Seoul Fashion Week F/W 2014 - idole na widowni i wybiegu



Przez ostatni tydzień w Seulu odbywało się dość ważne wydarzenie w świecie modowym, czyli Fashion Week. Od 21 do 26 marca na 81 pokazach mody, koreańskie marki odzieżowe prezentowały swoje kolekcje na sezon jesień/zima 2014. Nie mogło tam oczywiście zabraknąć idoli, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami. Są tam nie tylko żeby oglądać nowe projekty, ale również by się troszkę polansować i pokazać kto tu się zna na modzie. Zazwyczaj przychodząc na pokaz danej firmy czy projektanta gwiazdy zakładają ubrania i dodatki z jego wcześniejszych kolekcji.
Wrzucę tu jeszcze zdjęcia z pokazu DKNY, który chyba nie podlegał pod sam Seoul Fashion Week, ale odbył się chwilę później i tematyka ta sama, więc co tam. 

Euaerin, Kyungri (Nine Muses)
Lee Hyori
Fei, Jia (Miss A)
Jia (Miss A)
Min (Miss A)
Fei (Miss A)
Seungho, Joon, Mir (MBLAQ)
Kahi
Bora (Sistar)
Bora (Sistar)
Hyorin, Soyu (Sistar)
AlphaBAT
Son Dambi
SPICA
Boa (SPICA)
Gayoon, Sohyun, Jiyoon (4Minute)
Hyuna (4Minute)
Tasty
Jiyeon, Hyomin (T-ara)
Hyomin (T-ara)
Hyomin (T-ara)
Eunjung, Jiyeon (T-ara)
Soyeon (T-ara)
Victoria (f(x))
P.O, Zico (Block B)
P.O, Jaehyo (Block B)
Baro (B1A4)
Seohyun (SNSD)
Tiffany (SNSD)
BESTie
Jieun, Hana (Secret)
Hyosung (Secret)
Heechul (Super Junior)
2NE1
G.NA
Minkyung (Davichi)
Girl's Day
Yura, Hyeri, Sojin (Girl's Day)
N, Ken, Leo, Hongbin (VIXX)
N, Ken, Hongbin (VIXX)
Chanyeol, Luhan, Suho, Lay (EXO)
Sungjae, Hyunsik (BTOB)

m.in: Hyomin, Eunjung (T-ara), Seohyun (SNSD), Fei (Miss A)

m.in. Sungjae, Hyunsik (BTOB), Hyosung (Secret), ZE:A, Girl's Day

m.in. Fei, Jia (Miss A), Victoria (f(x)), Tiffany (SNSD), Lee Hyori, SPICA


Oprócz obecności na pokazach w roli widza, kilku idoli miało okazję zaprezentować się na wybiegu:

Tao (EXO)
Kris (EXO)
Chanyeol (EXO)
Sehun (EXO)
Kai (EXO)

Występ EXO rozpoczynający Fashion Week 

Hyuna (Nine Muses)
Hyemi (Nine Muses)
Minha (Nine Muses)
Sungah (Nine Muses)
Nine Muses na wybiegu

Key (SHINee)
Key i jego "żona" z programu WGM, Yagi Arisa
Key i Yagi Arisa na wybiegu


Boa (SPICA)
Narae (SPICA)
Jiwon (SPICA)
Bohyung (SPICA)
Juhyun (SPICA)
SPICA na wybiegu


Shin (Cross Gene)
Takuya (Cross Gene)
Takuya i Shin na wybiegu


G:amma (AlphaBAT)
J:eta (AlphaBAT)

G:amma i J:eta na wybiegu

CL (2NE1)
CL na wybiegu


kompilacja fancamów z występu 2NE1 zamykającego pokaz DKNY

Lunafly na wybiegu

Następne takie wydarzenie odbędzie się (jak zakładam) za pół roku. Seul chciałby być zaraz za "wielką czwórką" miast organizujących tygodnie mody (tj. Nowy Jork, Mediolan, Paryż i Londyn). 
Jak podobają Wam się idole w wydaniu "high fashion"? Jak prezentowali się chodząc po wybiegu i obserwując pokazy z widowni? Co prawda zabrakło wielu czołowych fashionistów kpopu, ale Fashion Week to wydarzenie odbywające się cyklicznie, więc jeśli ktoś nie miał czasu czy sił, to pewnie nie czuł aż takich wyrzutów sumienia.

21 komentarzy:

  1. Nom zabrakło mi G dragona ;c
    EXO ciacha najlepsi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem totalnie zniesmaczona wyglądem 2NE1, szczególnie Bom. Nie wiem, może ja widziałam same złe zdjęcia, ale wyglądają tam tak okropnie, że aż wstyd. Chociaż, CL na wybiegu wyszła cudownie (zakochałam się w tej spódnicy), a sam ich występ był świetny. No i cieszę się z Seo i Tiffany, okropnie podobają mi się ich stylizacje. Poza tym, EXO wymiotło (huhu!), a Hyuna wyszła bajecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To też mogłoby być? ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=SEgCMW90oVo

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że 2NE1 nie powaliły. Nie postarali się. Chociaż moim zdaniem CL wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość idoli na tym zdjęciach wyszła naprawdę źle, mało która stylizacja była interesująca. Jakoś mnie to zawiodło, exo wyglądali naprawdę dobrze (nie jestem psychofanką czy coś), CL przeszła po wybiegu naprawdę dobrze, choć jej stylizacja nie była "high fashion" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podobała się Victoria z f(x) i Heechul (Super Junior)<3
    Key i Arisa to pewnie w celu promowania show z ich udziałem, ale też nieźle, chociaż nie tak jak dwójka, którą już wymieniłam;)
    Jak zobaczyłam Kaia na wybiegu to pomyślałam, że model z niego nijaki. Raczej powinien zachowywać kamienną twarz, a nie zgrywać błazna, ale z moja sympatią do exo mogę im wybaczyć to, że są fatalnymi modelami;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Secret jak dla mnie śliczne! Tiff oraz Seo również! Bom niekorzystnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  8. EXO wyszli naprawdę świetnie chyba najlepiej a większość osób na tych zdjęciach wyglądała raczej nieciekawie i bardzo mnie zawiodło 2NE1, uwielbiam je ale tu wyglądały źle, tylko CL jak szła wyglądała bajecznie ~~
    bardzo lubię Twojego bloga choć ostatnio coraz rzadziej coś dodajesz ale zgaduję,że pewnie masz bardzo dużo zajęć i po prostu nie masz czasu, hah ale i tak jestem wierną fanką, czekam na kolejny post ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze kreacje podobały mi się bardzo, aż nagle pojawiła się SPICA. Potem było tylko gorzj z małymi przebłyskami. Jako modele radzą sobie całkiem nieźle i nie tylko EXO.
    Dobry pomysł na post, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wszystkie kreacje mi się podobają, ale to chyba dlatego, że ja nigdy nie rozumiałam mody :P
    Jednak sukienki Lee Hyori i Fei z Miss A są śliczne. Co do 2NE1 myślę, że nie wyglądają wcale tak źle.
    Śmiać mi się chce z min chłopaków z Cross Gene. Niby mrocznie, ale... no nie mogę po postu xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie Hyuna, Fany i Seo były 3 krolowymi na tej gali naprawde cudowne stroje <3

    OdpowiedzUsuń
  12. f(x)<3
    f(x)<3
    f(x)<3
    f(x)<3
    f(x)<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektorzy idole wyglądali okropnie i nie chodzi mi o wybieg ale o to co ubrali :/
    w życiu bym się nie pokazała w niektórych stylizacjach
    Z męskich podobali mi się MBLAQ bo prosto, Alphabat, Baro i chyba EXO
    najgorzej z męskich block b

    OdpowiedzUsuń
  14. Prima Aprilis <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha Prima Aprilis .;D You made my day.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Padłam ^^ świetny wystrój :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię do "The Versatile Blogger Award", szczegóły na: http://ibelong2youu.blogspot.com/2014/04/the-versatile-blogger-award.html

    Btw - śmieszny koncept wyglądu bloga. Na początku się nabrałam, bo pomyślałam, że dorwali się do Ciebie jacyś hakerzy :D haha. A potem przypomniałam sobie, że dziś jest 1 kwietnia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początku pomyślałam "co to ma być?" Aż sprawdziłam, czy jestem na właściwym blogu ^^
    Ale później uświadomiłam sobie jaki to dziś mamy dzień.
    Bardzo dobry pomysł :) Choć to tło z twarzy jest trochę przerażające ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, aż zgłupiałam jak weszłam na Twojego bloga ^^ Ale świetnie to wyszło! I zgodzę się z komentarzem powyżej, Siwon nieco zaczął mnie przerażać :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż...jeśli chodzi o stroje gwiazd, to myślę, że na palcach jednej ręki mogłabym policzyć, te które mi się podobają. Nie przepadam, za pokazami mody, bo często kolekcje są dla mnie przekombinowane i nawet modelki nie wyglądają w tym dobrze, idole zresztą nie lepiej.
    Za to idole na wybiegu...nie, nie i nie! Większość wygląda po prostu pokracznie, a EXO to porażka roku. Rozumiem popularność zespołu i wszystko, ale oni mają pokazać stroje, a nie siebie. Kai i Kris (o dziwo) zupełnie się nie spisali, mogłabym tutaj napisać więcej, ale lepiej nikogo nie denerwować.

    OdpowiedzUsuń