Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 2: Qri


Jeśli ktoś nie wie o co chodzi, to odsyłam tutaj

Dzisiaj będziecie mogli się przyjrzeć stylowi Qri z zespołu T-ara. Qri zdecydowanie ubiera się dziewczęco. Widać jej zamiłowanie do wysokich obcasów lub platform (trochę mało wygodna opcja na podróż, ale przecież nie będziemy się czepiać) i krótkich spódniczek/szortów. Jednak to nie tak, że zawsze wybiera dla siebie urocze, jasne kolory i proste kroje, bo często możemy ją zobaczyć w bardziej młodzieżowych i luźnych stylizacjach. Tak jak kolory włosów Qri dynamicznie się zmieniają tak jej ubrania nawiązują do różnych stylów. Chociaż i tak zawsze kończy się na tym, że wygląda dobrze, co ludzie często podkreślają mówiąc o tych najlepiej ubierających się idolkach. 




































I jak, podoba Wam się styl Qri? Może jakaś tylizacja wyjątkowo przypadła Wam do gustu?
Myślę, że tak jak w przypadku SNSD, w T-ara znajdzie się więcej dziewczyn, które mogłabym tu umieścić (i znów: niczego nie wykluczam, wszystko jest możliwe przez te kilka dni). 

13 komentarzy:

  1. Jess o wiele bardziej mi się podobała. +.=

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że Qri ma niezłe wyczucie stylu :3 większość jej stylizacji przypadła mi do gustu, część ubrań nawet chętnie bym jej podebrała ;p Poza tym, bardzo podoba mi się pomysł na tę serię; można i nacieszyć oko pięknymi stylizacjami i może nawet znaleźć inspirację, które można wykorzystać, ubierając się na co dzień ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona to ma styl , i ta idelana figura *.*, a moze GD pojawi sie w nastepnej notce?

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile przy niemal każdym stroju Jess zatrzymywałam się na dłuższą chwilę, TAK BARDZO jej zazdroszcząc świetnych ciuchów, o tyle tutaj spodobały mi się góra trzy zestawy ubrań... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak stylizacje bardzo mi się podobają, chętnie przygarnęłabym jej szafę :D Qri ma takie wyczucie smaku w stylizacjach, wie co założyć by cieszyło oko, luźno, dobranie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ona ubiera się świetnie, a jej włosy są perfekcyjne, mój boże, nie ona mi odda te ciuchy. no może nie wszytko mi się podobało, ale zdecydowana większość była świetna. ta laska ma swag i tyle w tym temacie. kocham jej stylizacje. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Styl Jessici szczerze mówiąc, bardziej mi się podoba. Ponadto współczuję jej włosom, muszą być bardzo zniszczone bo wiele kolorów już ich miała :p Bardziej czekam na męską edycję, ale miło sobie popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda, ale sama bym się tak nie ubrała, dla mnie Jess lepiej wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam sie z kilkoma powyższymi komentarzami. Ładnie sie ubiera, ale ogólnie styl Jessici dużo bardziej mi sie spodobl.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się właśnie styl Qri podoba o wiele bardziej niż styl Jessici.
    Uważam, że wokalistka ma świetny styl, super wszystko do siebie dopasowuje, a co najważniejsze: nie ma określonego, jednego stylu. Każdy zestaw jest trochę inny od tego drugiego. Raz na sportowo, raz za to w spódniczce i szpilkach. A włosy to ma rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to mam wyczucie, chciałam Ci napisać w jakiejś notce o pomyśle na post o lotniskowej modzie i nagle wchodze i co widze? post o lotniskowej modzie! xD Przed chwilą słuchałam piosenki T-ary i sobie tak myślałam o Qri i o jej pięknych włosach, wchodze i co jest? Qri xD A co do stylu to bardzo bardzo podoba mi się Jej styl, o wiele bardziej od Jessici. Chociaż Jessici styl również mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są całkiem ładne ale bardziej podobała mi się szafa Jessicy ^^ Może to dlatego że mam trochę inne wyczucie stylu albo po prostu to mój wstręt do T-ara w czym wchodzi Qri....

    OdpowiedzUsuń
  13. Qri przeważnie wygląda świetnie, ale moim zdaniem Park Bom i Jessici nikt nie przebije. xD Może warto byłoby poświęcić Bom jedną notkę...? xD

    OdpowiedzUsuń