Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 4: G-Dragon


Jeśli robię serię postów związanych z modą w kpopie to grzechem byłoby nie wspomnieć o czołowym znawcy tego tematu. G-Dragon (bo to o nim mowa jak nie trudno jest się domyślić) jest znany ze swojego zamiłowania do zabawy modą, inspirowania się najnowszymi trendami i (przede wszystkim) z bardzo ekstrawaganckich i niecodziennych połączeń. Bo jakby nie patrzeć to jego styl jest dość ciężki do określenia, w końcu GD nie trzyma się niczego konkretnego, w jego stylizacjach możemy zauważyć elementy garderoby należące do różnych stylów, w niezliczonych kombinacjach. To zdecydowanie nie jest moda dla "przeciętnego Kowalskiego" i niektóre outfity nie będą się wszystkim podobać. Ale myślę, że nie o to wcale chodzi Smokowi, bo wydaje mi się, że to co ma na sobie odzwierciedla jego artystyczną osobowość, czyli na pewno nie może być nudne i widywane na co dzień u innych ludzi. I nawet jeśli nie każdy jego wybór jest dla mnie zrozumiały (bo ja jestem zwolenniczką takiej zwykłej i schludnej stylóweczki), to mimo to podziwiam jego zmysł modowy. I wiem, że Wy w większości również, bo wiele osób upominało się tutaj o post poświęcony G-Dragonowi. Choć trzeba przyznać, że wśród tych ekstrawaganckich zestawień znajdzie się też kilka takich w miarę normalnych, a niektórymi poszczególnymi dodatkami czy ubraniami chyba niejeden chłopak by nie pogardził.




























































I jak podobają Wam się ubrania Smoka? Jego wygląd jest dla Was źródłem inspiracji czy może niekoniecznie do Was przemawia? Mnie fascynuje w jego codziennej modzie to, że z jednej strony wygląda mi na kogoś kto w ogóle nie przejmuje się tym jak wygląda i po prostu wyciąga przypadkowe ubrania ze swojej (wartej miliony) szafy, a z drugiej to jak na niego patrzę, to widzę gwiazdę największego formatu. Ach, ten GD to nigdy mnie nie przestanie zadziwiać. 

29 komentarzy:

  1. Wydaję mi się, że na 11 zdjęciu (czerwona koszula w kratkę,skóra, walizka) jest Taeyang a nie GD.
    Czasami odnoszę wrażenie że moda Gdragona nie jest do końca modą a stanem umysłu..ale mi to nie przeszkadza, wyczucie stylu na pewno ma. Bardzo lubię tego typu posty są bardzo inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, to na pewno Taeyang, widzę nawet po nazwie strony fanowskiej. Mój błąd, już naprawiam. ^^"

      Usuń
    2. Inne oczka mają xD

      Usuń
  2. GD jest genialny we wszystkim co robi nawet to jak się ubiera jest świetne! :) Dzięki za post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. On nawet w worze po ziemniakach wyglądałby jak rasowy model. I chcę mu ukraść tę czarną, futrzaną czapę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnemu we wszystkim ładnie :3
    fajnie, że tak łączy all ubrania i powstaje konkretny strój ♥
    bardzo lubię to, że właśnie jego styl nie jest taki nudny i mam wrażenie, że im jest on starszy, tym jego styl jest coraz bardziej szalony! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre rzeczywiście ekstrawaganckie. Nawet bardzo ^^ Ale akurat jemu to pasuje i byłby aż dziwne, gdyby ubierał się tak "normalnie" :P
    I tak go uwielbiam :D

    Arathi

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się tam podoba jego styl :D czekałam aż będzie umieszczony w tym zestawieniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. A co z Eunhykiem ? <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Może mam do G-Dragona podejście personalne, może jego żabi głos mnie odrzuca za bardzo, ale nie. Nie jestem w stanie wskazać nic co mi się podoba. Poszczególne elementy owszem, są w porządku, ale jako całość jestem stanowczo na nie.
    Myślę, że wpływ ma na to mój wrodzony minimalizm.
    No cóż... Czekam na Pana Dżentelmena...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedzialam, ze on musi sie tutaj znalezc :D Jest Hyuna, jest G-Dragon - marzenia spelnione XD
    Teraz moge odejsc w pokoju.. ale nie nie odejde bo czekam na kolejne gwiazdy <33
    G-Dragon jest krolem jesli chodzi o ubrania i nikt go nie pobije :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W niektórych stylizacjach, z całym szacunkiem dla pana Smoka, wygląda jak menel. Aczkolwiek jakimś cudem pasuje to do niego i podoba mi się. Najlepsze chyba nr 15-18. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych jak menel, w jednej jak piłkarz xD, w jednej jak kobieta (tej z różowym szalikiem, mija pierwsza myśl na widok tego zdjęcia: co to za kobieta... ;)... Ale ma w sobie to coś, co sprawia, ze najbardziej ekstrawaganckie ciuchy wyglądają na nim naturalnie. Jeden z najważniejszych elementów dobrego stylu, moim zdaniem. :)

      Usuń
  11. nie wiem, czemu, ale gdy tylko zobaczyłam post o GD wpadłam na pewien pomysł. myślę, że wszystkich zaciekawiło by, gdybyś w przyszłości stworzyła post o najciekawszych lub najgorszych fryzurach w kpopie. myślę, że znalazłabyś tego mnóstwo, a przy okazji byłby to interesujący i zapewne śmieszny temat (spójrzmy chociaż na fryzury Teen Top w Supa Luv, bądź na fryzury SuJu w erze debiutu...). mam nadzieję, że przemyślisz tą propozycję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest bardzo fajny pomysł, pomyślę nad tym. Dziękuję za sugestię. ^^

      Usuń
  12. Jak zwykle bardzo mi się podoba :) Gdyby wszyscy ubierali się zwyczajnie, to byłoby zbyt nudno. Smoczy gust jak najbardziej mi odpowiada XD Uwielbiam przeglądać takie zdjęcia. Dzięki, że tworzysz posty z taką tematyką - dlatego teraz codziennie tu zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham G-Dragona i jego ciuchy, ale naprawdę połączenie szarych dresów, zielonej koszulki i różowego szaliczka sprawiło, że zaczęłam się śmiać XD Jego stylizacje albo kocham całym sercem, albo chcę strącić do najgłębszej otchłani zapomnienia, choć zdecydowanie przeważa to pierwsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham GD <3 Naprawdę Ikona Styluuu

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam stylizacje, nawet w których wygląda beznadziejnie. Jest dla mnie źródłem wielu inspiracji. Wyłączycie kod z obrazka?

    OdpowiedzUsuń
  16. O ile jego stroje zazwyczaj mi się podobając, choć są pewne wyjątki gdzie jak dla mnie przesadza to mam wrażenie, że zupełnie niewie co ma zrobić z włosami. Jego fryzury bardzo rzadko mi się podobają więc cieszę się gdy nosi fajne czapki hehe ;P
    A wracając do jego stylu to trzeba przyznać, że ma wyczucie w doborze ubrań i z pewnością jest ikoną mody K-Popu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie, przy reszcie po prostu się śmiałam. A było nawet kilka takich gdzie się zastanawiałam czy to przypadkiem nie kobieta. Trzeba przyznać, że GD to gwiazda dużych formatów, ale jak dla mnie to on nie umie się ubierać. Nawet jeśli poprzez ubrania wyraża siebie i jest wymieniany jako jeden z fashionistów to wygląda jak by go z domu wariatów wypuszczono. Twoje stwierdzenie, że "po prostu wyciąga przypadkowe ubrania ze swojej (wartej miliony) szafy" jest jak najbardziej trafione.

    OdpowiedzUsuń
  18. Och jak cudownie widzieć swojego ultimate w zestawieniu. I rzeczywiście grzechem byłoby go tutaj nie umieścić. Mimo że czasami jego stylizacje naprawdę wyglądają jak przypadkowe ubrania wyjęte z szafy i nałożone naraz to jednak jest to przykład osoby, która przez ubranie potrafi wyrazić swój obecny nastrój. Raz artystyczny nieład innym razem sama czerń, później jeszcze nie do końca ogarnięte ubrania :D Osobiście jestem fanką jego futrzanej czapy. Wygląda w niej naprawdę wspaniale <3 Zdecydowanie ikona mody i dusza artysty w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak miło się na niego patrzy, w każdej stylizacji wygląda bosko, chociaż czasem przerażają mnie jego buty, ale nie przeszkadza mi to bo jakoś pasują mu ;D.
    Jejciu zazdroszczę ludziom w Korei, że mogą go spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak gd lubię (choć fascynacja mi powoli przechodzi, dzięki bogu, ograniczenie teledysków pomogło xD) to jego ubrań nie ogarniam. Większość jego outfitów wywala u mnie po protu ryki śmiechu, pomimo, że całkiem lubie taki szalony styl. Ale on po prostu czasami z tym artystycznym wyrażaniem siebie przesadza. Lepiej by było gdyby ograniczył ekstrawaganckie elementy do kilku w jednym stroju, ale to tylko moja opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to G-Dragon, raz- przystojny elegancik, raz- łobuz z podwórka :) Pasuje do niego ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ubrany w polską flagę ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy tylko mi nie podobają się jego stylizacje? -_-

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż są stroje które nie zbyt do mnie przemawiają ale są i takie które kocham! Jeden z moich ulubionych strojów to czarny płaszcz, czarne spodnie, czarny kapelusz ♥♥ohh wyglądał świetnie//!!! Powinnaś zrobić post poświęcony fryzurom (to świetny pomysł)!!! Chociaż zastanawiam się czy GD nie znalazł by się na największej ilości zdj:) hahaa

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko jedna,czy dwie stylizacje mi się nie spodobały! Reszta genialna xd Ekstrawagancko, ale wygodnie, tak mi się przynajmniej wydaje ... :)) :>

    OdpowiedzUsuń