Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 6: Sungkyu



W sumie to w tym tygodniu nie było jeszcze kogoś, kto reprezentowałby taki normalny, naprawdę codzienny styl. W końcu jeśli te posty mają po części posłużyć za inspiracje, to chyba przydałby się ktoś kto na lotnisku ubiera się na luzie, bez zbędnych udziwnień, a jednocześnie nadal modnie. Mogłabym pewnie znaleźć kilku takich idoli... na samym początku pomyślałam sobie: Myungsoo z Infinite. Jednak po chwili doszłam do wniosku, że jednak byłoby zbyt "zwyczajnie" (można powiedzieć, że CZARNO to widziałam). I jakoś tak do głowy przyszedł mi jego kolega z zespołu, Sungkyu. Bo on ubiera się fajnie, na luzie, czasami elegancko. Zwyczajnie, ale nie nudno. Dłużej się nie zastanawiałam, myślę: a co mi tam. I tak oto powstał dzisiejszy post o liderze Infinite. Nie żałuję wyboru, sądzę, że Sungkyu prezentuje się bardzo korzystnie na lotniskach. Widać, że ostatnio ma kilka takich swoich ulubionych dodatków czy ubrań, które łączy w przyjemne dla oczu zestawy. 


























































Szukanie zdjęć było dla mnie niezłą frajdą, bo nie dość, że Gyu na wielu wygląda bardzo seksownie, to jeszcze znajdzie się też kilka takich gdzie ma się wrażenie, że zaraz otworzy usta i zacznie narzekać, co mnie trochę śmieszyło. Co nie zmienia faktu, że i tak wygląda na nich bardzo dobrze, a ubrania prezentują się na nim świetnie, nawet jeśli nie są to jakieś wymyślne stroje. 

13 komentarzy:

  1. Jestem zdania, że prostota zawsze jest ceniona, w tym przeze mnie:p

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mogłaś zapomnieć o Woohyunie, który jest Fashionistą przez duże F i który konsultuje swoje stylizacje z przyjacielem Key'em?! XD"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No napisałam przecież na początku, że dzisiaj miało zwyczajnie być, to gdzie tu Woohyun XD
      Nie no, jeśli ta seria się powtórzy na blogu (a pewnie tak będzie), to i Namu będzie uwzględniony, obiecuję. :D

      Usuń
    2. okay, trzymam cię za słowo! hahaha:D
      ja wiem, że on nie jest normalny, ale za to genialny xD

      Usuń
  3. O, Sungkyu! ^^ Pomimo wielkiej sympatii do niego, nigdy nie zwróciłam uwagi na jego zmysł estetyczny i talent w doborze ubrań. Wychodzi na to, że mam wiele do nadrobienia! :) W okularach i grzywce zaczesanej do góry wygląda bardzo pociągająco... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie ten post podoba mi się najbardziej! Jego stylizacje są takie proste, zwyczajne, normalne i to jest w nich świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wygląda, tak normalnie, bez zbędnych udziwnień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zestawy mi się podobają, idealnie odzwierciedla taki normalny, modny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny styl prosty ale jak on wygląda świetnie w tych ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda .A jego styl jest chyba najlepszy ze wszystkich tu pokazanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie stylizacje mi sie podobają ;d Sungkyu przeważnie wygląda świetnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się proste połączenia . bardzo podoba mi się jego styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sungkyu wygląda tu tak męsko. Nie przesadnie elegancki, nie zbyt "swagowy"... taki z wyczuciem, o. Ale fakt, na niektórych zdjęciach to wygląda, jakby właśnie biadolił lub miał to za chwilę zrobić. XD

    OdpowiedzUsuń