Film - Krótki romans: Idol i podłoga.

Praca idola jest czasami bardzo niebezpieczna. I nie mówię tutaj o czyhających za każdym rogiem nieobliczalnych sasaengach (czy równie szalonych antyfanach) bądź o wyczerpującym trybie życia, a dosłownie o tym jak ryzykowne jest występowanie na scenie... 
Zabrzmiało dramatycznie, ale zazwyczaj wypadki jakie zdarzają się podczas koncertów są raczej mało szkodliwe dla zdrowia i kończą się co najwyżej salwą śmiechu ze strony publiczności bądź wiecznego wypominania tego zdarzenia przez resztę zespołu. Co prawda czasami wygląda to niebezpiecznie i bardzo boleśnie, ale idole są twardzi i z kamienną twarzą kontynuują występ. O ile to, że któraś gwiazda jest niebywale niezdarna można zrozumieć, ale sytuacje gdzie każą im energicznie tańczyć na mokrej od deszczu scenie (często w wysokich obcasach i niewygodnych strojach) aż się proszą o jakiś wypadek. Są też gorsze przypadki, gdzie jakiś element sceny się zapada bądź jest ona niedostatecznie wysprzątana, za co możemy obwiniać tylko ludzi pracujących przy organizacji koncertów czy programów muzycznych. Ale nie na tym chciałabym się tutaj skupić, a bardziej na tych śmiesznych potknięciach i upadkach. 
Jak zwykle polecam oglądać w HD, po naciśnięciu tego przycisku odniesie Was na stronę vimeo. 


(utwór w tle to Orange Caramel - So Sorry jakby ktoś chciał wiedzieć)

Wrzuciłam też kilka ujęć z Idol Star Athletics Championship, bo chyba jeszcze nie widziałam żeby na tych zawodach ktoś sobie nie zrobił krzywdy. Tak to już jest przy sporcie, ale zdecydowanie te upadki wyglądają najbardziej widowiskowo (i boleśnie, nie wiem jak Wy, ale jak ja oglądam bieg przez płotki to zakrywam oczy, bo mam wrażenie że się tam pozabijają zaraz). Chyba największymi niezdarami są Bora z Sistar, Onew z SHINee i Lee Joon z MBLAQ. Szkoda tylko, że jak już przestaję się z nich śmiać to przypominam sobie, że wcale nie jestem lepsza...
I tak kpopowe gwiazdy muszą mieć nieźle wytrenowaną koordynację ruchów, postaw się na ich miejscu: jednocześnie tańcz, śpiewaj do mikrofonu, patrz w kamerę, nie wpadnij na żadnego ze swoich kolegów i jeszcze fajnie jakbyś robił fanservice do fanów pod sceną. A wszystko to w oślepiającym świetle reflektorów. 
Tak czy siak, mam nadzieję że tych poważniejszych wypadków będzie jak najmniej i dla idoli będzie się to kończyło zażenowaniem bądź kilkoma siniakami, a nie wizytą na pogotowiu.


51 komentarzy:

  1. Hmm... O ile chłopcy zazwyczaj śpieszą z pomocą, dziewczyny jakoś niezbyt kwapią się, żeby pozbierać koleżankę z podłogi. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chłopcami to też różnie bywa... Gdzieś kiedyś oglądałam fragment z SuJu, gdzie (chyba) Yesung przez pół minuty zbierał się z podłogi, krzywiąc się przy tym z bólu, a żaden mu nie pomógł...

      Usuń
    2. Biedny T_T

      A tak w ogóle podziwiam ich za kamienną twarz, ja jak wywaliłam się ze schodów w autobusie na chodnik wyłam razem z gościem, który pomagał mi się pozbierać. No ale rozumiem, występ, musiało być profesjonalnie xD

      Usuń
  2. Seungri i Papa YG wygrywają ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. 2: 26 kto to? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. najczęściej to dziewczyny się przewracały w tych wysokich obcasach , ale Onew mnie rozwalił hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. o boże...widać jedynie to że ekipa musi zatrudnić specjalistów od podłóg...przesz zwykle te podłogi są i lśniące i śliskie...niech ktoś je w końcu zamieni na porządne drewno :P

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha o matko swieta Ci to mieli pecha XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. kto to 2;38 ? bo współczuję biedakowi nieźle musiał się poobijać xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha; Onew i tak lepszy niż wszyscy razem wzięci. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami to naprawdę nie jest śmieszne w momencie 1:24 gdy Bora z Sistar się przewróciła przerwali występ: https://www.youtube.com/watch?v=wa6L71u5EwA :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam to złamała sobie palca przy tym upadku, ale silna dziewczyna z niej, chwilę później Sistar wróciły na scenę by dokończyć występ. :)

      Usuń
  10. Mam pytanie...Jaki był twój pierwszy zespół jaki poznałaś ? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jednego takiego zespołu, gdy zapoznawałam się z kpopem to oglądałam wiele różnych teledysków. Ogólnie na początku były to same girlsbandy (jak BEG, Wonder Girls, KARA, SNSD, Sistar, Secret etc.). :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Kolejne pytanie..o.o Jaką piosenkę BEG lubisz najbardziej ? ;3

      Usuń
    4. Jest dużo takich piosenek.. Cleasing Cream, Mystery Survivor, Sixth Sense...
      Jeśli masz jeszcze jakieś pytania nie do końca związane z tematem posta to zapraszam na aska Kpop Paradise (link u góry po lewej stronie). :)

      Usuń
  11. Po tytule spodziewałam się raczej idoli śpiących z wycieńczenia na podłodze :P Ale widać nigdy nie mogą o niej zapomnieć, zawsze ich znajdzie, biedaczki~

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre z nich kończą się boleśnie
    Bora za każdym razem wraca z AC z jakimiś sinikami czy plastrami bądź bandażami z powodu upadków.
    Onew jest chyba najgorszy z nich a jakie upadki są jak z anime bo gdzie indziej można zobaczyc takie akcje co on wyprawia.

    Jeśli chodzi o pomoc to chyba jest pół na pół pamiętam jak oglądałam jeden występ z f(x) i tak Krystal zemdlała a częśc dziewczyn dalej śpiewała
    Częśc komentarzy twierdziła że to z powodu tego że nie śpiewały na żywo tylko z podkładu....

    OdpowiedzUsuń
  13. HAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAH! Umierałam oglądając to.
    I tak, zgodzę się z Tobą. Lee Joon to straszne kalectwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jeśli chodzi o Onew, to należy pamiętać, że większość upadków robi specjalnie na pokaz. XD Czasem naprawdę sam się wywali. c;
    I popieram, że w Idol Star Athletics Championship jest bardzo dużo wypadków; podobnie w Dream Teamie (np. niefortunny upadek Minho, gdy nabawił się urazu nogi).

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądając można się nieźle uśmiać jednak niektóre z upadków pewnie były dość bolesne...
    W takich butach jak miały dziewczyny sama bym pewnie leżała i to nie raz samo chodzenie to wyczyn a one dają rade w nich tańczyć...
    W niektórych momentach było widać, że ta podłoga jest niczym lodowisko więc i tak cud, że wszyscy nie leżeli tylko pojeduńcze osoby...a organizatorzy widząc to powinni coś z tym zrobić bo nie trudno o poważną kontuzje...

    OdpowiedzUsuń
  16. zrobisz jakiś post o antyfanach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam coś takiego w planach, niestety czasu obecnie brak.

      Usuń
  17. Papa YG najlepszy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem tylko jedno :D
    Onew Condition
    Mir i Lee Joon u'r doing it right

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę głupio pytać, ale w którym momencie filmu występuje Onew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 0:20, 2:09 i na samiutkim końcu 2:59. :)

      Usuń
    2. Oh, przepraszam, to drugie to miało być 2:03. ^^"

      Usuń
    3. Czy tylko mi się wydaje że Onew w 0:20 próbuje łapać mikrofon który mu uciekł, a w 2:03 to tak troszkę jak by to specjalnie robił albo mi się wydaje :)

      Usuń
  20. Ja zawsze podziwiam SHINee w takich wypadkach :D Chłopcy nawet mokrą podłogę mogą uznać za korzyść na ich występie :D
    https://www.youtube.com/watch?v=MggU-2c42G4
    W ogóle polecam bardzo vlogi tej użytkowniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłam się uspokoić xD Wygląda to przekomicznie, Taeyang świetnie sobie poradził w tej sytuacji niczym na łyżwach xD Teraz się śmieje, ale niektóre z nich mogły być naprawdę bolesne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę wyglądało... jak scena mogła byc tak śliska jak lodowisko

      Usuń
    2. Ej ale masakra , na scena to naprawde jest jak lodowisko , bo jak oglądałam to każdy się ślizgał ,hahaahaha rozwalił mnie Lee Joon hahaa :D

      Usuń
  22. A Ja mam pytanie odnośnie piosenki co leci w tle ^^
    Czy mógłby mi ktoś podać jej tytuł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orange Caramel - So Sorry, jest podane pod filmikiem. ^^

      Usuń
  23. Mam do ciebie małe pytanko. Z jakich piosenek są te screeny na twoim blogu, bo rozpoznaje może tylko 3 z nich, a wyglądają całkiem zachęcająco więc chciałabym się dowiedzieć dokładnie kto co śpiewa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuły piosenek zostały zaznaczone w tekście kolorem. :)
      Po kolei wykonawcami są: Girl's Day (bo pierwszy jest screen z "Something"), Hyorin, 2NE1, Block B, M.I.B, Brown Eyed Girls, Kim Sungkyu, Jay Park, Sunmi, Gain, T-ara, CN Blue, G-Dragon i A Pink.

      Usuń
    2. No właściwie mogłam się domyślić, że to coś znaczy, ale ja to ja... ;P
      Dzięki wielkie za informacje. ;D
      A tak na marginesie to uwielbiam twojego bloga. ;))

      Usuń
  24. Onew i Taeyang rozwalili system!
    Hahahhahaha wyje ze śmiechu, świetne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Do jakiej piosenki tańczyli BTS jak Jimin się wywalił?
    A tak w ogóle, Onew <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było intro zrobione na potrzebę występu na SBS Gayo Daejun (tutaj całość: https://www.youtube.com/watch?v=j2rS6vXApF0).

      Usuń
  26. D.O. XDD Widać że go bolało </3 xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam, co to za zespół : 2:28 ? Skojarzyło mi się z Block B, ale pewności nie mam.. KPOP-u słucham od niedawna i za dobrze się jeszcze nie znam na rzeczy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleander, jesteś niesamowita! Odpowiadasz na każdy mój komentarz! Nie muszę długo czekać na odp. Godzinę, dzień.. Boże, jak mam Ci dziękować ^^
      P.S. Jak myślisz ile może kosztować mnie sama przesyłka w sklepie kpoptown.. ? ;/ Czy innym takim xd
      PP.S. Podasz kilka sklepów, sprawdzonych, w których kupię albumy KPOP-owych grup ?

      Usuń
    2. Zapraszam na ask.fm (ask.fm/KpopParadisee), tam szybciej odpowiadam na pytania. :)
      Przesyłki kosztują różnie w zależności od sklepu. Często są też za darmo (przesyłka jest wtedy od razu wliczona w cenę płyty). Nie mogę podać sprawdzonych sklepów, bo sama nie zamawiam albumów, więc nie posiadam w tym żadnego doświadczenia, żeby móc doradzić. :)

      Usuń