Ciekawe posty z Netizen Buzz #8



NetizenBuzz to strona, która tłumaczy artykuły o idolach i aktorach oraz najlepiej oceniane komentarze z takich stron informacyjnych i plotkarskich jak Naver, Daum Nate czy Star News. Wiele osób często na nią wchodzi (wam zapewne też nie jest obca), bo ciekawi nas jakie zdanie mają Koreańczycy o niektórych skandalach, bo raz, że mają bardziej krytyczne podejście do niektórych spraw, a dwa, są to ludzie, którzy mają większy dostęp do informacji i różnych plotek o idolach, bo znajdują się "na miejscu". Dzisiaj chciałabym wam podać kilka komentarzy z różnych artykułów, żeby pokazać jaka duża potrafi być przepaść między internautami i fanami z zagranicy, a tymi z samej Korei. No i jak ryzykowne jest zadzieranie z nimi, bo naprawdę potrafią być bezlitośni...

  • Taemin zadebiutuje jako solista już w sierpniu 

1. [+356, -70] Taemin jest dowodem na to, że czysty wysiłek może pomóc ci osiągnąć co tylko chcesz. Zaczynał jako osoba nie potrafiąca dobrze śpiewać by teraz być kimś kto wydaje solowy album. Fighting dla Taemina za tyle ciężkiej pracy! Nie mogę się doczekać tego albumu. 

2. [+312, -64] Jestem pewien, że każdy kto nadal myśli o Taeminie jako głównym tancerzu w zespole został zdziwiony słysząc tę wiadomość, ale jeśli się wsłuchasz w jego śpiew to zobaczysz, że ostatnio znacznie się poprawił. Zaskoczyło mnie to ile głównych partii w piosenkach śpiewa Taemin ㅎㅎ  Biorąc pod uwagę jego ostatnią zaciętość + talent i prawdziwą chęć rozwijania się, myślę że to album, który będzie wart czekania. 

3. [+153, -31] Taemin jest świetnym piosenkarzem ㅎㅎ Już trochę czasu minęło, ale pomyślałam, że śpiewa z uczuciem gdy widziałam go w Immortal Song 

___________________

1. [+7,520, -336] Dobry przykład idola, który ciągle się doskonali ㅋㅋㅋ

2. [+5,831, -387] Zaskakujące, że to nie jest solo Jonghyuna, a Taemina 

3. [+4,295, -290] Eh? Czy SM też nie wypuszcza teraz girlsbandu? Ich promocja będzie się nakładać? 

4. [+4,215, -289] Nie mogę się doczekać, ponieważ jest perfekcyjny w tańcu jak i w śpiewaniu.  Fighting! 

5. [+1,390, -51] Kiedy zadebiutowali to ledwo co dostawał jakiekolwiek linijki w tekście, ale poprawił się na tyle, że teraz jest odpowiedzialny za wysokie noty. Pamiętam zaskoczenie gdy pierwszy raz go usłyszałam. Podoba mi się to jak bez przerwy dąży do tego by być lepszym, przez co ciężko pracuje. 

6. [+1,090, -51] Oryginalnie śpiew Taemina był na poziomie Sohee, ale teraz mógłby rozwalić każdego głównego wokalistę, gdyby dołączył do innej grupy

7. [+990, -38] Zawsze myślałam, że Taemin jest złym piosenkarzem, ale poradził sobie ze wszystkimi wysokimi notami bez Jonghyuna... byłby głównym wokalistą w każdej innej grupie. I oczywiście jego umiejętności taneczne nie potrzebują już zbędnego komentarza. 

8. [+973, -32] Zawsze był znany ze swojego tańca, a nie śpiewu... a teraz jest głównym wokalistą. 


  • Pierwszy comeback JYJ od 3 lat, numer 1 na 7 listach przebojów 


1. [+1,461, -79] Wspieram JYJ. Teraz tylko dostańcie się do publicznej telewizji! ㅎ

2. [+1,334, -73] Ten album jest naprawdę najlepszy ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Kim Park Kim powrócili ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Widzicie to KBS MBC SBS? To koreański album, a ich sprawa w sądzie już jest zakończona, pospieszcie się i ich weźcie do siebie

3. [+1,260, -74] Telewizjo publiczna, JYJ wróciło!!!!!

4. [+1,061, -53] Teraz jestem ciekawy czy ich sukces przełoży się na programy muzyczne... musimy poczekać do przyszłego tygodnia... hmmm hmm...

5. [+252, -31] Przyglądam się im od czasów TVXQ, i JYJ są na szczycie wśród idoli. Najlepiej wyglądają, tańczą, śpiewają... czego oni nie potrafią? Nawet jako mężczyzna muszę stwierdzić, że są niesamowici! Teledysk do Back Seat też jest świetny 

6. [+212, -18] Ich głosy są takie sexy... proszę śpiewajcie więcej 

7. [+203, -24] Ta piosenka jest naprawdę genialna  ㅠㅠ Tak bardzo chcę ich zobaczyć w telewizji 

8. [+196, -22]  Problem leży w tym jak to będzie wyglądało na dłuższą metę. Nie mogą uczestniczyć w programach muzycznych, więc co będzie się dalej działo? Powiedziałbym, że to SM są tutaj zdrajcami, nie oni. 


  • Solowy debiut HA:TFELT (Yenny z Wonder Girls)


1. [+153, -24] To chyba najlepsza piosenka od idola jaką słyszę od kilku ostatnich lat ㅎㅎ Zaskoczyło mnie, że nawet idol jest zdolny do wydania teledysku i piosenki tej jakości. Myślę, że zostanę fanem. To z pewnością stawia ją w innym świetle. 

2. [+141, -20] Ona sama to wszystko napisała i skomponowała, a ta piosenka jest lepsza od każdej innej piosenki od idola

3. [+129, -19] Myślę, że wyraża tam mieszane odczucia będące w jej głowie gdy wchodzi do domu chłopaka, który ją zdradził.... Klimat jest fajny, a jakość piosenki świetna.

4. [+27, -4] Jest nieźle utalentowana, jeśli stworzyła to wszystko sama. Najbardziej lubię Iron Girl i Ain't Nobody

5. [+24, -3] Na tym albumie naprawdę nie ma piosenki, którą można by było wyrzucić..  zmieniła się w prawdziwą artystkę z girlsbandu.  

6. [+23, -2] Proszę, posłuchajcie tego ㅜㅜ Jakość jest naprawdę niesamowita, to brzmi jak popowa piosenka (t/n: w sensie, że zagraniczna) z koreańskim tekstem ㅜㅜ

7. [+22, -5] Kto inny wśród dwudziestokilkuletnich idolek potrafi tak dobrze śpiewać i komponować jak Yeeun? 

8. [+20, -6] Powiem wam, że to najlepsza piosenka od idola, która wyszła od jakiegoś czasu 

9. [+20, -3] Widziałem to na liście Melon i przesłuchałem nie wiedząc nawet kto to... ale to jest świetne... może nie pasuje do letniej pogody, ale słuchanie jej późno w nocy tak jak teraz sprawia, że robię się emocjonalny 

10. [+18, -4] Jakość tego albumu jest nieporównywalna z innymi idolami 

_____________

 1. [+3,974, -136] Jako fan Wonder Girls, grupy, która już wyparowała w powietrzu... Podziwiam jej pracę. Tylko ona pozostała lojalna. 

2. [+2,834, -211] To jest takie artystyczne. Ona pasuje mi do tytułu muzyka.

3. [+2,699, -148] Najwyższy czas, żebyśmy w końcu dostali idola-muzyka z mózgiem

4. [+2,527, -126] Ta piosenka jest świetna ㅠㅠ Szczególnie jeśli sama ją napisała i skomponowała

5. [+535, -33] Naprawdę mam nadzieję, że stanie się rozpoznawalna jako muzyk 


sama mogę z czystym sercem polecić teledysk, piosenkę, jak i cały mini album


  • Sulli robi sobie przerwę w karierze 

(Ostatnio Sulli nie była obecna na występach f(x) z "Red Light", z powodu przeziębienia i bólu mięśni. Ludzie trochę się dziwili, że SM pozwoliło jej nie pojawić się na kilku występach z rzędu (bo to dość nietypowe jak na nich, szczególnie z tak błahego powodu), więc naturalnie wywołało to wiele różnych spekulacji czy nawet teorii spiskowych (że Sulli jest w ciąży, że coś poważnego się stało, że chce odejść z zespołu etc.). Jednak całkiem niedawno SM opublikowało oświadczenie w którym piszą, że cała promocja f(x) z tegorocznym comebackiem została już zakończona (mimo iż planowano repacked album), a Sulli robi sobie przerwę w karierze z powodu zmęczenia i przykrości jakie ją spotkały przez niemiłe komentarze krążące na jej temat w internecie. Reszcie f(x) zostają tylko aktywności solowe.  

Sprawę komplikował Choiza z Dynamic Duo, domniemany (dobra, wszyscy i tak wiedzą, że byli/są razem) chłopak Sulli, który po tym jak znaleziono jego portfel z jej zdjęciami zamiast siedzieć cicho żartował sobie z tego w telewizji.)


1. [+643, -46] Co takiego zrobiły inne członkinie zespołu... 

2. [+724, -130] ㅋㅋㅋㅋ  Mogę zrozumieć, że była naprawdę chora... ale dlaczego nie zwrócono uwagi na resztę zespołu, która ciężko pracowała nad tym albumem? Zostały zmuszone do skończenia promocji tak szybko jak się zaczęła. Jak ona może być celebrytką z tak słabym charakterem? Myślała, że zarabianie pieniędzy jest takie proste? ㅡㅡ

3. [+562, -31] Wiedziałem, że coś jest nie tak jak Choiza powiedział, że nie będzie komentował akcji ze zgubionym portfelem i później sam kopał pod sobą dołek w SNL tsk tsk

4. [+109, -10] Myślę, że plotki się nasiliły kiedy Sulli postanowiła się nie pokazywać.... Krystal raz zemdlała na scenie, oczywiście wzbudzi to podejrzenia i zrodzą się porównania

5. [+87, -10] Biedne członkinie zostały zrównane z ziemią. Księżniczka SM Sulli~ Teraz reszta zespołu nie może się przez nią promować 

6. [+72, -6] Tylko dlatego, że sytuacja była dla niej trochę uciążliwa, uciekła od fanów i zespołu. Czy ona zrobiła cokolwiek poprawnie od kiedy zadebiutowała? ㅋㅋㅋ Szkoda mi trainees, którzy dzięki niej zostali odrzuceni

7. [+64, -2] Zrób sobie długą i przyjemną przerwę. Nie chcę już nigdy widzieć jak śpiewasz czy grasz. 

8. [+61, -4] Nie wiem czy jest naiwna czy samolubna... to za dużo. 

________________________


1. [+8,041, -472] Założę się, że Choiza łażący po programach telewizyjnych ma z tym wiele wspólnego ㅡㅡ

2. [+4,967, -331] A co z resztą członkiń, które ciężko pracowały nad tym albumem

3. [+3,617, -247] Czekaliśmy na to cały rok................

4. [+3,474, -703] Powinni coś zrobić z tymi negatywnymi komentarzami, żeby nic takiego nie powtórzyło się w przyszłości, to problem SM

5. [+1,853, -98] Wszyscy wiedzieliśmy, że to przeziębienie to tylko przykrywka

6. [+1,949, -210] Wątpię w to czy ona jeszcze w ogóle chce być celebrytką

7. [+1,758, -91] Czyli mieliśmy rację z tym, że Sulli chce uciec 

8. [+1,748, -92] To stawia f(x) w martwym punkcie. Wydanie pierwszy raz pełnego albumu bez właściwego wypromowania go. Niezależnie od tego jak ciężko jej było, to nie jest w porządku... Choiza tylko pogorszył sprawę, zamiast zostawić to w momencie kiedy wyciekły zdjęcia. Właśnie dlatego promowanie się grupy, gdzie nie wszyscy mają ten sam cel jest trudne. 

9. [+1,697, -140] A co z resztą zespołu? Nie tylko jej jest trudno 


  • Usunięte zdjęcia z twittera kuzyna Choizy pokazujące Choize i Sulli razem




Samochód Choizy to Land Rover Discovery...


... a to jego wnętrze  

znamię dowodzi, że to jego ręka jest na tym zdjęciu


1. [+284, -3] Ludzie myśleli, że Sulli i Choiza zerwali i obwiniali go o wszystkie złe rzeczy, ale tak naprawdę ich związek nieźle się trzyma.. ㅋㅋ

2. [+259, -13] Tutaj jest inaczej niż z Minah (t/n: chodzi o to, że niedawno odkryto iż Minah spotyka się ze sławnym koreańskim piłkarzem). Minah zaplątała się w zwykły skandal, a Sulli narzekała na zmęczenie przez 2-3 tygodnie podczas promowania się z zespołem, kiedy grupa powinna być zajęta zajmowaniem pierwszych miejsc. Teraz praca zespołu musiała się zatrzymać, a ona dodatkowo zmartwiła wszystkich swoich fanów.. to właściwie zabija ich podwójnie. A co z resztą członkiń;  

3. [+232, -3] Zdjęcia to potwierdziły 

4. [+105, -1] Ale dziwne uczucie  ㅋㅋ Wcześniej to jakby Sulli była ofiarą tego wszystkiego, ale teraz widząc to, w ogóle tak nie wygląda  ㅋㅋ ㅋ Oni po prostu żyją sobie dobrze swoim życiem

5. [+96, -3] Czuje się jak głupek martwiąc się ciągle o nią. Nienawidziłem Choizy za to że używał jej w TV i tak dalej ale  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Nawet jeśli te zdjęcia były zrobione przed promowaniem się, to zabija jej fanów i resztę zespołu po raz drugi. f(x) nie są na topie jak SNSD, więc muszą bardzo ciężko pracować nad swoimi comebackami. Miały nawet przygotowany repacked i członkinie naprawdę ciężko pracowały nad tym albumem, a ona to tak po prostu zrujnowała...  

6. [+90, -2] I dlatego, że była zajęta przez takie rzeczy, zmusiła resztę zespołu do skończenia promowania się po dwóch tygodniach i fani już nawet nie mogą oglądać dalej innych członkiń. Patrzenie na takie zdjęcia strasznie mnie denerwuje. f(x) rzadko kiedy wydaje albumy, tylko raz na rok i ledwo co organizują jakieś fansign czy pojawiają się w programach rozrywkowych. Popsuła to wszystko i wzbudziła sympatię przez to co Choiza mówił w telewizji, ale tak naprawdę szczęśliwie się umawiają;;;;;;;;;;; szkoda mi z jej powodu reszty zespołu  

7. [+87, -2] Ciekawe jak bardzo Sulli była zła gdy ludzie hejtowali Choize 

8. [+85, -0] Po prostu opuść ten zespół. Co z jego członkiniami? Założę się, że Red Velvet zastąpi f(x) jeśli chodzi o ich wszystkie muzyczne aktywności. 4 dziewczyny cierpią przez ciebie, a ty jesteś w Donghae? Nieważne czy te zdjęcia były robione przed, w trakcie, czy po promocji, ponieważ ty ciągle udawałaś ofiarę. Nawet patrząc tylko na tył mogę powiedzieć, że tam niewątpliwie stoi Sulli. Kiedy inne członkinie musiały ukrywać twoje kłamstwa o byciu chorą i same musiały stać zmęczone i spuchnięte na scenie, ciebie nie było, bo odpoczywałaś sobie w Donghae i Hwashil ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. [+81, -7] Nawet jeśli na tych zdjęciach nie ma Sulli, to robi się z tego jeszcze większy problem, bo te fotki ze znamieniem potwierdzają, że jest na nich Choiza ㅋㅋ był na wakacjach trzymając inną dziewczynę za rękę? 

10. [+80, -4] I to potwierdza, że f(x) ma 4 członkinie, a Sulli już nie istnieje. Opuść tę grupę. Myślałam, że Taeyeon i Wu Yifan będą ostatnimi, którzy mnie oszukali, a jednak ㅋㅋㅋㅋ 

7 komentarzy:

  1. Myślałam, że zobaczę też ten wpis o Red Velvet, bo z nimi jest teraz dokładnie tak jak z SNSD kiedy debiutowały. A co do wpisu o Sulli.. Czytając te wszystkie komentarze sama zaczynam być na nią zła, ale czy powinnam? Chociaż to na prawdę nie fair, że ona odpoczywała a reszta zespołu ciężko pracowała. (Jesli to prawda z tymi zdjęciami)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to prawda z Sulli to ludzie zaczną ją jeszcze bardziej nienawidzic i w końcu może dojsc do tego że ona opuści zespół.
    Taemin jako solista??? Nie wiem czy to wypali ale na pewno poprawił się baaaardzo w śpiewaniu Byłam zszokowana kiedy go pierwszy raz zobaczyłam w IS a teraz ma główne partie i niexle wyciga ten swój głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis :) Czytałam z zaciekawieniem, co inni sądzą o debiucie tae, promocji JyJ, itd. Jedynie temat o Sulli jest dość smutny, wiele ludzi ją oczernia... Nie wnikam, czyja to wina, ale wiem jedno - szkoda mi dziewczyny. W showbiznesie trzeba mieć nerwy ze stali, żeby wytrzymać takie hejty...

    OdpowiedzUsuń
  4. często wchodzę na Netizen Buzz, więc te wpisy widziałam już wcześniej... cóż mogę powiedziać. najlepsze wiadomości to te z debiutami i comebackami... Nie sądziałam, że Taemin zadebiutuje jako solista. choć najmniej lubię go z całego SHINee (a uwielbiam ich od debiutu, to był mój pierwszy k-popowy zespół), to wiem jak chłopak się starał i ciężko trenował :) cieszę się ogromie też z comebacku JYJ, oni są wspaniali. mają genialne głosy, a wszystkie ich wcześniejsze piosenki, solo czy razem, były niesamowite :D dobrze, że Yenny unni będzie działać jako solistka. ma bardzo piękny głos, a to że sama napisała i skomponowała piosenki, jest dużym plusem :D cały album jast genialny, godny przesłuchania.... co do Sulli, jeszcze niedawno starałam się ją bronić, bo ona i Amber to moje biaski w f(x), teraz sama nie wiem co mam o tym myśłeć. Z jednej strony czuję do niej wielki żal, a z drugiej nadzieję, że może to nie tak jak wszczyscy piszą. Jedno wiem na pewno SM jest najgorszą agencją w jakiej mozna zadebiutować. juz wiele było skandali z udziałem idoli SM. W Super Junior nie ma już Hangenga, TVXQ tez się rozpadli, ostatnio z EXO odszedł Kris, czy nawet te skandale z dziewczynami z Girls Generation... nie sądziłam, że Taeyeon spotyka sie z młodszym od siebie Baekhyunem. Według mnie SM z dużej ilości skandali robi sobie coś w rodzaju promocji, takie show, żeby tylko o nich się mówiło... chyba wszyscy pamiętają sprawę z Park Bom z 2NE1... teraz to wcale nie jest numer jeden w Korei, jeśli chodzi o idoli. a sprawa jest dosć poważna, mam nadzieję, że Bom, jak i całe 2NE1 dobrze się trzymają :) teraz w Korei mówi się dużo o Sulli, nowym girlsbandzie Sm i solowym debiucie Taemina...

    OdpowiedzUsuń
  5. To przykre co się stało z Sulli :c
    Żal mi jej, bo przez te komentarze może poczuć się jeszcze gorzej :c

    OdpowiedzUsuń
  6. ''Myślałam, że Taeyeon i Wu Yifan będą ostatnimi, którzy mnie oszukali, a jednak ㅋㅋㅋㅋ''
    lol oni nadal maja bol dupy o to ? ''fani'' pff.. ale najezdzaja na Sulli nie jest moja ulubienica
    (Krystal jest) ale bardzo mi jej szkoda i nie wiem w co juz wierzyc... a jak wspominali juz o Red Velvet to podobaja mi sie ^^ Wogole faktycznie jak patrzylam na czlonkinie zmeczone promowaniem red light zwlaszcza Krystal ktora spala 3 godziny przed wystepem... mialam negatywne uczucia co do Sulli i mam nadzieje, ze z tymi zdjeciami to nie jest prawda :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Sulli, ale mimo wszystko jestem na nią zła. Jak już musiała, to wolne od kariery mogła sobie zrobić przed lub po promocji, może fani wtedy byliby dla niej choć trochę łagodniejsi, a teraz bardzo podpadła mi i innym aff(x)tions. Niecierpliwie czekałam na comeback f(x), a kiedy się doczekałam, Sulli tak po prostu go zepsuła.
    Co do Choizy, to z tego co wiem, to ich związek jest potwierdzony. Nie mam jej za złe tego, że się zakochała, ale czemu akurat w mężczyźnie starszym od niej o tyle lat? poza tym ani on nie jest przystojny, do tego niezbyt urodziwy, Sulli wręcz przeciwnie. Dziwnie się jakoś czuję jak pomyślę, że coś najprawdopodobniej pomiędzy nimi mogło zajść, a jeszcze gorzej kiedy pomyślę, że Sulli może być z nim w ciąży. Ale mimo wszystko im kibicuję

    OdpowiedzUsuń