Ich wygląd może Cię poważnie zmylić...



Od kiedy mam wakacje i trochę więcej wolnego czasu niż zwykle, zaczęłam nadrabiać ogarnianie nowych zespołów, które wcześniej gdzieś tam siedziały mi z tyłu głowy, a nie miałam możliwości dokładnie im się przyjrzeć. Ostatnio padło na Topp Dogg i właśnie w momencie kiedy czytałam informacje o poszczególnych członkach grupy, wpadłam na pomysł na zrobienie listy osób, których wygląd nie zgadzał mi się z datą urodzenia w profilu. Akurat w przypadku Topp Dogg był to Hansol, którego z automatu wzięłam za maknae zespołu, mimo, że nim nie jest (nie należy nawet do maknae line). Później pomyślałam sobie, że przecież jest więcej idoli przy których przeżyłam podobny "szok". Poszukałam też trochę w internecie i zauważyłam, że wiele ludzi miało podobne odczucia (dodatkowo znalazło się też kilka gwiazd na które bym sama nie wpadła).
Może nie zawsze spowodowane to jest samą datą urodzenia (zresztą zobaczycie na zdjęciach, że zdarza im się wyglądać na swój wiek), ale tym ile mają lat w porównaniu do reszty swojej grupy. A, i pisząc dokładny wiek nie będę bawiła się w żadne koreańskie systemy liczenia (ani miesiące), po prostu prosty rachunek "2014 - data urodzenia". 

Sojin (Girl's Day)

ur. 21 maja 1986r. (28 lat)



Boram (T-ara)

ur. 22 marca 1986r. (28 lat)



Dara (2NE1)

ur. 12 listopada 1984r. (30 lat)



Xiumin (EXO)

ur. 26 marca 1990r. (24 lata)

Xiumin jest najstarszym członkiem EXO 


Hansol (Topp Dogg)

ur. 15 czerwca 1993 (21 lat)

tak jak wspomniałam -  nie, nie jest najmłodszy w zespole


IU 

ur. 16 maja 1993r. (21 lat)



Luhan (EXO)

ur. 20 kwietnia 1990r. (24 lata)



Yoseob (Beast)

ur. 5 stycznia 1990r. (24 lata)



Rokhyun (100%)

ur. 10 lutego 1991r. (23 lata)

kiedy 100% zadebiutowało, byłam pewna, że Rokhyun jest jeszcze nastolatkiem...


Bora (Sistar)

ur. 30 stycznia 1990r. (24 lata)

może wiek Bory to nie aż takie zaskoczenie, ale czy wiedzieliście, że jest najstarszą członkinią Sistar? 


To teraz dla odmiany kilka osób, które również mnie zdziwiły swego czasu, ale w zupełnie odwrotną stronę. Czyli ci, których wzięłam za o wiele starszych niż są w rzeczywistości. 

 Zico (Block B)

ur. 14 września 1992r. (22 lata)

Zico jest liderem Block B, ale jednocześnie należy do maknae line grupy


 Minkyung (Davichi)

ur. 3 sierpnia 1990r. (24 lata)

dla porównania: Haeri (druga część duetu Davichi) ma 29 lat


Subin (Dal Shabet)

ur. 12 lutego 1994r.  (20 lat)

Subin jest najmłodsza w Dal Shabet


Sims (M.I.B)

ur. 27 lutego 1991r. (23 lata)

do tej pory zdarza mi się myśleć, że maknae w M.I.B jest Cream, a nie Sims...

Tyle przykładów udało mi się teraz wymyślić, ale zakładam, że znalazłoby się więcej. Dowiedzieliście się czegoś nowego z tego posta, coś Was zaskoczyło? A może macie jakieś swoje przykłady idoli, którzy w ogóle nie wyglądają na swój wiek? 

39 komentarzy:

  1. No cóż... najbardziej to chyba Sungmin z Super Junior ;^;

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do 3-4 osób się zgodzę, ale reszta z tego zestawienia wygląda według mnie na swój wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem w stanie zgodzić się tylko co do kilku osób. Jednak część z nich wygląda na swój wiek. Poza tym za pierwszym razem myślałam, że Sims ma już nieźle po trzydziestce ;p Przykładowo Subin czy Zico to dla mnie żadne zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pamiętam, że nie mogłam uwierzyć, że Onew jest liderem Shinee... ten jego brak oczu jak się uśmiecha mnie zmylił xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam swoje pierwsze zetknięcie z Exo i szok spowodowany Luhanem i Xiuminem ;P Najbardziej zaskoczyła mnie Dara ponieważ nie miałam pojęcia że ma już 30 lat! Wygląda na jakieś 20 max, chciałabym się tak starzeć. ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale lekko zdziwiło mnie to,że jest w takim wieku członkinia 2NE1.
    Nie interesuje się tym zespołem, nigdy nie słuchałam ich, ale tak patrząc na nią i na CL to CL wydaje się starsza. Ogólnie moim zdaniem CL jest dziwna > . <
    Nie widzę w tym momencie mojego poprzedniego komentarza w tym poście. Mam nadzieję,że będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przypuszczalam ze Bora jest najstarsza w sistar O_O myslalam ze Hyorin poniewaz ona wyglada na okolo 30 XD Wiedzialam ze Dara ma 30, ale faktycznie porownujac Dare ktora wyglada jak nastolatka i Cl... jest duuuza roznica XD

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym jeszcze dała Onew'a i Taemin'a z SHINee, przynajmniej moim zdaniem oni wyglądają na młodszych

    OdpowiedzUsuń
  9. Stwierdzam że rocznik 90 dobrze się trzyma ;p Już nie mówiąc o Luhanie,przy którym na początku byłam zaskoczona,że wytwórnia wcisnęła do EXO jakiegoś 12/13 latka. Ah,Azjaci i ta ich wieczna młodość~
    Pamiętam że za pierwszym razem zdziwił mnie też wiek Sojin. Młody wygląd swoją drogą,ale naprawdę na tle innych członkiń nie widać,że jest starsza od nich o 7/8 lat. O,przy Girl's Day będąc,dla mnie Hyeri wygląda na starszą niż jest.
    Odchodząc trochę od idoli. Może to kwestia tego,że w „You Who Came From the Stars” chodził w mundurku grając licealistę,ale kiedy zobaczyłam,że Ahn Jae Hyun ma 27 lat,to byłam nieźle zaskoczona. Nie wspominając już o Jeon Ji Hyun,która jest wampirem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda on wygląda młodo a grał nastolatka mimo że był starszy od głównego pana :):)

      Usuń
  10. Kto to jest maknae line? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to są najmłodsze osoby w zespole, tak jak Zico i P.O. w Block.B albo Sehun, Tao i D.O. w EXO.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Tak btw. to Dara urodziła się 12 listopada a nie grudnia :) Ja się urodziłam 12 grudnia i jakoś to mi się tak rzuciło w oczy, bo Dara to moja ultimate <33
    Jak poznawałam 2NE1 to dałabym sobie głowę uciąć, że Dara jest najmłodsza, a CL najstarsza :oo Tak samo Luhan ;-; Ostatnio miałam mindfucka przeglądając zdjęcia Lee Teuk'a, przeczytałam bowiem, że on ma już 31 lat! LEEEL Tak samo BoA. Dalej wygląda jak nastolatka. Eh Ci AZJACI (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, Dara jest z listopada, już idę to poprawić. ^^"

      Usuń
  12. Mnie najbardziej zdziwiło, że P.O. jest maknae w Block.B -P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę, że Dara ma 30 lat. o_o Wcześniej dawałam jej max. 24 lata...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest jeszcze DongWon, który wygląda na troszkę starszego, bo jak ich poznałam byłam pewna ze to YoSeob jest najmłodszy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jak zobaczyłam członków B2ST myślałam, że YoSeob jest maknae, a DongWon jest najstarszy. Byłam bardzo zaskoczona tym, że YoSeob okazał się starszy, a DongWon najmłodszy.

      Usuń
  15. Bommie, która nadal wygląda na dwudziestolatkę by tu pasowała, myślę też, że kyung soo z exo - facet wygląda na według mnie na starszego od baekyeol, a jest starszy od kaia tylko o rok o.o do chan yeola mówi per hyung! Mnie to strasznie zdziwiła jego data urodzenia o.o też jongup z b.a.p moim zdaniem nie wygląda na swój wiek, zawsze mam wrażenie że on nie może być starszy od jung honga tylko o rok. No i oczywiście chang sub z btob, nigdy bym się niespodziewała, że ten chodzący derp może być najstarszy z całej ferajny o.o i young bae staruch, a nie wygląda. I żidragon też z facjaty nie prezentuje się na takiego, co do top woła hyung (zdradzieckie są te ich twarze dziecięce!) i plus siwon i donghae z suju, którzych nevre evre nie posądzałabym o tak młody wiek, zanim nie zajrzałam w daty urodzenia. Z bts jin mi jakoś też nie wygląda na najstarszego, zawsze uważałam za takowego rapmona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Xiumin też mnie zaskoczył no i że jest najstarszy to też zawsze myślałam że o Kris był
    Ja dodałabym jeszcze P.O z Block B bo dla mnie wygląda na starszego niż jest i byłam zaskoczona kiedy przeczytałam że jest maknae.Pewnie też zmylił mnie trochę jego głos

    OdpowiedzUsuń
  17. pamiętam, że nie mogłam się nadziwić, że między Darą/Bom a Minzy jest 10 lat różnicy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się kiedyś zdawało, że HeeChul jest maknae w SuJu... Chyba po prostu gdzieś tak zasłyszałam, a nie oceniałam po wyglądzie, więc chyba się nie liczy xP Poza tym nie mogłam pogodzić się z tym, że w Super Junior są już takie staruszki, ale teraz mi to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze możesz Hyorin dodać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę uwierzyć, że Dara ma już tyle lat. Wygląda tak młodo... A jak na początku zobaczyłam BEAST, to myślałam, że Yoseb jest najmłodszy ^^ No i wydawało mi się, że IU ma przynajmniej 25 lat a tu takie zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie wiek Jay Parka był zaskoczeniem. No sory... 29 lat? XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam, jak ogarniałam 2NE1 i mega mnie zdziwił wiek Dary i Bom. Tak samo z Xiuminem i Luhanem ;-; Xiumin tu: http://www.youtube.com/watch?v=y99W1smW184 wygląda jak dwunastolatek! Pokazałam kiedyś mamie zdjęcia Xiumina i Kai'a, to się ze mną kłóciła, że to niemożliwe, że Baozi jest starszy. Wcale jej się nie dziwie .-.
    Jak poznawałam After School też się zdziwiłam. Jungah dla mnie nie wygląda na 30 lat, ani Kahi na 34. A Nana czasem wygląda na starszą niż jest, ale to też moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie mega szokiem było to, że Heechul jest starszy od Siwona O.O Na początku myślałam, że to właśnie Siwon jest najstarszy...

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej zadziwia mnie że Luhan ma 24 lata a wygląda na 16 -18 ;=;

    OdpowiedzUsuń
  25. Taeyeon z SNSD też nie wygląda na swój wiek:-D A przynajmniej nie na najstarszą z SNSD.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zobaczyłam tytuł posta to myślałam, że będzie o chłopakach, którzy są tak śliczni, że europejskie oko bierze ich za dziewczyny Pamiętam mój szok po pierwszym zetknięciu z Renem z NUEST...
    A jeśli chodzi o osoby z listy to ja się zdziwiłam przy Simsie i Zico ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. z Luhanem się zgodzę!
    Jak poznawałam EXO, to myślałam, że jest maknae.... a jak się dowiedziałam, że Sehun i Tao są maknae, to załamałam się XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Najmniej podobny do swojego wieku jest Leeteuk z Super Junior. Nie widzę u niego tych 30 paru lat. XD

    OdpowiedzUsuń
  29. dla mnie zupełnym zaskoczeniem był nowy zespół BIGFLO. Obejrzyj ich teledysk do Delilah i spróbuj zgadnąć, kto jest najstarszy, a kto jest maknae i po ile mają lat :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba nie muszę mówić o Park Bom? D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zelo, jak jeszcze nie słuchałam B.A.P myślałam że jest po 20 . I odkryłam że jednak ma 17(to było rok temu) przeżyłam szok

    OdpowiedzUsuń
  32. Hansol świetnie tańczy ma też bardzo ciekawy głos no i jest taki uroczy<3 Kidoh i B-Joo też są super.
    kilka dni temu poznałam Topp Dogg i od razu mi się spodobali jest w nich coś świeżego, nowego czego moim zdaniem w kpopie jeszcze nie było. Ale ten podział na lwa, smoka, rycerza i magika trochę mnie zaskoczył. Tylko czemu jest ich tak dużo znowu będę miała problem z zapamiętaniem ich.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie Sulli. Gdy po raz pierwszy ją zobaczyłam myślałam, że ma coś około 15-16 lat a tymczasem w Korei była już dorosłą kobietą.

    OdpowiedzUsuń