Uśmiechnij się!



Myślę, że pomimo trudów dnia codziennego, z którymi każdy z nas musi sobie radzić, zawsze znajdzie się powód do uśmiechu. A jeżeli macie z tym problem, to myślę, że ten post może być tym powodem. W końcu uśmiech, tak jak ziewanie, potrafi być zaraźliwy. 
Niedługo wiosna, nowy początek, wszystko będzie budzić się do życia. Pomyśl o tym, włącz swoją ulubioną radosną piosenkę i... uśmiechnij się! 

Jeśli kogoś ten post nie satysfakcjonuje (jestem w stanie w pełni zrozumieć panów, którzy mogą tu zaglądać), to spokojnie, jutro pojawi się wersja z uśmiechniętymi niewiastami. 


























































36 komentarzy:

  1. Ja właśnie od kilku miesięcy miewałam gorsze dni i trafiłam jakoś na chłopaków z BTS. I od tej pory jakoś inaczej patrzę na świat nie wiem jak to się stało ale dzięki temu, że ich poznałam jestem bardziej szczęśliwa i mam jakiś cel w swoim życiu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, ja mam tak że kiedy jest mi smutno to włączam sobie ich wygłupy z Bangtan Bomb i od razu się uśmiecham => Miło popatrzeć czasem na wygłupy takich głupków =P

      Usuń
    2. Gif nr 26 pod GD. Co to za chłopak?

      Usuń
  2. Jestem szczęśliwa xD Post świetny! <3! (http://korea-my-life.blogspot.com/?m=1)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooooj jakie to śliczne, i jak tu się nie uśmiechać :D.
    Masz rację, świetna odskocznia od problemów życiowych :).
    Uśmiechnięty LEO <3 co za piękny widok :D :D.
    Świetne !!!!!
    Wielkie dzięki za tyle uśmiechu na raz :* :* :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak będę mieć doła to będę włączać ten post ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto! Niech Cię niebiosa wielbią za ten post! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! Ale fajny post. Gdy tylko zobaczyłam te gify, na mojej buzi pojawił się wielki banan, a ja cieszyłam się jak głupia do monitora. :D Oczywiście nie odbyło się od typowego komentarza rodziców: "Co ty się tak uśmiechasz do monitora" xD

    OdpowiedzUsuń
  7. woow bardzo mi sie podoba tym bardziej ze jest tu wiele buziek ktore rzadko widze na twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. omg <33 jakie słodkie :D usmiech sam pojawial mi sie na twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu się uśmiechnęłam. Bardzo dziękuję za tego posta. Miałam dołujący dzień, a tu taka nagroda. Brakuje mi tylko cudownego uśmiechu mojego ultimate

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za tego posta <3333333. Poprawiłas mi tym humor . Od razu się uśmiechnęłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku ^^ Ten post jest cudowny <33

    OdpowiedzUsuń
  12. od razu miałam wieeelki uśmiech na twarzy ;) czy może być coś lepszego od uśmiechających się skośnookich przystojniaków ^^ post po prostu cudny <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, poprawiłaś mi humor! :D Jako że czwartek jest dla mnie najgorszym dniem tygodnia taka odskocznia to coś... Dziękuję! Naprawdę, świetny post - na pewno podnosi na duchu i uszczęśliwia każdą fankę. :)
    Żebyś i Ty miała powód, by uśmiechać się jak panowie wyżej! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż mnie buzia boli ;D dzięki tobie cieszę sie do monitora jak głupia ;))))

    OdpowiedzUsuń
  15. O jezu, przeglądam to i ciągle mam banana na twarzy! Dzięki ci! Najlepszy uśmiech Minhyuka z BTOB i lay'a z EXO, rany..

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest ten post :D Aż mnie policzki od uśmiechu bolą ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Awww, jaki uroczy post~ Zdecydowanie bardziej wolę, gdy koreańskie chłopaczki uśmiechają się, wygłupiają, śmieją, niż robią aegyo, gwiyomi i inne pierdoły, chociaż nad tym też czasami się rozpływam. ^^ Dziękuję za ten post! Szczerze poprawił mi humor. Jeszcze jedno: "Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww" ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. AAARRRRR! buzia boli od uśmiechania. pójdziesz do nieba za takie posty <3
    2 gif - kto to? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandeul z zespołu B1A4. :)

      Usuń
    2. ah no tak! głupia ja xd
      dziękuje za ten pocieszający post ^^

      Usuń
  19. Mógłby ktoś wypisać wszystkich po kolei? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest około 60 gifów, łatwiej mi będzie jak zapytasz o kogoś konkretnego. ^^"

      Usuń
    2. No to licząc od góry : 1,2,4,10,21,25,33,35,39 i 44 :D

      Usuń
    3. 1 - Kikwang z B2ST
      2 - Sandeul z B1A4
      4 - Hyunsik z BTOB
      10 - Minhyuk z BTOB
      21 - Taemin z SHINee
      25 - G-Dragon z Big Bang
      33 - L z Infinite
      35 - Donghae z Super Junior
      39 - U-Kwon z Block B
      44 - C.A.P z Teen Top. :)

      Usuń
    4. jak się już tak pytacie Oleander o niektórych panów to mam jedno pytanko... kto to: http://3.bp.blogspot.com/-7dFmu2j_O-E/Uw8BFt6SCEI/AAAAAAAALTU/vkfqCTSfGS0/s1600/tumblr_mlzpykfQ691snbdzro1_500.gif ? :)

      Usuń
  20. Chyba wszystkim podoba się ten gif z Sandeulem! Nie oszukujmy się, on jest po prostu przystojny XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  22. Uśmiech Sugi, Jung Kooka i Jimina z BTS od razu sprawił, że się rozpromieniłam! Wszyscy chłopcy są uroczy. <3 Świetny post. W tym smutnym świecie pełnym strachu i cierpienia trzeba za wszelką cenę szukać takich chwil i zarażać nimi innych!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak tu się nie uśmiechać?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gif nr 26. Co to za chłopak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod GD, tak? Seunghyun z FT Island

      Usuń
  25. Mam sięmnie spytałam czemu mam takiego banana na twarzy, pokazałam jej uśmiechającego się G-Dragona, potem uśmiechającego się Donghae, a ona na to "no i?" -.-' No i weź tu ją zrozum x.x

    OdpowiedzUsuń