Ulubieńcy naszych ulubieńców


Na wstępie chciałam się trochę wytłumaczyć. Musicie mi wybaczyć chwilowy zastój na stronie, ale przez cały maj ciągną się ze mną matury i nie bardzo mam czas, by skupić się na blogu. Po 26 maja (bo wtedy mam ostatni egzamin) wszystko powinno wrócić do normy. Tak na przeprosiny przychodzę dzisiaj do Was z bardzo przyjemnym i cieszącym oczy tematem. 
Życie idola może nam się czasami wydawać dość samotne. Treningi, występy, nagrania, jeszcze trochę treningów... gdzie tu czas na sen, a co dopiero spotykanie się z ludźmi spoza zespołu? Taką pustkę można skutecznie zapełnić sprawiając sobie swojego własnego pupila. Zajmowanie się uroczym kotkiem czy pieskiem jest nie tylko przyjemnością samą w sobie, ale również dobrym sposobem na samotność. Dlatego wiele gwiazd posiada takiego swojego ulubieńca (bądź kilku), czym nie rzadko chwalą się na różnych portalach społecznościowych (od kiedy instagram stał się modny to już w ogóle). Co prawda ich intensywny tryb życia może się kłócić z obowiązkami jakie spoczywają na właścicielu jakiegokolwiek zwierzęcia (dlatego często trzymają je w swoim rodzinnym domu), ale mam nadzieję, że każdy idol dba o swojego pupila tak jak powinien. Tak że, zapraszam na porcję przeuroczych zdjęć (i filmików) z koreańskimi gwiazdami i ich ulubieńcami w rolach głównych!

Minzy (2NE1) i Dougie



Amber (f(x)) i Jackjack oraz Princess
G-Dragon (Big Bang) i Gaho
G-Dragon (oraz gościnnie Taeyang) i Jolie

Seohyun (SNSD) i Dubu
Tiffany (SNSD) i Prince

Taeyeon (SNSD) i Ginger



Kai (oraz gościnnie Luhan) i Monggu
  
   

Wszystkie psy Kaia:  Monggu, Jjanggu i Jjangah

Bom (2NE1) ma trzy psy: Summer...
...oraz Button i Choco

Taeyang (Big Bang) i Homie
Sungyeol (Infinite) i Jurumi (jako ciekawostkę dodam, że"jurumi" znaczy "zmarszczka")
Jak już jestem przy Infinite to muszę wspomnieć o przeuroczym kocie CEO Woolim Ent. (który nazywa się... Woollimiy). Możecie go kojarzyć z jednego z teaserów Infinite do Man In Love. (btw, ten kot ma nawet swojego twittera)
Jaejoong (JYJ) i Jiji
Jia (Miss A) i Sunday

Thunder (MBLAQ) i Dadoong
Dara (2NE1) i Dadoong (kot formalnie należy do Thundera, jej brata jakby ktoś nie wiedział)


kot Dary, Bambi
Aron (NU'EST) i Mel
Roo, pies Jonghyuna z SHINee

Key (SHINee) i jeden z jego psów, Commedes
Commedes i Garçons. Tak, jak się to połączy to wychodzi nazwa dość znanej marki odzieżowej. 


Yumho (TVXQ!) i Taepoong ("tajfun")
Tutaj macie wywiad z Yunho, gdzie opowiada o swoim pięknym psie (bo niestety akurat tego filmiku nie mogę umieścić w poście)

Taemin (SHINee) i Eve
Heechul (Super Junior) i Baengshin, Heebum oraz Champagne 
Hyorin (Sistar) i Lego oraz Leno

Minah (Girl's Day) i Soondol
Changsung (2PM) i Jeonggam

Eunhyuk (Super Junior) i Choco
Jo Kwon (2AM) i Princess Gaga 
Sooyoung (SNSD) ma 3 pieski...
...Soori, Mori i Cherry

Yuri (SNSD) i Hani 
Luna (oraz gościnnie Sulli) i Bap 
Hyuna (Nine Muses) i Hoya oraz Moya

Mir (MBLAQ) i Soju
Donghae (Super Junior) i Yuki
 



Yesung (Super Junior) i Kkoming (pies) 
oraz jego żółwie: Ddangkoma, Ddangkomming i Ddangkommaeng

Oczywiście takich uroczych piesków, kotków i innych jest jeszcze cała masa, tak jak wspominałam na początku - wielu idoli decyduje się na zakup pupila. Czy któryś szczególnie Was zauroczył? Mnie osobiście straaasznie podoba się Woollimy (ogólnie te kotki z oklapniętymi uszami), oprócz tego sama zamarzyłam o całym szarym kocie (piękne są!). Pies Donghae też złapał mnie za serce. 
A może za najbardziej urocze uważacie jakieś zwierzątko, o którym tutaj nie wspomniałam (macie mi to zdjęciem udowodnić, nie ma to tamto) albo sami macie ulubieńca bardzo podobnego do tych pokazanych wyżej (tu też możecie wstawić zdjęcie jak macie i chcecie)? 

23 komentarze:

  1. Piesek od Donghae jest przecudny! ♥
    Sama bym takiego chciała :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Yuki <3 Mam ją nawet na tapecie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od teasera pokochałam Woolllimy'ego....jeeny...kofffam..z resztą sama mam kota..mam do nich słabość :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot od Jia sama rozkosz, a Woollimy to najbardziej urocze zwierzę jakie w życiu widziałam. Niestety psy bardzo średnio mi się podobają(szczególnie ten od Kaia), oprócz pięknego pupila Yunho ^^'

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiałabym wybrać najsłodszego *.*
    Moim zdaniem uroczy jest także Gomu, pies Nany z After School:
    http://31.media.tumblr.com/72be145343d6d7be7a017b3284abf5c8/tumblr_mwpf7aP8n71qcyraio1_250.gif
    http://2.bp.blogspot.com/-TS6Q_Mp76b8/Ujuyj9PyrYI/AAAAAAABbw8/pB_XrF39lCM/s1600/nana.jpg
    http://3.bp.blogspot.com/-E7ynXCaoJJo/Ur8gEpy-PgI/AAAAAAAAh0o/cCXxfX2sRz4/s1600/20131228nana&gomu.jpg
    Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! Ale ja "zakochuję się" prawie we wszystkich zwierzakach, które tylko zobaczę. Gomu czasem wydaje mi się trochę dziwny (przez te jego oczka XD): http://media.tumblr.com/45e03fff2970a3e276e78cf6f88b38d0/tumblr_inline_mwx7amayBo1rzfqhi.jpg
    Ale w tym jego urok :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ginger i Prince sa cudowne <333 ja to bym wszystkie najchetniej adoptowala :D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, nie spodziewałam się, że aż tylu artystów ma jakieś pupile. Strasznie urocze, jednak dla mnie zagadką wciąż pozostaje to, jaką rasą jest pies Tiffany i Taeyeon :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taeyeon ma pudla, a Fany (i Seohyun) maltańczyka. :)

      Usuń
    2. Ojej, zawsze chciałam mieć maltańczyka jak zobaczyłam go u pewnej kobiety <3 strasznie słodkie są. Tylko szkoda, że trzeba je regularnie strzyc, a jak są dorosłe to mniej uroczo wyglądają..
      Dziękuję ;3

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie gwiazdami są psy Junhyung - Hyungnim - i Yoseoba - Yanggang - z BEAST :D

    http://images.kpopstarz.com/data/images/full/163587/yang-yoseobs-yang-gang-ee-yong-junhungs-hyung-nim-ee-who-wins-the-battle-of-the-dogs.jpg?w=600

    Ale pies Donghae też jest mega uroczy *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co mi się kojarzy to CL miała kiedyś jeża :p

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze te wszystkie zwierzaczki ~~~ :3 brakuje mi tu kociarni Junsu z JYJ xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. ja znam super polski sklep gdzie mają pełno ubrań dla fanów KPOP u- bluzy, koszulki, czapki, spodnie i inne

    http://shock.com.pl/pl/c/Kpop/37/1

    można tez u nich zamówić własny wzór/ napis/ nadruk

    OdpowiedzUsuń
  13. Kota JaeJoong oficjalnie oddał siostrze, teraz ma psa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Może się ktoś orientuje czy któryś z kpopowych artystów ma papugę ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahhahaha, nie mogłam się powstrzymać od śmiechu po zobaczeniu Changsunga, 3 zdjęcie, bosz, co za MAKIJAŻ hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kot Sungyeola jest brzydki
    Ogólnie nie lubię kotów ale ten wyglda naprawdę paskudnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jia i Sunday ten kot na środkowym zdjęciu nie wiem czemu ale skojarzył mi się z 'Alicją w krainie czarów' mi się jeszcze pies Siwona Bugsy podoba https://twitter.com/siwon407/status/432921327037452289/photo/1

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię Donuta Cl. :D I psa Nany~~ Ogólnie bardzo dużo pupili jest ślicznych. <3 Pan na ostatnim zdjęciu (bo oczywiście imienia zapomniałam) ma tego pieska co ja kupuję za kilka dni, więc oczywiście on też przypadł mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście pies Marka z Got7 Coco. :) https://www.youtube.com/watch?v=gGpgGvp3VIM

    OdpowiedzUsuń