Wyznaj komuś miłość w kpopowy sposób!




Przyszykowałam dość nietypowy post jak na Walentynki. Niby związany z nimi, ale bardziej nie na poważnie. Są to "kartki walentynkowe", gdzie miłość jest wyznawana za pośrednictwem idoli (i często ich głupich tekstów). Miałam je tłumaczyć, ale większość z nich to gra słów lub odniesienia do jakiś konkretnych sytuacji, więc nie miałoby to sensu. Uwaga, niektóre są wyjątkowo głupie i niesmaczne. Ale nadal śmieszne. 














































13 komentarzy:

  1. ten tekst "będę cię traktował lepiej niż traktowałem 2ne1" biorąc pod uwagę to co dziewczyny na pewno musiały przejść i usłyszeć od niego przed debiutem na pewno nie jest ani zabawny ani na walentynki
    poza tym fajny wszystkie pozostałe mi się podobają :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o to jak mogły być traktowane przed debiutem, ale o to jak teraz YG je słabo promuje i robi zamieszanie z wydaniem albumu. Przynajmniej ja to tak odbieram. :P

      Usuń
  2. ahahah, ten post jest świetny, uwielbiam te kartki xD

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, hahah ^^ Czm nie :D Bardzo interesujące te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahhahahah genialne ♥ Chanyeol roz_ebał system :D Niektórych nie rozumiem, ale i tak świetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bang i Leo mnie rozwalili! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Leo jest świetne i z N również mi się podoba
    "You cant spell romance withour N "

    OdpowiedzUsuń
  7. TE KARTKI SĄ GENIALNE! XD Kocham je, długo się tyle nie uśmiałam xD Więcej więcej wieceeeej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. hahhahahahahhahahahah XDDD
    nie moge XDD dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsze z tao i suho! Hahahah. Popłakałam się nawet, jezu. T_T

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha niezłe... Ringa Linga mnie rozwaliło x3 Poza tym pozdrawiam wszystkich JongKey Shippers (Be Jong 2 my Key)! Haha, ja nią nie jestem xP

    OdpowiedzUsuń