Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 7: Kikwang



Na zakończenie tego "tygodnia mody" na blogu znów będziecie mogli podziwiać zwykły, "miastowy" styl. Dzisiaj naszym modelem został Kikwang z Beast. Nie ma co tu się dużo rozpisywać - facet ubiera się normalnie, schludnie i wygląda w tym świetnie. W końcu na takim ciele to nawet worek na ziemniaki prezentowałby się znakomicie... 










































Kolejny przykład na to, że prostota jest kluczem do sukcesu, prawda? 

No i tym oto postem zakończona została seria "Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem...". Cieszę się, że ciepło przyjęliście mój pomysł. Czy podobne posty kiedyś się jeszcze pojawią? Niewykluczone, a nawet bardzo prawdopodobne. 

8 komentarzy:

  1. Idealne zakończenie serii :D Zwyczajnie i prosto równa się idealnie. Myślę, że w porównaniu z innymi gwiazdami Kikwang prezentuje się najlepiej. Mam nadzieję, że ta seria dosyć szybko znów zawita na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobała mi się ta seria i mam nadzieję na jej bardzo szybciutki powrót zwłaszcza jeśli chodzi o idoli męskich. Miałem co prawda wielką nadzieję, że pojawi się dzisiaj Ren z NU'EST, bo jest on bardzo inspirujący i zna się na modzie, ale i tak podobał mi się post ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten styl
    No i mam nadzieję n szybki powrót tej serii

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jego styl :) Dobrze wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najwięcej takich postów :)
    A styl Kikwang'a jest chyba najlepszy ze wszystkich tu pokazanych :) Ciekawe zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że pojawi si Siwon z SuJu, ale on też prezentuje taki miejski, prosty, czasem elegancki styl. Ogólnie to żeby pokazać w tej serii wszystkich ludzi, którzy się fajnie ubierają trzeba by wstawiać posty przez pół roku codziennie. Przemyślana seria, ale o dziwo bardziej inspirują mnie panowie. Zapisałam kilka zdjęć z męskimi stylówkami, chociaż nie jestem chłopczycą ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. haha widze, że artyści cube zdominowali dzień 7 :D Jest i ulubienica cube, jest i ulubieniec cube no może nie lubię go tak jak Junhyunga czy JS, ale styl ma najlepszy z nich wszystkich i cialko też ma najlepsze XD Tak jak napisałaś wyglądałby dobrze nawet w worku na ziemniaki XD Uwielbiam go <33 Szkoda ze chlopacy w mojej szkole sie tak nie ubieraja...

    OdpowiedzUsuń