czy Growla? A może obydwa warianty? Nie wiem czy to kwestia tego, że "ładnemu we wszystkim ładnie", ale mi bardzo podoba się to jak Luhan się ubiera, nawet jeśli nie trzyma się kurczowo jednego stylu. 

Zanim ktoś mi napisze, że wolałby tu zobaczyć jakiegoś innego członka EXO (pamiętajcie, że jeszcze przyjdzie kolej na Krisa), to przypominam, że idoli których chciałabym tu umieścić jest mnóstwo, a mam tylko 7 dni do dyspozycji. Dość prawdopodobne, że ta seria będzie się powtarzać na blogu, więc wszystko w swoim czasie. :) 

23 komentarze:

  1. próbuję doszukać się, na którym zdjęciu wygląda na dwudziestopięciolatka, ale nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację ładnemu we wszystkim ładnie XD Post świetny, cieszę się, że wybrałaś Luhana :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na niektórych zdjęciach nie poznałam go w pierwszym momencie.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się we wszystkim <3
    ano, Luhan im dalej od debiutu tym wygląda... bardziej na swój wiek. i to mi się w nim najbardziej podoba, choć lubię jego uroczą stronę :3
    co do ogółu tego "kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem" to moim zdaniem jest to genialne. świetnie prowadzisz bloga <3
    hwaiting! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecność Luhana w kolejnym poście bardzo mile mnie zaskoczyła! Nie potrafię wybrać, w jakim wydaniu podoba mi się najbardziej. W czerni lub w szarym płaszczu wygląda bardzo elegancko i z klasą (co uwielbiam), zaś w bardziej młodzieżowym wydaniu prezentuje się przeuroczo *-* Nie zauważam u niego przerostu formy nad treścią - wygląda świetnie nie rezygnując z funkcjonalności i wygody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko na niego czekałam :). Luhan wcale w niczym nie wygląda na dwudziestopięciolatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w jego stylu ubierania się dałabym mu nie góra niż 19 lat xD , ma dość młodzieżowy styl z tego co widzę , mogę przyznać że wyglądać bardzo w porządku

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra, może z tym 25 trochę przesadziłam, ale też nie róbmy z niego aż takiego dzieciaka, przecież np. w stroju nr. 4, 10 czy 11 nie wygląda aż tak młodo. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. LuHan! Świetny wybór! Moim zdaniem obok Kai'a jest najlepiej ubranym członkiem w EXO ^.^ Nie jest monotonnie, a jednocześnie nie przesadza w drugą stronę jak momentami Tao czy Kris ^^'
    No cóż, dla mnie zdecydowanie lepiej wyglądał podczas "Mama Era", chociaż teraz nie mogę odmówić mu smykałki do mody- widać, że zaczął bardziej przejmować się wyglądem i podchodzi do tego bardziej na poważnie. Zauważalne jest, że od "Wolfa" Jego styl wyraźnie ewoluował- stał się bardziej męski i dojrzały- kolory są bardziej stonowane (pomijam tęczowy outfit na zdjęciu z pomarańczowymi włosami ><'), a fasony prostsze. Kolorowe plecaki, czapki w panterkę i zawieszki z jelonkiem zastąpił klasycznymi, ekskluzywnymi markami, które nigdy nie wyjdą z mody i będą dobrze wyglądać nawet za 10 lat!
    Czasami tęsknie za Jego "młodzieńczą" stroną, wariactwem, wzorami i kolorami- jednocześnie ciesząc się, że mimo wszystko nie stoi w miejscu jeżeli chodzi o styl ;)

    Moim ulubionym zestawem jest zdecydowanie: http://oi60.tinypic.com/rapahe.jpg - idealne połączenie między dojrzałością (kolor i fason), a taką niewinnością jaką nadaje mu Jego dziecięca buźka i ta fryzura (SM please! *_*) <3 Po prostu cuuudo!
    Aż ubolewałam, że brak tego zestawu w notce ;C

    p.s- UWAGA! Zagubione dziecko na lotnisku- poszukiwana opiekunka, ktoś chętny? ^^
    http://24.media.tumblr.com/6237b7975d6f4738984db3efbbd67725/tumblr_mrn1bp2mtz1sakgnso1_250.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zgłaszam! Mogę się opiekować nawet 24/7 :D

      Usuń
  10. Uuu, obstawiałam Krisa (i słusznie) i Laya (bo on też zawsze dobrze wygląda i masz na jego punkcie świra :D), przechytrzyłaś mnie ^^
    Ale niee, Lulu wcale mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, ja mogę na niego patrzeć godzinami, a styl też ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. matko a ja się zastanawiam jak wgl udało Ci się wybrać tylko kilka osób z całego k-popu... ja miałabym problem z wybraniem tylko z exo czy co gorsza całego sm (czy jakiejkolwiek innej wytwórni) a co dopiero na szerszą skalę! chylę czoła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wyboru. na Twoim miejscu nie dałbym sobie rady z wyborem.
    Luhanowi we wszystkim wygląda świetnie - przyznaje, ale na żadnym zdjęciu nie widać, by miał te dwadzieścia parę lat :)
    czekam na któregoś z członków Big Bang :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem chyba najlepiej wygląda z dotychczas zestawionych tu chłopaków ^^ chociaż wszyscy się dobrze ubierają :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie uwierzę, że ktokolwiek z SM sam wybiera sobie ubrania. Naprawdę jeszcze nikt nie zauważył jakimi prawami rządzi się kpopowy światek? To są produkty, które mają wyglądać dobrze o każdej porze dnia. Niezależnie od tego, ile trwała podróż, ile ćwiczyli. Noony od wizerunku na każdym kroku kontrolują nawet takie szczegóły, jak nonszalancko wyglądająca, pozornie niechlujnie zapięta koszula. Jeszcze ktoś wierzy w ich "zmysł"? Gdyby naprawdę sami się ubierali, to jesteście w stanie uwierzyć, że nagle cała 12 ma niesamowity styl? Może jeszcze kupują te ubrania za swoje pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może idole z SM są w wielu sprawach kontrolowani przez swoją wytwórnię, ale nie przesadzajmy. Myślę, że noony pomagają im w wyborze ubrań na jakieś ważniejsze wydarzenia (gdzie trzeba się wystroić) jak konferencje, pokazy mody, jakieś premiery, a nie na takie zwykłe wyjście na lotnisko czy przejście z samochodu do budynku gdzie są nagrywane programy. Za dużo byłoby z tym roboty. Zresztą to, że piszę o idolach wyglądających fajnie w swoich codziennych ubraniach, nie oznacza, że nie istnieją tacy, którzy trochę mniej się tym przejmują i znalazłoby się kilka zdjęć gdzie mają na sobie zestawy do których żadna wykwalifikowana noona nie przyłożyłaby ręki...
      To fakt, ich ubrania to po części drogie prezenty od fanów/sponsorów bądź samego SM (akurat EXO ma jeszcze "swój" sklep z odzieżą, BWCW), ale też nie mówmy, że nic sobie nie kupują i nie mają zupełnie wpływu na to jak wyglądają. Zresztą dobranie fajnych ciuchów w dobrze wyglądające outfity to nie żadna filozofia, zawsze jak mieliby wątpliwości to mogą się poradzić reszty zespołu czy dopiero wtedy ewentualnie stylistów. Ale to raczej nie tak, że każdy detal w ich wyglądzie jest czymś odgórnie zaplanowanym. Często się mówi, że właśnie "moda lotniskowa" po części odzwierciedla poczucie stylu poszczególnych idoli, więc coś musi w tym być.
      No a jeśli ktoś nadal ma wątpliwości, to może po prostu patrzeć na zdjęcia i czerpać inspiracje, nikomu nie każę wierzyć w to że to są ich wybory, nawet jeśli sama tak uważam.

      Usuń
    2. Na pewno istnieją tacy, którzy wolą samemu poszperać i poszukać jakiś interesujących zestawień, nie przeczę. Jednak ciągle sceptycznie będę patrzeć na lotniskową modę.
      I zgadzam się z końcówką - popatrzeć zawsze można, chociaż ja i tak nie jestem jakąś fanką takiej hmmm... zabawy (?)

      Usuń
  15. Super post i dobry wybór <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się w sumie podoba jego styl i taki wcześniejszy i ten nowszy ponieważ to jest różnorodność którą lubię ^^ btw niektóre z jego ciuchów sama chętnie bym nosiła hehe
    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie Luhan zawsze wygląda świetnie, mimo, że w tym roku kończy 24lata (25lat w Korei) to i tak wygląda dużo młodziej:)
    Chociaż trzeba przyznać, że podczas debiutu wydawał mi się najmłodszy w całym EXO ( i ciągle tak jest;D), Sehun wydaje mi się taki bardzo poważny;p
    Już wiem dlaczego Lu to mój bias<3


    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się styl Luhana, choć Kris (jako mój mega 'It's not my style' ultimate XD) będzie zawsze na pierwszym miejscu.
    Luhan ubiera się po swojemu i dobrze mu to wychodzi.
    Nadal wygląda jak dzieciak... XD Choćby nie wiem co... Nawet jakby ubrał się w typowo eleganckim stylu Krisa (w którym wygląda na starszego od Lulu), to i tak nadal widziałabym w nim uroczego dzieciaka. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Luhan ma świetny gust :) Nie znam zbytnio EXO, nie śledzę ich kariery, ale ten styl jest ciekawy ;P

    OdpowiedzUsuń