Zdjęcia idoli ze szkolnych albumów

Chyba w tytule już wszystko zostało wyjaśnione. Okoliczności do takiego posta są sprzyjające. W końcu wakacje już coraz bliżej, matury dobiegają końca. Jak nasi idole wyglądali, gdy byli w tym samym momencie co my teraz? 

Hyuna (4Minute)
Chorong (A Pink)
Eunjung (T-ara)
Bora (Sistar)
IU
Bomi (A Pink)
Bomi (A Pink)
Cho-A i Way (Crayon Pop)
Yuri (SNSD)
Yoona (SNSD)
Seohyun (SNSD)
Jessica (SNSD)
Jessica (SNSD)
Tiffany (SNSD)
Taeyeon (SNSD)
Gain (Brown Eyed Girls)
Jiyeon (T-ara)
Jiyeon (T-ara)
Sunny (SNSD)
UEE (After School)
Naeun (A Pink)
Jihyun (4Minute)
Jinwoon (2AM)
Kahi
Key (SHINee)
Lee Hi 
Lee Joon (MBLAQ)
Minah (Girl's Day)
Sera (Nine Muses)
Qri (T-ara)
Sohee (Wonder Grils)
Soyou (Sistar)
Suzy (Miss A)
Sulli (f(x))
Seungyeon (KARA)
Nana (After School)
Suho (EXO)
Baekhyun (EXO)
Woohyun (Infinite)
Baro (B1A4)
Chen (EXO)
Daesung (Big Bang)
Dasom (Sistar)
Donghae (Super Junior)
Doojoon (Beast)
Eunhyuk (Super Junior)
G-Dragon (Big Bang)
Hyeri (Gir's Day)
Hyorin (Sistar)
Hyoyeon (SNSD)
Jaejoong (JYJ)
Jay Park 
Jonghyun (SHINee)
Jungshin (CN Blue)
Junho (2PM)
Junhyung (Beast)
Junsu (JYJ)
Kwanghee (ZE:A)
Kyuhyun (Super Junior)
Minho (SHINee)
Mir (MBLAQ)
Se7en
Onew (SHINee)
Sandeul (B1A4)
Seungho (MBLAQ)
Seungri (Big Bang)
Shindong (Super Junior)
Siwon (Super Junior) 
Sooyoung (SNSD)
Sunmi
Sunye (Wonder Girls)
T.O.P (Big Bang)
Taemin (SHINee)
Taeyang (Big Bang)
Yeeun (Wonder Girls)
Yonghwa (CN Blue)
Yoochun (JYJ)
Yoseob (Beast)
Yunho (TVXQ)
Goo Hara (KARA)
Luna (f(x))

Eunji (A Pink)
Krystal (f(x))
D.O (EXO)
Chanyeol (EXO)
Widać, że wygląd niektórych uległ diametralnej zmianie, prawda? Mimo wszystko, nie możemy używać takich zdjęć jako narzędzia do ostatecznego osądu, w końcu sam proces dojrzewania ma tutaj znaczący wpływ. Zresztą, chyba wiemy jak to bywa ze zdjęciami ze szkolnych albumów? Raz lepiej, raz gorzej. Choć ciekawie jest popatrzeć jak wielkie koreańskie gwiazdki wyglądały jeszcze zanim ktokolwiek o nich słyszał (trochę uogólniłam, bo niektóre zdjęcia prawdopodobnie były robione już w czasie bycia trainee/zaraz przed debiutem). Któraś fotka szczególnie Was zaskoczyła? 

26 komentarzy:

  1. :) Bardzo mi się podoba ten post:) Jak dla mnie oni zawsze byli i są ładni:P A zdjęć 2ne1 nie znalazłaś? Może ich nie ma? Ale i tak super:0

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zawsze jak widzę zdjęcia Dojjona to....
    Nie podoba mi się jak reaguje na fanów kiedy nie wyglądają jak gwiazdy bo on sam kiedyś nie wyglądał na kogoś kto miałby szansę na karierę w ty biznesie
    Tak samo to że ocenia ludzi od razu po wyglądzie
    Członkowie grupy sami przyznali że jeśli okazuje się że owa panna jest nieciekawa to są bardzo rozczarowani

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieodmiennie bawią mnie predebiuty żidragona i jego dziadowski wygląd, z którego teraz jest dumny...no bo piękny był, nie ma co

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe SHINee mało się zmieniło (no, może ewentualnie Key, albo MinHo... takie miał dziwne wargi...) i dobrze, są naturalnie piękni i wiecznie młodzi <3 Za to nie poznałam G-Dragon'a...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że to jednak nie Nana. :I Po necie krąży ultum zdjęć "nany w szkole" i na każdym wygląda jakby była zupełnie innaą dziewczyną.
      Tutaj łapaj:
      1. Masz w poście u góry i jestem niemal pewna, że to nie Nana. Inny kształt twarzy, oczy, nos, usta...
      2. http://upload.enewsworld.net/News/Contents/20120914/90003982.jpg - tu już bardziej jak Nana.
      3. http://29.media.tumblr.com/tumblr_l5kr4so2fC1qaoig2o1_400.jpg
      I to. Szczerze mówiąc nie wiem, które jest prawdziwe. Ale będąc w liceum raczej sobie operacji nie zrobiła, nie? A jeszcze przed debiutem (20 lat) już brała udział w tym konkursie piękności czy jak to po polsku się nazywa :p
      PS: ludzie piszą, że http://31.media.tumblr.com/tumblr_lgga3hByhc1qzk5tao1_500.png na tym zdjęciu, po lewej jest jej zdjęcie bez makijażu w liceum i po prawej po debiucie. ^^
      Ogólnie jak już, to podejrzewam ją tylko o podwójną powiekę. I nic więcej. :D

      Usuń
  6. Donghae..... O.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Nana i Uee to chyba niepodważalny dowód na to jak z brzydkiego kaczątka można się stać pięknością!
    Post naprawdę świetny. Nieźle się ubawiłam przy niektórych zdjęciach:D

    OdpowiedzUsuń
  8. TAEMIŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚ, GRZYBY ROSNĄ POD MIOTŁĄ<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda , że nie zostały tutaj uwzględnione zdjęcia członków Bangtan Boys...czy także więcej zdjęć członków INFINITE lub także VIXX...
    Dasom wyglądała prześlicznie , z resztą nadal jest bardzo piękna , z resztą to twarz grupy więc co się dziwić <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Taeyang tu wygląda jak Jongup .

    OdpowiedzUsuń
  11. Junhyung wygląda dziwacznie w tej fryzurze ;P Gdyby nie był podpisany pewnie bym go nie poznała.
    A GD ach aż brak mi słów. O.o
    Fajnie jest popatrzeć na takie zdjęcia szczególnie, że wszystkie są w jednym miejscu ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. GD mnie powalił. Ale większość jego zdjęć z przed debiutu lub zaraz po przekręca mi mózg na lewą stronę xD pamietam jak oglądałam jakiś filmik, w którym się wypowiadał jako członek nowiutkiego zespołu. jak pozbierałam szczenę z podłogi to aż zrobiłam zdjęcie, bo nie mogłam uwierzyć, że to on

    OdpowiedzUsuń
  13. Sulli, Luna i Krystal prawie w ogóle się nie zmieniły<3
    Tak samo Suzy i DBSK;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy bym nie pomyślała że doojoon kiedyś tak wyglądał. Uwielbiam Kahi ale gdy ja zobaczyłam na tym zdjęciu pomyślałam ze to chłopak albo gdy zobaczyłam Junsu pomyślałam że to Amber :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hyuna i Qri wyglądały o wiele ładniej przed debiutem niż teraz ale i tak są piękne. A Shindong był chudszy niż teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nana! Nigdy nie powiedziałabym, że to ta sama osoba. Nieźle się wyrobiła. Zgadzam się z osobą nade mną - Hyuna i Qri wyglądały o wiele lepiej przed debiutem. Bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie Channie wyglądał kiedyś ładniej niż teraz, ale nie znaczy, że teraz jest brzydki, bo teraz też jest przystojny :33

    OdpowiedzUsuń
  18. SNSD takie sliczne wszystkie ;o zazdroszcze urody.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nany i Gain bym nie poznala, Seungyeon byla lekko przerazajaca XD
    Hyuna, Sulli, Suzy, Yoona, Tiffany, Taeyeon przepiękne <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gain miała dużo operacji plastycznych. Trudno poznać ją z dawnych lat.

      Usuń
  20. Jestem Shawolem :).
    Ale OMG, Minho, co Ci się stało w dniu robienia tego zdjęcia :P ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Chłopcy z SHINee jakoś tak po twarzy się nie zmienili (przynajmniej moim zdaniem). Mam za to wrażenie.że G-D z młodości przypomina trochę obecnego Junhyuna (B2ST),a Joker zaś nie przypomina siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha... Chen dinozaur w ogóle się nie zmienił, tylko ciut szczuplejszą twarz ma teraz. Nie mogę się napatrzeć na D.O, taki słodziak :3 (kandydat do biasa bo się zdecydować nie mogę miedzy nim Lay'em, Qiumin'em i Tao -oni za ładni są wszyscy ;-;) Baekhyun już w młodości miał dość... inny typ urody, nie podoba mi się. SHINee też się nie zmieniło, a propo T.O.P 'a to na necie można znaleść jego zdjęcia gdy był, bądźmy szczerzy -gruby i w ogóle siebie nie przypominał. Co do GD -Cytując z Crayon "yes i’m a pretty boy,,- nie sądzę lol xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszyscy uroczo wyglądali w czasach szkolnych. Ale GD, Taeyang... pomijając, że udało im się spełnić swoje marzenie, dobrze że udało im się zadebiutować. Styliści w końcu zrobili coś, dzięki czemu wyglądają teraz znacznie urodziwiej.
    Nana zadecydowanie wypiękniała.. albo to tylko zasługa operacji plastycznej. U bliźniaczek z Crayon Pop jak na dłoni widać, że ich obecny wygląd nie jest wcale zasługą genów.

    OdpowiedzUsuń