10 ulubionych coverów Hanbyula z LED Apple



Jak widać nadal nie bardzo mam czas na regularne udzielanie się na blogu, więc możliwe, że będzie się pojawiać więcej takich krótkich postów/list, żeby nie było tutaj aż takich pustek. 
Od jakiegoś czasu jestem wręcz zafascynowana coverami od zespołu LED Apple i stwierdziłam, że chcę się tym z Wami podzielić, bo może nie każdy je słyszał, a uważam, że warto. 
Moja wiedza o samej grupie jest znikoma (mam zamiar to naprawić jak już będę mogła swobodnie zajmować się takimi cudownymi rzeczami jak obczajanie nieznanych mi zespołów) i jak na razie moim obiektem westchnień jest ich główny wokalista, Hanbyul (może niektórzy kojarzą go z After School Club). Bo to głównie jego covery były wstawiane w serii Music Note, którą LED Apple publikowało jakiś czas temu na youtube. Music Note to, cytując: "projekt złożony z 50 epizodów, w którym LED Apple udowadnia, że są utalentowanym zespołem poprzez pokazywanie swoich głosów i umiejętności występowania na żywo, które nie są tak łatwe do ukazania w transmisjach telewizyjnych". Polecam z całego serca ciekawe aranżacje niektórych piosenek wykonane przez całą grupę (na przykład Mr. Taxi od SNSD czy komiczne Thrift Shop ("Walk into da club like what up I got a dimple" :D), ale tutaj skupię się głównie na coverach samego Hanbyula (ewentualnie z gościnnym udziałem któregoś członka zespołu). Oczywiście kolejność nie ma znaczenia, ograniczenie się tylko do 10 też nie było najłatwiejszym zadaniem. 

1. Justin Timberlake - Mirrors 

(Jakby kogoś interesowało czemu ten chłopak ma taki dobry (seksowny) akcent: Hanbyul urodził się w Australii i angielski jest jego pierwszym językiem)

2. Bruno Mars - Just The Way You Are



3. Imagine Dragons - Demons



4. Naughty Boy ft. Sam Smith - La La La 



5. 2NE1 - Missing You



6. Bruno Mars - Talking To The Moon



7. One Republic - Counting Stars 



8. Justin Bieber - As Long As You Love Me



9. Bruno Mars - Grenade 



10. Robin Thicke - Blurred Lines


I co sądzicie? Znacie Hanbyula i LED Apple czy pierwszy raz macie styczność z tymi coverami (chciałabym się trochę przyczynić do ich rozpowszechnienia tym postem, a co). Czyż on nie jest strasznie utalentowany (i uroczy)? Ja bym go nazwała nawet "koreańskim Bruno Marsem", bo śpiewając brzmi bardzo podobnie. Jego wokal jest świetny, pasuje do większości piosenek i słucha się go baaardzo przyjemnie. Fajnie by było, gdyby w przyszłości wydał swoją solową płytę (shut up and take my money za coś takiego) lub chociaż żeby seria Music Note została kiedyś powtórzona. Jeśli chcecie zobaczyć więcej, to łapcie link do playlisty ze wszystkimi utworami: klik
Mam nadzieję, że później zauroczę się całym zespołem równie mocno jak Hanbyulem. Może w końcu przekonam się do takiej "bandowej" muzyki. 

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam Music note:*) Ale moim ulubionym coverem jest "Tresaure" Bruno Mars'a. Normalnie anbyul zaraził mnie tym artystą. No i "Gentleman" w ich wykonaniu jest lepsze od rginału :*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Cover do 'Gentelman' jest genialne! Już nawet nie jestem w stanie policzyć, ile razy słuchałam ich wersji ;)

      Usuń
  2. Znałam go wcześniej, ale był mi bardzo obojętny... Dopóki nie trafiłam na tą serię. Głos ma przecudowny, a te wszystkie covery są po prostu mistrzostwem świata. Moim ulubieńcem spośród wszystkich filmików jest na razie Grenade, ale inne również robią ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. płaczę, że już nie ma music note D: moim ulubionym jego coverem jest Adele - Rolling in the deep ♥♥♥ + kocham już covery całego zepsołu jak Mr.Taxi czy Gentelman *oryginalnie nienawidzę tej piosenki, ale ich wersję kocham*
    moim biasiorem w ledapple jest ich basista ♥ jest pocieszny :3
    liczę, że sam zespół rozsławi się o wiele bardziej, bo są zajebiści :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Hanbyula. tak słodki (fetysz dołeczków). tak utalentowany. najlepsze jest jego 'forminable', spełnił moje marzenie tym coverem, bo zawsze chciałam usłyszeć, jak jakiś seksowny Azjata pięknie śpiewa po francusku (francuski moim drogowskazem), a on tak pięknie mówi pofrancusku. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że o którymś coverze zapomnę wspomnieć ><
      Hanbyul mówiący po francusku jest jeszcze bardziej seksowny niż Hanbyul mówiący po angielsku, god whyyyyy

      Usuń
  5. OMG kocham się za ten post *.*
    Kocham Hanbyula, i ten jego (seksowny) głos gdy śpiewa (i mówi)! <3
    Szkoda, że Music Note się skończyły ;C Mam nadzieję, że kiedyś je powtórzą.
    Wybrałaś takie covery gdzie znajduję się moje ulubione zespołu nie-kpopowe (Imagine Dragons i OneRepublic <3) i wykonawcy (Bruno i Justin Timberlake ^ ^), no i 2NE1 <3
    Mam nadzieję, że więcej osób usłyszy o LEDApple bo są naprawdę dobrzey. No i szkoda, że Hanbyul już nie jest w After School Club ;C
    Gdyby Hanbyul wydał solowa płytę *^* to by było wspaniałe!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem "dzieckiem Arirang'a" już od dłuższego czasu i nie sposób byłoby nie znać Hanbyul'a ;) Najpierw prowadził Simply K-pop, potem After School Club... Tęsknię za jego wygłupami, ale Kevin też jest świetnym prowadzącym (po prostu ma inną osobowość). Wrócę do tematu - uwielbiam jego akcent, głos, czasem odrobinę mnie drażni, jak zachowuje się... tak sztucznie (jeśli mogę to tak ująć) ale rozumiem - taki wizerunek. Jest utalentowany, ambitny i ma w sobie to 'coś' XD Aaa, miał jeszcze kilka odcinków Blah blah with Hanbyul (chyba to tak się nazywało) - myślałam, że spadnę z krzesła... ze śmiechu :) Całe LED Apple jest bardzo pozytywne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahah masz racje że THRIFT SHOP jest przekomiczne :P. Mam nawet wrażenie że lepsze od oryginału poza tym jak on dobrze rapuje + kocham australijski akcent wiec ma u mnie plus i jeszcze nie wiem co w tym jest ale chłopcy z kolczykami są prze słodcy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiałam (i nadal uwielbiam) Music Note, a w szczególności solowe covery Hanbyul'a *.* Jego głos jest przecudny, a sama idea tego projektu (z tego co kojarze, to pieniądze z tego szły na akcje charytatywne) jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, nawet nie wiesż jak się cieszę, że zrobiłaś ten post. Uwielbiam Hanbyula. Zespół też lubie, ale Hanbyul jest jednym z moich biasów. Ja też lubię jego covery, a najbardziej chyba "Talking to the moon" Bruno Marsa i "Formidable" Stromae. Bardzo brakuje mi tych coverów, szkoda, że już ich nie wstawiają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że poświęciłaś mu posta... Ja sama jestem już od dłuższego czasu zakochana w jego coverze piosenki Counting Stars One Republic. Uwiódł mnie swoim pięknym i nieskazitelnym głosem.Trzeba mu przyznać, że chłopak ma charyzmę i to jaką! Mam nadzieję, że w sieci pojawi się więcej tego typu projektów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Annyeong :D
    Nominowałam Cię do Liebster Award ^^ Szczegóły na moim blogu:
    http://mykoreanlifee.blogspot.com/2014/03/liebster-award.html
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. http://bangtanburger.blogspot.com/2014/03/liebster-award-ii_27.html
    Nominacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tak samo jak pierwszy raz usłyszałam Hanbyula. Byłam nim totalnie oczarowana, więc zapoznałam się z muzyką całego zespołu i również mi się spodobała. A te covery to kocham wszystkie, mogłabym go słuchać godzinami.

    OdpowiedzUsuń