Fotolista - Go blonde!

Jak wiemy, Azjaci z natury mają bardzo ciemne włosy, dlatego dla niektórych zmiana ich własnego koloru na jasny blond może być dość drastycznym posunięciem. Jednak jest grupka idolek, która się tego podjęła, a nawet pokazuje się częściej w blondzie niż w swoim naturalnym wydaniu. Post to ma być takie typowe eye candy, starałam się szukać ładnych zdjęć w dobrej jakości (wystarczy na nie kliknąć by powiększyć), mam nadzieję, że będzie się przyjemnie oglądało. 










 

Kto według Was najlepiej wygląda w blond włosach i czy to dobrze, że niektóre idolki często wracają do tego koloru? Jutro powtórka z rozrywki, tyle że z panami w roli głównej.

16 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba w blondzie Dara, CL, Nana. Według mnie fajnie, że CL wróciła do blondu bo jej strasznie pasował i ten mocno jasny blond jak i ciemniejszy! Jednak mimo tego, że Dara pieknie wyglądała w blond, nie chciałabym jej w nich ponownie widzieć, bo po ostatnim rozjaśnianiu włosów miała ogromne problemy z kondycją włosów, jak sama napisała, że nie będzie już rozjaśniała włosów, ale kto wie. :D Natomiast Nana wygląda bardzo naturalnie w tym blondzie, bardzo jej pasuje tren kolor! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyoyeon wygląda perfekcyjnie. CL również. ^^ Hyunę wolę w ciemniejszym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Sunny. Ma cudne usta i uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie najlepiej w blondzie wygląda Dara, ma taką jasna skórę i jest delikatna, odnoszę wtedy wrażenie że jest naturalna albinoską =P A Hyoyeon wygląda duuuuuuuuuuuuuuuuuużo, dużo lepiej w blondzie niż w ciemnych włosach. Niech SM nigdy nie pozwoli jej wrócić do czerni!!! Wyglądała wtedy naprawdę kiepsko =/

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie najlepiej w blondzie jest CL. Wygląda zjawiskowo ♥ Nie najgorzej wygląda w nich również Nana! Najgorzej niestety wygląda w nich moja kochana Yura ;w;

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh Hyuna i Nana są przecudowne ♥
    mogłaś jeszcze Taeyeon z snsd dodać ona wyglądała naprawde zjawiskowo w blondzie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę powiedzieć, że z wymienionych tutaj idolek nie potrafię wybrać tej jednej, która wygląda w jasnych włosach najlepiej, bo wszystkie wyszły pięknie :) I jakoś ciężko mi sobie wyobrazić w innym wydaniu.

    Ally

    OdpowiedzUsuń
  8. I teraz to pytanie, które wszystkim ciśnie się na usta: gdzie Ren xDD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, taaak dokładnie :D Jesteś fanką Rena, ogólnie ? :))) Ja taaak ( no wiem, kolejnaaa podjarana nastolatka Renem xd )

      Usuń
  9. Jak dla mnie najlepiej wyglądają Sunny i Ellin. Chociaż Tiyeon też ładnie na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się że najbardziej blond pasuje Nanie. Jak dla mnie to w blondzie ona w ogóle nie przypomina Azjatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niektórych idolek bez blondu na głowie w ogóle sobie nie wyobrażam, np. CL czy Sunny.
    Ciekawe co by zrobiła moja nauczycielka z podstawówki, gdyby pokazała jej te zdjęcia. Ugh, do tej pory pamiętam, jak próbowała mi wmówić, że Azjaci mogą rozjaśnić włosy co najwyżej do ciemnorudych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie najlepiej w blondzie wygląda Nana i CL <3. Hyoyeon też dosyć ładnie wygląda :3. Natomiast Dare wolę w ciemniejszych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hyosung z Secret ładnie też w blondzie wyglądała. ^^ Lubię też Victorię w blond. Luna też miała, ale jej lepiej w czerni.

    OdpowiedzUsuń